Vaak is dat wanneer de GPS niet goed werkt. Dan kunnen ze niet zeker zijn van de afstand tussen de beide scores dus dan is het veiliger om ze tijdelijk niet te laten zien.quote:Op dinsdag 26 september 2023 20:20 schreef GeorgeM het volgende:
Waarom staat de stand en de tijd niet in beeld?
Edit: ah, nu wel.
Kunnen ze dan niet gewoon even snel handmatig meten?quote:Op woensdag 27 september 2023 00:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Vaak is dat wanneer de GPS niet goed werkt. Dan kunnen ze niet zeker zijn van de afstand tussen de beide scores dus dan is het veiliger om ze tijdelijk niet te laten zien.
Komt vooral vaak voor in Spanje zag ik dit jaar.quote:Op woensdag 27 september 2023 00:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Vaak is dat wanneer de GPS niet goed werkt. Dan kunnen ze niet zeker zijn van de afstand tussen de beide scores dus dan is het veiliger om ze tijdelijk niet te laten zien.
Ja, sorry, maar zo vroeg ging die van mij niet.quote:Op woensdag 27 september 2023 05:32 schreef AgnesGru het volgende:
Van wie was de wekker die zo vroeg afging?
Toch fijn dat we een sportkenner hebben voor een stukje duidingquote:Op woensdag 27 september 2023 00:26 schreef Strani het volgende:
[..]
John van den Heuvel was altijd zo stellig over het bewijs tegen hem, ben benieuwd wat dat is dan.quote:
Die van mij iig niet, die ging pas om half vijf vandaag.quote:Op woensdag 27 september 2023 05:32 schreef AgnesGru het volgende:
Van wie was de wekker die zo vroeg afging?
Jawel, dat hebben ze in de tussentijd gedaan, maar dat moet heel nauwkeurig gebeuren natuurlijk dus dat gaat niet zomaar even.quote:Op woensdag 27 september 2023 04:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kunnen ze dan niet gewoon even snel handmatig meten?
Brigittequote:
Ah ja tuurlijk. Dat had ik zelf ook nog wel kunnen bedenkenquote:Op woensdag 27 september 2023 00:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat weet jij toch veelquote:Op woensdag 27 september 2023 14:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Jawel, dat hebben ze in de tussentijd gedaan, maar dat moet heel nauwkeurig gebeuren natuurlijk dus dat gaat niet zomaar even.
Oh ja, vreselijkquote:Op woensdag 27 september 2023 14:21 schreef Cyan9 het volgende:
De behandeldienst van mijn werk heeft een teambuildingsdag, lekker brainstormen en ander gedoe ergens bij Dwingeloo. Ik ben blij dat dit mij bespaard blijft.
Het leek me eigenlijk wel leuk, maar gezien de omstandigheden ben ik blij dat m'n leidinggevende akkoord is gegaan dat ik niet mee hoefde.quote:
Dus daarna kon je meteen weer zelf wat energie tankenquote:Op woensdag 27 september 2023 11:36 schreef NailQueen het volgende:
Het energiebedrijf kwam tussen 08.00 en 13.00 uur. Vrij brede tijd. Gelukkig was ik als eerste om 08.00 uur aan de beurt waardoor ik nog een dutje heb kunnen doen
Ik heb het gemist denk ik, maar welke omstandigheden?quote:Op woensdag 27 september 2023 14:23 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het leek me eigenlijk wel leuk, maar gezien de omstandigheden ben ik blij dat m'n leidinggevende akkoord is gegaan dat ik niet mee hoefde.
Zouden er mensen bestaan die echt zin hebben in zo’n dag. Vreselijk dat soort dingenquote:Op woensdag 27 september 2023 14:21 schreef Cyan9 het volgende:
De behandeldienst van mijn werk heeft een teambuildingsdag, lekker brainstormen en ander gedoe ergens bij Dwingeloo. Ik ben blij dat dit mij bespaard blijft.
Oh, ik denk dat ik het hier nog niet eens verteld heb.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:33 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik heb het gemist denk ik, maar welke omstandigheden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
quote:Op woensdag 27 september 2023 14:38 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Oh, ik denk dat ik het hier nog niet eens verteld heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Pff, vroeger deden we dat gewoon zoquote:Op woensdag 27 september 2023 14:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Jawel, dat hebben ze in de tussentijd gedaan, maar dat moet heel nauwkeurig gebeuren natuurlijk dus dat gaat niet zomaar even.
[..]
Oh, ik denk dat ik het hier nog niet eens verteld heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Oh, ik denk dat ik het hier nog niet eens verteld heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
quote:Op woensdag 27 september 2023 14:42 schreef Momo het volgende:
[..]Gezien m'n aversie tegen het praten in spoilers toch maar even zonder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk eerlijk gezegd dat ik op een punt ben uitgekomen dat ik de ouderenzorg niet meer bij me vind passen. En dat is ook wat m'n leidinggevende als eens aan heeft gegeven, en die heeft er wel kijk op. M'n leidinggevende pakt deze hele situatie sowieso wel goed aan, dus daar heb ik wel steun aan. Ik krijg een outplacement traject van een half jaar, waarin intensief met me meegekeken wordt naar wat ik wil, wat ik kan, en waar ik terecht zou kunnen. Ik blijf wel graag in het noorden, maar misschien wel een hele andere doelgroep.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
[..]
Oh, ik denk dat ik het hier nog niet eens verteld heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
[..]
Oh, ik denk dat ik het hier nog niet eens verteld heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:
Ja, zit ik het net speciaal voor jou allemaal in een spoiler te zetten.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:50 schreef Cyan9 het volgende:
Gezien m'n aversie tegen het praten in spoilers toch maar even zonder.![]()
Nou, je doet het er maar mee hoor.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ik heb sowieso heel veel respect voor mensen in de zorg, ik zou het zelf niet kunnen. En ouderenzorg lijkt me heel zwaar. Als ik het soms zie in het bejaardentehuis.... het zijn niet altijd (meer) de leukste en makkelijkste mensen om mee om te gaan, laat staan mee te werken. Fijn dat je een traject krijgt om uit te vinden wat beter bij je pastquote:Op woensdag 27 september 2023 14:50 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Gezien m'n aversie tegen het praten in spoilers toch maar even zonder.
Ik denk eerlijk gezegd dat ik op een punt ben uitgekomen dat ik de ouderenzorg niet meer bij me vind passen. En dat is ook wat m'n leidinggevende als eens aan heeft gegeven, en die heeft er wel kijk op. M'n leidinggevende pakt deze hele situatie sowieso wel goed aan, dus daar heb ik wel steun aan. Ik krijg een outplacement traject van een half jaar, waarin intensief met me meegekeken wordt naar wat ik wil, wat ik kan, en waar ik terecht zou kunnen. Ik blijf wel graag in het noorden, maar misschien wel een hele andere doelgroep.
Wel fijn dat ze je wel willen helpen met het zoeken naar iets anders. Vind je het zelf heel jammer dat je weggaat? Misschien ook niet zo raar dat je na 6 jaar iets anders gaat doen? Ik had volgens mij ooit een artikel lezen dat je elke 7 jaar ofzo een nieuwe uitdaging nodig hebt op werkgebied. Dat kan natuurlijk ook binnen een zelfde baan of zelfde bedrijf eventueel. Wel vervelend dat er een periode van onzekerheid aanbreekt nu.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:50 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Gezien m'n aversie tegen het praten in spoilers toch maar even zonder.
Ik denk eerlijk gezegd dat ik op een punt ben uitgekomen dat ik de ouderenzorg niet meer bij me vind passen. En dat is ook wat m'n leidinggevende als eens aan heeft gegeven, en die heeft er wel kijk op. M'n leidinggevende pakt deze hele situatie sowieso wel goed aan, dus daar heb ik wel steun aan. Ik krijg een outplacement traject van een half jaar, waarin intensief met me meegekeken wordt naar wat ik wil, wat ik kan, en waar ik terecht zou kunnen. Ik blijf wel graag in het noorden, maar misschien wel een hele andere doelgroep.
Ik zeg altijd, gelukkig sta ik niet aan het bed zelf. Dat lijkt me echt vreselijk en ik heb enorm veel respect voor de mensen die dat doen. Maar als maatschappelijk werker kom je soms ook echt wel in moeilijke situaties die veel van je vragen. De praktische administratieve kant wordt alleen steeds groter, waarin je ook veel dingen moet overnemen van de mensen, en daar heb ik moeite mee. Ik ben echt opgeleid met de stroming van advies geven en meekijken, maar dat is zeker in de ouderenzorg vaak niet meer voldoende. En dat zit me niet lekker. Maar de verdere situatie en hoe het allemaal gegaan is, is wel gewoon zwaar klote. Gelukkig is dat traject er, dat geeft me wel wat hoop dat ik snel wat anders vind.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb sowieso heel veel respect voor mensen in de zorg, ik zou het zelf niet kunnen. En ouderenzorg lijkt me heel zwaar. Als ik het soms zie in het bejaardentehuis.... het zijn niet altijd (meer) de leukste en makkelijkste mensen om mee om te gaan, laat staan mee te werken. Fijn dat je een traject krijgt om uit te vinden wat beter bij je past
Ik vind het heel jammer om te gaan, want ik heb er bijna zes jaar met plezier gewerkt. Hele leuke collega's ook, die me ook vertellen dat ze verrast zijn dat ik ga en de samenwerking altijd gewaardeerd hebben. Als dit allemaal niet gebeurd was zag ik mezelf er zeker nog wel een paar jaar zitten. Maar goed, misschien is het inderdaad ook wel tijd om verder te kijken, en een andere doelgroep te gaan verkennen. Volgens m'n leidinggevende zou ik het heel goed kunnen doen in de psychiatrie, en wellicht heeft ze gelijk. Ik ken die hele doelgroep niet, daar heb ik nog nooit naar gekeken.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel fijn dat ze je wel willen helpen met het zoeken naar iets anders. Vind je het zelf heel jammer dat je weggaat? Misschien ook niet zo raar dat je na 6 jaar iets anders gaat doen? Ik had volgens mij ooit een artikel lezen dat je elke 7 jaar ofzo een nieuwe uitdaging nodig hebt op werkgebied. Dat kan natuurlijk ook binnen een zelfde baan of zelfde bedrijf eventueel. Wel vervelend dat er een periode van onzekerheid aanbreekt nu.
Missie van mevrouw Mary Borsato failedquote:
Hopelijk kun je dan makkelijk aan een baan in de psychiatrie komen dan, is altijd wel spannend een duik in het diepe. Jammer dat het niet je eigen keuze was om die stap te zetten.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:01 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik zeg altijd, gelukkig sta ik niet aan het bed zelf. Dat lijkt me echt vreselijk en ik heb enorm veel respect voor de mensen die dat doen. Maar als maatschappelijk werker kom je soms ook echt wel in moeilijke situaties die veel van je vragen. De praktische administratieve kant wordt alleen steeds groter, waarin je ook veel dingen moet overnemen van de mensen, en daar heb ik moeite mee. Ik ben echt opgeleid met de stroming van advies geven en meekijken, maar dat is zeker in de ouderenzorg vaak niet meer voldoende. En dat zit me niet lekker. Maar de verdere situatie en hoe het allemaal gegaan is, is wel gewoon zwaar klote. Gelukkig is dat traject er, dat geeft me wel wat hoop dat ik snel wat anders vind.
[..]
Ik vind het heel jammer om te gaan, want ik heb er bijna zes jaar met plezier gewerkt. Hele leuke collega's ook, die me ook vertellen dat ze verrast zijn dat ik ga en de samenwerking altijd gewaardeerd hebben. Als dit allemaal niet gebeurd was zag ik mezelf er zeker nog wel een paar jaar zitten. Maar goed, misschien is het inderdaad ook wel tijd om verder te kijken, en een andere doelgroep te gaan verkennen. Volgens m'n leidinggevende zou ik het heel goed kunnen doen in de psychiatrie, en wellicht heeft ze gelijk. Ik ken die hele doelgroep niet, daar heb ik nog nooit naar gekeken.
Ik heb altijd gedacht dat jij in de psychiatrie werktequote:Op woensdag 27 september 2023 15:01 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik zeg altijd, gelukkig sta ik niet aan het bed zelf. Dat lijkt me echt vreselijk en ik heb enorm veel respect voor de mensen die dat doen. Maar als maatschappelijk werker kom je soms ook echt wel in moeilijke situaties die veel van je vragen. De praktische administratieve kant wordt alleen steeds groter, waarin je ook veel dingen moet overnemen van de mensen, en daar heb ik moeite mee. Ik ben echt opgeleid met de stroming van advies geven en meekijken, maar dat is zeker in de ouderenzorg vaak niet meer voldoende. En dat zit me niet lekker. Maar de verdere situatie en hoe het allemaal gegaan is, is wel gewoon zwaar klote. Gelukkig is dat traject er, dat geeft me wel wat hoop dat ik snel wat anders vind.
[..]
Ik vind het heel jammer om te gaan, want ik heb er bijna zes jaar met plezier gewerkt. Hele leuke collega's ook, die me ook vertellen dat ze verrast zijn dat ik ga en de samenwerking altijd gewaardeerd hebben. Als dit allemaal niet gebeurd was zag ik mezelf er zeker nog wel een paar jaar zitten. Maar goed, misschien is het inderdaad ook wel tijd om verder te kijken, en een andere doelgroep te gaan verkennen. Volgens m'n leidinggevende zou ik het heel goed kunnen doen in de psychiatrie, en wellicht heeft ze gelijk. Ik ken die hele doelgroep niet, daar heb ik nog nooit naar gekeken.
Ik doe net alsof ik nog heel jong ben inderdaad.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:09 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik heb altijd gedacht dat jij in de psychiatrie werkte![]()
Kan zo ‘lekker’ mentaal doorwerken inderdaad als het niet fijn is gegaan. Ik ken het.
Maar joh, er is werk zat en waar één deur dichtgaat, gaat er ergens anders weer één open.
Je bent nog lekker jong!
Hoe oud ben je dan? Of wil je dat niet zeggen?quote:Op woensdag 27 september 2023 15:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik doe net alsof ik nog heel jong ben inderdaad.
Ik ben 24 jaar jonger.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:24 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan? Of wil je dat niet zeggen?
Nog lang niet zo oud als ik: ik ben pas 56 geworden
OMG, Godenleeftijd. Jaloersquote:
Ik heb wel nog wat sportschoolbezoekjes nodig om er ook zo uit te zien.quote:
Hangt er maar net vanaf welke god je voor ogen hebt (en welke uitbeelding daarvan).quote:Op woensdag 27 september 2023 17:05 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb wel nog wat sportschoolbezoekjes nodig om er ook zo uit te zien.
Ik denk dat dit nog moeilijker is om te bereiken, voor mij dan.quote:Op woensdag 27 september 2023 18:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hangt er maar net vanaf welke god je voor ogen hebt (en welke uitbeelding daarvan).![]()
Om er een beetje uit te zien als Bacchus zoals geschilderd door Rubens zou ik de sportschool juist niet te vaak aanbevelen.
[ afbeelding ]
Die wijn heft zichzelf niet!quote:Op woensdag 27 september 2023 18:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hangt er maar net vanaf welke god je voor ogen hebt (en welke uitbeelding daarvan).![]()
Om er een beetje uit te zien als Bacchus zoals geschilderd door Rubens zou ik de sportschool juist niet te vaak aanbevelen.
[ afbeelding ]
Hij was meestal in adamskostuum toch?quote:Op woensdag 27 september 2023 18:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar hoe staat het lichaam van Adam omschreven?
Dat verwacht ik wel.quote:Op woensdag 27 september 2023 19:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij was meestal in adamskostuum toch?
Wel gek om je te verkleden als jezelfquote:Op woensdag 27 september 2023 19:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij was meestal in adamskostuum toch?
[..]
Oh, ik denk dat ik het hier nog niet eens verteld heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Maurice de Hond doet dat nooit inderdaad.quote:Op woensdag 27 september 2023 19:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Wel gek om je te verkleden als jezelf
John de Mol, zelfde verhaal. Paul de Leeuw zie ik er nog wel voor aanquote:Op woensdag 27 september 2023 19:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maurice de Hond doet dat nooit inderdaad.
Bij zo’n Arantxa Rus kan ik me dan weer voorstellen dat ze daar geen zin in heeft.quote:Op woensdag 27 september 2023 20:09 schreef H_T het volgende:
[..]
John de Mol, zelfde verhaal. Paul de Leeuw zie ik er nog wel voor aan
Veel wijn drinken iig, dat lijkt toch wel zijn grote geheim te zijn om dit goddelijke lichaam te verwezenlijken.quote:Op woensdag 27 september 2023 18:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit nog moeilijker is om te bereiken, voor mij dan.
Is vanmorgen om 10 uur geweest.quote:Op woensdag 27 september 2023 20:38 schreef Fred_B het volgende:
Hoe laat begint Ajax - Volendam trouwens, dat was toch vandaag?
'quote:Op woensdag 27 september 2023 14:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Dus daarna kon je meteen weer zelf wat energie tanken
Veel succes en plezier met het zoeken naar een nieuwe auto! Heb je al een idee wat voor model je wil?
Ik organiseer voor mijn team altijd sloopdagen. Dan maak ik ze mentaal echt helemaal kapot en dan kan ik er weer een jaartje tegenaanquote:Op woensdag 27 september 2023 14:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zouden er mensen bestaan die echt zin hebben in zo’n dag. Vreselijk dat soort dingen
quote:Op woensdag 27 september 2023 20:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik organiseer voor mijn team altijd sloopdagen. Dan maak ik ze mentaal echt helemaal kapot en dan kan ik er weer een jaartje tegenaanWerkt echt fantastisch voor mijn werksfeer.
Die slagtanden lijken me flink wat gedoe, zeker als je al een fles vodka op hebtquote:Op woensdag 27 september 2023 20:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bij zo’n Arantxa Rus kan ik me dan weer voorstellen dat ze daar geen zin in heeft.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 27 september 2023 20:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
'
Een kleine auto met 4-deurs met goede stuurbekrachtiging en airco. Niet heel moeilijk dus. Merk maakt niet zoveel uit.
Maar het is in één keer raak! Volgende week ben ik de eigenaar van een Suzuki Alto 1.0 uit 2009
Zie je nou wel dat het nuttig is om bij een studentenvereniging te gaan!quote:Op woensdag 27 september 2023 20:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik organiseer voor mijn team altijd sloopdagen. Dan maak ik ze mentaal echt helemaal kapot en dan kan ik er weer een jaartje tegenaanWerkt echt fantastisch voor mijn werksfeer.
Ik hoor/luister nooit naar klachten inderdaad!quote:Op woensdag 27 september 2023 20:53 schreef Em31 het volgende:
[..]je klinkt als een fantastische baas!
Verdraaid, ze spelen die wedstrijden ook op steeds afwijkendere tijdstippenquote:Op woensdag 27 september 2023 20:43 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Is vanmorgen om 10 uur geweest.
Feli!quote:Op woensdag 27 september 2023 20:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
'
Een kleine auto met 4-deurs met goede stuurbekrachtiging en airco. Niet heel moeilijk dus. Merk maakt niet zoveel uit.
Maar het is in één keer raak! Volgende week ben ik de eigenaar van een Suzuki Alto 1.0 uit 2009
Gewoon met zn allen Goose Goose Duck spelen!quote:Op woensdag 27 september 2023 21:03 schreef Strani het volgende:
Maar serieus trouwens; teambuilding-dagen worden lastig met een team dat over de hele wereld verspreid zit en alleen online communiceert, maar ik moet zeggen dat de sfeer wel erg goed is over het algemeen en dat is mooi om te zien. Met de juiste mensen in je team moet dat eigenlijk vanzelf gaan.
Zo konden de mensen in Shanghai ook kijkenquote:Op woensdag 27 september 2023 21:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Verdraaid, ze spelen die wedstrijden ook op steeds afwijkendere tijdstippen
Gewoon online naar iedereen communiceren dat ze als teambuilding challenge het voor elkaar moeten zien te krijgen morgenavond allemaal in de infinity pool boven op het Marina Bay Sands hotel in Singapore te liggen.quote:Op woensdag 27 september 2023 21:03 schreef Strani het volgende:
teambuilding-dagen worden lastig met een team dat over de hele wereld verspreid zit en alleen online communiceert
Dit klinkt mij als een kook simulator waarbij je moet proberen zo snel en goed mogelijk twee ganzen en een eend te braden.quote:Op woensdag 27 september 2023 21:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gewoon met zn allen Goose Goose Duck spelen!
Daar zitten ongetwijfeld veel Jan Smit-fans.quote:Op woensdag 27 september 2023 21:11 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Zo konden de mensen in Shanghai ook kijken
Preciesquote:Op woensdag 27 september 2023 21:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daar zitten ongetwijfeld veel Jan Smit-fans.
Oh fijnquote:Op woensdag 27 september 2023 20:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
'
Rood/roze achtigquote:Op woensdag 27 september 2023 21:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh fijn![]()
Belangrijkste vraag: welke kleur?
Natuurlijk, dat is duidelijk een auto voor een echte NailQueenquote:
Maar ik drink geen alcohol.quote:Op woensdag 27 september 2023 20:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Veel wijn drinken iig, dat lijkt toch wel zijn grote geheim te zijn om dit goddelijke lichaam te verwezenlijken.
Oh, ik weet niet of de goden daarin voorzien hebben, dat maakt eea wel lastiger idd.quote:
Ja jemig, je moet er íets voor doen!quote:
Misschien kan hij alcohol gaan eten? Ik denk dat genoeg tiramisu eten hetzelfde rondbuikige effect zal hebbenquote:Op donderdag 28 september 2023 09:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja jemig, je moet er íets voor doen!
Nou, dan maar niet.quote:Op donderdag 28 september 2023 09:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja jemig, je moet er íets voor doen!
Cointreauliebollenquote:Op donderdag 28 september 2023 10:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Misschien kan hij alcohol gaan eten? Ik denk dat genoeg tiramisu eten hetzelfde rondbuikige effect zal hebben
Opmerkelijk nieuws inderdaad. Ze hebben wel de verdachte te pakken gelukkig.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:12 schreef Momo het volgende:
NWS / Schietpartij in het Erasmus MC #1
wtf
Ik lees / hoor allemaal verschillende berichten daarover.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Opmerkelijk nieuws inderdaad. Ze hebben wel de verdachte te pakken gelukkig.
Die speciale kaart is leukquote:Op donderdag 28 september 2023 17:34 schreef usagi414 het volgende:
@:Momo , @:H_T
[ tiktok ]
https://www.instagram.com/p/Cxuei46tCtB/
Die samenwerking zag ik niet aankomenquote:Op donderdag 28 september 2023 17:34 schreef usagi414 het volgende:
@:Momo , @:H_T
[ tiktok ]
https://www.instagram.com/p/Cxuei46tCtB/
Leuk! Ik hou ook nog steeds van Lego hoorquote:Op donderdag 28 september 2023 20:07 schreef Yesse het volgende:
Ik heb mezelf vandaag een beetje suf gekocht aan kleine lego buildsik heb 6 kleine doosjes gekocht online
Oja, ik heb ook nog 2 grotere sets op mijn verlanglijstje gezet![]()
Die is wel ontzettend cutequote:Op donderdag 28 september 2023 20:24 schreef Arizona het volgende:
Ik wil dit kerstdorp
https://www.lego.com/nl-n(...)PMAX_MEDIUM_PRIORITY
[ afbeelding ]
Leuk inderdaad (wel 100 euroquote:Op donderdag 28 september 2023 20:24 schreef Arizona het volgende:
Ik wil dit kerstdorp
https://www.lego.com/nl-n(...)PMAX_MEDIUM_PRIORITY
[ afbeelding ]
Inderdaad ook heel leuk! Mijn dochter heeft de Lego Friends adventskalender vroeger ook gehad.quote:Op donderdag 28 september 2023 20:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Leuk inderdaad (wel 100 euro). Wij hadden vorig jaar de LEGO adventskalender, dat was ook wel vermakelijk. Dan bouw je een kerstdorp met 24 elementen.
Niet om de snob uit te hangen, maar dit heeft toch niks meer met Van Gogh te maken. Die draait zich om in z'n graf.quote:
Die Lego-dingen zijn altijd duur. Ik vind zo'n boeket best geinig, maar ik weet niet of ik het zó geinig vind...quote:Op donderdag 28 september 2023 20:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Inderdaad ook heel leuk! Mijn dochter heeft de Lego Friends adventskalender vroeger ook gehad.
100 euro is wel veel geld jamaar koop maar eens zo'n kerstdorp van Lemax, dan ben je nog meer geld kwijt en heb je niet eens het plezier van het bouwen.
(Ik zit het voor mezelf al helemaal goed te praten dat ik dit dorp ga halen)
Of... hij is helemaal happy dat hij eindelijk een beroemd schilder isquote:Op donderdag 28 september 2023 20:43 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Niet om de snob uit te hangen, maar dit heeft toch niks meer met Van Gogh te maken. Die draait zich om in z'n graf.
Het gaat langer mee dan welk boeket dan ookquote:Op donderdag 28 september 2023 20:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Die Lego-dingen zijn altijd duur. Ik vind zo'n boeket best geinig, maar ik weet niet of ik het zó geinig vind...
Dat dan weer wel natuurlijkquote:Op donderdag 28 september 2023 20:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het gaat langer mee dan welk boeket dan ook
Maar daar had hij Pokemon niet voor nodig...quote:Op donderdag 28 september 2023 20:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Of... hij is helemaal happy dat hij eindelijk een beroemd schilder is
Vind die ook zoo leukquote:Op donderdag 28 september 2023 20:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het gaat langer mee dan welk boeket dan ook
Het zal de tijd wel zijnquote:Op donderdag 28 september 2023 20:43 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Niet om de snob uit te hangen, maar dit heeft toch niks meer met Van Gogh te maken. Die draait zich om in z'n graf.
Ohhh die Dr Who aflevering, elke keer weer jankenquote:Op donderdag 28 september 2023 20:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Of... hij is helemaal happy dat hij eindelijk een beroemd schilder is
Die is ook schattig zegquote:Op donderdag 28 september 2023 20:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Vind die ook zoo leukdenk dat ik ‘m deze keer op mijn lijstje zet voor Sinterklaas
![]()
Of deze
[ afbeelding ]
Dat is inderdaad de redenatie van het museum.quote:Op donderdag 28 september 2023 20:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het zal de tijd wel zijnen het museum die weer nieuwe mensen aan wil trekken misschien.
quote:Het doel is volgens Gordenker niet om reclame te maken voor Pokémon. Het Van Gogh Museum wil met de samenwerking een nieuw publiek in het museum krijgen. "Kinderen en jongeren vinden Pokémon interessant, maar het is ook populair bij twintigers en dertigers", zegt Gordenker.
https://nos.nl/artikel/24(...)n-in-van-gogh-museum
Aaawhquote:Op donderdag 28 september 2023 21:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Ohhh die Dr Who aflevering, elke keer weer janken![]()
![]()
![]()
![]()
Ik begin een patroon te zien in de mannen waarop je een crush hebt (Gianluigi Buffon, Fernando Alonso), ze zijn allemaal net iets jongerquote:Op donderdag 28 september 2023 20:52 schreef GeorgeM het volgende:
Ik heb een beetje een crush op Edwin Evers![]()
quote:Op donderdag 28 september 2023 22:01 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik begin een patroon te zien in de mannen waarop je een crush hebt (Gianluigi Buffon, Fernando Alonso), ze zijn allemaal net iets jonger![]()
Maar Edwin is dan ook erg leuk.
Het is wel mogelijk dat wij allemaal ingehuurd zijn door Lego om dit jarenlange moment op te bouwen zodat je niet door hebt dat je leven één grote commercial isquote:Op donderdag 28 september 2023 21:41 schreef H_T het volgende:
Ondertussen kwam net een reclame voor een Legokat langs op tvOuderwets lineair, dus afluistering is dit keer uitgesloten
En dan stiekem een mooie man van 57 ertussen gooien om mijn theorie onderuit te halenquote:Op donderdag 28 september 2023 22:15 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
Erg hè?![]()
Buffon, Alonso en Jeffrey Dean Morgan zijn gewoon erg lekkeren van Edwin krijg ik een warm gevoel
quote:Op donderdag 28 september 2023 22:24 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En dan stiekem een mooie man van 57 ertussen gooien om mijn theorie onderuit te halen
[ afbeelding ]
Dennyquote:Op donderdag 28 september 2023 22:24 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En dan stiekem een mooie man van 57 ertussen gooien om mijn theorie onderuit te halen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 september 2023 22:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Het is wel mogelijk dat wij allemaal ingehuurd zijn door Lego om dit jarenlange moment op te bouwen zodat je niet door hebt dat je leven één grote commercial is
Deze heb ik volgens mij gekochtquote:Op donderdag 28 september 2023 20:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Vind die ook zoo leukdenk dat ik ‘m deze keer op mijn lijstje zet voor Sinterklaas
![]()
Of deze
[ afbeelding ]
Ik zat echt te bedenken waar ik hem van kende en deze post herinnerde me er aanquote:
IK wil die legokatquote:Op donderdag 28 september 2023 21:41 schreef H_T het volgende:
Ondertussen kwam net een reclame voor een Legokat langs op tvOuderwets lineair, dus afluistering is dit keer uitgesloten
Only in Americaquote:Op vrijdag 29 september 2023 10:34 schreef H_T het volgende:
Honkbalfan mag niet met zijn alligator het stadion in
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 september 2023 10:34 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
Het verbaasde me wel dat het niet in Florida isquote:
quote:Op vrijdag 29 september 2023 10:34 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 september 2023 15:34 schreef NailQueen het volgende:
Wat zou ik vanavond eens gaan eten?
Mocht het inspiratie geven. Wij hebben op vrijdag vaak tapas avond. Oftewel; hapjes en snackjes uit de vriezer/koelkast/voorraadkast en voor de gezondheid een soepje. Vanavond courgette doperwtensoepquote:Op vrijdag 29 september 2023 15:34 schreef NailQueen het volgende:
En nu kom ik terug uit de supermarkt, waar de vivera in de reclame is. Ik zing in mijn hoofd: "Being green is hot, being green is cool" en dan blijkt dat liedje ook al in dit topic te staan.quote:Op vrijdag 29 september 2023 10:04 schreef NailQueen het volgende:
And when the world got me going crazy I'll carry on
Ik vind het een beetje eng en wil vragen of jullie in ieder geval geen Mata Hari in dit topic willen plaatsen.quote:
Dat noemt men telepathie Billiequote:Op vrijdag 29 september 2023 16:00 schreef BillDauterive het volgende:
Ok... dit is echt heel raar. Ik had vanochtend Because of You in mijn hoofd en toen ik daarna op dit forum keek, had NailQueen de lyrics geplaatst.
[..]
Exact deze vraag aan google gesteld, afbeeldingen geselecteerd, dit was het eerste resultaat:quote:Op vrijdag 29 september 2023 15:34 schreef NailQueen het volgende:
quote:Op vrijdag 29 september 2023 16:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Veel te gezond. Het is wel vrijdagavond.
Ik ook van jou hoor.quote:Op vrijdag 29 september 2023 16:15 schreef BillDauterive het volgende:
* kijkt boos naar Roger_Epiales*
Ik weet niet hoe groot de eetlust van @NailQueen is, maar ik denk dat dit wel een iets te grote portie maakt.quote:
Niks mis met een beetje ambitiequote:Op vrijdag 29 september 2023 16:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe groot de eetlust van @:nailqueen is, maar ik denk dat dit wel een iets te grote portie maakt.
Dat is waar.quote:
Fijn weekendquote:Op vrijdag 29 september 2023 18:09 schreef H_T het volgende:
Ook al heb ik maar een paar dagen gewerkt sinds mijn weekje vrij, ik ben blij dat het weekend is
Misschien kan het nooit slechter zijn dan wat er nu zit.quote:Op vrijdag 29 september 2023 18:29 schreef H_T het volgende:
Een random Duitser op LinkedIn vraagt of ik interesse heb om voetbalcommentator te worden. Ik acht mezelf niet de meest geschikte kandidaat
JAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 29 september 2023 18:29 schreef H_T het volgende:
Een random Duitser op LinkedIn vraagt of ik interesse heb om voetbalcommentator te worden. Ik acht mezelf niet de meest geschikte kandidaat
Als je dan toch bezig bent, doe dan ook gelijk ESF.quote:Op vrijdag 29 september 2023 18:29 schreef H_T het volgende:
Misschien ben ik stiekem ChatGPTquote:Op vrijdag 29 september 2023 17:15 schreef Meke het volgende:
Zowel @:yesse als ChatGPT geven dezelfde suggestie, dus het lijkt mij een no-brainer
@Yesse ik wil op vakantie, waar moet ik naar toe?quote:
Vakantie kan een persoonlijke voorkeur hebben en is afhankelijk van de tijd van het jaar. Over het algemeen is Mallorca een populaire vakantiebestemming voor mensen die willen zonnen en uitrusten. Voor meer actieve vakantiegangers is Schotlland steeds populairder. De citytrip liefhebber kan terecht in Valencia. Van nieuwe architectuur tot oude schoonheid.quote:Op vrijdag 29 september 2023 20:17 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
@:Yesse ik wil op vakantie, waar moet ik naar toe?
ESF vind ik wèl leukquote:Op vrijdag 29 september 2023 19:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Als je dan toch bezig bent, doe dan ook gelijk ESF.
Om daar in het Duits verslag van te doen was de voorbije jaren meestal vrij pijnlijk.quote:
Tut mir leid, NULL Punkte.quote:Op vrijdag 29 september 2023 21:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Om daar in het Duits verslag van te doen was de voorbije jaren meestal vrij pijnlijk.
Willkomen zum Finale! Wann wir die letzten zwanzig holen wüssen ist est schon prima!quote:Op vrijdag 29 september 2023 21:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Om daar in het Duits verslag van te doen was de voorbije jaren meestal vrij pijnlijk.
Die Buchmacher erwarten daß wir gewinnen!quote:Op vrijdag 29 september 2023 22:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Willkomen zum Finale! Wann wir die letzten zwanzig holen wüssen ist est schon prima!
Luffensauber! Wir schaffen das!quote:Op vrijdag 29 september 2023 22:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die Buchmacher erwarten daß wir gewinnen!
Dit werkt ook prima voor voetbalquote:
Het sneue daarvan is dat de vaste commentator dit jaar voor het laatst was. Een happy end zat er voor hem niet in. Het voordeel is wel dat een vacature is vrij gekomen. @H_T grijp je kans!quote:Op vrijdag 29 september 2023 21:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Das hat nichts mehr mit Muzik zu tunquote:Op vrijdag 29 september 2023 22:43 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het sneue daarvan is dat de vaste commentator dit jaar voor het laatst was. Een happy end zat er voor hem niet in. Het voordeel is wel dat een vacature is vrij gekomen. @:H_T grijp je kans!
So aus ein Krimi gekroffen!quote:Op vrijdag 29 september 2023 23:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Das hat nichts mehr mit Muzik zu tunDie drei Jots, das war pass Muzik!
Ik was niet thuis en dronk een Zeeuws biertjequote:Op vrijdag 29 september 2023 21:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:BillDauterive waar ben je?
In Zeeland toevallig?quote:Op zaterdag 30 september 2023 00:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik was niet thuis en dronk een Zeeuws biertje
Oh, maar dan ben ik toch benieuwd hoe je zo zeker weet dat het een Zeeuws biertje is.quote:
Vie hef miet in ze bieldienk!quote:Op vrijdag 29 september 2023 23:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ok Roger, whatever you do, don't mention the war.
quote:
Walnuts, celery, apples, grapes! is ook niet te onderschattenquote:
Oh, de Waldorf Salad? Die is ook mooi ja.quote:Op zaterdag 30 september 2023 00:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Walnuts, celery, apples, grapes! is ook niet te onderschatten
Dan wil ik NÚ C.K. Watt sprekenquote:Op zaterdag 30 september 2023 00:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, de Waldorf Salad? Die is ook mooi ja.![]()
"I haven't paid you 20 pounds to have some guy cut a grapefruit in half and stick a cherry in the centre! I want a Waldorf Salad!"
quote:
Laat ik zeggen dat ik de hele reeks best vaak gezien heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn gewoon wat kabouters verhuisdquote:Op vrijdag 29 september 2023 21:54 schreef GeorgeM het volgende:
Hoe snel kunnen paddenstoelen groeien? Gisteren stond er nog niks en vandaag opeens joekels
Dank voor de waarschuwing.quote:
Ik heb goede hoop dat ik dan mijn reis heb afgerondquote:Op zaterdag 30 september 2023 10:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dank voor de waarschuwing.
Ik hoef overmorgen pas en maar een klein ritje, denk je dat het dan wel weer veilig is?
Ik doe wel gewoon voor de zekerheid ook alvast een busroute plannen.quote:Op zaterdag 30 september 2023 10:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb goede hoop dat ik dan mijn reis heb afgerond
Goed voor de businessquote:Op zaterdag 30 september 2023 10:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik doe wel gewoon voor de zekerheid ook alvast een busroute plannen.
Maandag en dinsdag zijn 2 en 3 oktober, dus dit weekend moet ik even rustig doen.quote:Op zaterdag 30 september 2023 10:40 schreef H_T het volgende:
Hebben jullie nog leuke weekendplannen?
Goedemorgen!quote:Op zaterdag 30 september 2023 10:40 schreef H_T het volgende:
Door wat vertraging heb ik een overstap gemist, wat minimaal een half uur vertraging geeft. Nu zit ik in een trein die gek doet, dus het is weer feestquote:Op zaterdag 30 september 2023 10:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb goede hoop dat ik dan mijn reis heb afgerond
* cancelt treinreis voor vandaagquote:Op zaterdag 30 september 2023 11:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Door wat vertraging heb ik een overstap gemist, wat minimaal een half uur vertraging geeft. Nu zit ik in een trein die gek doet, dus het is weer feest
Ik heb net met mijn ouders plantjes gepoot in de tuinquote:Op zaterdag 30 september 2023 10:40 schreef H_T het volgende:
Je zit een lettertje verkeerd denk ik. Hij vroeg om plannen, niet om planten.quote:Op zaterdag 30 september 2023 12:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb net met mijn ouders plantjes gepoot in de tuin
Ik heb de doos van mijn gewenste kerstdorp even in het echt bekeken en het is een mooie grote zware doos en nu wil ik hem nog lieverquote:Op zaterdag 30 september 2023 10:40 schreef H_T het volgende:
Wij zijn ook even naar het tuincentrum geweest, ik heb wat heide gekocht en dat New Mexico laten poten in de gewenste bloembakquote:Op zaterdag 30 september 2023 12:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb net met mijn ouders plantjes gepoot in de tuin
Succes morgen!quote:Op zaterdag 30 september 2023 11:35 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Vandaag niet zo veel bijzonders, beetje in huis rommelen. Gisteravond een offerte voor gordijnen opgevraagd. Conclusie: ik moet op zoek naar of goedkopere of naar een rijke partner![]()
Morgen doe ik mee aan de Singelloop in Breda. Zin in!
Nooit saai bij een ouderenpartij maar nu hebben ze zichzelf overtroffenquote:Op zaterdag 30 september 2023 15:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
https://www.nu.nl/politie(...)gadering-50plus.html
quote:Op zaterdag 30 september 2023 15:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heftig welquote:Op zaterdag 30 september 2023 14:49 schreef H_T het volgende:
Ik heb net wat polo's gekocht bij C&A. Gewaagd, ik weet het
Wijsheid groeit bij de leeftijd toch zeiden zequote:Op zaterdag 30 september 2023 15:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tijd om al die oudjes hun stemrecht te ontnemen, duidelijk dat ze totaal niet met de verantwoordelijkheid om kunnen gaan!quote:Op zaterdag 30 september 2023 15:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
DRIE verschillende kleuren?quote:Op zaterdag 30 september 2023 15:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Heftig wel
New Mexico was laatst ook al zo'n gedurfde shopper, hij heeft 3 dezelfde t shirts gekocht bij Superdry, maar dan wel telkens in een andere kleur
Jaquote:Op zaterdag 30 september 2023 15:29 schreef H_T het volgende:
[..]
DRIE verschillende kleuren?![]()
![]()
Ik durfde niet verder te gaan dan twee!
En dwarsheid ook. Daarom kunnen ze het niet hebben dat iemand anders wint.quote:Op zaterdag 30 september 2023 15:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Wijsheid groeit bij de leeftijd toch zeiden ze
Dat is toevallig, ik ga dat overmorgen doen.quote:Op zaterdag 30 september 2023 14:43 schreef Arizona het volgende:
Morgen gaan we naar de kermis hier in de stad![]()
Lubach heeft weer stof voor maandag.quote:Op zaterdag 30 september 2023 15:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga maar even liggen denk ik!quote:Op zaterdag 30 september 2023 15:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
JaZelfs als je het alleen maar léést raak je al haast overweldigd hè
Twee is nog nét te doen!
quote:Op zaterdag 30 september 2023 16:12 schreef Redefine het volgende:
Vandaag wel weer gezien waarom ik normaliter geen boodschappen doe op zaterdag
Jij hebt je baan als conducteur opgezegd?quote:Op zaterdag 30 september 2023 17:06 schreef H_T het volgende:
Treinrijdend Nederland kan opgelucht adem halen
En ons maar laten wachten tot we veilig weer de trein kunnen nemenquote:Op zaterdag 30 september 2023 17:06 schreef H_T het volgende:
Treinrijdend Nederland kan opgelucht adem halen
Sinds de OV-chipkaart heb ik niet meer het gevoel dat ik geknipt ben voor die functiequote:Op zaterdag 30 september 2023 17:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jij hebt je baan als conducteur opgezegd?
Ja sindsdien kun je fluiten naar die baan.quote:Op zaterdag 30 september 2023 17:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Sinds de OV-chipkaart heb ik niet meer het gevoel dat ik geknipt ben voor die functie
Ik ben het spoor volledig bijster nuquote:Op zaterdag 30 september 2023 17:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja sindsdien kun je fluiten naar die baan.
Dan maar wisselen van banenjacht.quote:Op zaterdag 30 september 2023 18:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben het spoor volledig bijster nu
auw. beterschap.quote:Op zaterdag 30 september 2023 18:24 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ben vanmiddag gevallen met de fiets. Zonder erg, dat wel.
Samen met een vriend (en zijn hond) fietsten we naar het bos en waren we zo in gesprek, dat toen iemand ons inhaalde, die vriend schrok en ineens naar rechts stuurde. Daar fietste ik, maar even later dus niet meer.![]()
Ik remde meteen, zijn stuur kwam in de mijne te zitten en ik had geen kans om het nog te herstellen. De palm van mijn linkerhand is flink geschaafd en mijn linkerknie is dik, maar voor de rest weinig bloed of kleerscheuren. Ik was vooral blij dat hij niet gevallen was, want dan was de hond meegevallen, dat was helemaal zielig.
De knie zal morgen wel stijf zijn en pijn doen, maar hopelijk blijft het daarbij en valt het mee. Ik ben best een aansteller, dus dat ik niet echt gepiept heb, stemt me positief.
Heel goed.quote:Op zaterdag 30 september 2023 18:27 schreef BillDauterive het volgende:
Er is een kleine kans dat ik hem morgen boodschappen voor mij laat halen, omdat hij me liet vallen en ik zielig ben
Hopelijk valt het ook morgen mee met de pijn en stijfheid.quote:Op zaterdag 30 september 2023 18:24 schreef BillDauterive het volgende:
Samen met een vriend (en zijn hond) fietsten we naar het bos en waren we zo in gesprek, dat toen iemand ons inhaalde, die vriend schrok en ineens naar rechts stuurde. Daar fietste ik, maar even later dus niet meer.![]()
Ik remde meteen, zijn stuur kwam in de mijne te zitten en ik had geen kans om het nog te herstellen. De palm van mijn linkerhand is flink geschaafd en mijn linkerknie is dik, maar voor de rest weinig bloed of kleerscheuren. Ik was vooral blij dat hij niet gevallen was, want dan was de hond meegevallen, dat was helemaal zielig.
De knie zal morgen wel stijf zijn en pijn doen, maar hopelijk blijft het daarbij en valt het mee. Ik ben best een aansteller, dus dat ik niet echt gepiept heb, stemt me positief.
Jij gaat wel ver om geen boodschappen te hoeven doenquote:Op zaterdag 30 september 2023 18:27 schreef BillDauterive het volgende:
Er is een kleine kans dat ik hem morgen boodschappen voor mij laat halen, omdat hij me liet vallen en ik zielig ben
Sterkte en knie laten koelen met koelcompres kan misschien helpenquote:Op zaterdag 30 september 2023 18:24 schreef BillDauterive het volgende:
Daar komt natuurlijk het gezegde ‘als paddestoelen uit de grond schieten’ vandaanquote:Op vrijdag 29 september 2023 21:54 schreef GeorgeM het volgende:
Hoe snel kunnen paddenstoelen groeien? Gisteren stond er nog niks en vandaag opeens joekels
Beterschap! Hopelijk valt het morgen inderdaad ook nog mee!quote:Op zaterdag 30 september 2023 18:24 schreef BillDauterive het volgende:
Beterschapquote:Op zaterdag 30 september 2023 18:24 schreef BillDauterive het volgende:
Beterschap Billquote:Op zaterdag 30 september 2023 18:24 schreef BillDauterive het volgende:
Beterschap! Hopelijk valt (huhu) het meequote:Op zaterdag 30 september 2023 18:27 schreef BillDauterive het volgende:
Guaanquote:Op zaterdag 30 september 2023 20:14 schreef Guanabana het volgende:
*duikt even op*
Ik heb deze week de twee semi's van 2023 gekeken en ik ga nu de grand final kijken. Het is toch wel echt genot hoor, met hoe alles gedaan is, de intervalacts, hoe ze Oekraïne en Liverpool hebben gecombineerd, de vlaggenparade, boh.
Wilde ik even zeggen.Misschien dat we 'm ooit nog eens met z'n allen gingen terugkijken maar daar had ik geen zin in om op te wachten (en daarnaast kan ik nu tenminste echt opletten ipv de helft van de tijd zitten typen).
Oei, sterkte! Hopelijk slaap je een beetjequote:Op zaterdag 30 september 2023 18:24 schreef BillDauterive het volgende:
Heftig hequote:Op zaterdag 30 september 2023 23:10 schreef GeorgeM het volgende:
Jeetje, Ajax-RKC gestaakt. Nu vanwege een ernstige blessure van de RKC-keeper na een botsing met Brobbey
En, issie al op?quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:50 schreef H_T het volgende:
Ik heb vandaag whisky gekocht die minimaal 20 jaar oud is. Die is dus gemaakt voor ik zelf oud genoeg was om whisky te mogen drinken
Het lijkt me nog wel eens wat om een whisky te drinken die ouder is dan ikzelf, maar dat zijn intussen niet meer de goedkoopste flessen.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:50 schreef H_T het volgende:
Ik heb vandaag whisky gekocht die minimaal 20 jaar oud is. Die is dus gemaakt voor ik zelf oud genoeg was om whisky te mogen drinken
Het glas wel, de fles nog nietquote:
Best wat bierliefhebbers kopen een goed houdbaar bier als ze een kind gekregen hebben, zodat ze het biertje over 18 jaar samen kunnen opdrinken. Dat vind ik wel een mooi idee, al is de kans groot dat de dan 18-jarige niet genoeg smaak heeft om een heel goed bier te waarderenquote:Op zondag 1 oktober 2023 00:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het lijkt me nog wel eens wat om een whisky te drinken die ouder is dan ikzelf, maar dat zijn intussen niet meer de goedkoopste flessen.
Ik heb ooit jenever op die ouder was dan ik. Ruim 10 jaar geleden was dat nog vrij behapbaar, maar dat zal nu anders zijn.quote:Op zondag 1 oktober 2023 00:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het lijkt me nog wel eens wat om een whisky te drinken die ouder is dan ikzelf, maar dat zijn intussen niet meer de goedkoopste flessen.
Ik zou ergens nog een flesje La Trappe uit 2006 moeten hebbenquote:Op zondag 1 oktober 2023 00:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Best wat bierliefhebbers kopen een goed houdbaar bier als ze een kind gekregen hebben, zodat ze het biertje over 18 jaar samen kunnen opdrinken. Dat vind ik wel een mooi idee, al is de kans groot dat de dan 18-jarige niet genoeg smaak heeft om een heel goed bier te waarderen
Hang Youth? March?quote:Op zondag 1 oktober 2023 00:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Er waren hier punkbandjes, dus was ik daar en niet bij de afterparty
Veel lokaler. Ik ken ze niet, maar het was wel leukquote:
Die wordt er niet meer beter op, vrees ikquote:Op zondag 1 oktober 2023 00:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zou ergens nog een flesje La Trappe uit 2006 moeten hebben
Ik heb nu wel mooi de kans om het te vergelijkenquote:Op zondag 1 oktober 2023 00:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Veel lokaler. Ik ken ze niet, maar het was wel leuk
[..]
Die wordt er niet meer beter op, vrees ik
Mijn moeder had nog twee flessen wijn liggen die ze kreeg toen ik geboren was.quote:Op zondag 1 oktober 2023 00:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Best wat bierliefhebbers kopen een goed houdbaar bier als ze een kind gekregen hebben, zodat ze het biertje over 18 jaar samen kunnen opdrinken. Dat vind ik wel een mooi idee, al is de kans groot dat de dan 18-jarige niet genoeg smaak heeft om een heel goed bier te waarderen
Ja, dat is wel leuk, maar dan zou je eigenlijk ook wat flesjes uit sommige jaren ertussen in willen hebben denk ikquote:Op zondag 1 oktober 2023 00:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb nu wel mooi de kans om het te vergelijken
Net even zitten kijken, de goedkoopste whisky die ik zo snel even zag die ouder is dan ik zat ruim boven de ¤500 per fles. Vind ik toch net wat te veel om nog leuk te zijn.quote:Op zondag 1 oktober 2023 00:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb ooit jenever op die ouder was dan ik. Ruim 10 jaar geleden was dat nog vrij behapbaar, maar dat zal nu anders zijn.
Ik heb ook wel eens een slok Blue Label gehad. Een deel daarvan was sowieso ouder dan ik, maar niet alles
Wat mooi zegquote:Op zondag 1 oktober 2023 00:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mijn moeder had nog twee flessen wijn liggen die ze kreeg toen ik geboren was.
Die hebben we een paar jaar terug met kerst maar eens opgedronken, waren nog verrassend lekker ondanks absoluut niet op de juiste manier bewaard.
Daarvoor is het denk ik wat te laatquote:Op zondag 1 oktober 2023 00:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat is wel leuk, maar dan zou je eigenlijk ook wat flesjes uit sommige jaren ertussen in willen hebben denk ik
Die jenever was jaren terug iets van 6 of 7 euro per glas in een café. Ruim het dubbele van een glas jonge jenever, maar voor een keer prima te doenquote:Op zondag 1 oktober 2023 00:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Net even zitten kijken, de goedkoopste whisky die ik zo snel even zag die ouder is dan ik zat ruim boven de ¤500 per fles. Vind ik toch net wat te veel om nog leuk te zijn.
Persoonlijk vind ik Glen Talloch altijd wel lekker, teachers weet ik zo snel even niet.quote:Op zondag 1 oktober 2023 00:29 schreef H_T het volgende:
De oude whisky smaakt goed, maar ook weer niet extreem goed. Voorlopig blijft alles bij elkaar Teacher's mijn favoriet
Deze lagen gewoon in de boekenkast.quote:Op zondag 1 oktober 2023 00:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat mooi zeg
Er is discussie over hoe het bewaard moet worden. De een zegt dat het koel en donker bewaard moet worden, de ander vindt dat temperatuur niet heel belangrijk is, mits het maar donker bewaard wordt.
Licht kan echt flink uitmaken! Ik heb laatst een nieuwe pot mosterd gekocht om soep mee te maken, waarna ik er thuis achter kwam dat ik nog een restje van exact die mosterd thuis had. Het kleurverschil is behoorlijkquote:Op zondag 1 oktober 2023 00:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat mooi zeg
Er is discussie over hoe het bewaard moet worden. De een zegt dat het koel en donker bewaard moet worden, de ander vindt dat temperatuur niet heel belangrijk is, mits het maar donker bewaard wordt.
Ja, gewoon per glas moet het dan zijn wil ik zoiets eens doen. Dan lijkt de prijs nog een beetje redelijk.quote:Op zondag 1 oktober 2023 00:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Die jenever was jaren terug iets van 6 of 7 euro per glas in een café. Ruim het dubbele van een glas jonge jenever, maar voor een keer prima te doen
Glen Talloch is voor de prijs best goedquote:Op zondag 1 oktober 2023 00:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik Glen Talloch altijd wel lekker, teachers weet ik zo snel even niet.
Zal die ook eens nemen.
Met specerijen is dat ook heel sterk. Bij die leuke glazen potjes met een kurk erop en een of andere kruidenmix erin is dat vaak erg goed zichtbaar. Tijdje op de plank zetten waar er licht bij kan en dan na een tijdje eens voorzichtig in roeren, enorm kleurverschil tussen de kruiden in het midden en die tegen het glas.quote:Op zondag 1 oktober 2023 00:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Licht kan echt flink uitmaken! Ik heb laatst een nieuwe pot mosterd gekocht om soep mee te maken, waarna ik er thuis achter kwam dat ik nog een restje van exact die mosterd thuis had. Het kleurverschil is behoorlijk
En bij de G&G zo te zien nu in de aanbieding (Teachers).quote:Op zondag 1 oktober 2023 00:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Glen Talloch is voor de prijs best goedTeacher's is ietsjes duurder, maar vind ik wel veel lekkerder
Met een kerstdiner ben ik er op die manier achter gekomen dat mijn moeder eigenlijk nooit cayennepeper gebruiktquote:Op zondag 1 oktober 2023 00:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Met specerijen is dat ook heel sterk. Bij die leuke glazen potjes met een kurk erop en een of andere kruidenmix erin is dat vaak erg goed zichtbaar. Tijdje op de plank zetten waar er licht bij kan en dan na een tijdje eens voorzichtig in roeren, enorm kleurverschil tussen de kruiden in het midden en die tegen het glas.
Dat is echt zo'n groot verschil, zeker na een tijdje in het licht idd.quote:Op zondag 1 oktober 2023 00:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Met een kerstdiner ben ik er op die manier achter gekomen dat mijn moeder eigenlijk nooit cayennepeper gebruiktHet kleurverschil tussen de zonkant en de keukenkant was opmerkelijk
Hier ging 6:45 de wekkerquote:
Waarom hebben jullie een piepende weegschaal?quote:Op zondag 1 oktober 2023 09:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Toen ik beneden kwam, hoorde ik een piepje dat de hele tijd doorging, soort alarmachtig. Ik aan mijn vader vragen of hij het ook hoorde, maar hij hoorde niks.
Ik ging ondertussen mijn ontbijt maken, ontbijtgranen, en ik bleef dat piepje horen. Toen ik de lade van het bestek open deed, werd het geluid ietjes luider. Ik met mijn oor dichterbij de lade komen om te horen of ik het geluid kon localiseren. In de bestekla zelf zat verder niks wat het geluid kon maken. Vervolgens de pannenlade eronder geopend en daar werd het geluid luider en konden we achterhalen dat het de weegschaal was die zo aan het piepen was. 😅
Om alarm te kunnen slaan als ie denkt dat ie verdrinkt natuurlijk!quote:Op zondag 1 oktober 2023 10:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie een piepende weegschaal?
Ja ok, dat klinkt logisch.quote:Op zondag 1 oktober 2023 11:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Om alarm te kunnen slaan als ie denkt dat ie verdrinkt natuurlijk!
Goed punt. Op de een of andere manier had ik het in mijn hoofd dat de weegschaal in de afwasmachine zat. Dan is een verdrinkingsalarm wel logischquote:Op zondag 1 oktober 2023 11:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja ok, dat klinkt logisch.
Maar waarom doet hij dat dan ook als hij gewoon in de la ligt?
Misschien was hij wel gewoon eenzaam.quote:Op zondag 1 oktober 2023 11:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Goed punt. Op de een of andere manier had ik het in mijn hoofd dat de weegschaal in de afwasmachine zat. Dan is een verdrinkingsalarm wel logisch
Ja, geen idee. Blijkbaar heeft ie een of ander alarm of zo. 🤷♂️ Mijn vader snapte het ook al niet.quote:Op zondag 1 oktober 2023 10:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie een piepende weegschaal?
Die van mij houdt zijn mond gewoon, zoals het hoort imo.
We zullen het in overweging nemen.quote:Op zondag 1 oktober 2023 11:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien was hij wel gewoon eenzaam.
Je zal maar de enige weegschaal zijn in een la vol met pannen, lijkt me niet makkelijk.![]()
@:luctor.et.emergo, ik vind dat jullie een tweede weegschaal zouden moeten nemen.
Ja, lijkt me ook inderdaad. En dan toxh ook niet dat ie dan de hele tijd zou moeten afgaan. Dan gaan de batterijen alleen maar sneller leeg, lijkt me.quote:Op zondag 1 oktober 2023 11:48 schreef BillDauterive het volgende:
Waarom piept zo'n ding überhaupt? Als de batterijen leeg zijn, dan is dat toch niet erg? Daar kom je dan wel achter als je de weegschaal wilt gebruiken..
Hmm, dat valt een beetje tegen. Bedankt dat je het vraagt. Van mijn knie geen last, gelukkig, maar wel van mijn linkerschouder en rechterpols. Links kan ik niet veel dragen vanwege mijn schouder en rechts moet ik moeilijk doen vanwege mijn pols. Mijn voordeur is behoorlijk zwaar, dus die krijg ik op dit moment niet open. Zolang er niemand aanbelt, komt het goed en ga ik er gewoon aan de achterkant uit.quote:Op zondag 1 oktober 2023 15:08 schreef H_T het volgende:
@:BillDauterive Hoe gaat het met de kwetsuren?
Vervelend. Hopelijk gaat het snel weer beter.quote:Op zondag 1 oktober 2023 16:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hmm, dat valt een beetje tegen. Bedankt dat je het vraagt. Van mijn knie geen last, gelukkig, maar wel van mijn linkerschouder en rechterpols. Links kan ik niet veel dragen vanwege mijn schouder en rechts moet ik moeilijk doen vanwege mijn pols. Mijn voordeur is behoorlijk zwaar, dus die krijg ik op dit moment niet open. Zolang er niemand aanbelt, komt het goed en ga ik er gewoon aan de achterkant uit.
Maar lopen gaat dus goed, daar ben ik blij om! En de stijfheid viel me ook reuze mee.
Oh dat is wel jammerquote:Op zondag 1 oktober 2023 16:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hmm, dat valt een beetje tegen. Bedankt dat je het vraagt. Van mijn knie geen last, gelukkig, maar wel van mijn linkerschouder en rechterpols. Links kan ik niet veel dragen vanwege mijn schouder en rechts moet ik moeilijk doen vanwege mijn pols. Mijn voordeur is behoorlijk zwaar, dus die krijg ik op dit moment niet open. Zolang er niemand aanbelt, komt het goed en ga ik er gewoon aan de achterkant uit.
Maar lopen gaat dus goed, daar ben ik blij om! En de stijfheid viel me ook reuze mee.
Ja, maar dat is pas op donderdag, dan zal het wel weer goed gaan!quote:Op zondag 1 oktober 2023 16:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh dat is wel jammerMoet je komende week nog ingewikkelde of fysieke dingen doen?
Ik moest naar het ziekenhuis.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
quote:Op zondag 1 oktober 2023 17:47 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik moest naar het ziekenhuis.Doen ze dat ook op zondag joh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
quote:Op zondag 1 oktober 2023 18:37 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
JaZo leer je nog eens watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |