Wel gek om je te verkleden als jezelfquote:Op woensdag 27 september 2023 19:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij was meestal in adamskostuum toch?
quote:Op woensdag 27 september 2023 14:38 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Oh, ik denk dat ik het hier nog niet eens verteld heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Maurice de Hond doet dat nooit inderdaad.quote:Op woensdag 27 september 2023 19:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Wel gek om je te verkleden als jezelf
John de Mol, zelfde verhaal. Paul de Leeuw zie ik er nog wel voor aanquote:Op woensdag 27 september 2023 19:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maurice de Hond doet dat nooit inderdaad.
Bij zo’n Arantxa Rus kan ik me dan weer voorstellen dat ze daar geen zin in heeft.quote:Op woensdag 27 september 2023 20:09 schreef H_T het volgende:
[..]
John de Mol, zelfde verhaal. Paul de Leeuw zie ik er nog wel voor aan
Veel wijn drinken iig, dat lijkt toch wel zijn grote geheim te zijn om dit goddelijke lichaam te verwezenlijken.quote:Op woensdag 27 september 2023 18:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit nog moeilijker is om te bereiken, voor mij dan.
Is vanmorgen om 10 uur geweest.quote:Op woensdag 27 september 2023 20:38 schreef Fred_B het volgende:
Hoe laat begint Ajax - Volendam trouwens, dat was toch vandaag?
'quote:Op woensdag 27 september 2023 14:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Dus daarna kon je meteen weer zelf wat energie tanken
Veel succes en plezier met het zoeken naar een nieuwe auto! Heb je al een idee wat voor model je wil?
Ik organiseer voor mijn team altijd sloopdagen. Dan maak ik ze mentaal echt helemaal kapot en dan kan ik er weer een jaartje tegenaanquote:Op woensdag 27 september 2023 14:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zouden er mensen bestaan die echt zin hebben in zo’n dag. Vreselijk dat soort dingen
quote:Op woensdag 27 september 2023 20:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik organiseer voor mijn team altijd sloopdagen. Dan maak ik ze mentaal echt helemaal kapot en dan kan ik er weer een jaartje tegenaanWerkt echt fantastisch voor mijn werksfeer.
Die slagtanden lijken me flink wat gedoe, zeker als je al een fles vodka op hebtquote:Op woensdag 27 september 2023 20:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bij zo’n Arantxa Rus kan ik me dan weer voorstellen dat ze daar geen zin in heeft.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 27 september 2023 20:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
'
Een kleine auto met 4-deurs met goede stuurbekrachtiging en airco. Niet heel moeilijk dus. Merk maakt niet zoveel uit.
Maar het is in één keer raak! Volgende week ben ik de eigenaar van een Suzuki Alto 1.0 uit 2009
Zie je nou wel dat het nuttig is om bij een studentenvereniging te gaan!quote:Op woensdag 27 september 2023 20:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik organiseer voor mijn team altijd sloopdagen. Dan maak ik ze mentaal echt helemaal kapot en dan kan ik er weer een jaartje tegenaanWerkt echt fantastisch voor mijn werksfeer.
Ik hoor/luister nooit naar klachten inderdaad!quote:Op woensdag 27 september 2023 20:53 schreef Em31 het volgende:
[..]je klinkt als een fantastische baas!
Verdraaid, ze spelen die wedstrijden ook op steeds afwijkendere tijdstippenquote:Op woensdag 27 september 2023 20:43 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Is vanmorgen om 10 uur geweest.
Feli!quote:Op woensdag 27 september 2023 20:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
'
Een kleine auto met 4-deurs met goede stuurbekrachtiging en airco. Niet heel moeilijk dus. Merk maakt niet zoveel uit.
Maar het is in één keer raak! Volgende week ben ik de eigenaar van een Suzuki Alto 1.0 uit 2009
Gewoon met zn allen Goose Goose Duck spelen!quote:Op woensdag 27 september 2023 21:03 schreef Strani het volgende:
Maar serieus trouwens; teambuilding-dagen worden lastig met een team dat over de hele wereld verspreid zit en alleen online communiceert, maar ik moet zeggen dat de sfeer wel erg goed is over het algemeen en dat is mooi om te zien. Met de juiste mensen in je team moet dat eigenlijk vanzelf gaan.
Zo konden de mensen in Shanghai ook kijkenquote:Op woensdag 27 september 2023 21:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Verdraaid, ze spelen die wedstrijden ook op steeds afwijkendere tijdstippen
Gewoon online naar iedereen communiceren dat ze als teambuilding challenge het voor elkaar moeten zien te krijgen morgenavond allemaal in de infinity pool boven op het Marina Bay Sands hotel in Singapore te liggen.quote:Op woensdag 27 september 2023 21:03 schreef Strani het volgende:
teambuilding-dagen worden lastig met een team dat over de hele wereld verspreid zit en alleen online communiceert
Dit klinkt mij als een kook simulator waarbij je moet proberen zo snel en goed mogelijk twee ganzen en een eend te braden.quote:Op woensdag 27 september 2023 21:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gewoon met zn allen Goose Goose Duck spelen!
Daar zitten ongetwijfeld veel Jan Smit-fans.quote:Op woensdag 27 september 2023 21:11 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Zo konden de mensen in Shanghai ook kijken
Preciesquote:Op woensdag 27 september 2023 21:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daar zitten ongetwijfeld veel Jan Smit-fans.
Oh fijnquote:Op woensdag 27 september 2023 20:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
'
Rood/roze achtigquote:Op woensdag 27 september 2023 21:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh fijn![]()
Belangrijkste vraag: welke kleur?
Natuurlijk, dat is duidelijk een auto voor een echte NailQueenquote:
Maar ik drink geen alcohol.quote:Op woensdag 27 september 2023 20:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Veel wijn drinken iig, dat lijkt toch wel zijn grote geheim te zijn om dit goddelijke lichaam te verwezenlijken.
Oh, ik weet niet of de goden daarin voorzien hebben, dat maakt eea wel lastiger idd.quote:
Ja jemig, je moet er íets voor doen!quote:
Misschien kan hij alcohol gaan eten? Ik denk dat genoeg tiramisu eten hetzelfde rondbuikige effect zal hebbenquote:Op donderdag 28 september 2023 09:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja jemig, je moet er íets voor doen!
Nou, dan maar niet.quote:Op donderdag 28 september 2023 09:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja jemig, je moet er íets voor doen!
Cointreauliebollenquote:Op donderdag 28 september 2023 10:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Misschien kan hij alcohol gaan eten? Ik denk dat genoeg tiramisu eten hetzelfde rondbuikige effect zal hebben
Opmerkelijk nieuws inderdaad. Ze hebben wel de verdachte te pakken gelukkig.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:12 schreef Momo het volgende:
NWS / Schietpartij in het Erasmus MC #1
wtf
Ik lees / hoor allemaal verschillende berichten daarover.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Opmerkelijk nieuws inderdaad. Ze hebben wel de verdachte te pakken gelukkig.
Die speciale kaart is leukquote:Op donderdag 28 september 2023 17:34 schreef usagi414 het volgende:
@:Momo , @:H_T
[ tiktok ]
https://www.instagram.com/p/Cxuei46tCtB/
Die samenwerking zag ik niet aankomenquote:Op donderdag 28 september 2023 17:34 schreef usagi414 het volgende:
@:Momo , @:H_T
[ tiktok ]
https://www.instagram.com/p/Cxuei46tCtB/
Leuk! Ik hou ook nog steeds van Lego hoorquote:Op donderdag 28 september 2023 20:07 schreef Yesse het volgende:
Ik heb mezelf vandaag een beetje suf gekocht aan kleine lego buildsik heb 6 kleine doosjes gekocht online
Oja, ik heb ook nog 2 grotere sets op mijn verlanglijstje gezet![]()
Die is wel ontzettend cutequote:Op donderdag 28 september 2023 20:24 schreef Arizona het volgende:
Ik wil dit kerstdorp
https://www.lego.com/nl-n(...)PMAX_MEDIUM_PRIORITY
[ afbeelding ]
Leuk inderdaad (wel 100 euroquote:Op donderdag 28 september 2023 20:24 schreef Arizona het volgende:
Ik wil dit kerstdorp
https://www.lego.com/nl-n(...)PMAX_MEDIUM_PRIORITY
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |