SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rian GerritsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sor - Rosario Mussendijk (overigens best een tof verhaal) Al bekend bij de Avrotros want winnaar Maestro 2021/2022SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tooske Ragas- BreugemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anna GimbrèreSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Babs Schutte - heeft nog geen wiki en is volgens mij net begonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fons HendriksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeroen SpitzenbergerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jip van den ToornSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Justin MooijerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn we dan nu allemaal bijJe hebt nog 46 dagen om bekend met ze te raken zodat je naar een seizoen met 10 (voor jou) bekende Nederlanders kunt kijken
[ Bericht 0% gewijzigd door Yesse op 21-11-2023 15:43:25 (taalfoutjes) ]Fuck the EBU![]()
Ik vind het wel een leuke groep, ik ken er 5 van de 10, wat voor mij geen onaardige score is.
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Ik vergat Babs.quote:Op dinsdag 21 november 2023 11:00 schreef roos94 het volgende:
Justin is de mol, bedank mij later lieve mensen.
Babs of Justin, mensen. Onthoud dit bericht.![]()
Ondanks alles geldt:
De Mol België > WIDM
Met een straatlengte.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ben benieuwd, ken er, zoals afgelopen jaren, een paar. Eerste indruk, wel een leukje groep...en een hele mooie bestemming. Kan een mooi seizoen worden.I want to believe...![]()
Slechte mod dat ik pas weer op FOK! kom nadat de kandidaten al bekend gemaakt zijn![]()
![]()
![]()
Tevens ken ik er zoals vanouds weer maar 2Tooske en Kees
Fuck the EBU.![]()
Samequote:Op dinsdag 21 november 2023 19:10 schreef Moira het volgende:
Slechte mod dat ik pas weer op FOK! kom nadat de kandidaten al bekend gemaakt zijn![]()
![]()
![]()
Tevens ken ik er zoals vanouds weer maar 2Tooske en Kees
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Ooooh leuk!![]()
Hopelijk komen Jeroen, Kees en die radargast Fons ver, beetje bang voor een hysterische Tooske.... dat trek ik slecht![]()
Maar verder![]()
![]()
Ik Bennie boos maar teleurgesteldquote:![]()
Toch 82 views op YouTube waarvan 10 van mij. Heel bekend is ze niet nee![]()
![]()
Keer als voorprogramma gezien, kwam toen heel leuk over.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:51 schreef Magica het volgende:
[..]
Ik Bennie boos maar teleurgesteld![]()
Toch 82 views op YouTube waarvan 10 van mij. Heel bekend is ze niet neeThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
quote:Ssssstquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Tooske met haar trui om haar middel in de vorm van een m.....quote:
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Omg je hebt hem teruggevondenquote:![]()
![]()
Mijn originele "onderkoffermod" paint![]()
quote:Dit jaquote:
Tig jaar terug poste ik nogal vaak door slotjes, dus ik werd under cover/onderkodder mod genoemd. Daar heb ik toen deze paint van gemaakt
Scherp.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:44 schreef TLC het volgende:
[..]
Tooske met haar trui om haar middel in de vorm van een m.....
Forum Opties Forumhop: Hop naar: