Ik heb even gegoogeld naar waar ik hem dan van zou kunnen kennen, maar het enige wat me wat zegt, is het Sinterklaasjournaalquote:Op dinsdag 21 november 2023 10:57 schreef roos94 het volgende:
[..]
Jeroen Spitzenberger speelt zo'n beetje in elke nederlandse film die je maar kunt bedenken.
Gezien zijn programma's zou hij De Mol in de eerste aflevering meteen moeten ontmaskerenquote:Op dinsdag 21 november 2023 11:29 schreef Starhopper het volgende:
Kees van der Spek![]()
![]()
Een goede reden om aankomend seizoen weer te kijken
4 van de 10 zegt mij niets.quote:Op dinsdag 21 november 2023 12:05 schreef Fred_B het volgende:
Dit lijkt me een prima groep (die 3 die ik ken in elk geval).
Dit ja, de meeste namen (behalve volgens mij Kees en Babs) waren ook al voorspelt maar dat tel ik niet mee als kennen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 11:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Pff, wéér maar twee die ik alleen van naam ken en verder....nou ja, niks
Ditquote:Op dinsdag 21 november 2023 10:18 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Vorige week toen aangekondigd werd dat het in Mexico zou zijn hadden ze de datum van vandaag wel genoemd volgens mij.
Overigens zijn de 3 in de kop van dit bericht ook de enige 3 van de groep die ik ken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rian GerritsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sor - Rosario Mussendijk (overigens best een tof verhaal) Al bekend bij de Avrotros want winnaar Maestro 2021/2022SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tooske Ragas- BreugemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anna GimbrèreSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Babs Schutte - heeft nog geen wiki en is volgens mij net begonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fons HendriksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeroen SpitzenbergerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jip van den ToornSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Justin MooijerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn we dan nu allemaal bijJe hebt nog 46 dagen om bekend met ze te raken zodat je naar een seizoen met 10 (voor jou) bekende Nederlanders kunt kijken
[ Bericht 0% gewijzigd door Yesse op 21-11-2023 15:43:25 (taalfoutjes) ]Fuck the EBU![]()
Ik vind het wel een leuke groep, ik ken er 5 van de 10, wat voor mij geen onaardige score is.
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Ik vergat Babs.quote:Op dinsdag 21 november 2023 11:00 schreef roos94 het volgende:
Justin is de mol, bedank mij later lieve mensen.
Babs of Justin, mensen. Onthoud dit bericht.![]()
Ondanks alles geldt:
De Mol België > WIDM
Met een straatlengte.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ben benieuwd, ken er, zoals afgelopen jaren, een paar. Eerste indruk, wel een leukje groep...en een hele mooie bestemming. Kan een mooi seizoen worden.I want to believe...![]()
Slechte mod dat ik pas weer op FOK! kom nadat de kandidaten al bekend gemaakt zijn![]()
![]()
![]()
Tevens ken ik er zoals vanouds weer maar 2Tooske en Kees
Fuck the EBU.![]()
Samequote:Op dinsdag 21 november 2023 19:10 schreef Moira het volgende:
Slechte mod dat ik pas weer op FOK! kom nadat de kandidaten al bekend gemaakt zijn![]()
![]()
![]()
Tevens ken ik er zoals vanouds weer maar 2Tooske en Kees
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Ooooh leuk!![]()
Hopelijk komen Jeroen, Kees en die radargast Fons ver, beetje bang voor een hysterische Tooske.... dat trek ik slecht![]()
Maar verder![]()
![]()
Ik Bennie boos maar teleurgesteldquote:![]()
Toch 82 views op YouTube waarvan 10 van mij. Heel bekend is ze niet nee![]()
![]()
Keer als voorprogramma gezien, kwam toen heel leuk over.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:51 schreef Magica het volgende:
[..]
Ik Bennie boos maar teleurgesteld![]()
Toch 82 views op YouTube waarvan 10 van mij. Heel bekend is ze niet neeThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
quote:Ssssstquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Tooske met haar trui om haar middel in de vorm van een m.....quote:
Omg je hebt hem teruggevondenquote:![]()
![]()
Mijn originele "onderkoffermod" paint![]()
quote:Dit jaquote:
Tig jaar terug poste ik nogal vaak door slotjes, dus ik werd under cover/onderkodder mod genoemd. Daar heb ik toen deze paint van gemaakt
Scherp.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:44 schreef TLC het volgende:
[..]
Tooske met haar trui om haar middel in de vorm van een m.....
![]()
Ken alleen Kees en Tooske.
Kees heb je wel een hele gevaarlijke aan als mol zijnde. Daar word je niet blij van denk ik.
En 2 van die vage woke figuren erin, met zo'n rare drag figuur. Ze gaan weer eens op de woke tour helaas.![]()
Haha wtf, dat zijn gewoon normale mensen die een performing art doen als hobby of werkquote:Fuck the EBU.![]()
Noem dat maar normaal en gewoon werk.quote:Op woensdag 22 november 2023 18:18 schreef Moira het volgende:
[..]
Haha wtf, dat zijn gewoon normale mensen die een performing art doen als hobby of werk
Moet niet gekker worden in deze wereld.![]()
Laten we het hier maar bij houden.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:40 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Noem dat maar normaal en gewoon werk.
Moet niet gekker worden in deze wereld.Fuck the EBU.![]()
-verkeerde topic-
[ Bericht 87% gewijzigd door AgnesGru op 23-11-2023 04:49:59 ]Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Ik herken hem meteen als een van de Pieten (Wellespiet)quote:Op dinsdag 21 november 2023 15:35 schreef roos94 het volgende:
Jip is het kind van die rolstoelgod uit Loenatik
[ afbeelding ]
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
quote:Op woensdag 22 november 2023 22:40 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Noem dat maar normaal en gewoon werk.
Moet niet gekker worden in deze wereld.![]()
![]()
Komt er weer een WIDM prono en n poule'tje op de app ?
Ik was ook al aan het zoeken.quote:Op woensdag 27 december 2023 17:03 schreef TLC het volgende:
Komt er weer een WIDM prono en n poule'tje op de app ?![]()
Het blijft lang angstvallig stil over de promo en de app, terwijl het zaterdag al begint![]()
@Moiraquote:Op woensdag 27 december 2023 17:03 schreef TLC het volgende:
Komt er weer een WIDM prono en n poule'tje op de app ?
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Sorryquote:Op maandag 1 januari 2024 15:00 schreef TLC het volgende:
Het blijft lang angstvallig stil over de promo en de app, terwijl het zaterdag al begint![]()
ik kreeg het onverwacht ineens druk de afgelopen dagen, maar komt eraan!
Fuck the EBU.![]()
quote:Op maandag 1 januari 2024 19:09 schreef Moira het volgende:
[..]
Sorryik kreeg het onverwacht ineens druk de afgelopen dagen, maar komt eraan!
Voor het eerst sinds MOL's bestaan is er dit jaar helaas geen bordspel meer te winnen
Maar gelukkig wel nog altijd eeuwige lof en roem!
Doe jij ook weer mee in de app-poule en met de prono?![]()
MOL / De WIDM-app (met FOK!poule)
MOL / FOK! Wie is de Mol? NL PronoFuck the EBU.![]()
Zin an!
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Jeroen zijn vrouw is Mexicaanse, is Jeroen dan de mol ?![]()
Ik dacht 'heh doet Sor ook mee' maar dat is dus Rosarioquote:Ik 'ken' hem alleen van Maestro
Had hem en z'n naam nog niet herkend, maar dan ken ik dus dezelfde 3 ipv alleen Kees en Tooske
Fuck the EBU.![]()
Ik ken hem ook alleen van maestro maar dat is dus genoegquote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:31 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik dacht 'heh doet Sor ook mee' maar dat is dus RosarioIk 'ken' hem alleen van Maestro
Had hem en z'n naam nog niet herkend, maar dan ken ik dus dezelfde 3 ipv alleen Kees en Tooske
![]()
![]()
Het blijft jammer dat het begin van WIDM in de editie van de Oost-Europese landen nooit meer overtroffen kan worden
![]()
Hopelijk zitten er dit seizoen wat betere aanwijzingen in
(De TherMOLmeter had altijd wel goede hints)
![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:58 schreef TLC het volgende:
Het blijft jammer dat het begin van WIDM in de editie van de Oost-Europese landen nooit meer overtroffen kan worden
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Dat was inderdaadquote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:58 schreef TLC het volgende:
Ik ga maar lekker klaar zitten op de bank
Zin in dit seizoen"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: