Inderdaad ook heel leuk! Mijn dochter heeft de Lego Friends adventskalender vroeger ook gehad.quote:Op donderdag 28 september 2023 20:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Leuk inderdaad (wel 100 euro). Wij hadden vorig jaar de LEGO adventskalender, dat was ook wel vermakelijk. Dan bouw je een kerstdorp met 24 elementen.
Niet om de snob uit te hangen, maar dit heeft toch niks meer met Van Gogh te maken. Die draait zich om in z'n graf.quote:
Die Lego-dingen zijn altijd duur. Ik vind zo'n boeket best geinig, maar ik weet niet of ik het zó geinig vind...quote:Op donderdag 28 september 2023 20:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Inderdaad ook heel leuk! Mijn dochter heeft de Lego Friends adventskalender vroeger ook gehad.
100 euro is wel veel geld jamaar koop maar eens zo'n kerstdorp van Lemax, dan ben je nog meer geld kwijt en heb je niet eens het plezier van het bouwen.
(Ik zit het voor mezelf al helemaal goed te praten dat ik dit dorp ga halen)
Of... hij is helemaal happy dat hij eindelijk een beroemd schilder isquote:Op donderdag 28 september 2023 20:43 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Niet om de snob uit te hangen, maar dit heeft toch niks meer met Van Gogh te maken. Die draait zich om in z'n graf.
Het gaat langer mee dan welk boeket dan ookquote:Op donderdag 28 september 2023 20:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Die Lego-dingen zijn altijd duur. Ik vind zo'n boeket best geinig, maar ik weet niet of ik het zó geinig vind...
Dat dan weer wel natuurlijkquote:Op donderdag 28 september 2023 20:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het gaat langer mee dan welk boeket dan ook
Maar daar had hij Pokemon niet voor nodig...quote:Op donderdag 28 september 2023 20:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Of... hij is helemaal happy dat hij eindelijk een beroemd schilder is
Vind die ook zoo leukquote:Op donderdag 28 september 2023 20:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het gaat langer mee dan welk boeket dan ook
Het zal de tijd wel zijnquote:Op donderdag 28 september 2023 20:43 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Niet om de snob uit te hangen, maar dit heeft toch niks meer met Van Gogh te maken. Die draait zich om in z'n graf.
Ohhh die Dr Who aflevering, elke keer weer jankenquote:Op donderdag 28 september 2023 20:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Of... hij is helemaal happy dat hij eindelijk een beroemd schilder is
Die is ook schattig zegquote:Op donderdag 28 september 2023 20:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Vind die ook zoo leukdenk dat ik ‘m deze keer op mijn lijstje zet voor Sinterklaas
![]()
Of deze
[ afbeelding ]
Dat is inderdaad de redenatie van het museum.quote:Op donderdag 28 september 2023 20:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het zal de tijd wel zijnen het museum die weer nieuwe mensen aan wil trekken misschien.
quote:Het doel is volgens Gordenker niet om reclame te maken voor Pokémon. Het Van Gogh Museum wil met de samenwerking een nieuw publiek in het museum krijgen. "Kinderen en jongeren vinden Pokémon interessant, maar het is ook populair bij twintigers en dertigers", zegt Gordenker.
https://nos.nl/artikel/24(...)n-in-van-gogh-museum
Aaawhquote:Op donderdag 28 september 2023 21:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Ohhh die Dr Who aflevering, elke keer weer janken![]()
![]()
![]()
![]()
Ik begin een patroon te zien in de mannen waarop je een crush hebt (Gianluigi Buffon, Fernando Alonso), ze zijn allemaal net iets jongerquote:Op donderdag 28 september 2023 20:52 schreef GeorgeM het volgende:
Ik heb een beetje een crush op Edwin Evers![]()
quote:Op donderdag 28 september 2023 22:01 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik begin een patroon te zien in de mannen waarop je een crush hebt (Gianluigi Buffon, Fernando Alonso), ze zijn allemaal net iets jonger![]()
Maar Edwin is dan ook erg leuk.
Het is wel mogelijk dat wij allemaal ingehuurd zijn door Lego om dit jarenlange moment op te bouwen zodat je niet door hebt dat je leven één grote commercial isquote:Op donderdag 28 september 2023 21:41 schreef H_T het volgende:
Ondertussen kwam net een reclame voor een Legokat langs op tvOuderwets lineair, dus afluistering is dit keer uitgesloten
En dan stiekem een mooie man van 57 ertussen gooien om mijn theorie onderuit te halenquote:Op donderdag 28 september 2023 22:15 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
Erg hè?![]()
Buffon, Alonso en Jeffrey Dean Morgan zijn gewoon erg lekkeren van Edwin krijg ik een warm gevoel
quote:Op donderdag 28 september 2023 22:24 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En dan stiekem een mooie man van 57 ertussen gooien om mijn theorie onderuit te halen
[ afbeelding ]
Dennyquote:Op donderdag 28 september 2023 22:24 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En dan stiekem een mooie man van 57 ertussen gooien om mijn theorie onderuit te halen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 september 2023 22:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Het is wel mogelijk dat wij allemaal ingehuurd zijn door Lego om dit jarenlange moment op te bouwen zodat je niet door hebt dat je leven één grote commercial is
Deze heb ik volgens mij gekochtquote:Op donderdag 28 september 2023 20:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Vind die ook zoo leukdenk dat ik ‘m deze keer op mijn lijstje zet voor Sinterklaas
![]()
Of deze
[ afbeelding ]
Ik zat echt te bedenken waar ik hem van kende en deze post herinnerde me er aanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |