Inderdaad ook heel leuk! Mijn dochter heeft de Lego Friends adventskalender vroeger ook gehad.quote:Op donderdag 28 september 2023 20:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Leuk inderdaad (wel 100 euro). Wij hadden vorig jaar de LEGO adventskalender, dat was ook wel vermakelijk. Dan bouw je een kerstdorp met 24 elementen.
Niet om de snob uit te hangen, maar dit heeft toch niks meer met Van Gogh te maken. Die draait zich om in z'n graf.quote:
Die Lego-dingen zijn altijd duur. Ik vind zo'n boeket best geinig, maar ik weet niet of ik het zó geinig vind...quote:Op donderdag 28 september 2023 20:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Inderdaad ook heel leuk! Mijn dochter heeft de Lego Friends adventskalender vroeger ook gehad.
100 euro is wel veel geld jamaar koop maar eens zo'n kerstdorp van Lemax, dan ben je nog meer geld kwijt en heb je niet eens het plezier van het bouwen.
(Ik zit het voor mezelf al helemaal goed te praten dat ik dit dorp ga halen)
Of... hij is helemaal happy dat hij eindelijk een beroemd schilder isquote:Op donderdag 28 september 2023 20:43 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Niet om de snob uit te hangen, maar dit heeft toch niks meer met Van Gogh te maken. Die draait zich om in z'n graf.
Het gaat langer mee dan welk boeket dan ookquote:Op donderdag 28 september 2023 20:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Die Lego-dingen zijn altijd duur. Ik vind zo'n boeket best geinig, maar ik weet niet of ik het zó geinig vind...
Dat dan weer wel natuurlijkquote:Op donderdag 28 september 2023 20:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het gaat langer mee dan welk boeket dan ook
Maar daar had hij Pokemon niet voor nodig...quote:Op donderdag 28 september 2023 20:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Of... hij is helemaal happy dat hij eindelijk een beroemd schilder is
Vind die ook zoo leukquote:Op donderdag 28 september 2023 20:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het gaat langer mee dan welk boeket dan ook
Het zal de tijd wel zijnquote:Op donderdag 28 september 2023 20:43 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Niet om de snob uit te hangen, maar dit heeft toch niks meer met Van Gogh te maken. Die draait zich om in z'n graf.
Ohhh die Dr Who aflevering, elke keer weer jankenquote:Op donderdag 28 september 2023 20:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Of... hij is helemaal happy dat hij eindelijk een beroemd schilder is
Die is ook schattig zegquote:Op donderdag 28 september 2023 20:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Vind die ook zoo leukdenk dat ik ‘m deze keer op mijn lijstje zet voor Sinterklaas
![]()
Of deze
[ afbeelding ]
Dat is inderdaad de redenatie van het museum.quote:Op donderdag 28 september 2023 20:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het zal de tijd wel zijnen het museum die weer nieuwe mensen aan wil trekken misschien.
quote:Het doel is volgens Gordenker niet om reclame te maken voor Pokémon. Het Van Gogh Museum wil met de samenwerking een nieuw publiek in het museum krijgen. "Kinderen en jongeren vinden Pokémon interessant, maar het is ook populair bij twintigers en dertigers", zegt Gordenker.
https://nos.nl/artikel/24(...)n-in-van-gogh-museum
Aaawhquote:Op donderdag 28 september 2023 21:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Ohhh die Dr Who aflevering, elke keer weer janken![]()
![]()
![]()
![]()
Ik begin een patroon te zien in de mannen waarop je een crush hebt (Gianluigi Buffon, Fernando Alonso), ze zijn allemaal net iets jongerquote:Op donderdag 28 september 2023 20:52 schreef GeorgeM het volgende:
Ik heb een beetje een crush op Edwin Evers![]()
quote:Op donderdag 28 september 2023 22:01 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik begin een patroon te zien in de mannen waarop je een crush hebt (Gianluigi Buffon, Fernando Alonso), ze zijn allemaal net iets jonger![]()
Maar Edwin is dan ook erg leuk.
Het is wel mogelijk dat wij allemaal ingehuurd zijn door Lego om dit jarenlange moment op te bouwen zodat je niet door hebt dat je leven één grote commercial isquote:Op donderdag 28 september 2023 21:41 schreef H_T het volgende:
Ondertussen kwam net een reclame voor een Legokat langs op tvOuderwets lineair, dus afluistering is dit keer uitgesloten
En dan stiekem een mooie man van 57 ertussen gooien om mijn theorie onderuit te halenquote:Op donderdag 28 september 2023 22:15 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
Erg hč?![]()
Buffon, Alonso en Jeffrey Dean Morgan zijn gewoon erg lekkeren van Edwin krijg ik een warm gevoel
quote:Op donderdag 28 september 2023 22:24 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En dan stiekem een mooie man van 57 ertussen gooien om mijn theorie onderuit te halen
[ afbeelding ]
Dennyquote:Op donderdag 28 september 2023 22:24 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En dan stiekem een mooie man van 57 ertussen gooien om mijn theorie onderuit te halen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 september 2023 22:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Het is wel mogelijk dat wij allemaal ingehuurd zijn door Lego om dit jarenlange moment op te bouwen zodat je niet door hebt dat je leven één grote commercial is
Deze heb ik volgens mij gekochtquote:Op donderdag 28 september 2023 20:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Vind die ook zoo leukdenk dat ik ‘m deze keer op mijn lijstje zet voor Sinterklaas
![]()
Of deze
[ afbeelding ]
Ik zat echt te bedenken waar ik hem van kende en deze post herinnerde me er aanquote:
IK wil die legokatquote:Op donderdag 28 september 2023 21:41 schreef H_T het volgende:
Ondertussen kwam net een reclame voor een Legokat langs op tvOuderwets lineair, dus afluistering is dit keer uitgesloten
Only in Americaquote:Op vrijdag 29 september 2023 10:34 schreef H_T het volgende:
Honkbalfan mag niet met zijn alligator het stadion in
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 september 2023 10:34 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
Het verbaasde me wel dat het niet in Florida isquote:
quote:Op vrijdag 29 september 2023 10:34 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 september 2023 15:34 schreef NailQueen het volgende:
Wat zou ik vanavond eens gaan eten?
Mocht het inspiratie geven. Wij hebben op vrijdag vaak tapas avond. Oftewel; hapjes en snackjes uit de vriezer/koelkast/voorraadkast en voor de gezondheid een soepje. Vanavond courgette doperwtensoepquote:Op vrijdag 29 september 2023 15:34 schreef NailQueen het volgende:
En nu kom ik terug uit de supermarkt, waar de vivera in de reclame is. Ik zing in mijn hoofd: "Being green is hot, being green is cool" en dan blijkt dat liedje ook al in dit topic te staan.quote:Op vrijdag 29 september 2023 10:04 schreef NailQueen het volgende:
And when the world got me going crazy I'll carry on
Ik vind het een beetje eng en wil vragen of jullie in ieder geval geen Mata Hari in dit topic willen plaatsen.quote:
Dat noemt men telepathie Billiequote:Op vrijdag 29 september 2023 16:00 schreef BillDauterive het volgende:
Ok... dit is echt heel raar. Ik had vanochtend Because of You in mijn hoofd en toen ik daarna op dit forum keek, had NailQueen de lyrics geplaatst.
[..]
Exact deze vraag aan google gesteld, afbeeldingen geselecteerd, dit was het eerste resultaat:quote:Op vrijdag 29 september 2023 15:34 schreef NailQueen het volgende:
quote:Op vrijdag 29 september 2023 16:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Veel te gezond. Het is wel vrijdagavond.
Ik ook van jou hoor.quote:Op vrijdag 29 september 2023 16:15 schreef BillDauterive het volgende:
* kijkt boos naar Roger_Epiales*
Ik weet niet hoe groot de eetlust van @NailQueen is, maar ik denk dat dit wel een iets te grote portie maakt.quote:
Niks mis met een beetje ambitiequote:Op vrijdag 29 september 2023 16:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe groot de eetlust van @:nailqueen is, maar ik denk dat dit wel een iets te grote portie maakt.
Dat is waar.quote:
Fijn weekendquote:Op vrijdag 29 september 2023 18:09 schreef H_T het volgende:
Ook al heb ik maar een paar dagen gewerkt sinds mijn weekje vrij, ik ben blij dat het weekend is
Misschien kan het nooit slechter zijn dan wat er nu zit.quote:Op vrijdag 29 september 2023 18:29 schreef H_T het volgende:
Een random Duitser op LinkedIn vraagt of ik interesse heb om voetbalcommentator te worden. Ik acht mezelf niet de meest geschikte kandidaat
JAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 29 september 2023 18:29 schreef H_T het volgende:
Een random Duitser op LinkedIn vraagt of ik interesse heb om voetbalcommentator te worden. Ik acht mezelf niet de meest geschikte kandidaat
Als je dan toch bezig bent, doe dan ook gelijk ESF.quote:Op vrijdag 29 september 2023 18:29 schreef H_T het volgende:
Misschien ben ik stiekem ChatGPTquote:Op vrijdag 29 september 2023 17:15 schreef Meke het volgende:
Zowel @:yesse als ChatGPT geven dezelfde suggestie, dus het lijkt mij een no-brainer
@Yesse ik wil op vakantie, waar moet ik naar toe?quote:
Vakantie kan een persoonlijke voorkeur hebben en is afhankelijk van de tijd van het jaar. Over het algemeen is Mallorca een populaire vakantiebestemming voor mensen die willen zonnen en uitrusten. Voor meer actieve vakantiegangers is Schotlland steeds populairder. De citytrip liefhebber kan terecht in Valencia. Van nieuwe architectuur tot oude schoonheid.quote:Op vrijdag 29 september 2023 20:17 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
@:Yesse ik wil op vakantie, waar moet ik naar toe?
ESF vind ik wčl leukquote:Op vrijdag 29 september 2023 19:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Als je dan toch bezig bent, doe dan ook gelijk ESF.
Om daar in het Duits verslag van te doen was de voorbije jaren meestal vrij pijnlijk.quote:
Tut mir leid, NULL Punkte.quote:Op vrijdag 29 september 2023 21:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Om daar in het Duits verslag van te doen was de voorbije jaren meestal vrij pijnlijk.
Willkomen zum Finale! Wann wir die letzten zwanzig holen wüssen ist est schon prima!quote:Op vrijdag 29 september 2023 21:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Om daar in het Duits verslag van te doen was de voorbije jaren meestal vrij pijnlijk.
Die Buchmacher erwarten daß wir gewinnen!quote:Op vrijdag 29 september 2023 22:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Willkomen zum Finale! Wann wir die letzten zwanzig holen wüssen ist est schon prima!
Luffensauber! Wir schaffen das!quote:Op vrijdag 29 september 2023 22:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die Buchmacher erwarten daß wir gewinnen!
Dit werkt ook prima voor voetbalquote:
Het sneue daarvan is dat de vaste commentator dit jaar voor het laatst was. Een happy end zat er voor hem niet in. Het voordeel is wel dat een vacature is vrij gekomen. @H_T grijp je kans!quote:Op vrijdag 29 september 2023 21:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Das hat nichts mehr mit Muzik zu tunquote:Op vrijdag 29 september 2023 22:43 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het sneue daarvan is dat de vaste commentator dit jaar voor het laatst was. Een happy end zat er voor hem niet in. Het voordeel is wel dat een vacature is vrij gekomen. @:H_T grijp je kans!
So aus ein Krimi gekroffen!quote:Op vrijdag 29 september 2023 23:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Das hat nichts mehr mit Muzik zu tunDie drei Jots, das war pass Muzik!
Ik was niet thuis en dronk een Zeeuws biertjequote:Op vrijdag 29 september 2023 21:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:BillDauterive waar ben je?
In Zeeland toevallig?quote:Op zaterdag 30 september 2023 00:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik was niet thuis en dronk een Zeeuws biertje
Oh, maar dan ben ik toch benieuwd hoe je zo zeker weet dat het een Zeeuws biertje is.quote:
Vie hef miet in ze bieldienk!quote:Op vrijdag 29 september 2023 23:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ok Roger, whatever you do, don't mention the war.
quote:
Walnuts, celery, apples, grapes! is ook niet te onderschattenquote:
Oh, de Waldorf Salad? Die is ook mooi ja.quote:Op zaterdag 30 september 2023 00:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Walnuts, celery, apples, grapes! is ook niet te onderschatten
Dan wil ik NŚ C.K. Watt sprekenquote:Op zaterdag 30 september 2023 00:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, de Waldorf Salad? Die is ook mooi ja.![]()
"I haven't paid you 20 pounds to have some guy cut a grapefruit in half and stick a cherry in the centre! I want a Waldorf Salad!"
quote:
Laat ik zeggen dat ik de hele reeks best vaak gezien heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn gewoon wat kabouters verhuisdquote:Op vrijdag 29 september 2023 21:54 schreef GeorgeM het volgende:
Hoe snel kunnen paddenstoelen groeien? Gisteren stond er nog niks en vandaag opeens joekels
Dank voor de waarschuwing.quote:
Ik heb goede hoop dat ik dan mijn reis heb afgerondquote:Op zaterdag 30 september 2023 10:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dank voor de waarschuwing.
Ik hoef overmorgen pas en maar een klein ritje, denk je dat het dan wel weer veilig is?
Ik doe wel gewoon voor de zekerheid ook alvast een busroute plannen.quote:Op zaterdag 30 september 2023 10:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb goede hoop dat ik dan mijn reis heb afgerond
Goed voor de businessquote:Op zaterdag 30 september 2023 10:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik doe wel gewoon voor de zekerheid ook alvast een busroute plannen.
Maandag en dinsdag zijn 2 en 3 oktober, dus dit weekend moet ik even rustig doen.quote:Op zaterdag 30 september 2023 10:40 schreef H_T het volgende:
Hebben jullie nog leuke weekendplannen?
Goedemorgen!quote:Op zaterdag 30 september 2023 10:40 schreef H_T het volgende:
Door wat vertraging heb ik een overstap gemist, wat minimaal een half uur vertraging geeft. Nu zit ik in een trein die gek doet, dus het is weer feestquote:Op zaterdag 30 september 2023 10:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb goede hoop dat ik dan mijn reis heb afgerond
* cancelt treinreis voor vandaagquote:Op zaterdag 30 september 2023 11:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Door wat vertraging heb ik een overstap gemist, wat minimaal een half uur vertraging geeft. Nu zit ik in een trein die gek doet, dus het is weer feest
Ik heb net met mijn ouders plantjes gepoot in de tuinquote:Op zaterdag 30 september 2023 10:40 schreef H_T het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |