Vaak is dat wanneer de GPS niet goed werkt. Dan kunnen ze niet zeker zijn van de afstand tussen de beide scores dus dan is het veiliger om ze tijdelijk niet te laten zien.quote:Op dinsdag 26 september 2023 20:20 schreef GeorgeM het volgende:
Waarom staat de stand en de tijd niet in beeld?
Edit: ah, nu wel.
Kunnen ze dan niet gewoon even snel handmatig meten?quote:Op woensdag 27 september 2023 00:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Vaak is dat wanneer de GPS niet goed werkt. Dan kunnen ze niet zeker zijn van de afstand tussen de beide scores dus dan is het veiliger om ze tijdelijk niet te laten zien.
Komt vooral vaak voor in Spanje zag ik dit jaar.quote:Op woensdag 27 september 2023 00:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Vaak is dat wanneer de GPS niet goed werkt. Dan kunnen ze niet zeker zijn van de afstand tussen de beide scores dus dan is het veiliger om ze tijdelijk niet te laten zien.
Ja, sorry, maar zo vroeg ging die van mij niet.quote:Op woensdag 27 september 2023 05:32 schreef AgnesGru het volgende:
Van wie was de wekker die zo vroeg afging?
Toch fijn dat we een sportkenner hebben voor een stukje duidingquote:Op woensdag 27 september 2023 00:26 schreef Strani het volgende:
[..]
John van den Heuvel was altijd zo stellig over het bewijs tegen hem, ben benieuwd wat dat is dan.quote:
Die van mij iig niet, die ging pas om half vijf vandaag.quote:Op woensdag 27 september 2023 05:32 schreef AgnesGru het volgende:
Van wie was de wekker die zo vroeg afging?
Jawel, dat hebben ze in de tussentijd gedaan, maar dat moet heel nauwkeurig gebeuren natuurlijk dus dat gaat niet zomaar even.quote:Op woensdag 27 september 2023 04:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kunnen ze dan niet gewoon even snel handmatig meten?
Brigittequote:
Ah ja tuurlijk. Dat had ik zelf ook nog wel kunnen bedenkenquote:Op woensdag 27 september 2023 00:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat weet jij toch veelquote:Op woensdag 27 september 2023 14:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Jawel, dat hebben ze in de tussentijd gedaan, maar dat moet heel nauwkeurig gebeuren natuurlijk dus dat gaat niet zomaar even.
Oh ja, vreselijkquote:Op woensdag 27 september 2023 14:21 schreef Cyan9 het volgende:
De behandeldienst van mijn werk heeft een teambuildingsdag, lekker brainstormen en ander gedoe ergens bij Dwingeloo. Ik ben blij dat dit mij bespaard blijft.
Het leek me eigenlijk wel leuk, maar gezien de omstandigheden ben ik blij dat m'n leidinggevende akkoord is gegaan dat ik niet mee hoefde.quote:
Dus daarna kon je meteen weer zelf wat energie tankenquote:Op woensdag 27 september 2023 11:36 schreef NailQueen het volgende:
Het energiebedrijf kwam tussen 08.00 en 13.00 uur. Vrij brede tijd. Gelukkig was ik als eerste om 08.00 uur aan de beurt waardoor ik nog een dutje heb kunnen doen
Ik heb het gemist denk ik, maar welke omstandigheden?quote:Op woensdag 27 september 2023 14:23 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het leek me eigenlijk wel leuk, maar gezien de omstandigheden ben ik blij dat m'n leidinggevende akkoord is gegaan dat ik niet mee hoefde.
Zouden er mensen bestaan die echt zin hebben in zo’n dag. Vreselijk dat soort dingenquote:Op woensdag 27 september 2023 14:21 schreef Cyan9 het volgende:
De behandeldienst van mijn werk heeft een teambuildingsdag, lekker brainstormen en ander gedoe ergens bij Dwingeloo. Ik ben blij dat dit mij bespaard blijft.
Oh, ik denk dat ik het hier nog niet eens verteld heb.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:33 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik heb het gemist denk ik, maar welke omstandigheden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
quote:Op woensdag 27 september 2023 14:38 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Oh, ik denk dat ik het hier nog niet eens verteld heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Pff, vroeger deden we dat gewoon zoquote:Op woensdag 27 september 2023 14:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Jawel, dat hebben ze in de tussentijd gedaan, maar dat moet heel nauwkeurig gebeuren natuurlijk dus dat gaat niet zomaar even.
[..]
Oh, ik denk dat ik het hier nog niet eens verteld heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Oh, ik denk dat ik het hier nog niet eens verteld heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
quote:Op woensdag 27 september 2023 14:42 schreef Momo het volgende:
[..]Gezien m'n aversie tegen het praten in spoilers toch maar even zonder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk eerlijk gezegd dat ik op een punt ben uitgekomen dat ik de ouderenzorg niet meer bij me vind passen. En dat is ook wat m'n leidinggevende als eens aan heeft gegeven, en die heeft er wel kijk op. M'n leidinggevende pakt deze hele situatie sowieso wel goed aan, dus daar heb ik wel steun aan. Ik krijg een outplacement traject van een half jaar, waarin intensief met me meegekeken wordt naar wat ik wil, wat ik kan, en waar ik terecht zou kunnen. Ik blijf wel graag in het noorden, maar misschien wel een hele andere doelgroep.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
[..]
Oh, ik denk dat ik het hier nog niet eens verteld heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
[..]
Oh, ik denk dat ik het hier nog niet eens verteld heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:
Ja, zit ik het net speciaal voor jou allemaal in een spoiler te zetten.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:50 schreef Cyan9 het volgende:
Gezien m'n aversie tegen het praten in spoilers toch maar even zonder.![]()
Nou, je doet het er maar mee hoor.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ik heb sowieso heel veel respect voor mensen in de zorg, ik zou het zelf niet kunnen. En ouderenzorg lijkt me heel zwaar. Als ik het soms zie in het bejaardentehuis.... het zijn niet altijd (meer) de leukste en makkelijkste mensen om mee om te gaan, laat staan mee te werken. Fijn dat je een traject krijgt om uit te vinden wat beter bij je pastquote:Op woensdag 27 september 2023 14:50 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Gezien m'n aversie tegen het praten in spoilers toch maar even zonder.
Ik denk eerlijk gezegd dat ik op een punt ben uitgekomen dat ik de ouderenzorg niet meer bij me vind passen. En dat is ook wat m'n leidinggevende als eens aan heeft gegeven, en die heeft er wel kijk op. M'n leidinggevende pakt deze hele situatie sowieso wel goed aan, dus daar heb ik wel steun aan. Ik krijg een outplacement traject van een half jaar, waarin intensief met me meegekeken wordt naar wat ik wil, wat ik kan, en waar ik terecht zou kunnen. Ik blijf wel graag in het noorden, maar misschien wel een hele andere doelgroep.
Wel fijn dat ze je wel willen helpen met het zoeken naar iets anders. Vind je het zelf heel jammer dat je weggaat? Misschien ook niet zo raar dat je na 6 jaar iets anders gaat doen? Ik had volgens mij ooit een artikel lezen dat je elke 7 jaar ofzo een nieuwe uitdaging nodig hebt op werkgebied. Dat kan natuurlijk ook binnen een zelfde baan of zelfde bedrijf eventueel. Wel vervelend dat er een periode van onzekerheid aanbreekt nu.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:50 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Gezien m'n aversie tegen het praten in spoilers toch maar even zonder.
Ik denk eerlijk gezegd dat ik op een punt ben uitgekomen dat ik de ouderenzorg niet meer bij me vind passen. En dat is ook wat m'n leidinggevende als eens aan heeft gegeven, en die heeft er wel kijk op. M'n leidinggevende pakt deze hele situatie sowieso wel goed aan, dus daar heb ik wel steun aan. Ik krijg een outplacement traject van een half jaar, waarin intensief met me meegekeken wordt naar wat ik wil, wat ik kan, en waar ik terecht zou kunnen. Ik blijf wel graag in het noorden, maar misschien wel een hele andere doelgroep.
Ik zeg altijd, gelukkig sta ik niet aan het bed zelf. Dat lijkt me echt vreselijk en ik heb enorm veel respect voor de mensen die dat doen. Maar als maatschappelijk werker kom je soms ook echt wel in moeilijke situaties die veel van je vragen. De praktische administratieve kant wordt alleen steeds groter, waarin je ook veel dingen moet overnemen van de mensen, en daar heb ik moeite mee. Ik ben echt opgeleid met de stroming van advies geven en meekijken, maar dat is zeker in de ouderenzorg vaak niet meer voldoende. En dat zit me niet lekker. Maar de verdere situatie en hoe het allemaal gegaan is, is wel gewoon zwaar klote. Gelukkig is dat traject er, dat geeft me wel wat hoop dat ik snel wat anders vind.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb sowieso heel veel respect voor mensen in de zorg, ik zou het zelf niet kunnen. En ouderenzorg lijkt me heel zwaar. Als ik het soms zie in het bejaardentehuis.... het zijn niet altijd (meer) de leukste en makkelijkste mensen om mee om te gaan, laat staan mee te werken. Fijn dat je een traject krijgt om uit te vinden wat beter bij je past
Ik vind het heel jammer om te gaan, want ik heb er bijna zes jaar met plezier gewerkt. Hele leuke collega's ook, die me ook vertellen dat ze verrast zijn dat ik ga en de samenwerking altijd gewaardeerd hebben. Als dit allemaal niet gebeurd was zag ik mezelf er zeker nog wel een paar jaar zitten. Maar goed, misschien is het inderdaad ook wel tijd om verder te kijken, en een andere doelgroep te gaan verkennen. Volgens m'n leidinggevende zou ik het heel goed kunnen doen in de psychiatrie, en wellicht heeft ze gelijk. Ik ken die hele doelgroep niet, daar heb ik nog nooit naar gekeken.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel fijn dat ze je wel willen helpen met het zoeken naar iets anders. Vind je het zelf heel jammer dat je weggaat? Misschien ook niet zo raar dat je na 6 jaar iets anders gaat doen? Ik had volgens mij ooit een artikel lezen dat je elke 7 jaar ofzo een nieuwe uitdaging nodig hebt op werkgebied. Dat kan natuurlijk ook binnen een zelfde baan of zelfde bedrijf eventueel. Wel vervelend dat er een periode van onzekerheid aanbreekt nu.
Missie van mevrouw Mary Borsato failedquote:
Hopelijk kun je dan makkelijk aan een baan in de psychiatrie komen dan, is altijd wel spannend een duik in het diepe. Jammer dat het niet je eigen keuze was om die stap te zetten.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:01 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik zeg altijd, gelukkig sta ik niet aan het bed zelf. Dat lijkt me echt vreselijk en ik heb enorm veel respect voor de mensen die dat doen. Maar als maatschappelijk werker kom je soms ook echt wel in moeilijke situaties die veel van je vragen. De praktische administratieve kant wordt alleen steeds groter, waarin je ook veel dingen moet overnemen van de mensen, en daar heb ik moeite mee. Ik ben echt opgeleid met de stroming van advies geven en meekijken, maar dat is zeker in de ouderenzorg vaak niet meer voldoende. En dat zit me niet lekker. Maar de verdere situatie en hoe het allemaal gegaan is, is wel gewoon zwaar klote. Gelukkig is dat traject er, dat geeft me wel wat hoop dat ik snel wat anders vind.
[..]
Ik vind het heel jammer om te gaan, want ik heb er bijna zes jaar met plezier gewerkt. Hele leuke collega's ook, die me ook vertellen dat ze verrast zijn dat ik ga en de samenwerking altijd gewaardeerd hebben. Als dit allemaal niet gebeurd was zag ik mezelf er zeker nog wel een paar jaar zitten. Maar goed, misschien is het inderdaad ook wel tijd om verder te kijken, en een andere doelgroep te gaan verkennen. Volgens m'n leidinggevende zou ik het heel goed kunnen doen in de psychiatrie, en wellicht heeft ze gelijk. Ik ken die hele doelgroep niet, daar heb ik nog nooit naar gekeken.
Ik heb altijd gedacht dat jij in de psychiatrie werktequote:Op woensdag 27 september 2023 15:01 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik zeg altijd, gelukkig sta ik niet aan het bed zelf. Dat lijkt me echt vreselijk en ik heb enorm veel respect voor de mensen die dat doen. Maar als maatschappelijk werker kom je soms ook echt wel in moeilijke situaties die veel van je vragen. De praktische administratieve kant wordt alleen steeds groter, waarin je ook veel dingen moet overnemen van de mensen, en daar heb ik moeite mee. Ik ben echt opgeleid met de stroming van advies geven en meekijken, maar dat is zeker in de ouderenzorg vaak niet meer voldoende. En dat zit me niet lekker. Maar de verdere situatie en hoe het allemaal gegaan is, is wel gewoon zwaar klote. Gelukkig is dat traject er, dat geeft me wel wat hoop dat ik snel wat anders vind.
[..]
Ik vind het heel jammer om te gaan, want ik heb er bijna zes jaar met plezier gewerkt. Hele leuke collega's ook, die me ook vertellen dat ze verrast zijn dat ik ga en de samenwerking altijd gewaardeerd hebben. Als dit allemaal niet gebeurd was zag ik mezelf er zeker nog wel een paar jaar zitten. Maar goed, misschien is het inderdaad ook wel tijd om verder te kijken, en een andere doelgroep te gaan verkennen. Volgens m'n leidinggevende zou ik het heel goed kunnen doen in de psychiatrie, en wellicht heeft ze gelijk. Ik ken die hele doelgroep niet, daar heb ik nog nooit naar gekeken.
Ik doe net alsof ik nog heel jong ben inderdaad.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:09 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik heb altijd gedacht dat jij in de psychiatrie werkte![]()
Kan zo ‘lekker’ mentaal doorwerken inderdaad als het niet fijn is gegaan. Ik ken het.
Maar joh, er is werk zat en waar één deur dichtgaat, gaat er ergens anders weer één open.
Je bent nog lekker jong!
Hoe oud ben je dan? Of wil je dat niet zeggen?quote:Op woensdag 27 september 2023 15:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik doe net alsof ik nog heel jong ben inderdaad.
Ik ben 24 jaar jonger.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:24 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan? Of wil je dat niet zeggen?
Nog lang niet zo oud als ik: ik ben pas 56 geworden
OMG, Godenleeftijd. Jaloersquote:
Ik heb wel nog wat sportschoolbezoekjes nodig om er ook zo uit te zien.quote:
Hangt er maar net vanaf welke god je voor ogen hebt (en welke uitbeelding daarvan).quote:Op woensdag 27 september 2023 17:05 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb wel nog wat sportschoolbezoekjes nodig om er ook zo uit te zien.
Ik denk dat dit nog moeilijker is om te bereiken, voor mij dan.quote:Op woensdag 27 september 2023 18:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hangt er maar net vanaf welke god je voor ogen hebt (en welke uitbeelding daarvan).![]()
Om er een beetje uit te zien als Bacchus zoals geschilderd door Rubens zou ik de sportschool juist niet te vaak aanbevelen.
[ afbeelding ]
Die wijn heft zichzelf niet!quote:Op woensdag 27 september 2023 18:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hangt er maar net vanaf welke god je voor ogen hebt (en welke uitbeelding daarvan).![]()
Om er een beetje uit te zien als Bacchus zoals geschilderd door Rubens zou ik de sportschool juist niet te vaak aanbevelen.
[ afbeelding ]
Hij was meestal in adamskostuum toch?quote:Op woensdag 27 september 2023 18:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar hoe staat het lichaam van Adam omschreven?
Dat verwacht ik wel.quote:Op woensdag 27 september 2023 19:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij was meestal in adamskostuum toch?
Wel gek om je te verkleden als jezelfquote:Op woensdag 27 september 2023 19:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij was meestal in adamskostuum toch?
[..]
Oh, ik denk dat ik het hier nog niet eens verteld heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Maurice de Hond doet dat nooit inderdaad.quote:Op woensdag 27 september 2023 19:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Wel gek om je te verkleden als jezelf
John de Mol, zelfde verhaal. Paul de Leeuw zie ik er nog wel voor aanquote:Op woensdag 27 september 2023 19:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maurice de Hond doet dat nooit inderdaad.
Bij zo’n Arantxa Rus kan ik me dan weer voorstellen dat ze daar geen zin in heeft.quote:Op woensdag 27 september 2023 20:09 schreef H_T het volgende:
[..]
John de Mol, zelfde verhaal. Paul de Leeuw zie ik er nog wel voor aan
Veel wijn drinken iig, dat lijkt toch wel zijn grote geheim te zijn om dit goddelijke lichaam te verwezenlijken.quote:Op woensdag 27 september 2023 18:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit nog moeilijker is om te bereiken, voor mij dan.
Is vanmorgen om 10 uur geweest.quote:Op woensdag 27 september 2023 20:38 schreef Fred_B het volgende:
Hoe laat begint Ajax - Volendam trouwens, dat was toch vandaag?
'quote:Op woensdag 27 september 2023 14:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Dus daarna kon je meteen weer zelf wat energie tanken
Veel succes en plezier met het zoeken naar een nieuwe auto! Heb je al een idee wat voor model je wil?
Ik organiseer voor mijn team altijd sloopdagen. Dan maak ik ze mentaal echt helemaal kapot en dan kan ik er weer een jaartje tegenaanquote:Op woensdag 27 september 2023 14:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zouden er mensen bestaan die echt zin hebben in zo’n dag. Vreselijk dat soort dingen
quote:Op woensdag 27 september 2023 20:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik organiseer voor mijn team altijd sloopdagen. Dan maak ik ze mentaal echt helemaal kapot en dan kan ik er weer een jaartje tegenaanWerkt echt fantastisch voor mijn werksfeer.
Die slagtanden lijken me flink wat gedoe, zeker als je al een fles vodka op hebtquote:Op woensdag 27 september 2023 20:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bij zo’n Arantxa Rus kan ik me dan weer voorstellen dat ze daar geen zin in heeft.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 27 september 2023 20:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
'
Een kleine auto met 4-deurs met goede stuurbekrachtiging en airco. Niet heel moeilijk dus. Merk maakt niet zoveel uit.
Maar het is in één keer raak! Volgende week ben ik de eigenaar van een Suzuki Alto 1.0 uit 2009
Zie je nou wel dat het nuttig is om bij een studentenvereniging te gaan!quote:Op woensdag 27 september 2023 20:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik organiseer voor mijn team altijd sloopdagen. Dan maak ik ze mentaal echt helemaal kapot en dan kan ik er weer een jaartje tegenaanWerkt echt fantastisch voor mijn werksfeer.
Ik hoor/luister nooit naar klachten inderdaad!quote:Op woensdag 27 september 2023 20:53 schreef Em31 het volgende:
[..]je klinkt als een fantastische baas!
Verdraaid, ze spelen die wedstrijden ook op steeds afwijkendere tijdstippenquote:Op woensdag 27 september 2023 20:43 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Is vanmorgen om 10 uur geweest.
Feli!quote:Op woensdag 27 september 2023 20:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
'
Een kleine auto met 4-deurs met goede stuurbekrachtiging en airco. Niet heel moeilijk dus. Merk maakt niet zoveel uit.
Maar het is in één keer raak! Volgende week ben ik de eigenaar van een Suzuki Alto 1.0 uit 2009
Gewoon met zn allen Goose Goose Duck spelen!quote:Op woensdag 27 september 2023 21:03 schreef Strani het volgende:
Maar serieus trouwens; teambuilding-dagen worden lastig met een team dat over de hele wereld verspreid zit en alleen online communiceert, maar ik moet zeggen dat de sfeer wel erg goed is over het algemeen en dat is mooi om te zien. Met de juiste mensen in je team moet dat eigenlijk vanzelf gaan.
Zo konden de mensen in Shanghai ook kijkenquote:Op woensdag 27 september 2023 21:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Verdraaid, ze spelen die wedstrijden ook op steeds afwijkendere tijdstippen
Gewoon online naar iedereen communiceren dat ze als teambuilding challenge het voor elkaar moeten zien te krijgen morgenavond allemaal in de infinity pool boven op het Marina Bay Sands hotel in Singapore te liggen.quote:Op woensdag 27 september 2023 21:03 schreef Strani het volgende:
teambuilding-dagen worden lastig met een team dat over de hele wereld verspreid zit en alleen online communiceert
Dit klinkt mij als een kook simulator waarbij je moet proberen zo snel en goed mogelijk twee ganzen en een eend te braden.quote:Op woensdag 27 september 2023 21:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gewoon met zn allen Goose Goose Duck spelen!
Daar zitten ongetwijfeld veel Jan Smit-fans.quote:Op woensdag 27 september 2023 21:11 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Zo konden de mensen in Shanghai ook kijken
Preciesquote:Op woensdag 27 september 2023 21:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daar zitten ongetwijfeld veel Jan Smit-fans.
Oh fijnquote:Op woensdag 27 september 2023 20:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
'
Rood/roze achtigquote:Op woensdag 27 september 2023 21:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh fijn![]()
Belangrijkste vraag: welke kleur?
Natuurlijk, dat is duidelijk een auto voor een echte NailQueenquote:
Maar ik drink geen alcohol.quote:Op woensdag 27 september 2023 20:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Veel wijn drinken iig, dat lijkt toch wel zijn grote geheim te zijn om dit goddelijke lichaam te verwezenlijken.
Oh, ik weet niet of de goden daarin voorzien hebben, dat maakt eea wel lastiger idd.quote:
Ja jemig, je moet er íets voor doen!quote:
Misschien kan hij alcohol gaan eten? Ik denk dat genoeg tiramisu eten hetzelfde rondbuikige effect zal hebbenquote:Op donderdag 28 september 2023 09:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja jemig, je moet er íets voor doen!
Nou, dan maar niet.quote:Op donderdag 28 september 2023 09:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja jemig, je moet er íets voor doen!
Cointreauliebollenquote:Op donderdag 28 september 2023 10:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Misschien kan hij alcohol gaan eten? Ik denk dat genoeg tiramisu eten hetzelfde rondbuikige effect zal hebben
Opmerkelijk nieuws inderdaad. Ze hebben wel de verdachte te pakken gelukkig.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:12 schreef Momo het volgende:
NWS / Schietpartij in het Erasmus MC #1
wtf
Ik lees / hoor allemaal verschillende berichten daarover.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Opmerkelijk nieuws inderdaad. Ze hebben wel de verdachte te pakken gelukkig.
Die speciale kaart is leukquote:Op donderdag 28 september 2023 17:34 schreef usagi414 het volgende:
@:Momo , @:H_T
[ tiktok ]
https://www.instagram.com/p/Cxuei46tCtB/
Die samenwerking zag ik niet aankomenquote:Op donderdag 28 september 2023 17:34 schreef usagi414 het volgende:
@:Momo , @:H_T
[ tiktok ]
https://www.instagram.com/p/Cxuei46tCtB/
Leuk! Ik hou ook nog steeds van Lego hoorquote:Op donderdag 28 september 2023 20:07 schreef Yesse het volgende:
Ik heb mezelf vandaag een beetje suf gekocht aan kleine lego buildsik heb 6 kleine doosjes gekocht online
Oja, ik heb ook nog 2 grotere sets op mijn verlanglijstje gezet![]()
Die is wel ontzettend cutequote:Op donderdag 28 september 2023 20:24 schreef Arizona het volgende:
Ik wil dit kerstdorp
https://www.lego.com/nl-n(...)PMAX_MEDIUM_PRIORITY
[ afbeelding ]
Leuk inderdaad (wel 100 euroquote:Op donderdag 28 september 2023 20:24 schreef Arizona het volgende:
Ik wil dit kerstdorp
https://www.lego.com/nl-n(...)PMAX_MEDIUM_PRIORITY
[ afbeelding ]
Inderdaad ook heel leuk! Mijn dochter heeft de Lego Friends adventskalender vroeger ook gehad.quote:Op donderdag 28 september 2023 20:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Leuk inderdaad (wel 100 euro). Wij hadden vorig jaar de LEGO adventskalender, dat was ook wel vermakelijk. Dan bouw je een kerstdorp met 24 elementen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |