abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 september 2023 @ 21:38:44 #1
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_210742717

Gedragsregels in dit topic
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Makkelijk eerste
  Forum Admin zondag 24 september 2023 @ 21:38:49 #2
35723 crew  GGMM
pi_210742722
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 21:38 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Jezus man wat heb jij vandaag gerookt _O-

denk je nou echt dat ajax op korte termijn een ploeg gaat krijgen die wat gaat betekenen

dit gaat jaren duren voordat ajax weer voor de titel mee kan doen...ik schat 5 jaar
Eens hoor, maar het is 11 tegen 11 en de bal is rond.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_210742757
De enige manier om dit te stoppen is door punten in aftrek te brengen. Supporters hebben nu de macht om hun team te laten hergroeperen en weken later opnieuw aan te laten treden wanneer het wedstrijdverloop niet naar wens is.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  Forum Admin zondag 24 september 2023 @ 21:41:45 #4
35723 crew  GGMM
pi_210742767
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 21:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
De enige manier om dit te stoppen is door punten in aftrek te brengen. Supporters hebben nu de macht om hun team te laten hergroeperen en weken later opnieuw aan te laten treden wanneer het wedstrijdverloop niet naar wens is.
Dan gaat PSV-fan Gerrit toch ook weer in een Feyenoord-shirt in de Kuip zitten met vuurwerk
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 24 september 2023 @ 21:42:01 #5
474254 GurneyIsBestOke
pi_210742772
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 21:35 schreef fetX het volgende:

[..]
Ik hoop zo dat de KNVB dit niet toe gaat laten. En hopelijk gaan ze zich gewoon aan hun eigen regels houden en spelen we binnen 72u of een reglementaire 0-3. Daarnaast moet die hele regelgeving rondom stakingen op de schop. Je kunt hier nu zo makkelijk misbruik van maken wat dus nog voordeel op kan leveren ook.

Maar de KNVB blijft je verbazen.
En hoe dan ook Ajax (voorwaardelijk) zwaar straffen, anders blijft dit gebeuren. Ik was vooraf echt al heel bang voor dit scenario. Wij zijn fitter dan hunnie, dus al die stakingen zijn sowieso in ons nadeel. Maar andere tegenstanders kunnen dit ook doen tegen ons om het tempo uit de wedstrijd te halen.
Makkelijk eerste
  zondag 24 september 2023 @ 21:42:22 #6
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_210742777
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 21:41 schreef GGMM het volgende:

[..]
Dan gaat PSV-fan Gerrit toch ook weer in een Feyenoord-shirt in de Kuip zitten met vuurwerk
Sturen we @Caland iedere week naar de ArenA
pi_210742789
quote:

[..]
Dan hang je een net op!
  Forum Admin zondag 24 september 2023 @ 21:44:11 #8
35723 crew  GGMM
pi_210742794
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 21:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Dan hang je een net op!
Dat vind ik ook echt superkut
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_210742991
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 21:44 schreef GGMM het volgende:

[..]
Dat vind ik ook echt superkut
Alsof jij in het stadion komt
* Verwijderd *
  Forum Admin zondag 24 september 2023 @ 22:02:25 #10
35723 crew  GGMM
pi_210742999
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 22:01 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]
Alsof jij in het stadion komt
Nee, maar op TV is dat al kut

En ik gun het de mensen die niks fout doen en graag in een stadion zijn gewoon niet :)
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_210743139
quote:
6s.gif Op zondag 24 september 2023 21:42 schreef Bezsen het volgende:

[..]
Sturen we @:Caland iedere week naar de ArenA
90 minuten laaaaaaaang

Behalve als ze achterstaaaaaan

Gekkenhuis op de IC

Appie voetbalt nooit meer mee
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 24 september 2023 @ 22:12:00 #12
474254 GurneyIsBestOke
pi_210743164
@Caland haal dit weg anders is het weer caland
Makkelijk eerste
pi_210743175
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 21:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Dat klopt.. Maar die graftiefus KNVB komt ongetwijfeld ergens anders mee
pi_210743194
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 22:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:caland haal dit weg anders is het weer caland
Ik hoop wel dat mijn kaart gewoon geldig blijft
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210743203
Ik moet wel zeggen dat ik vertrouwen heb dat we dit rustig uitspelen hoor.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_210743223
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2023 22:13 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik hoop wel dat mijn kaart gewoon geldig blijft
  zondag 24 september 2023 @ 22:15:29 #17
474254 GurneyIsBestOke
pi_210743239
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 22:13 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik vertrouwen heb dat we dit rustig uitspelen hoor.
Het is gewoon ongelooflijk vermoeiend als je dit nog hebt staan in één van de weinige vrije midweekse rondes.

Gewoon 0-3 aftikken, het momentum om er een monsterscore is nu toch al voorbij.
Makkelijk eerste
pi_210743292
0-3 laten staan, doelpuntenmakers ook en Ajax punten in mindering. Als je Ajax geen straf geeft die ze voelen dan stopt dit gezellige fenomeen niet.
  zondag 24 september 2023 @ 22:18:22 #19
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_210743298
quote:

[..]
De enige manier om zekerheid te hebben is alles met een Y-chromosoom boven de 12 en onder de 55 niet meer toe te laten, triest genoeg. Lijkt me niet wenselijk.

Een cultuur kweken als bij rugby en hockey gaat ook niet lukken, want dat zijn bubbels binnen een hele maatschappij die dit soort gedrag vertoont en zelfs bij hockey zien ze een toename van "voetbalgedrag" sinds meer mensen daarnaartoe stromen omdat voetbal al vanaf de jeugd gekaapt is door asociaal gedoe.

De politie terugtrekken en de clubs overal op afrekenen is niet eerlijk want dan spreekt het tuig buiten de stadions af, terrein waar de clubs niks over te zeggen hebben.

Dus tja, zeg mij maar hoe "we" de clubs weer terug gaan claimen uit de klauwen van het kutvolk dat het verziekt, want we hebben er decennia over gedaan om op dit punt terecht te komen in het kielzog van de hele maatschappij, die ook de onuitputtelijke bron van nieuw kutvolk vormt. Heb je net een deel schoongeveegd, staan er al weer nieuwe melkmuiltjes de boel te dirigeren en zich helemaal tifosi te voelen want wie maakt ze iets want "het hoort er een beetje bij".

Prettige wedstrijd, KNVB...
pi_210743465
Mislintat ontslagen bij Ajax.

Kwestie van tijd dat Steijn nu ook wordt ontslagen lijkt mij.

Heeft Ajax straks wel een competente trainer als ze weer tegen ons de wedstrijd moeten uitspelen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_210743476
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 22:18 schreef Qarrad het volgende:

[..]
De enige manier om zekerheid te hebben is alles met een Y-chromosoom boven de 12 en onder de 55 niet meer toe te laten, triest genoeg. Lijkt me niet wenselijk.

Een cultuur kweken als bij rugby en hockey gaat ook niet lukken, want dat zijn bubbels binnen een hele maatschappij die dit soort gedrag vertoont en zelfs bij hockey zien ze een toename van "voetbalgedrag" sinds meer mensen daarnaartoe stromen omdat voetbal al vanaf de jeugd gekaapt is door asociaal gedoe.

De politie terugtrekken en de clubs overal op afrekenen is niet eerlijk want dan spreekt het tuig buiten de stadions af, terrein waar de clubs niks over te zeggen hebben.

Dus tja, zeg mij maar hoe "we" de clubs weer terug gaan claimen uit de klauwen van het kutvolk dat het verziekt, want we hebben er decennia over gedaan om op dit punt terecht te komen in het kielzog van de hele maatschappij, die ook de onuitputtelijke bron van nieuw kutvolk vormt. Heb je net een deel schoongeveegd, staan er al weer nieuwe melkmuiltjes de boel te dirigeren en zich helemaal tifosi te voelen want wie maakt ze iets want "het hoort er een beetje bij".

Het antwoord is niet zo moeilijk hoor. De voor burgemeesters beschikbare mogelijkheid om een meldplicht op te leggen, moet geen bestuurlijke bevoegdheid blijven, maar een automatische strafmaatregel bij mensen die gepakt worden. Een waar geen mogelijkheid tot afwijken bij is.

De eerste keer mag je je als supporter van ajax een jaar lang melden in Maastricht op de dag dat je club thuis speelt, om te voorkomen dat je die dag nog in de buurt van het eigen stadion kan komen. En ook bij de uitwedstrijden, maar dan juist weer in amsterdam (tenzij in de nabije omgeving, dan is het even puzzelen hoe of wat).

De tweede keer mag je direct een jaar gaan zitten.

De tijd van slap lullen is voorbij. Moet je eens kijken hoe snel je de uitwassen uit het publiek hebt als er wel eens gestraft wordt op een wijze die de persoonlijke levenssfeer ernstig beïnvloedt in negatieve zin.
  zondag 24 september 2023 @ 22:29:22 #22
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_210743517
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 22:26 schreef Schbrk250bpm het volgende:

[..]
Het antwoord is niet zo moeilijk hoor. De voor burgemeesters beschikbare mogelijkheid om een meldplicht op te leggen, moet geen bestuurlijke bevoegdheid blijven, maar een automatische maatregel bij mensen die gepakt worden. De eerste keer mag je je als supporter van ajax een jaar lang melden in Maastricht op de dag dat je club thuis speelt, om te voorkomen dat je die dag nog in de buurt van het eigen stadion kan komen. En ook bij de uitwedstrijden, maar dan juist weer in amsterdam (tenzij in de nabije omgeving, dan is het even puzzelen hoe of wat).

De tweede keer mag je direct een jaar gaan zitten.

De tijd van slap lullen is voorbij.
Ja dat was toch ook de bedoeling met die voetbalwet? Maar dat kon dus niet in Nederland. Ik ben geen jurist dus geen idee hoe het nu precies zat, maar mijn onderbuik wil precies wat jij zegt.
  zondag 24 september 2023 @ 22:30:17 #23
474254 GurneyIsBestOke
pi_210743529
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 22:18 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Wellicht is dat het beste als het er voor zorgt dat wij weer veilig naar wedstrijden kunnen.

De verantwoordelijkheid moet gewoon niet meer gelegd worden bij de supporters want een deel kan die ‘vrijheid’ helemaal niet aan. Voor jou en mij staat het buiten kijf dat je je normaal gedraagt maar een deel gaat dat gewoon nooit kunnen, dus in plaats van iedere supporter behandelen als een potentiële misdadiger wat de boel enkel doet escaleren moet je goed gedrag juist de norm maken. Geef mensen geen reden om zich te misdragen.

De KNVB-regels waren vandaag letterlijk de aanleiding voor het publiek om zich te misdragen, dat geeft wat te denken.
Makkelijk eerste
pi_210743534
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 22:26 schreef Tomatenboer het volgende:
Mislintat ontslagen bij Ajax.

Kwestie van tijd dat Steijn nu ook wordt ontslagen lijkt mij.

Heeft Ajax straks wel een competente trainer als ze weer tegen ons de wedstrijd moeten uitspelen.
pi_210743590
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 22:29 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ja dat was toch ook de bedoeling met die voetbalwet? Maar dat kon dus niet in Nederland. Ik ben geen jurist dus geen idee hoe het nu precies zat, maar mijn onderbuik wil precies wat jij zegt.
D'r was gejank dat de criminelen niet op vakantie konden als "hun cluppie" speelde...
pi_210743603
quote:

[..]
De voetbalwet deugt niet in de zin dat een burgemeester deze maatregel moet opleggen en dit enkel kan na zware verstoring van de openbare orde. Daar is niet snel sprake van. Bovendien zijn de duur (maximaal één jaar, bestaande uit initieel drie maanden en maximaal drie verlengingen) en uitwerking (hoe wordt naleving gehandhaafd of afgedwongen) ervan te weinig ingrijpend.

De wet is te lief.
pi_210743645
quote:

[..]
De enige reden dat die meldplicht niet wordt uitgevoerd is, is vanwege personeelstekort bij de politie.
pi_210743661
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 22:33 schreef ashardalan het volgende:

[..]
D'r was gejank dat de criminelen niet op vakantie konden als "hun cluppie" speelde...
Wat alles laat zien hoe slap we in dit land zijn in handhaving. Het hele idee van rehabilitatie is in strafrecht hartstikke top, maar wat minder handig bij mensen die heel graag willen laten zien dat ze voor niets en niemand bang zijn en hun gedrag niet voornemens zijn te veranderen bij wat kleine sancties.

Je moet ze daar raken waar ze er helemaal krankjorum van worden; het ontnemen van hun volledige sociale leven in het weekend. Het enige waarvoor ze leven moet je afpakken. Laten voelen dat het nooit meer terugkomt als ze nog één misstap begaan.

Maar ja. Het is iets wat nooit gaat gebeuren in dit land.
pi_210743713
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 22:37 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
De enige reden dat die meldplicht niet wordt uitgevoerd is, is vanwege personeelstekort bij de politie.
Dat is zo'n ontzettende slecht argument.

Pelotons aan ME bij het stadion kan wekelijks prima, maar een vent op het bureau die kijkt of jij je binnen een specifiek tijdvak meldt aan de andere kant van Nederland en anders een kruisje achter je naam zet zodat je de week erop direct ingerekend kan worden op werk/thuis/enzovoort is teveel gevraagd?
  zondag 24 september 2023 @ 22:49:58 #30
474254 GurneyIsBestOke
pi_210743802
Ik weet ook niet of een (digitale) meldplicht het probleem zou oplossen, het is een deel van de oplossing maar bijzonder vaak zijn het first-timers die door wangedrag in het nieuws komen.

Vandaag is wel een unieke situatie omdat een deel van de Ajax-supporters de regels omtrent voorwerpen gooien misbruikten om een hoge nederlaag af te wenden. Ik weet niet heel goed hoe je dit had kunnen voorkomen (buiten netten ophangen), zelfs zonder de overspannen reglementen die er nu zijn moet je wel staken als er fakkels op het veld komen te liggen. Wellicht moet je bij dit soort bewuste sabotage wél overgaan op echt serieuze straffen, je kan nu moeilijk zeggen dat het ‘één idioot was in de heat of the moment die de rest dupeert’. Dan is (voorwaardelijke) puntenaftrek of zelfs uit de competitie gezet worden wellicht de betere oplossing.
Makkelijk eerste
pi_210743849
Nou ja Ajax had op z’n minst van der Sar ‘Kappen met die Shit’ kunnen laten roepen.
#12 is not for sale!
  zondag 24 september 2023 @ 22:54:39 #32
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_210743860
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2023 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik weet ook niet of een (digitale) meldplicht het probleem zou oplossen, het is een deel van de oplossing maar bijzonder vaak zijn het first-timers die door wangedrag in het nieuws komen.

Vandaag is wel een unieke situatie omdat een deel van de Ajax-supporters de regels omtrent voorwerpen gooien misbruikten om een hoge nederlaag af te wenden. Ik weet niet heel goed hoe je dit had kunnen voorkomen (buiten netten ophangen), zelfs zonder de overspannen reglementen die er nu zijn moet je wel staken als er fakkels op het veld komen te liggen. Wellicht moet je bij dit soort bewuste sabotage wél overgaan op echt serieuze straffen, je kan nu moeilijk zeggen dat het ‘één idioot was in de heat of the moment die de rest dupeert’. Dan is (voorwaardelijke) puntenaftrek of zelfs uit de competitie gezet worden wellicht de betere oplossing.
Ze kleedden zich om onder een spandoek, gooiden vuurwerk en vervolgens deden ze weer andere kleren aan onder datzelfde spandoek. Dat is bewust saboteren en moet keihard gestraft worden.
  zondag 24 september 2023 @ 22:56:32 #33
474254 GurneyIsBestOke
pi_210743881
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 22:54 schreef fetX het volgende:

[..]
Ze kleedden zich om onder een spandoek, gooiden vuurwerk en vervolgens deden ze weer andere kleren aan onder datzelfde spandoek. Dat is bewust saboteren en moet keihard gestraft worden.
Ik stel als straf voor dat ze per direct Sven Mislintat weer terug moeten nemen.
Makkelijk eerste
  zondag 24 september 2023 @ 22:57:46 #34
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_210743891
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2023 22:53 schreef Haringkop het volgende:
Nou ja Ajax had op z’n minst van der Sar ‘Kappen met die Shit’ kunnen laten roepen.
Kwijlt die niet momenteel?
Feyenoord!!! * Barça
  zondag 24 september 2023 @ 22:59:38 #35
268491 fetX
pi_210743917
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 22:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik stel als straf voor dat ze per direct Sven Mislintat weer terug moeten nemen.
Moeten zij weten. Dat ontslag levert op korte termijn niet zoveel op.
pi_210743933
twitter

Gewoon. @Caland
  zondag 24 september 2023 @ 23:04:15 #37
268491 fetX
pi_210743969
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 23:00 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Gewoon. @:Caland
Joden lopen altijd weg
pi_210743977
Het was eigenlijk een hele interessante wedstrijd vandaag.Vooraf had ik verwacht dat Ajax compleet van het kastje naar de muur gestuurd zou worden, maar dit gebeurde allerminst. Ajax was de sterkere ploeg, had goede kansen, en joeg de verdediging goed af. Aan de andere kant was Feyenoord dodelijk effectief, wat ook indrukwekkend is.

Ben wel heel benieuwd hoe de wedstrijd zou zijn gelopen als Ajax gewoon een degelijke verdediging zou hebben gehad. Denk dat het dan direct heel anders zou zijn geweest. Maar de veldbezetting bij Ajax is zo slecht..
pi_210743993
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 23:04 schreef GoldRushFrog het volgende:
Het was eigenlijk een hele interessante wedstrijd vandaag.Vooraf had ik verwacht dat Ajax compleet van het kastje naar de muur gestuurd zou worden, maar dit gebeurde allerminst. Ajax was de sterkere ploeg, had goede kansen, en joeg de verdediging goed af. Aan de andere kant was Feyenoord dodelijk effectief, wat ook indrukwekkend is.

Ben wel heel benieuwd hoe de wedstrijd zou zijn gelopen als Ajax gewoon een degelijke verdediging zou hebben gehad. Denk dat het dan direct heel anders zou zijn geweest. Maar de veldbezetting bij Ajax is zo slecht..
Ajax de sterkere ploeg :')
pi_210744023
quote:

Zonder het idiote gedrag op de tribunes was dit 0-6 geworden. In de tweede helft voetbalt het met een voorsprong van 0-3 en tegen een tot op het bot gefrustreerde tegenstander toch wat makkelijker. ajax de sterkere ploeg, je moet het willen zien denk ik.

En als ajax een beter verdediging had... tja. Als Volendam Messi en Ronaldo had speelden ze Champions League.
pi_210744029
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 23:06 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Ajax de sterkere ploeg :')
Ja, dat was wel vrij duidelijk toch? Alleen Feyenoord heel effectief. Uiteraard mede door bizarre blunders, maar je moet die kansen wel gelijk afstraffen en dat werd heel goed gedaan.
  zondag 24 september 2023 @ 23:09:34 #42
474254 GurneyIsBestOke
pi_210744031
quote:

Eigenlijk kan je gewoon niet zo veel zeggen over deze wedstrijd, we waren niet goed maar Arend Martijn zinspeelde al op het fysieke voordeel wat we in de eindfase zouden krijgen, al die onderbrekingen zorgden ook nog dat we nooit in het ritme kwamen. Het was nu gewoon simpel foutjes afstraffen en Ajax laten uitrazen. Vlak voor rust en voor de laatste staking nam Feyenoord al het heft in handen. Vergeet niet dat we nooit langer dan 20 minuten aan een stuk hebben gespeeld.
Makkelijk eerste
pi_210744042
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 23:08 schreef Schbrk250bpm het volgende:

[..]
Zonder het idiote gedrag op de tribunes was dit 0-6 geworden. In de tweede helft voetbalt het met een voorsprong van 0-3 en tegen een tot op het bot gefrustreerde tegenstander toch wat makkelijker.

En als ajax een beter verdediging had... tja. Als Volendam Messi en Ronaldo had speelden ze Champions League.
Ja, ik denk dat Ajax na die 0-3 ook te erg aangeslagen zou zijn om nog in de buurt te komen van Feyenoord. Ze hadden de goede kansen die ze creeerde moeten benutten, dan was er vertrouwen geweest en zou het anders zijn gelopen. Maar dat gebeurde niet.
pi_210744054
Zó sterk was Ajax inderdaad nu ook weer niet. Maar een kinderhand is gauw gevuld.

Ze kregen inderdaad wel wat kansen, daar had er zomaar één van ingekund. Maar had ook het idee dat Feyenoord maar wat op halve kracht speelde, desondanks was iedere aanval meteen gevaarlijk.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_210744057
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 23:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Eigenlijk kan je gewoon niet zo veel zeggen over deze wedstrijd, we waren niet goed maar Arne Slot zinspeelde al op het fysieke voordeel wat we in de eindfase zouden krijgen, al die onderbrekingen zorgden ook nog dat we nooit in het ritme kwamen. Het was nu gewoon simpel foutjes afstraffen en Ajax laten uitrazen. Vlak voor rust en voor de laatste staking nam Feyenoord al het heft in handen. Vergeet niet dat we nooit langer dan 20 minuten aan een stuk hebben gespeeld.
Als je als Feyenoordsupporter bij een 0-3 voorsprong in de uitwedstrijd tegen ajax niet zoveel kan zeggen over de wedstrijd, zegt dat denk ik alles. :)

Met wat de ploeg van Slot de laatste dertig minuten altijd doet sinds zijn komst was het wel min of meer duidelijk dat ajax naar hel en verdoemenis gevoetbald zou zijn. Uitstekend gedaan.
  zondag 24 september 2023 @ 23:12:56 #46
268491 fetX
pi_210744070
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2023 23:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Eigenlijk kan je gewoon niet zo veel zeggen over deze wedstrijd, we waren niet goed maar Arend Martijn zinspeelde al op het fysieke voordeel wat we in de eindfase zouden krijgen, al die onderbrekingen zorgden ook nog dat we nooit in het ritme kwamen. Het was nu gewoon simpel foutjes afstraffen en Ajax laten uitrazen. Vlak voor rust en voor de laatste staking nam Feyenoord al het heft in handen. Vergeet niet dat we nooit langer dan 20 minuten aan een stuk hebben gespeeld.
Los daarvan kwam je op een enkele kans na zelf nauwelijks in de problemen en zelf creeer je 4/5 goede kansen. Nou ja, waarvan 2 wel echt met hulp van Ajax zelf (lol)

Optisch overwicht was leuk, maar echt beter? Nah. Ben wel benieuwd eigenlijk of dat terugzakken ook deels wat tactiek was van Feyenoord. Al vermoed ik van niet.
pi_210744076
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 23:09 schreef GoldRushFrog het volgende:

[..]
Ja, dat was wel vrij duidelijk toch? Alleen Feyenoord heel effectief. Uiteraard mede door bizarre blunders, maar je moet die kansen wel gelijk afstraffen en dat werd heel goed gedaan.
Schattig dat je nog denkt dat het hebben van meer balbezit betekent dat je sterker bent.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_210744084
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 23:13 schreef H.FR het volgende:

[..]
Schattig dat je nog denkt dat het hebben van meer balbezit betekent dat je sterker bent.
Nee, dat denk ik absoluut niet. Maar je gaat mij niet vertellen dat Feyenoord had gepland om Ajax zover te laten komen met grote kansen tot gevolg.
  zondag 24 september 2023 @ 23:17:04 #49
474254 GurneyIsBestOke
pi_210744111
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 23:12 schreef fetX het volgende:

[..]
Los daarvan kwam je op een enkele kans na zelf nauwelijks in de problemen en zelf creeer je 4/5 goede kansen. Nou ja, waarvan 2 wel echt met hulp van Ajax zelf (lol)

Optisch overwicht was leuk, maar echt beter? Nah. Ben wel benieuwd eigenlijk of dat terugzakken ook deels wat tactiek was van Feyenoord. Al vermoed ik van niet.
Misschien niet in de beginfase maar tegen dat felle opportunisme is het altijd lastig voetballen. Op een gegeven moment was het wel het plan denk ik, als je ziet dat de bezetting bij Ajax zo slecht staat bij balverlies en je staat al 2-0 voor (met het fysieke voordeel in de achterhoofd) is het vrij logisch dat je iets meer naar achteren gaat en op de counter gaat loeren.
Makkelijk eerste
pi_210744157
De tweede helft had echt gênant voor hun geworden.
#12 is not for sale!
  zondag 24 september 2023 @ 23:23:10 #51
474254 GurneyIsBestOke
pi_210744170
Gimenez trouwens 8 goals uit de eerste 6 (vijf en een half…) wedstrijden, ongekend.

Das nu al meer dan Jurk in zijn laatste drie seizoenen _O-
Makkelijk eerste
pi_210744180
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 23:09 schreef GoldRushFrog het volgende:

[..]
Nee dat was niet duidelijk. Feyenoord 6x op doel geschoten. Dus das niet heel effectief ofzo. Ajax had beetje balbezit en paar kleine kansen
pi_210744220
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 23:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gimenez trouwens 8 goals uit de eerste 6 (vijf en een half…) wedstrijden, ongekend.

Kwartfinale CL halen met vijf goals in zes wedstrijden en hij gaat voor zeventig miljoen.
pi_210744233
Bohhhhh Timbertje
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210744257
Gimenez _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210744279
quote:

Hahahhaa
pi_210744284
quote:

Hahahahhahahahahahahahaha
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210744286
Werd zowel in dit topic als achteraf door Arend terecht aangehaald dat ons moment echt aangebroken was, puur op basis van fysieke fitheid. Ajax lag op hun gat.
pi_210744316
quote:

Die gaat Pellè en Guidetti voorbijstreven qua heldenstatus _O_

Echt genot dat hij bij ons speelt.
  zondag 24 september 2023 @ 23:55:48 #60
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_210744366
Zeer sterk gespeeld, mannen. Het was gewoon te goed. Simpel.
  maandag 25 september 2023 @ 00:04:05 #61
474254 GurneyIsBestOke
pi_210744401
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 23:45 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

[..]
Die gaat Pellè en Guidetti voorbijstreven qua heldenstatus _O_

Echt genot dat hij bij ons speelt.
Santi goed he. Ongelooflijk dat hij begin dit jaar nog op de bank zat voor Danilo en dat die keuze best te rechtvaardigen was ook. Wat een ontwikkeling.

Hij had toen ook kribbig kunnen worden en met zijn luie reet in de 16 kunnen blijven hangen. Maar hij heeft er echt alles aan gedaan om beter te worden en de aanwijzingen van Slot op te volgen. En dan heeft hij echt alles wat een moderne spits nodig heeft.
Makkelijk eerste
  maandag 25 september 2023 @ 00:05:16 #62
179002 GwaiLow
pi_210744404
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 23:24 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Nee dat was niet duidelijk. Feyenoord 6x op doel geschoten. Dus das niet heel effectief ofzo. Ajax had beetje balbezit en paar kleine kansen
Helemaal eens. Het niveau verschil was enorm groot. Niet dat we iets anders hadden verwacht natuurlijk, maar dit was een extra bevestiging. Ajax zal langzaam weer moeten gaan bouwen, en dan komen de betere tijden natuurlijk wel weer. Dat is voetbal en dat calculeer je in. Mensen die riepen dat Ajax de komende 10 jaar wel even kampioen zou gaan worden heb ik echt uitgelachen. Je weet hoe het werkt in de voetballerij. Soms gaat er opeens iets compleet mis bij de club, en dan zit je weer even op de blaren. En uiteindelijk de club die het meest stabiel is pakt de meeste prijzen. Kan allemaal zo snel weer draaien en keren, supporters moeten zich echt niet zo snel druk maken. Het is heel voorspelbaar.
pi_210744436
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 23:00 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Gewoon. @:Caland
Fakkelgooier Henk is niet opgepakt. Erg jammer.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  maandag 25 september 2023 @ 00:26:10 #64
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_210744479
Nu ze die vent hebben ontslagen zou pas in November verder spelen nog minder eerlijk zijn.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_210744488

Opdat wij nooit vergeten.

Hopelijk heeft Feyenoord media wat mooie beelden van die tweede foto. Niets van meegekregen tijdens de wedstrijd.
  maandag 25 september 2023 @ 00:41:55 #66
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_210744513
SantiGOD.

Echte kenners wisten dit vanaf dag 1.
pi_210744808
  maandag 25 september 2023 @ 05:44:14 #68
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_210744894
quote:

Die gaat er gewoon 40 inschieten dit seizoen _O_
  Moderator maandag 25 september 2023 @ 05:58:23 #69
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210744904
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 05:44 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Die gaat er gewoon 40 inschieten dit seizoen _O_
Ik huil nu al bij de gedachte na dit seizoen.

Geen Geert meer
Geen Santi meer
Geen Arend Martijn meer

:{
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 25 september 2023 @ 06:33:07 #70
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_210744932
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 23:40 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Werd zowel in dit topic als achteraf door Arend terecht aangehaald dat ons moment echt aangebroken was, puur op basis van fysieke fitheid. Ajax lag op hun gat.
Ik zou meer de metafoor “in de touwen” willen gebruiken. Ajax was op en klaar voor de slacht.

En met uitspelen geef je ze gewoon weer een kans. Een onterechte kans.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  maandag 25 september 2023 @ 07:01:49 #71
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_210744973
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2023 23:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Nog een argument tegen later uitspelen. Dat zekere voordeel wordt je ontnomen als je nog eens 35 minuten moet. Die 35 minuten zou één grote rondo geweest zijn waarbij Ajax een kilometer achter de feiten aangerend had met de tong op de schoenen.
pi_210745062
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 23:55 schreef GwaiLow het volgende:
Zeer sterk gespeeld, mannen. Het was gewoon te goed. Simpel.
En dan speelde Feyenoord eigenlijk nog ontzettend matig voor haar doen.
pi_210745101
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 00:29 schreef Binge-watch het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hopelijk heeft Feyenoord media wat mooie beelden van die tweede foto. Niets van meegekregen tijdens de wedstrijd.
Hoe ging dat liedje ook alweer

Berghuis ging voor de prijzen
Berghuis ging voor de poen
Berghuis ging voor de prijzen
En wordt nu nooit meer kampioen

Het is best een reëel scenario dat Feyenoord dit jaar weer kampioen wordt. De zwakke plek van PSV en trainer Bosz werd als een open zenuw blootgelegd door Arsenal. Bij ons is er veel minder sprake van zo'n zichtbare zwakke plek (en heeft de trainer geen blinde vlek).

Zou hij al spijt hebben vraag je je dan af.
  maandag 25 september 2023 @ 07:34:25 #74
498282 Scrummie
pi_210745112
Wat een complete vernedering gister. _O-

Wedstrijd die de geschiedenisboeken in gaat.
pi_210745179
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 07:39 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]
Kan @:Wotte op de wall of fame? Geweldig hoe die man er altijd naast zit
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 00:43 schreef Wotte het volgende:

[..]

Sydney van Hooijdonk is ook prima voor de Eredivisie. Gimenez ook. Beugelsdijk was ook een prima eredivisie speler.

Mijn punt is dat deze gozer overhyped is en dat het Europees gezien gewoon een modale spits is. Wiens kwaliteiten de laatste tijd schromelijke worden overschat en opgehemeld. Jij noemt 'm de beste spits van Nederland dat durf ik ook nog wel te betwijfelen. Luuk de Jong is beter.

Grgr.
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 23:13 schreef Wotte het volgende:
Wat was die Gimenez weer slecht he.
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2023 12:31 schreef Wotte het volgende:

[..]

Alleen Gimenez is inderdaad nog matiger dan Brobbey
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2023 15:28 schreef Wotte het volgende:
Gimenez weer matig wordt tijd dat ik hier als kenner respect krijg.
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 20:22 schreef Wotte het volgende:

[..]

Weet niet waarom Brobbey steeds relevant is. Jullie lopen de polonaise met vriend Gimenez. Ik met hoge verwachtingen de samenvatting bekijken. Zijn het godverdomme twee onmetelijke kutgoals.
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 23:22 schreef Wotte het volgende:

[..]

Lopen talloze spelers in europa rond van vergelijkbare kwaliteit. Echt niets bijzonders in dat rijtje.
Ik zag dat Gimenez geen eigen topic heeft. Daar hadden deze berichten beter gepast.

Maar ze zijn te leuk om niet te posten.
pi_210745198
Er zijn ook hele leuke berichten uit het ajaxtopic eind vorig seizoen waarin een heel groot deel toch aan gaf dat het met een grote zak geld allemaal zo opgelost zou zijn. En dat de Feyenoordsupporters toch maar weer maanden dronken van geluk waren wegens een uitspatting.

Tjacka, Tarado, toch leuke namen om op te zoeken in het datumbereik van midden april tot en met eind juni.
pi_210745222

Gimenez na het lezen van de posts van user @Wotte
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210745227
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 07:41 schreef Schbrk250bpm het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik zag dat Gimenez geen eigen topic heeft. Daar hadden deze berichten beter gepast.

Santi heeft zeker wel een eigen topic
pi_210745229
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 07:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Santi heeft zeker wel een eigen topic
Oh! Kan je me helpen hem te vinden? Dan plaats ik de berichtjes daar.
pi_210745253

Santi _O_
pi_210745298
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 07:51 schreef Pistolero het volgende:
[ afbeelding ]
Santi _O_
Voor het eerst dat ik de tribune daar prachtig vind op een foto.
pi_210745308
Als Gimenez gisteren bij ajax had gespeeld dan had je in 26 uitzendingen 3 uur lang op tv gehoord hoe goed deze man is.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_210745316
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 07:48 schreef Schbrk250bpm het volgende:

[..]
Oh! Kan je me helpen hem te vinden? Dan plaats ik de berichtjes daar.
Ik ben daar heel slecht in.
pi_210745319
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 07:48 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

Gimenez na het lezen van de posts van user @:wotte
berghuis keek uit zijn ogen alsof hij stront scheet
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
  maandag 25 september 2023 @ 08:04:20 #85
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_210745328
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 07:48 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

Gimenez na het lezen van de posts van user @:wotte
Dit had niet gehoeven. Laat Gimenez nou maar gewoon voetballen.
  Moderator maandag 25 september 2023 @ 08:09:21 #86
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210745362
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 07:01 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Nog een argument tegen later uitspelen. Dat zekere voordeel wordt je ontnomen als je nog eens 35 minuten moet. Die 35 minuten zou één grote rondo geweest zijn waarbij Ajax een kilometer achter de feiten aangerend had met de tong op de schoenen.
@GGMM was hier ook erg bang voor.
4045
onlogisch
  Moderator maandag 25 september 2023 @ 08:11:31 #87
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210745385
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 07:51 schreef Pistolero het volgende:
[ afbeelding ]
Santi _O_
Wat een vette foto _O_
4045
onlogisch
pi_210745389
quote:
'De 0-3 tussenstand van de Klassieker moet de einduitslag zijn'
06.15,
Vandaag
58 Reacties
Als het aan Willem van Hanegem ligt, wordt de gestaakte Klassieker niet meer uitgespeeld, maar wordt de huidige tussenstand omgezet in de definitieve uitslag. Dat schrijft de Feyenoord-icoon in zijn laatste AD-column.

'Als ik bij de KNVB zou werken, zou het heel simpel zijn. De 0-3 tussenstand van de Klassieker is meteen ook de einduitslag. Zo moeilijk is het toch niet?', aldus Van Hanegem. ' Er zit een stelletje mafkezen in een vak en zij menen dat ze zelf kunnen bepalen wanneer een wedstrijd wel of niet wordt gestaakt. En het meest gekke is nog dat die gasten echt denken dat ze dit uit clubbelang doen. Ze helpen Ajax naar de klote, maar dat ontgaat ze blijkbaar.'

'Als je het niet eens bent met het beleid, dat kan dat', vervolgt de 79-jarige oud-middenvelder. 'Maar eventjes bepalen of er nog gevoetbald wordt of niet, dat slaat nergens op. En Feyenoord nog eens terug laten keren voor een halfuur is ook onzin. Supporters moeten vanaf nu ook weten dat bewust een wedstrijd laten staken, betekent dat de club waar je zo van houdt de klos is.'

In de 55ste minuut van de Klassieker greep arbiter Serdar Gözübüyük in, omdat er opnieuw vuurwerk op het veld gegooid werd door Ajax-supporters. Bij een 0-3 stand werd de wedstrijd tussen Ajax en Feyenoord definitief gestaakt. De KNVB neemt maandag een besluit over het restant van de Eredivisie-clash.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)-de-einduitslag-zijn
  maandag 25 september 2023 @ 08:20:40 #89
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_210745454
Ik denk dat je beter het stadion kan ontruimen en dan een uur later verdere kan spelen.
pi_210745463
Rare redenaties heeft Willem altijd. Als je de wedstrijd niet uitspeelt dan hebben die losers voor elkaar gekregen dat ze maar 55 minuten tegen het veel sterkere Feyenoord hebben hoeven voetballen. Zo kunnen supporters dus op eigen houtje ingrijpen, de schade beperken en het doelsaldo positief beïnvloeden. Die 90 minuten moeten worden uitgespeeld.
  Moderator maandag 25 september 2023 @ 08:22:33 #91
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210745470
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 08:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Rare redenaties heeft Willem altijd. Als je de wedstrijd niet uitspeelt dan hebben die losers voor elkaar gekregen dat ze maar 55 minuten tegen het veel sterkere Feyenoord hebben hoeven voetballen. Zo kunnen supporters dus op eigen houtje ingrijpen, de schade beperken en het doelsaldo positief beïnvloeden. Die 90 minuten moeten worden uitgespeeld.
Willem is ook een seniel.
4045
onlogisch
pi_210745474
quote:
hadden deze supporters dat ook gedaan als ajax met 3-0 voor had gestaan?
  maandag 25 september 2023 @ 08:23:02 #93
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_210745476
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 08:04 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Dit had niet gehoeven. Laat Gimenez nou maar gewoon voetballen.
Het is al vaker opgevallen dat Gimenez laten we zeggen niet heel de-escalerend aanwezig is als de spanning erop zit. Hij is niet de enige en deze actie viel nog mee en was terecht vond ik maar ik dacht wel een paar keer over een van onze spelers dat ie gewoon zijn bek moest houden. Het is Gözübüyük, het stadion staat al onder hoogspanning, hou gewoon je kop en laat het voetbal spreken.

Niet dat dat gistermiddag geholpen zou hebben met die kleuters met hun fakkels en hun verkleedpartijtje onder het spandoek maar voor hetzelfde geld heb je ineens een onnodig opstootje en rood. Nu heb je dus al een onnodige gele kaart voor een wedstrijd die je in je zak had. Da's toch gewoon dom? Even los van hoe geweldig en meedogenloos hij verder was want voetballen kan ie _O_
pi_210745492
quote:
Dat doen ze toch ook als het wordt uitgespeeld

Ajax was rijp voor de slacht, stond met 0-3 achter tegen een matig Feyenoord en had nog een wedstrijd van donderdag in de benen
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 25 september 2023 @ 08:27:03 #95
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_210745504
Ik erger me ook aan Hartman in dat opzicht.
  Moderator maandag 25 september 2023 @ 08:31:39 #96
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_210745533
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 08:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
In welk opzicht :?
pi_210745554
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 07:41 schreef Schbrk250bpm het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]

Lopen talloze spelers in europa rond van vergelijkbare kwaliteit. Echt niets bijzonders in dat rijtje.

Sta ik nog steeds achter. Dat jullie Ajax als referentiekader zien kan ik ook niets aan doen.

Gimenez is nog steeds gewoon een matige spits met af en toe een goede dag.
pi_210745556
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 08:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dat is het verschil tussen spelers die de absolute top kunnen halen en mietjes zoals Berghuis die ergens in de middenmoot afhaken.

Santi ontwikkelt zich ook mentaal tot een topspeler. Die man wil absoluut winnen en scoren en doet er alles voor.

Voor Hartman geldt hetzelfde. Die heeft ook winnaarsmentaliteit om tot het gaatje te gaan. Daarom is hij ook doorgebroken en is hij er nooit meer uitgegaan.

Beide gaan over lijken in een wedstrijd. Zelfde geldt ook voor Hansco.
pi_210745557
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 08:25 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat doen ze toch ook als het wordt uitgespeeld

Ajax was rijp voor de slacht, stond met 0-3 achter tegen een matig Feyenoord en had nog een wedstrijd van donderdag in de benen
Ja maar daar doe je nu niks meer aan. Als je de wedstrijd zonder publiek uit laat spelen dan compenseert het weghalen van thuisvoordeel dat een beetje.

Ajax heeft hoe je het ook wendt of keert voordeel gehaald uit deze situatie. Dus de enige rechtvaardige straf zou punten in mindering brengen zijn maar dat kan blijkbaar niet. Dit is geen dronkenlap die boos een bekertje op het veld gooit maar bewust een wedstrijd rage quiten om erger te voorkomen. Dat zou niet ongestraft mogen blijven in een serieuze competitie.
pi_210745558
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 08:31 schreef Slobeend het volgende:

[..]
In welk opzicht :?
Stoere stratiboy van Zuid uithangen bro.
  maandag 25 september 2023 @ 08:36:52 #101
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_210745563
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 08:35 schreef Wotte het volgende:

[..]
Stoere stratiboy van Zuid uithangen bro.
Lol.
Dan heb je nog nooit een interview met 'm gezien.
pi_210745580
quote:

[..]

Sta ik nog steeds achter. Dat jullie Ajax als referentiekader zien kan ik ook niets aan doen.

:D

Oke
  Moderator maandag 25 september 2023 @ 08:45:01 #103
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210745604
quote:

[..]

_O-
4045
onlogisch
pi_210745612
quote:

[..]

Af en toe is het juist sterk om toe te geven dat je er naast zat.
Zeker om jezelf niet nog belachelijker te maken.
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_210745615
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 08:36 schreef Bezsen het volgende:

[..]
Lol.
Dan heb je nog nooit een interview met 'm gezien.
Ik lul maar wat harstikke lieve jongen net als die Geertruida.
pi_210745640
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 08:46 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ik lul maar wat harstikke lieve jongen net als die Geertruida.
Wat wil je nou allemaal dan? Mongooltje Tadic kon je goedkeuring zeker wel wegdragen?
pi_210745641
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 08:46 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ik lul maar wat
Dat hebben we al een tijd door ja.
pi_210745644
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 08:50 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]
Wat wil je nou allemaal dan? Mongooltje Tadic kon je goedkeuring zeker wel wegdragen?
Ja ga lekker op hem in.
  maandag 25 september 2023 @ 08:51:04 #109
474254 GurneyIsBestOke
pi_210745646
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 07:01 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Precies. Walgelijk loserpubliek daar :r
Makkelijk eerste
pi_210745664
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 08:45 schreef Oostblokkert het volgende:

[..]
Af en toe is het juist sterk om toe te geven dat je er naast zat.
Zeker om jezelf niet nog belachelijker te maken.
Het is gewoon een matige spits voor de Eredivisie is hij prima.
pi_210745727
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 08:53 schreef Wotte het volgende:

[..]
Het is gewoon een matige spits voor de Eredivisie is hij prima.
OP dit moment 1 van de beste spitsen van de wereld

hij kan zich doorontwikkelen als hij naar een grotere competitie zou gaan

het prijskaartje houdt op dit moment alle clubs nog tegen

ik denk dat in de winterstop zich clubs gaan melden uit de europese top
  maandag 25 september 2023 @ 09:04:36 #112
498282 Scrummie
pi_210745748
Witte is een parodie op een user.

Jammer dat er al 3 users zijn.
  maandag 25 september 2023 @ 09:08:10 #113
268491 fetX
pi_210745772
Goedemorgen kameraden.

Ik voel me genaaid. Er is ons een mogelijke 0-7 ontnomen.
  maandag 25 september 2023 @ 09:10:51 #114
474254 GurneyIsBestOke
pi_210745789
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 09:08 schreef fetX het volgende:
Goedemorgen kameraden.

Eens. Een wedstrijd bewust laten staken omdat je niet tegen je verlies kan is wellicht het meest trieste wat ik ooit heb meegemaakt van het publiek.

En de KNVB zal wel weer nauwelijks wat doen want ze hebben dat bij Groningen al nagelaten :r
Makkelijk eerste
  maandag 25 september 2023 @ 09:11:31 #115
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210745791
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 09:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Eens. Een wedstrijd bewust laten staken omdat je niet tegen je verlies kan is wellicht het meest trieste wat ik ooit heb meegemaakt van het publiek.

En de KNVB zal wel weer nauwelijks wat doen want ze hebben dat bij Groningen al nagelaten :r
Er is eigenlijk ook geen optie waar je niet door benadeeld wordt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210745794
Ik kan mij niet voorstellen dat ze dit af doen met een aai over de bol maar ja de knvb gonna knvb.
pi_210745799
quote:
Goedemorgen kameraden.

Dan moet je de wedstrijd zo snel mogelijk (deze week dus) laten uitspelen. Dan kun je wellicht nog uitlopen naar 0-5 of 0-6, al is Ajax dan wel volledig uitgerust en gaan ze uiteraard 35 a 40 minuten alles geven en kan je dan ook per ongeluk zomaar nog 1 of 2 tegendoelpunten om de oren krijgen. :P

Ik vind dat we gewoon vrede moeten hebben met een reglementaire 0-3 overwinning als de KNVB daartoe besluit. Maar ik denk dat ze 'm gaan laten uitspelen.
  maandag 25 september 2023 @ 09:14:48 #118
474254 GurneyIsBestOke
pi_210745809
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 09:11 schreef Caland het volgende:

[..]
Er is eigenlijk ook geen optie waar je niet door benadeeld wordt.
Nee daarom moet je Ajax in ieder geval zwaar straffen dat dit nooit meer gebeurt.

Genaaid zijn we al, maar er valt nog weinig in dat potje voor ons te halen behalve wat goals.
Makkelijk eerste
pi_210745813
quote:
Goedemorgen kameraden.

Ergens heeft het ook wel wat. Sinds 2005 niet meer in de aRENa gewonnnen, dit jaar winnen we twee keer waarbij ze het de tweede keer niet meer aan konden zien en uit pure wanhoop de stekker uit de wedstrijd getrokken hebben. Zelden vertoont in het betaalde voetbal. Ik hoop dat Feyenoord deze wedstrijden op 4K Ultra HD Blu-ray uitbrengt.
  maandag 25 september 2023 @ 09:15:46 #120
498282 Scrummie
pi_210745817
Gewoon dit als uitslag. Minst slechtste optie.
  Moderator maandag 25 september 2023 @ 09:16:28 #121
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_210745822
Wieffer was trouwens afgrijselijk slecht gisteren :D.
  maandag 25 september 2023 @ 09:17:39 #122
268491 fetX
pi_210745834
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 09:13 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Ik vind dat we gewoon vrede moeten hebben met een reglementaire 0-3 overwinning als de KNVB daartoe besluit. Maar ik denk dat ze 'm gaan laten uitspelen.
Een reglementaire 0-3 is de meest eerlijke optie. En zelfs dan komt Ajax er nog goed mee weg.
  maandag 25 september 2023 @ 09:21:01 #123
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210745850
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 09:15 schreef Scrummie het volgende:
Gewoon dit als uitslag. Minst slechtste optie.
Dat hebben ze nooit eerder gedaan dus betwijfel of ze dat nu wel doen.

Zal wel morgenochtend worden uitgespeeld ofzo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 25 september 2023 @ 09:21:54 #124
268491 fetX
pi_210745856
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 09:21 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat hebben ze nooit eerder gedaan dus betwijfel of ze dat nu wel doen.

Zal wel morgenochtend worden uitgespeeld ofzo.
Dat gaat toch niet. Ajax moet woensdag tegen Volendam.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 25 september 2023 @ 09:22:41 #125
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_210745860
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 09:15 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]
Ergens heeft het ook wel wat. Sinds 2005 niet meer in de aRENa gewonnnen, dit jaar winnen we twee keer waarbij ze het de tweede keer niet meer aan konden zien en uit pure wanhoop de stekker uit de wedstrijd getrokken hebben. Zelden vertoont in het betaalde voetbal. Ik hoop dat Feyenoord deze wedstrijden op 4K Ultra HD Blu-ray uitbrengt.
_O-
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  maandag 25 september 2023 @ 09:22:44 #126
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210745861
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 09:21 schreef fetX het volgende:

[..]
Of ze nou een uur trainen of 30 minuten voetballen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 25 september 2023 @ 09:24:01 #127
268491 fetX
pi_210745868
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 09:22 schreef Caland het volgende:

[..]
Of ze nou een uur trainen of 30 minuten voetballen.
Volgens mij is er gewoon een regel dat er een X aantal uur tussen twee wedstrijden moeten zitten dus ik vraag me af of dat kan.

Andere regel is binnen 72u uitspelen. Als dat niet lukt lijkt me de 0-3 een reële optie.
  maandag 25 september 2023 @ 09:24:22 #128
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210745871
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 09:24 schreef fetX het volgende:

[..]
Volgens mij is er gewoon een regel dat er een X aantal uur tussen twee wedstrijden moeten zitten dus ik vraag me af of dat kan.

Andere regel is binnen 72u uitspelen. Als dat niet lukt lijkt me de 0-3 een reële optie.
Ah, dat laatste wist ik niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210745882
Toch hoop ik eigenlijk wel dat we hem nog gaan uitspelen deze week.

Wordt het gewoon nog 1-5.
pi_210745883
De Amsterdamse driehoek geeft volgens het AD geen toestemming om morgen de wedstrijd in te halen. Dus de termijn van 72 uur halen lijkt erg onwaarschijnlijk.
Schrijf gewoon 0-3 op en door.
pi_210745923
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 09:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Toch hoop ik eigenlijk wel dat we hem nog gaan uitspelen deze week.

Wordt het gewoon nog 1-5.
Voor een extra doelpuntje in de doelsaldo hoeft dat voor mij niet.
pi_210745926
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 08:50 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]
Ik zeg toch dat het lieve jongens zijn? Snel op je pik getrapt zeg.
pi_210745936
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 09:34 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Voor een extra doelpuntje in de doelsaldo hoeft dat voor mij niet.
Staat toch leuk op papier/wikipidea.
pi_210745939
quote:

[..]
‘Unfinished business first’ zou ik zeggen. Maar snap wel dat Volendam er ook niet blij mee is als die wedstrijd wordt opgeschoven.
Dan maar 0-3 opschrijven…
#12 is not for sale!
pi_210745947
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 09:01 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
OP dit moment 1 van de beste spitsen van de wereld

hij kan zich doorontwikkelen als hij naar een grotere competitie zou gaan

het prijskaartje houdt op dit moment alle clubs nog tegen

ik denk dat in de winterstop zich clubs gaan melden uit de europese top
Als die jongen slaagt bij de Europese top verwijder ik mijn account.
pi_210745948
quote:

[..]
Niet ons probleem toch? KNVB zou hier ook schijt aan moeten hebben. Maar ja..
  maandag 25 september 2023 @ 09:39:51 #137
268491 fetX
pi_210745953
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 09:38 schreef exile79 het volgende:

[..]
Nou ja, dit is allemaal de verantwoordelijkheid van de KNVB.

Ik denk wel dat dit het eerste scenario is wat ze gaan proberen; Ajax - Volendam verplaatsen.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 25 september 2023 @ 09:40:35 #138
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_210745955
Moet Volendam wel meewerken.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Forum Admin maandag 25 september 2023 @ 09:41:55 #139
35723 crew  GGMM
pi_210745967
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 09:38 schreef exile79 het volgende:

[..]
Ja leuk verhaal, maar er zijn gewoon regels voor die de KNVB niet zomaar even kan weggooien.
Er moet ik meen 2 dagen tussen wedstrijden zitten.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_210745968
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 09:40 schreef Netsplitter het volgende:
FC Volendam wil natuurlijk ook liever deze week tegen Ajax spelen dan bijvoorbeeld in november, wanneer Ajax het misschien weer beter op de rit heeft.
pi_210745979
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 09:40 schreef Netsplitter het volgende:
Ja, en dat zou ik niet doen als ik hun was. Ajax is nu aangeschoten wild, dus als je iets wil&kan als Volendam is het nu. Over paar weken ben je sowieso kansloos.
pi_210745982
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 09:38 schreef Wotte het volgende:

[..]
Hij is al geslaagd bij een club uit pot 1 van de Champions League. Een stap hoger is er niet.
pi_210745993
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 09:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Staat toch leuk op papier/wikipidea.
Ja, of Ajax maakt 3-1 en gaat er weer in geloven. Of het wordt een schoppartij met blessures tot gevolg.

Nee hoor, ik kan prima leven met 0-3 en een niet-uitgespeelde wedstrijd (door toedoen van Ajax) op wikipedia. Maar dat zit er helaas niet in...
pi_210746005
quote:

[..]
Wat maakt dat uit man, je hebt niet eens een UI.
  maandag 25 september 2023 @ 09:48:42 #145
268491 fetX
pi_210746023
Als de KNVB zich aan alle eigen regeltjes houdt wordt het een 0-3, maar het zou me niets verbazen als ze ineens een uitzondering maken voor de 72u regel.
pi_210746045
Net wakkrr...ultieme vernedering gister niet normaal heerlijk. De wedstrijd staken omdat de ogen pijn doen... wow

Graag op papier afdoen dan loopt ons schema niet in de war.
pi_210746123
De wedstrijd moet hoe dan ook uitgespeeld worden omdat je anders een heel raar precedent schept. Dat zullen ze bij de KNVB ook wel snappen. Anders krijg je om de haverklap dat supporters de stekker uit een wedstrijd trekken omdat de tegenstander beter is. "Geen zin om 90 minuten tegen Feyenoord te spelen, lol".

[ Bericht 0% gewijzigd door Lokale_Notabele op 25-09-2023 10:30:10 ]
pi_210746135
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 10:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
De wedstrijd moet hoe dan ook uitgespeeld worden omdat je anders een heel raar prescedent schept. Dat zullen ze bij de KNVB ook wel snappen. Anders krijg je om de haverklap dat supporters de stekker uit een wedstrijd trekken omdat de tegenstander beter is. "Geen zin om 90 minuten tegen Feyenoord te spelen, lol".
Bij staking gaan er 3 goals naar de tegenstander ofzo.
pi_210746142
quote:
De wedstrijd moet hoe dan ook uitgespeeld worden omdat je anders een heel raar prescedent schept. Dat zullen ze bij de KNVB ook wel snappen. Anders krijg je om de haverklap dat supporters de stekker uit een wedstrijd trekken omdat de tegenstander beter is. "Geen zin om 90 minuten tegen Feyenoord te spelen, lol".
Als ze 'm alsnog laten uitspelen scheppen ze ook een precedent. Want dan kan Ajax uitgerust de resterende 35 - 40 minuten uitspelen en maken ze wellicht meer kans om toch nog wat aan de nederlaag te doen. Mocht dat gebeuren dan hebben die tokkies ook hun zin.
  maandag 25 september 2023 @ 10:04:57 #150
498282 Scrummie
pi_210746145
quote:
Dat kan je toch net zo goed zeggen van uitspelen, waarbij de uitspeeldatum mogelijk pas over een maand is. Dus als je team uit vorm is; laten staken zodat je beter voor de dag kan komen in het restant.

Kortom; het slaat nergens op wat je zegt.
pi_210746151
quote:
Nee joh, er moeten strengere regels komen.. Trekken de thuissupporters bewust de stekker uit een wedstrijd? Dan standaard een règlementaire nederlaag en puntenaftrek. Het is al eerder als oplossing aangedragen, je moet harder gaan straffen anders blijft dit gebeuren.
pi_210746159
Ik heb nergens trouwens die regel terug kunnen vinden die zegt dat een wedstrijd binnen 72 uur uitgespeeld moet worden. Dus vraag me af wat daar van klopt. Wel liet de knvb blijkbaar aan het einde van afgelopen seizoen de wedstrijd meteen de volgende dag om 12 uur uitspelen. Misschien gebeurt dat stiekem alsnog ;)
* Verwijderd *
  maandag 25 september 2023 @ 10:08:36 #153
474254 GurneyIsBestOke
pi_210746166
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 10:04 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Dat kan je toch net zo goed zeggen van uitspelen, waarbij de uitspeeldatum mogelijk pas over een maand is. Dus als je team uit vorm is; laten staken zodat je beter voor de dag kan komen in het restant.

Kortom; het slaat nergens op wat je zegt.
Precies. De schade bij ons is al gedaan, dat gaat niet meer goed komen. Vandaar de oplossing die ons het minste belast, en Ajax moet nu echt zwaar gestraft worden zodat dit niet meer voorkomt. Maar dat durft de KNVB niet denk ik.
Makkelijk eerste
pi_210746171
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 10:08 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik heb nergens trouwens die regel terug kunnen vinden die zegt dat een wedstrijd binnen 72 uur uitgespeeld moet worden. Dus vraag me af wat daar van klopt. Wel liet de knvb blijkbaar aan het einde van afgelopen seizoen de wedstrijd meteen de volgende dag om 12 uur uitspelen. Misschien gebeurt dat stiekem alsnog ;)
Ergens hoop ik dat, maar Arne Slot is daar geen voorstander van zei hij gisteren al, omdat Gernot Trauner bijvoorbeeld langer hersteltijd nodig heeft na een speeldag. Hij zou dan vandaag niet mee kunnen doen.
pi_210746175
Onze wonderdokter Van Benthem gaat dit wel fixen :) desnoods deze zaak oneindig doorprocederen

Feyenoord heeft hier 0,0 schuld bij

[ Bericht 23% gewijzigd door Erasmus op 25-09-2023 10:10:39 ]
pi_210746183
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 10:10 schreef Erasmus het volgende:
Onze wonderdokter Van Benthem gaat dit wel fixen :) desnoods deze zaak oneindig doorprocederen

Feyenoord heeft hier 0,0 schuld bij
schuld aan
* Verwijderd *
  maandag 25 september 2023 @ 10:11:35 #157
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210746185
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 10:05 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Nee joh, er moeten strengere regels komen.. Trekken de thuissupporters bewust de stekker uit een wedstrijd? Dan standaard een règlementaire nederlaag en puntenaftrek. Het is al eerder als oplossing aangedragen, je moet harder gaan straffen anders blijft dit gebeuren.
Het scheelt al een hoop dat je niet gaat staken elke keer dat er een plastic bekertje het veld op dwarrelt, maar de KNVB is zo stug met die kansloze regel van ze dat de kans aanweziger is dat ze dat alleen maar erger maken om de STRENGER STRAFFEN onderbuikpaupers tevreden te houden
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210746191
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 10:11 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]
schuld aan
Dat je tot hier toe in staat bent op een maandagochtend is veelzeggend.
pi_210746196
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 10:12 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Dat je tot hier toe in staat bent op een maandagochtend is veelzeggend.
Sorry kameraad, ik ben nogsteeds een beetje zuur van gisteren :'( :'(
* Verwijderd *
pi_210746200
Ik verwacht in ieder geval weer boterzachte consequenties van de KNVB voor Ajax.

Net zoals de bekerfinale die ooit ineens over 2 wedstrijden gespeeld moest worden, of dat iedere speelronde voor Ajax wel verplaatst kon worden in verband met Europees voetbal, maar voor Feyenoord was er niets mogelijk.

Maar dat is Calimero ofzo. :')
pi_210746204
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 10:12 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]
Sorry kameraad, ik ben nogsteeds een beetje zuur van gisteren :'( :'(
Akkoord kameraad. Ik begrijp je heel goed.

Er is ons een historische overwinning ontnomen. Wij zijn keihard in de reet genaaid omdat een stel mongolen met een grote bek de incasseringsvermogen van een fruitvlieg hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 25-09-2023 10:15:15 ]
  maandag 25 september 2023 @ 10:15:55 #162
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210746209
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 10:14 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Akkoord kameraad. Ik begrijp je heel goed.

Er is ons een historische overwinning ontnomen. Wij zijn keihard in de reet genaaid omdat een stel mongolen met een grote bek de incasseringsvermogen van een fruitvlieg hebben.
Ach, jantje en een hele arena die ragequit is net zo goed historisch.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210746212
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 10:15 schreef Caland het volgende:

[..]
Had persoonlijk liever met 0-7 in hun kontjes geboord.
pi_210746218
quote:

[..]
Ik kijk liever naar een dubbele hattrick van Gimenez dan naar een stel ajacieden die te zuur zijn om de wedstrijd af te maken
* Verwijderd *
  Moderator maandag 25 september 2023 @ 10:20:44 #165
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210746237
quote:
Topoverleg over afhandeling Klassieker: Feyenoord wil restant niet uitspelen en eist zege

Feyenoord eist dat de 0-3 tegen Ajax de eindstand is van de gestaakte Klassieker. Vandaag voert de KNVB topoverleg over de afhandeling van de kraker, waarbij directeur Dennis te Kloese opnieuw stevig zal aandringen dat Feyenoord tegen het uitspelen van het restant in november is.

Dennis te Kloese arriveerde vanochtend al vroeg in Zeist om te horen hoe de nasleep van de gestaakte wedstrijd tegen Ajax er uit zal komen te zien. De directeur van Feyenoord wacht met veel interesse de besluitvorming van het competitiebestuur af. De KNVB (Marianne van Leeuwen), Coöperatie Eerste Divisie (Marc Boele) en Eredivisie CV (Jan de Jong) moeten samen beslissen hoe het verder gaat met met het laatste halfuur tussen Ajax en Feyenoord.

Gisteravond hebben de Rotterdammers dat orgaan al luid en duidelijk laten weten dat het wat Feyenoord betreft gewoon 0-3 wordt. Feyenoord vindt een Rotterdamse terugkeer naar de Arena deze week onwenselijk en wil het duel ook niet later dit seizoen hervatten. Als het competitiebestuur dat wel een prima oplossing zou vinden, komt Feyenoord hoe dan ook in het verweer. Desnoods via de rechter, fluisteren ze in Rotterdam.

Ajax staat er immers over een paar weken of zelfs maanden uiteraard heel anders voor dan nu het geval is. Toen de Amsterdammers de Klassieker begonnen, was Sven Mislintat nog de technisch directeur. De Duitser werd de hele wedstrijd uitgejouwd door de aanhang en verdween na de wedstrijd officieel bij Ajax. De Amsterdammers zitten op de bodem maar de kans is groot dat dat ergens in november al anders is. De club zal overeind krabbelen.

En stel je eens voor dat Ajax in november de schade van 0-3 inderdaad tegen alle verwachtingen in weet te repareren, hoe klein die kans is, het kan niet worden uitgesloten. Wat voor signaal geef je als KNVB en competiebestuur dan af aan raddraaiers die moedwillig en doelbewust een streep kunnen zetten door een wedstrijd als de tussenstand of de invulling van de directie ze even niet bevalt.

Maar Feyenoord, volledig onschuldig aan het staken van de wedstrijd zondag en bovendien de club die wel netten om het veld heeft gehangen om te voorkomen dat er spullen op het veld kunnen worden gegooid, zit ook helemaal niet te wachten op begin deze week de wedstrijd nog even uitspelen in Amsterdam. Zoals bekend maken de Rotterdammers sinds de komst van Arne Slot een minutieuze planning voor het seizoen. Deze week was al langer ingeruimd als een forse trainingsweek, eentje waar de Rotterdammers er nauwelijks een van hebben. Er zou worden voorbereid op Go Ahead Eagles thuis en Atlético Madrid uit, Arne Slot zat zondagavond voor de buis om de Madrileense derby te analyseren.

Morgen oefent Feyenoord om spits Ayase Ueda de speelminuten te geven die hij nodig heeft om een week later tegen Atlético Madrid in de Champions League de vervanger te kunnen zijn voor de geschorste Santiago Giménez. Feyenoord zit simpelweg niet te wachten op aanpassingen van het schema, maar als het dan toch moet van het competitiebestuur zeker niet pas in november.

In Zeist kennen ze jurist Joris van Benthem uiteraard goed. De huisadvocaat van Feyenoord was jarenlang een luis in de pels als er weer eens een speler voor de tuchtcommissie van de KNVB moest verschijnen. Vaak genoeg lukte het Van Benthem om Feyenoord goed weg te laten komen en werden straffen ingekort of kwijtgescholden. Van Benthem zal klaar zitten als het competitiebestuur een besluit neemt dat de Rotterdammers niet bevalt. Als nieuwe vaandeldrager van het Nederlandse voetbal is dat een recht maar inmiddels ook bijna een plicht. En zo zal Feyenoord zich ook opstellen.
4045
onlogisch
  maandag 25 september 2023 @ 10:21:54 #166
474254 GurneyIsBestOke
pi_210746244
quote:

[..]
Toch voelt het kut aan, jaar in jaar uit gaan we eraf in die stortbak en precies de keer dat wij ze écht pijn doen kunnen ze het allemaal niet meer aan. Het is zo’n losermentaliteit.
Makkelijk eerste
pi_210746246
https://www.ad.nl/nederla(...)-eist-zege~a18653a7/

KloeseGod en van Benthem hebben de messen geslepen.
pi_210746262
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 10:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Toch voelt het kut aan, jaar in jaar uit gaan we eraf in die stortbak en precies de keer dat wij ze écht pijn doen kunnen ze het allemaal niet meer aan. Het is zo’n losermentaliteit.
Teletekstsupportermentaliteit.
  maandag 25 september 2023 @ 10:24:03 #169
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210746265
quote:

[..]
Slechte verliezers

Maar wat wil je als je jezelf de hele zomer wijs hebt gemaakt dat je een of andere briljante superscout als TD hebt die alleen maar pareltjes koopt
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 25 september 2023 @ 10:25:05 #170
474254 GurneyIsBestOke
pi_210746278
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 10:24 schreef Caland het volgende:

[..]
Slechte verliezers

Maar wat wil je als je jezelf de hele zomer wijs hebt gemaakt dat je een of andere briljante superscout als TD hebt die alleen maar pareltjes koopt
Precies, en Ajax wilde na die aansteker de wedstrijd nog wél uitspelen!!!!
Makkelijk eerste
  maandag 25 september 2023 @ 10:25:14 #171
268491 fetX
pi_210746279
quote:

[..]
Niet mee eens. Dit was de kans om ze een historisch pak slaag te geven. Ik baal er echt gigantisch van dat dit nu niet meer kan. Echt elk scenario is in het voordeel van Ajax.
pi_210746313
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 10:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Precies, en Ajax wilde na die aansteker de wedstrijd nog wél uitspelen!!!!
En al dat gezeik daarna dat Feyenoord zich kapot moest schamen, club opheffen, komt nooit meer goed met Rotterdam, dit dat.

Bij 020 na dit schandaal: "kunnen we niet gewoon opnieuw met de pot beginnen?"

Schaam-te-loos.

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 25-09-2023 10:35:23 ]
pi_210746317
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 10:11 schreef Caland het volgende:

[..]
Het scheelt al een hoop dat je niet gaat staken elke keer dat er een plastic bekertje het veld op dwarrelt, maar de KNVB is zo stug met die kansloze regel van ze dat de kans aanweziger is dat ze dat alleen maar erger maken om de STRENGER STRAFFEN onderbuikpaupers tevreden te houden
Eens hoor. Ik zie wel een verschil tussen een bekertje op het veld gooien en het gebeuren van gisteren. Wat mij bereft ligt de grens voor puntenaftrek bij het bewust zorgen dat een wedstrijd wordt gestaakt. Groningen is er vorig seizoen ook te makkelijk vanaf gekomen.
pi_210746333
Toen wij die historische nederlaag in eindhoven ondergingen stond het bij rust ook pas 2-0 voor Psv, wij hadden hier zo'n ongelooflijke historische slachtpartij van kunnen maken...
* Verwijderd *
  Moderator maandag 25 september 2023 @ 10:31:03 #175
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210746344
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 10:29 schreef zoekeenleven het volgende:
Toen wij die historische nederlaag in eindhoven ondergingen stond het bij rust ook pas 2-0 voor Psv, wij hadden hier zo'n ongelooflijke historische slachtpartij van kunnen maken...
Ja, erg jammer. We zullen het nooit weten :)
4045
onlogisch
pi_210746362
Gewoon uit de competitie gooien. Laat ze het maar weer vanuit de 4de divisie proberen.
pi_210746363
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 10:25 schreef fetX het volgende:

[..]
Niet mee eens. Dit was de kans om ze een historisch pak slaag te geven. Ik baal er echt gigantisch van dat dit nu niet meer kan. Echt elk scenario is in het voordeel van Ajax.
Nou, uitslag accepteren & puntenaftrek voor ajax is een mogelijkheid en da's niet in het voordeel van die prutsers daar. Laten we hopen dat Kloese en Van Benthem in vorm zijn vandaag.
pi_210746370
quote:

[..]
We kunnen hier wel even mooi op teren. wedstrijd zelf bewust laten staken vanwege de vernedering _O_
  maandag 25 september 2023 @ 10:34:31 #179
268491 fetX
pi_210746381
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 10:32 schreef ashardalan het volgende:

[..]
Nou, uitslag accepteren & puntenaftrek voor ajax is een mogelijkheid en da's niet in het voordeel van die prutsers daar. Laten we hopen dat Kloese en Van Benthem in vorm zijn vandaag.
Natuurlijk is dat wel in het voordeel. Dan is het alsnog ‘maar’ 0-3. De omstandigheden waren echt perfect om er 0-7 van te maken. Dat ga je nu niet meer krijgen.
pi_210746400
Alleen punten aftrek zou het voordeel wat Ajax uit deze situatie gehaald heeft teniet doen. Bijkomend voordeel is dat je hiermee de sociale controle in de stadions verhoogd. De volgende die vuurwerk op een voetbalveld gooit zal kort en klein geslagen worden door de eigen achterban. Plastic bekertjes moet je sowieso geen wedstrijd voor staken.
  maandag 25 september 2023 @ 10:39:20 #181
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210746412
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 10:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Alleen punten aftrek zou het voordeel wat Ajax uit deze situatie gehaald heeft teniet doen. Bijkomend voordeel is dat je hiermee de sociale controle in de stadions verhoogd. De volgende die vuurwerk op een voetbalveld gooit zal kort en klein geslagen worden door de eigen achterban. Plastic bekertjes moet je sowieso geen wedstrijd voor staken.
Er waren gisteren onderling al opstootjes daar en ze begonnen ook stoer te doen naar de tribune waar ik zat omdat die ze aan het uitfluiten waren :`)
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 25 september 2023 @ 10:40:28 #182
498282 Scrummie
pi_210746421
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 10:39 schreef Caland het volgende:

[..]
Er waren gisteren onderling al opstootjes daar en ze begonnen ook stoer te doen naar de tribune waar ik zat omdat die ze aan het uitfluiten waren :`)
Geen warm bad daar.
pi_210746436
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 10:25 schreef fetX het volgende:

[..]
Dat idd. Uiteraard is dit ook genieten, maar een echt pak slaag was zoveel beter geweest. Nu toch beetje anticlimax, ondanks de complete meltdown in Amsterdam.
pi_210746450
Ik ben benieuwd van Michiel Kramer van deze situatie vind
* Verwijderd *
pi_210746461
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 10:34 schreef fetX het volgende:

[..]
Natuurlijk is dat wel in het voordeel. Dan is het alsnog 'maar' 0-3. De omstandigheden waren echt perfect om er 0-7 van te maken. Dat ga je nu niet meer krijgen.
Klopt, maar dat zullen we nooit weten. Eens dat gisteren idd dé dag was om een monsteruitslag in die ufo neer te zetten, maar dat is vakkundig de nek omgedraaid.

Neemt niet weg dat puntenaftrek én de vernedering van een verlies niet aankunnen, ipv "slechts" 0 punten en een monsteruitslag, zeker wel een klap in het gezicht van die club is. Ik denk dat je onderschat hoe verheven zij zich voelen boven de rest. Zo niet de club, dan wel hun "supporters"... Een ruim verlies lijkt mij minder hard aankomen dan dit calimero gedrag van de f-side.
  maandag 25 september 2023 @ 10:52:59 #186
182233 thedeedster
pi_210746527
quote:

[..]

Meestal op zondag, dinsdag en woensdag.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  Redactie Sport maandag 25 september 2023 @ 10:54:27 #187
274204 crew  Mexicanobakker
pi_210746539
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 10:34 schreef fetX het volgende:

[..]
Natuurlijk is dat wel in het voordeel. Dan is het alsnog ‘maar’ 0-3. De omstandigheden waren echt perfect om er 0-7 van te maken. Dat ga je nu niet meer krijgen.
Heb je wel meer rust voor komend weekend!

Het lijkt me wel de minst slechte oplossing. Ajax straffen op sportief gebied kan alleen door puntenaftrek.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator maandag 25 september 2023 @ 10:55:29 #188
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210746545
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 10:54 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Het lijkt me wel de minst slechte oplossing. Ajax straffen op sportief gebied kan alleen door puntenaftrek.
Dat zullen ze vast niet doen. Want ons-aller-Ajax
4045
onlogisch
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 25 september 2023 @ 10:55:29 #189
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_210746546
Als ze bij Ajax ballen hebben sluiten ze die f'jes-side voor de rest van het seizoen.
  Moderator maandag 25 september 2023 @ 10:55:53 #190
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210746549
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 10:55 schreef Netsplitter het volgende:
Als ze bij Ajax ballen hebben sluiten ze die f'jes-side voor de rest van het seizoen.
En morgenavond 150 man in je voortuin _O_
4045
onlogisch
  maandag 25 september 2023 @ 10:56:56 #191
268491 fetX
pi_210746558
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 10:54 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Eens dat het de minst slechte oplossing is hoor. Hopelijk ziet de KNVB dat ook.
pi_210746564
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 10:55 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Zullen vast gezellig een kop koffie drinken.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 25 september 2023 @ 10:59:23 #193
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_210746576
quote:

[..]
Camera's erop en gaan met die banaan.

Ik blijf erbij dat ze die bendes moeten aanpakken op dezelfde manier als ze gedaan hebben met die motorclubs.
  maandag 25 september 2023 @ 10:59:41 #194
263417 Keyos
Like a Boss
pi_210746579
quote:

[..]
Dat zullen ze vast niet doen. Want ons-aller-Ajax
Dan hadden ze dat in vergelijkbare situaties ook moeten doen natuurlijk (laatstelijk nog Willem 2). Dat ligt natuurlijk nooit op tafel.

Vind deze kwestie overigens niet geheel vergelijkbaar aan wedstrijden waar er wél later is doorgespeeld gezien het feit dat dit volgens mij niet op korte termijn is in te halen (behoudens vandaag, maar dat lukt organisatorisch blijkbaar niet). Maar goed, volgens mij toch bijna een zekerheidje dat hij ergens op een bepaald moment uitgespeeld gaat worden. Liverpool kreeg ook de punten niet cadeau na die pitch invasion op Old Trafford.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_210746584
quote:

[..]
@onlogisch

@Slobeend

noteren jullie dit ergens, als die niet het zelf doet
  FOK!fotograaf maandag 25 september 2023 @ 11:00:03 #196
842 Zorro
Z
pi_210746585
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 10:56 schreef fetX het volgende:

[..]
Eerlijker (en zelfs dat niet, want wegens vermoeidheid en wanhoop had het nog veel erger kunnen uitpakken voor ajax) is doorrekenen naar 90 minuten. Dus dat is 3 doelpunten in 55 minuten, (3/55)*90=4,9
Afgerond 5. Dus uitslag 0-5 maken.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  maandag 25 september 2023 @ 11:00:49 #197
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210746593
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 10:59 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
Camera's erop en gaan met die banaan.

Ik blijf erbij dat ze die bendes moeten aanpakken op dezelfde manier als ze gedaan hebben met die motorclubs.
De ervaring is juist dat de mensen die gepakt worden en over de schreef gaan in het voetbalstadion heel vaak first offenders zijn.

Even los van gisteren dan, want dat was gewoon een vooropgezette actie.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 25 september 2023 @ 11:01:44 #198
268491 fetX
pi_210746599
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 10:59 schreef Keyos het volgende:

[..]
Dan hadden ze dat in vergelijkbare situaties ook moeten doen natuurlijk (laatstelijk nog Willem 2). Dat ligt natuurlijk nooit op tafel.

Vind deze kwestie overigens niet geheel vergelijkbaar aan wedstrijden waar er wél later is doorgespeeld gezien het feit dat dit volgens mij niet op korte termijn is in te halen (behoudens vandaag, maar dat lukt organisatorisch blijkbaar niet). Maar goed, volgens mij toch bijna een zekerheidje dat hij ergens op een bepaald moment uitgespeeld gaat worden. Liverpool kreeg ook de punten niet cadeau na die pitch invasion op Old Trafford.
Andere belangrijke factor is dat hier intentie was om de boel bewust te saboteren zodat de uitslag niet hoger uit zou vallen.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 25 september 2023 @ 11:03:18 #199
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_210746609
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:00 schreef Caland het volgende:

[..]
De ervaring is juist dat de mensen die gepakt worden en over de schreef gaan in het voetbalstadion heel vaak first offenders zijn.

Even los van gisteren dan, want dat was gewoon een vooropgezette actie.
Ervaring van wie?
pi_210746615
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 10:56 schreef fetX het volgende:

[..]
Mijn verwachting; tegen elke andere club wel.
  maandag 25 september 2023 @ 11:05:22 #201
263417 Keyos
Like a Boss
pi_210746624
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:01 schreef fetX het volgende:

[..]
Andere belangrijke factor is dat hier intentie was om de boel bewust te saboteren zodat de uitslag niet hoger uit zou vallen.
Dat voelen wij allemaal aan (aangezien Feyenoord met de minuut de wedstrijd meer naar zich toe aan het trekken was) maar dat is natuurlijk niet hard te maken in een case wat dan de uitslag zou zijn geweest.

Feit blijft wel dat je als bond een noodplan of idee moet hebben in situaties waarin het laten staken van een wedstrijd vooropgezet zou kunnen zijn. Meest gunstige scenario was natuurlijk die wedstrijd gewoon nog die avond uitspelen in zo'n geval. Maarja, belangen van televisiezenders e.d. zal dat sowieso wel onmogelijk hebben gemaakt, nog los van de veiligheid.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  maandag 25 september 2023 @ 11:05:25 #202
474254 GurneyIsBestOke
pi_210746626
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:03 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
Ervaring van wie?
Vrijwel alle incidenten van Feyenoord die in het nieuws zijn gekomen en waarbij mensen geïdentificeerd zijn gaat het om first time offenders.

Ook niet gek, de mensen die met voorbedachte rade gaan rellen doen er meer aan om niet herkend te worden. Dat zag je gisteren ook.
Makkelijk eerste
  maandag 25 september 2023 @ 11:06:38 #203
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210746643
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Vrijwel alle incidenten van Feyenoord die in het nieuws zijn gekomen en waarbij mensen geïdentificeerd zijn gaat het om first time offenders.

Ook niet gek, de mensen die met voorbedachte rade gaan rellen doen er meer aan om niet herkend te worden. Dat zag je gisteren ook.
Ja die hebben ook gewoon wat meer een voelspriet voor wanneer ze wat kunnen doen. Doorgaans worden de kneusjes die een waas voor de ogen krijgen opgepakt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 25 september 2023 @ 11:07:05 #204
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_210746652
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Hmmm. Zeker dat laatste klopt idd wel gezien het vele aantal bivakmutshelden gisteravond in diverse filmpjes.
  Redactie Sport maandag 25 september 2023 @ 11:07:09 #205
pi_210746655
quote:
6s.gif Op maandag 25 september 2023 11:00 schreef Zorro het volgende:

[..]
Eerlijker (en zelfs dat niet, want wegens vermoeidheid en wanhoop had het nog veel erger kunnen uitpakken voor ajax) is doorrekenen naar 90 minuten. Dus dat is 3 doelpunten in 55 minuten, (3/55)*90=4,9
Afgerond 5. Dus uitslag 0-5 maken.
Dat is een beetje de oplossing als toen Ajax CL mocht spelen omdat ze bovenaan stonden tijdens de kerona.
pi_210746659
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:05 schreef Keyos het volgende:

[..]
Dat voelen wij allemaal aan (aangezien Feyenoord met de minuut de wedstrijd meer naar zich toe aan het trekken was) maar dat is natuurlijk niet hard te maken in een case wat dan de uitslag zou zijn geweest.

Feit blijft wel dat je als bond een noodplan of idee moet hebben in situaties waarin het laten staken van een wedstrijd vooropgezet zou kunnen zijn. Meest gunstige scenario was natuurlijk die wedstrijd gewoon nog die avond uitspelen in zo'n geval. Maarja, belangen van televisiezenders e.d. zal dat sowieso wel onmogelijk hebben gemaakt, nog los van de veiligheid.
Oh, 100% zeker dat de knvb een noodplan heeft. Gezien hun andere beleidsbeslissingen, acht ik de kans niet hoog dat het een capabel, of zelfs maar enigszins acceptabel, plan is.
  maandag 25 september 2023 @ 11:07:51 #207
474254 GurneyIsBestOke
pi_210746667
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:05 schreef Keyos het volgende:

[..]

Mijn inziens moet je een club uit de competitie halen als er (bewust) wedstrijden worden gesaboteerd, of op zijn minst publiek in zijn geheel verbieden tot er een oplossing is aangedragen. Deze wedstrijd had nooit uitgespeeld kunnen worden.
Makkelijk eerste
  Moderator maandag 25 september 2023 @ 11:08:27 #208
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210746674
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Mijn inziens moet je een club uit de competitie halen als er (bewust) wedstrijden worden gesaboteerd, of op zijn minst publiek in zijn geheel verbieden tot er een oplossing is aangedragen. Deze wedstrijd had nooit uitgespeeld kunnen worden.
De rest van het seizoen ook netjes in die betonbak.
4045
onlogisch
pi_210746682
quote:

[..]
Als Feyenoorder zeg ik; meteen doen. ajax eruit schoppen.

Als ik objectief kijk, kan je dat imo niet doen bij de eerste overtreding... Hoe graag ik dat ook wil. 2e, sure.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 25 september 2023 @ 11:10:01 #210
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_210746692
quote:

[..]
Je moet juist die idioten pakken, niet de vaders en moeders die met hun kinderen naar het stadion gaan voor een leuke wedstrijd.
pi_210746697
Ik zet er 1000 op dat de knjb dit ergens in november laat uitspelen
  maandag 25 september 2023 @ 11:11:44 #212
474254 GurneyIsBestOke
pi_210746707
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:08 schreef ashardalan het volgende:

[..]
Als Feyenoorder zeg ik; meteen doen. ajax eruit schoppen.

Als ik objectief kijk, kan je dat imo niet doen bij de eerste overtreding... Hoe graag ik dat ook wil. 2e, sure.
Er is in ieder geval geen enkel precedent aanwezig dat dit niet nog een keer gebeurt. Dat maakt het in theorie onmogelijk om de competitie uit te spelen met Ajax-publiek, anders gaan ze andere wedstrijden ook saboteren.
Makkelijk eerste
  Moderator maandag 25 september 2023 @ 11:13:09 #213
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210746721
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:10 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik zet er 1000 op dat de knjb dit ergens in november laat uitspelen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
4045
onlogisch
pi_210746728
quote:
7s.gif Op maandag 25 september 2023 11:13 schreef onlogisch het volgende:

[..]
SPOILER
Onze joker. _O_
pi_210746738
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:10 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
Je moet juist die idioten pakken, niet de vaders en moeders die met hun kinderen naar het stadion gaan voor een leuke wedstrijd.
Wanneer de goeden gaan lijden onder de kwaden en je de club als geheel straft, is de kans juist groter dat dit gedrag zal verdwijnen. 'Alleen de idioten pakken' heeft nog nooit iets opgeleverd.
  maandag 25 september 2023 @ 11:14:24 #216
474254 GurneyIsBestOke
pi_210746740
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:10 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
In de praktijk zal het er op neer komen dat Ajax netten moet gaan ophangen en de F-side tijdelijk dicht moet gooien.

Feyenoord heeft ook vergelijkbaar gehandeld na die aansteker om herhaling te voorkomen, en dat was toch een stuk minder ernstig vergrijp omdat die wedstrijd uitgespeeld kon worden.
Makkelijk eerste
pi_210746745
hoe laat maakt de knjb dit bekend?

vanavond om 1100 uur zeker zodat er geen rellen kunnen uitbreken..
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 25 september 2023 @ 11:15:56 #218
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_210746759
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Er is in ieder geval geen enkel precedent aanwezig dat dit niet nog een keer gebeurt. Dat maakt het in theorie onmogelijk om de competitie uit te spelen met Ajax-publiek, anders gaan ze andere wedstrijden ook saboteren.
Als ze die wedstrijden elke keer reglementair verliezen met 3-0 is er niks aan de hand.
  maandag 25 september 2023 @ 11:17:42 #219
268491 fetX
pi_210746772
quote:

[..]
Eerste lijkt me vrij onredelijk. Dan kun je als supporter van een andere club de boel bewust gaan saboteren.
pi_210746779
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:15 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
Als ze die wedstrijden elke keer reglementair verliezen met 3-0 is er niks aan de hand.
Ja maar we horen iedere keer het smoesje dat het ook weles supporters kunnen zijn van niet de thuisclub en dan mag de thuisclub zogenaamd niet benadeeld worden

dus de die regelmentaire 3-0 nederlaag gaat er niet doorheen komen
  maandag 25 september 2023 @ 11:18:40 #221
474254 GurneyIsBestOke
pi_210746785
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:15 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
Wel als dit gebeurt om verliezen met een hogere uitslag af te wenden.
Makkelijk eerste
pi_210746787
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:17 schreef fetX het volgende:

[..]
Eerste lijkt me vrij onredelijk. Dan kun je als supporter van een andere club de boel bewust gaan saboteren.
Dat lijkt mij vrij onmogelijk eerlijk gezegd. Hiervoor was ook wel wat voorbereiding met dat doekie enzo, als jij op je vak dit ziet gebeuren terwijl je voor staat dan reageer je er wel even op. In dit geval vond die hele F-Side het wel prima.
pi_210746797
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:17 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Ja maar we horen iedere keer het smoesje dat het ook weles supporters kunnen zijn van niet de thuisclub en dan mag de thuisclub zogenaamd niet benadeeld worden

Dat smoesje kan je makkelijk ontkrachten met het uitsupportersverbod. En dat Feyenoord aantoonbaar 0,0 schuld hieraan heeft.
pi_210746799
quote:
10s.gif Op maandag 25 september 2023 10:28 schreef Erasmus het volgende:

[..]
En al dat gezeik daarna dat Feyenoord zich kapot moest schamen, club opheffen, komt nooit meer goed met Rotterdam, dit dat.

Bij 020 na dit schandaal: "kunnen we niet gewoon opnieuw met de pot beginnen?"

Schaam-te-loos.
Kleine verwende kinderen die niet tegen hun verlies kunnen. Dus moesten ze de wedstrijd saboteren om een record nederlaag te voorkomen

Kan geen grotere vernedering bedenken dan dit :D

Hoe anders was de berichtgeving van o.a Jan Joost? Schaam je dood, dit kan echt niet, hef de club op na de aansteker incident in de kuip

Ondertussen saboteren de fans de wedstrijd, zie ik overal huilende kinderen, mensen daar slopen het stadium, gevechten met de ME

Jan-Joost: oh well, shit happens, wanneer gaan we die wedstrijd afmaken? :') :') :')
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  maandag 25 september 2023 @ 11:19:37 #225
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210746804
quote:
'Engelse topclubs tijdens Klassieker op tribune voor Gimenez'

Niet alleen het Nederlandse publiek zag Santiago Gimenez zondagmiddag een uitstekend optreden op de mat leggen tegen Ajax. Bij de wedstrijd zouden namelijk ook scouts aanwezig zijn geweest van Arsenal, Chelsea en Tottenham Hotspur. Zij zagen de Mexicaan twee keer scoren en een assist afleveren.

Het Engelse 90min weet dat de Engelse topclubs in de Johan Cruijff Arena waren om Gimenez aan het werk te zien. De Mexicaanse spits werd eerder, in mei, al aan Tottenham gelinkt. Chelsea zou de Feyenoorder inmiddels op een lijst hebben staan met potentiële versterkingen voor de komende transferwinter, samen met spits Ivan Toney van Brentford.

Het medium weet ook dat nog veel meer grote clubs Gimenez in het vizier hebben. Ook West Ham United waagde in de zomer al een poging, terwijl uit andere competities Benfica, Borussia Dortmund, Internazionale, Juventus, AC Milan en Napoli al eens met de 22-jarige doelpuntenmaker in verband werden gebracht.

Stengs, Geertruida en Paixão
De scouts waren dus voornamelijk in Amsterdam om Gimenez te zien spelen, maar ook andere Feyenoorders werden er in de gaten gehouden. Zo noemde het medium ook de namen van Calvin Stengs, Lutsharel Geertruida en Igor Paixão. Bovendien waren vertegenwoordigers van Newcastle United aanwezig om huurling Yankuba Minteh in actie te zien.
+30 miljoen

@Wotte
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 25 september 2023 @ 11:20:51 #226
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_210746822
quote:

[..]

Dus dan nu eigenlijk een flinke straf uitdelen om dat gedrag meteen de kop in de drukken.

quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dat is ook wel weer waar.
  maandag 25 september 2023 @ 11:22:01 #227
474254 GurneyIsBestOke
pi_210746834
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:17 schreef fetX het volgende:

[..]
In UEFA-competities werkt dit al zo. Als door wangedrag van supporters een wedstrijd niet uitgespeeld wordt ben je uit de competitie gezet.

Ik denk dat het vrij onmogelijk is om een doelbewuste sabotage in te zetten bij een andere club dat een wedstrijd niet meer uitgespeeld kan worden. Alhoewel het met die huidige overspannen reglementen bij ons wel kan (lol)
Makkelijk eerste
pi_210746841
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:19 schreef Caland het volgende:

[..]
+30 miljoen

@:wotte
Ik heb al gezegd dat als die jongen slaagt bij een topclub, in een grote competitie, dan verwijder ik mijn account.

Ik wil jullie nog wel van harte feliciteren met de meer dan terechte overwinning :)
pi_210746842
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Ik denk dat het vrij onmogelijk is om een doelbewuste sabotage in te zetten bij een andere club dat een wedstrijd niet meer uitgespeeld kan worden.
Al zou ik wel opperen voor een standbeeld voor de persoon die dat lukt bij Ajax.
pi_210746849
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Sterker nog, Groningen heeft bewezen dat de kans dat dit nogmaals gebeurt nagenoeg 100% is...
pi_210746864
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 00:29 schreef Binge-watch het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

BeboteGOD.
pi_210746868
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 11:25 schreef De_Kraam het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

BeboteGOD.
Hij durfde Santi ook gewoon niet in de ogen te kijken de flapdrol :)
  Forum Admin maandag 25 september 2023 @ 11:26:40 #233
35723 crew  GGMM
pi_210746871
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 11:25 schreef De_Kraam het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

BeboteGOD.
Heb je die foto met je Nokia genomen?
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_210746882
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dat is heel duidelijk wanneer dat gebeurt, maak je van die wedstrijden een 10-0 verlies... 0-10 in dit geval :D
  maandag 25 september 2023 @ 11:29:55 #235
182233 thedeedster
pi_210746903
quote:

[..]

Als je met netten er voor zorgt dat er überhaupt niks op dat veld kan komen, dan heb je dat al opgelost. En dus valt de clubleiding zeker wat te verwijten.
pi_210746912
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:26 schreef GGMM het volgende:

[..]
Heb je die foto met je Nokia genomen?
Oh ben je alweer een beetje bijgekomen? Je was gisteren ook aardig de weg kwijt.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 25 september 2023 @ 11:31:26 #237
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_210746921
"Chaos in Amsterdam. Het haatduel is opnieuw geëscaleerd", schrijft het Duitse BILD. "Supporters van Feyenoord waren niet welkom en toch liep het volledig uit de hand. In de avond leidde alles tot het ontslag van technisch directeur Sven Mislintat."

"Grote chaos als de Ajax-boeven gaan rellen en het stadion molesteren. Ajax is een vechtclub geworden", schrijft het Engelse The Sun. "Anarchie in Amsterdam", stelt The Daily Mail. "Het waren lelijke beelden, zowel binnen als buiten de Johan Cruijff ArenA."

Het Franse L'Équipe denkt dat de gifbeker voor Ajax nog niet leeg is. "De Klassieker zorgde in Nederland voor de schok van het weekend. De incidenten op en naast het veld zijn talloos. Niets wijst erop dat de ommekeer aanstaande is."

Het Italiaanse La Gazzetta dello Sport ziet Ajax steeds verder afglijden. "De slechtste seizoensstart sinds 1965 was blijkbaar nog niet genoeg. Ajax is in een unieke crisis beland. Wat er allemaal bij de Klassieker is gebeurd, bevestigt de problemen in alle geledingen van de club."

Nu.nl
  Forum Admin maandag 25 september 2023 @ 11:32:24 #238
35723 crew  GGMM
pi_210746937
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 11:30 schreef De_Kraam het volgende:

[..]
Oh ben je alweer een beetje bijgekomen? Je was gisteren ook aardig de weg kwijt.
Dat werd gezegd door Dombo, ik zou er niet teveel waarde aan hechten.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 25 september 2023 @ 11:32:30 #239
474254 GurneyIsBestOke
pi_210746938
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 11:30 schreef De_Kraam het volgende:

[..]
Hij zit nog een beetje driftig vragend om zich heen te kijken, net als Berghuis na die schwalbe.
Makkelijk eerste
pi_210746941
Het Franse L'Équipe denkt dat de gifbeker voor Ajax nog niet leeg is. "De Klassieker zorgde in Nederland voor de schok van het weekend. De incidenten op en naast het veld zijn talloos. Niets wijst erop dat de ommekeer aanstaande is."

Treffend van die fransen. Jullie kunnen je geluk op die gifbeker is nog niet leeg vermoed ik.
pi_210746966
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:31 schreef Netsplitter het volgende:
"Chaos in Amsterdam. Het haatduel is opnieuw geëscaleerd", schrijft het Duitse BILD. "Supporters van Feyenoord waren niet welkom en toch liep het volledig uit de hand. In de avond leidde alles tot het ontslag van technisch directeur Sven Mislintat."

"Grote chaos als de Ajax-boeven gaan rellen en het stadion molesteren. Ajax is een vechtclub geworden", schrijft het Engelse The Sun. "Anarchie in Amsterdam", stelt The Daily Mail. "Het waren lelijke beelden, zowel binnen als buiten de Johan Cruijff ArenA."

Het Italiaanse La Gazzetta dello Sport ziet Ajax steeds verder afglijden. "De slechtste seizoensstart sinds 1965 was blijkbaar nog niet genoeg. Ajax is in een unieke crisis beland. Wat er allemaal bij de Klassieker is gebeurd, bevestigt de problemen in alle geledingen van de club."

Nu.nl
Is het voor hun nu niet de slechtste seizoensstart ooit ondertussen?
* Verwijderd *
pi_210747040
quote:
Feyenoord vindt een Rotterdamse terugkeer naar de Arena deze week onwenselijk en wil het duel ook niet later dit seizoen hervatten. Als het competitiebestuur dat wel een prima oplossing zou vinden, komt Feyenoord hoe dan ook in het verweer. Desnoods via de rechter, fluisteren ze in Rotterdam.
https://www.ad.nl/nederla(...)et-rechter~a18653a7/
  Moderator maandag 25 september 2023 @ 11:40:44 #243
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210747058
quote:
Al 4x eerder besproken.
4045
onlogisch
pi_210747072
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:40 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Al 4x eerder besproken.
Moeten jullie weten.
pi_210747087
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:26 schreef GGMM het vo[quote]15s.gif [b]Op maandag 25 september 2023 05:58 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Geen Geert meer
Geen Santi meer
Geen Arend Martijn meer

Van Persie voor de groep zetten en Sjakie van Persie voorin. *O*

KAPOET MAKEN.

[ Bericht 23% gewijzigd door De_Kraam op 25-09-2023 11:49:48 ]
pi_210747093
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 11:43 schreef De_Kraam het volgende:

[..]
[..]
Van Persie voor de groep zetten en Sjakie van Persie voorin. *O*

KAPOET MAKEN.
Hier gaat iets mis
* Verwijderd *
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 25 september 2023 @ 11:44:56 #247
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_210747103
Stel je eens voor dat Ajax in november de schade van 0-3 inderdaad tegen alle verwachtingen in weet te repareren, hoe klein die kans ook is, het kan niet worden uitgesloten. Wat voor signaal geef je als KNVB en competitiebestuur dan af aan raddraaiers die moedwillig en doelbewust een streep kunnen zetten door een wedstrijd als de tussenstand of de invulling van de directie ze even niet bevalt?

Dan zijn de rapen echt gaar.
pi_210747110
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:44 schreef Netsplitter het volgende:
Stel je eens voor dat Ajax in november de schade van 0-3 inderdaad tegen alle verwachtingen in weet te repareren, hoe klein die kans ook is, het kan niet worden uitgesloten. Wat voor signaal geef je als KNVB en competitiebestuur dan af aan raddraaiers die moedwillig en doelbewust een streep kunnen zetten door een wedstrijd als de tussenstand of de invulling van de directie ze even niet bevalt?

Het feit dát het een scenario is, is ongetwijfeld reeds doorgedrongen bij alle "harde kernen" in Nederland.
pi_210747117
Go Ahead Eagles KAPOET maken.
  maandag 25 september 2023 @ 11:48:26 #250
22565 asco
Los in deze tent
pi_210747134
quote:

Daarom gewoon de score verdubbelen. 0-6 en klaar.
Je zal een overtredende club ergens pijn moeten doen anders krijgen de overtreders hun zin en spoort het aan tot herhaling.
pi_210747149
quote:

Dit slaat nergens op. Een voetbalwedstrijd duurt nu eenmaal 90 minuten. Als je 0-3 op het scorebord laat staan zonder de wedstrijd uit te spelen dan kunnen supporters dus naar eigen inzicht de schade beperken en het doelsaldo positief beïnvloeden door wedstrijden die niet naar wens gaan te staken. Ajax heeft sowieso voordeel van deze situatie maar daar doe je nu niks meer aan.
pi_210747151
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:43 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]
Hier gaat iets mis
Kut Nokia @GGMM
pi_210747160
quote:

Hahahahahaha, nog niet zo hard gelachen vandaag, bedankt.
  Moderator maandag 25 september 2023 @ 11:51:26 #254
362868 crew  Slobeend
of all places
  Moderator maandag 25 september 2023 @ 11:51:42 #255
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210747166
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:50 schreef HulkHeld het volgende:

[..]
Hahahahahaha, nog niet zo hard gelachen vandaag, bedankt.
Zoveel geks staat er niet. Het is niet alsof Feyenoord de sterren van de hemel speelde. Dodelijk effectief, dat weer wel :)
4045
onlogisch
pi_210747177
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 11:51 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ]
SnoopGod
Gozer trekt overal waar hij komt een shirtje van de plaatselijk FC aan dus dit stelt niet zoveel voor. Ik durf zelfs te wedden dat hij Fer Serrano niet eens kent.
  maandag 25 september 2023 @ 11:53:26 #257
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210747187
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:51 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Zoveel geks staat er niet. Het is niet alsof Feyenoord de sterren van de hemel speelde. Dodelijk effectief, dat weer wel :)
Slot had zijn speelplan gewoon perfect op orde, laat Ajax maar een beetje aan de bal, zet het middenveld dicht en laat die kneuzenbacks maar fouten maken.

Wedstrijdsituatie vlak voor de staking: Ajax-spelers zijn gestopt met omschakelen, Feyenoord speelt in gigantische ruimtes.

@Da_Sandman

Dit was gewoon 0-7 geworden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210747192
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:53 schreef Caland het volgende:

[..]
Slot had zijn speelplan gewoon perfect op orde, laat Ajax maar een beetje aan de bal, zet het middenveld dicht en laat die kneuzenbacks maar fouten maken.

Wedstrijdsituatie vlak voor de staking: Ajax-spelers zijn gestopt met omschakelen, Feyenoord speelt in gigantische ruimtes.

[ afbeelding ]
@:da_sandman

Mooie situatieschets. @RamboDirk
  Moderator maandag 25 september 2023 @ 11:55:19 #259
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210747201
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Die ruimtes _O-

Dat zie je zelfs bij Onlo jr's team niet :D
4045
onlogisch
pi_210747221
quote:
Als het competitiebestuur dat wel een prima oplossing zou vinden, komt Feyenoord hoe dan ook in het verweer. Desnoods via de rechter, fluisteren ze in Rotterdam
Wat een geluk dat die journalist zulke goede oren heeft.. anders hadden we dit niet geweten
pi_210747228
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 09:42 schreef Piles het volgende:

[..]
Ja, en dat zou ik niet doen als ik hun was. Ajax is nu aangeschoten wild, dus als je iets wil&kan als Volendam is het nu. Over paar weken ben je sowieso kansloos.
Net alsof ze het dan wel op de rit hebben.. die spelers blijven net zo dramatisch als nu. Als trainer probeer je ook zo compact mogelijk je elftal neer te zetten, maar als ze geen positionele kennis hebben en maar ergens heen lopen, ga je dat nu niet zien en over 3 maanden ook niet.
pi_210747233
quote:
15s.gif Op maandag 25 september 2023 05:58 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Geen Geert meer
Geen Santi meer
Geen Arend Martijn meer

Moet toch mogelijk zijn om volgend seizoen ook weer met een goed team voor de dag te komen, zit potentie genoeg in. Maar voor de zekerheid nog een keertje kampioen worden zou wel fijn zijn, maar de concurrentie (op Ajax na :P ) is er ook niet minder op geworden dus dat wordt geen makkelijke opgave.
pi_210747235
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Ja eens. Maar dat wordt het ook wel als je terugkomt, die Arend Martijn moet niet zo de bangepoepert spelen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 25 september 2023 @ 11:59:49 #264
268260 Dr.Mikey
pi_210747242
Als straf Ajax dit seizoen uit de competitie halen.
R.I.P DTS.
pi_210747256
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als straf Ajax dit seizoen uit de competitie halen.
Misschien is dat op dit moment helemaal geen straf voor ze :D
pi_210747259
Ik hoor overigens niemand zeggen, ook niet op tv gisteren, dat het uitspelen van deze wedstrijd op mogelijk 1 november ook niet eens zou moeten kunnen, omdat je niet de zekerheid hebt dat dezelfde spelers allemaal beschikbaar zouden zijn?

Je kan in de tussentijd geblesseerd raken.
Je kan geschorst zijn, ik neem aan dat die kaarten die ze in de tussentijd hebben gewoon geldig blijven tot aan het moment dat deze wedstrijd zou worden uitgespeeld?
Je kan ziek worden en dus niet aanwezig zijn.

Hoe dealen ze met dat soort zaken? Ik neem aan dat je de huidige spelers die nu stonden opgesteld ook bij aanvang van het restant van de wedstrijd weer moeten worden ingezet?
  maandag 25 september 2023 @ 12:02:45 #267
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210747270
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:01 schreef HulkHeld het volgende:
Ik hoor overigens niemand zeggen, ook niet op tv gisteren, dat het uitspelen van deze wedstrijd op mogelijk 1 november ook niet eens zou moeten kunnen, omdat je niet de zekerheid hebt dat dezelfde spelers allemaal beschikbaar zouden zijn?

Je kan in de tussentijd geblesseerd raken.
Je kan geschorst zijn, ik neem aan dat die kaarten die ze in de tussentijd hebben gewoon geldig blijven tot aan het moment dat deze wedstrijd zou worden uitgespeeld?
Je kan ziek worden en dus niet aanwezig zijn.

Hoe dealen ze met dat soort zaken? Ik neem aan dat je de huidige spelers die nu stonden opgesteld ook bij aanvang van het restant van de wedstrijd weer moeten worden ingezet?
Neem aan dat er een uitzondering is bij blessures of ziekte.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Redactie Sport maandag 25 september 2023 @ 12:03:06 #268
pi_210747274
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:58 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]
Moet toch mogelijk zijn om volgend seizoen ook weer met een goed team voor de dag te komen, zit potentie genoeg in. Maar voor de zekerheid nog een keertje kampioen worden zou wel fijn zijn, maar de concurrentie (op Ajax na :P ) is er ook niet minder op geworden dus dat wordt geen makkelijke opgave.
Tsja dat is nooit gegeven, je kunt ook uit het niets 100 miljoen verbrassen.
  maandag 25 september 2023 @ 12:04:11 #269
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210747283
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:03 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Tsja dat is nooit gegeven, je kunt ook uit het niets 100 miljoen verbrassen.
Volgend seizoen Arne weg, Hancko weg, Santiago weg, Geertruida weg en het stort als een KAARTENHUIS in elkaar.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 25 september 2023 @ 12:04:38 #270
268491 fetX
pi_210747288
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:02 schreef Caland het volgende:

[..]
Klopt. En dan moet je ook weer helemaal langs zo’n KNVB arts om daadwerkelijk aan te tonen dat je een blessure hebt of ziek bent. Anders kun je daar zelfs mee gaan sjoemelen _O-
pi_210747293
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:02 schreef Caland het volgende:

[..]
Ja dat nemen we maar aan, maar wat zijn daadwerkelijk de voorgeschreven regels?

Ik heb daar ook niemand van Feyenoord over gehoord, behalve dat Ajax wel eens wat beter voor de dag zou kunnen komen.
Ik denk dat het niet mogelijk zou moeten zijn de wedstrijd tot zover naar achteren te verplaatsen om de zojuist genoemde redenen en je een totaal verschillende opstelling krijgt, weliswaar met de nog op dit moment mogelijke aantal wissels uit te voeren, en je dus geen juiste weerspiegeling hebt van het vervolg van de wedstrijd van gisteren.
  maandag 25 september 2023 @ 12:05:14 #272
268491 fetX
pi_210747294
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:04 schreef Caland het volgende:

[..]
Volgend seizoen Arne weg, Hancko weg, Santiago weg, Geertruida weg en het stort als een KAARTENHUIS in elkaar.
Maar wel honderd miljoen miljard rijker.

Gelukkig hebben wij geen Mislintat.
pi_210747295
Van GastelGod naar NAC.
  maandag 25 september 2023 @ 12:05:43 #274
179002 GwaiLow
pi_210747303
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 07:20 schreef Caland het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hoe is jullie maandag boys?
Mijn maandag is heerlijk hoor. De dag dat ik bij mezelf opmerk dat ik het voetbal te serieus neem is ook direct de dag dat ik stop met kijken/volgen :X
  maandag 25 september 2023 @ 12:05:51 #275
474254 GurneyIsBestOke
pi_210747305
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:59 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Ja eens. Maar dat wordt het ook wel als je terugkomt, die Arend Martijn moet niet zo de bangepoepert spelen.
Het is geen bangepoepert spelen, als het tegen Utrecht was gebeurd had ik hetzelfde erin gestaan. Voor een ‘wedstrijd’ van 35 minuten moet je een serieuze voorbereiding treffen, en Ajax was gisteren te uitgeblust om nog serieus te kunnen aanvallen, als dat later gebeurt kan Ajax dat natuurlijk wel, dan is het gelijk een hele andere wedstrijd. Feyenoord wilde het gisteren afspelen maar Ajax kon de veiligheid niet garanderen en is niet in staat om op korte termijn dit potje af te spelen, dan is het gewoon afgelopen mijn inziens.
Makkelijk eerste
  maandag 25 september 2023 @ 12:05:58 #276
268260 Dr.Mikey
pi_210747307
Ajax ook extra die Duitser ontslaan zodat het al weer niet precies hetzelfde is wacht dan ook bestuurlijk even met beslissingen tot er meer bekend is over het uitspelen van die wedstrijd.
R.I.P DTS.
  maandag 25 september 2023 @ 12:06:47 #277
268491 fetX
pi_210747314
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:05 schreef HulkHeld het volgende:

[..]
Ja dat nemen we maar aan, maar wat zijn daadwerkelijk de voorgeschreven regels?
Wat @Caland zegt klopt.

Maar de intentie is binnen 72u hervatten zodat de omstandigheden -voor zover mogelijk- zoveel mogelijk hetzelfde zijn. En dat gaat niet lukken tenzij Volendam meewerkt. Maar dat gaan ze vast niet doen en dat is volledig begrijpelijk.
pi_210747315
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Van alle momenten die je had kunnen kiezen, kies je deze nietszeggende uit.

Veel ruimte tussen de linies kan in gewoon als het een onderschepping is tijdens een counter.

Hoe stond de verdediging van Ajax hier dan?
  maandag 25 september 2023 @ 12:07:36 #279
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210747319
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:06 schreef Wotte het volgende:

[..]
Van alle momenten die je had kunnen kiezen, kies je deze nietszeggende uit.

Veel ruimte tussen de linies kan in gewoon als het een onderschepping is tijdens een counter.

Hoe stond de verdediging van Ajax hier dan?
Doe ik niet hoor, haal dat uit een stuk op VI :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 25 september 2023 @ 12:07:48 #280
268491 fetX
pi_210747320
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Het is geen bangepoepert spelen, als het tegen Utrecht was gebeurd had ik hetzelfde erin gestaan. Voor een ‘wedstrijd’ van 35 minuten moet je een serieuze voorbereiding treffen, en Ajax was gisteren te uitgeblust om nog serieus te kunnen aanvallen, als dat later gebeurt kan Ajax dat natuurlijk wel, dan is het gelijk een hele andere wedstrijd. Feyenoord wilde het gisteren afspelen maar Ajax kon de veiligheid niet garanderen en is niet in staat om op korte termijn dit potje af te spelen, dan is het gewoon afgelopen mijn inziens.
Het is ook wel zielig dat het argument is dat Arne/Feyenoord bang zou zijn _O-

Gewoon niet in willen zien wat voor voordelen het voor Ajax allemaal oplevert.
pi_210747327
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:06 schreef fetX het volgende:

[..]
Wat @:caland zegt klopt.

Maar de intentie is binnen 72u hervatten zodat de omstandigheden -voor zover mogelijk- zoveel mogelijk hetzelfde zijn. En dat gaat niet lukken tenzij Volendam meewerkt. Maar dat gaan ze vast niet doen en dat is volledig begrijpelijk.
Daarom zou je verwachten dat er gewoon morgenochtend wordt uitgespeeld. Laat Ajax maar op de blaren zitten dat ze dan niet helemaal top kunnen voorbereiden op Volendam. Sowieso vind ik, al is het dan in het belang van het Nederlandse voetbal, dat er teams worden vrijgespeeld om Europees te kunnen scoren. Nu zie je hoe groot de nadelen hiervan zijn, door aangescherpte regels in het staken van wedstrijden.
  Redactie Sport maandag 25 september 2023 @ 12:09:19 #282
pi_210747331
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:05 schreef fetX het volgende:

[..]
Maar wel honderd miljoen miljard rijker.

Gelukkig hebben wij geen Mislintat.
Hopen dat Te Kloese zijn piemel binnenboord houdt, dan komt het goed.
pi_210747334
Helemaal vergeten Studio ajax Voetbal te kijken gisteren... Is het het terugkijken waard?
pi_210747339
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:07 schreef fetX het volgende:

[..]

Als je zonder publiek de wedstrijd uitspeelt dan compenseert dat de voordelen van Ajax enigszins. Ik wil een fitte Santiago wel opzoek zien gaan naar zijn hattrick tegen de Salah-Eddines van deze wereld.
pi_210747341
Kjvb kan gewoon tegen volendam zeggen dat die wedstrijd uitgesteld wordt

Dat die wedstrijd van gisteren uitgespeeld dient te worden binnen 72 uur heeft nu hogere prioriteit dan die wedstrijd van donderdag.

knvb zit nu ook allerlei wedstrijden te verplaatsen die met europa cup te maken hebben dus waarom zou die wedstrijd van volendam niet verplaats kunnen worden
  maandag 25 september 2023 @ 12:11:27 #286
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210747348
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:10 schreef klaasweetalles het volgende:

Dat die wedstrijd van gisteren uitgespeeld dient te worden binnen 72 uur heeft nu hogere prioriteit dan die wedstrijd van donderdag.

knvb zit nu ook allerlei wedstrijden te verplaatsen die met europa cup te maken hebben dus waarom zou die wedstrijd van volendam niet verplaats kunnen worden
Dan gaat Volendam weer zeiken.

De KNVB heeft het zichzelf wel moeilijk gemaakt om bij het minste of geringste wedstrijden stil te leggen, al was het gisteren dan weer wel terecht.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210747352
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:07 schreef Caland het volgende:

[..]
Doe ik niet hoor, haal dat uit een stuk op VI :)
PIETEEEERRRRRR!1!1!1!
  maandag 25 september 2023 @ 12:11:52 #288
474254 GurneyIsBestOke
pi_210747353
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:07 schreef fetX het volgende:

[..]

En dan over die aansteker beginnen, ‘wij hadden vorig jaar ook weg moeten lopen’, ja koekkoek. Wij konden na dat incident de veiligheid garanderen omdat de boosdoener was aangehouden, dat is Ajax niet gelukt. Die framing dat wij laf zouden zijn is echt walgelijk, alsof die situaties vergelijkbaar zijn. Gelukkig doet maar een beperkt plukje supporters dat.
Makkelijk eerste
  maandag 25 september 2023 @ 12:12:11 #289
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210747359
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:11 schreef Wotte het volgende:

[..]
PIETEEEERRRRRR!1!1!1!
Nee, Krabbenlul.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210747368
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:12 schreef Caland het volgende:

[..]
Nee, Krabbenlul.
Vandaar Pieter is wel goed vaak.
  Redactie Sport maandag 25 september 2023 @ 12:12:53 #291
pi_210747372
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:10 schreef klaasweetalles het volgende:

Het is wel vrij vreemd om op heel korte termijn een wedstrijd te verplaatsen om een andere wedstrijd uit te kunnen spelen.
pi_210747380
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]
Als je zonder publiek de wedstrijd uitspeelt dan compenseert dat de voordelen van Ajax enigszins. Ik wil een fitte Santiago wel opzoek zien gaan naar zijn hattrick tegen de Salah-Eddines van deze wereld.
Gezien de situatie van gisteren had je denk beter de wedstrijd kunnen uitspelen met publiek, maar dat dat niet zonder vuurwerk kan maakte dat onmogelijk. Gemor op de tribune zorgt voor meer onzekerheid bij de spelers dan geen enkele reactie.
pi_210747392
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:12 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Het is wel vrij vreemd om op heel korte termijn een wedstrijd te verplaatsen om een andere wedstrijd uit te kunnen spelen.
Dat werkt de KNVB zelf in de hand door wedstrijden te verplaatsen ivm Europese voorrondes.
pi_210747399
quote:

[..]
De hele situatie is dan ook wel wat vreemd.
Neem wel aan dat de KNVB er draaiboeken voor heeft.
Of nou ja, het is wel de KNVB.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 25 september 2023 @ 12:15:20 #295
268491 fetX
pi_210747401
quote:

[..]
Ja wel eens hoor. Dat is ook niet even makkelijk te regelen. Maar dit uitspelen eind Oktober zou echt ongekend oneerlijk zijn.
pi_210747409
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:11 schreef Caland het volgende:

[..]

De KNVB heeft het zichzelf wel moeilijk gemaakt om bij het minste of geringste wedstrijden stil te leggen, al was het gisteren dan weer wel terecht.
hoezo terecht

ze hadden gewoon die vuurpijlen van het veld kunnen rapen en weer door kunnen spelen ....zoals het afgelopen 100 jaar altijd gebeurde

maar die mensen bij de knvb willen gewoon interesant doen met wedstrijden stilleggen en denken ze supporters op de tribunes kunnen opvoeden met hun dreigacties

geen enkele supporter die deze vuurpijlen het veld op gooien ligt er wakker van ......die gaan gewoon een nachtje zitten want die hebben al een strafblad van hier naar tokio
pi_210747410
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:11 schreef Caland het volgende:

[..]

Woordvoerder van de KNVB had gisteren aangegeven dat ook zonder de huidige regels deze wedstrijd hoe dan ook gestaakt zou worden.
* Verwijderd *
  Redactie Sport maandag 25 september 2023 @ 12:16:30 #298
pi_210747416
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:15 schreef fetX het volgende:

[..]
Ja wel eens hoor. Dat is ook niet even makkelijk te regelen. Maar dit uitspelen eind Oktober zou echt ongekend oneerlijk zijn.
Oh ja dat zou ook heel lelijk zijn natuurlijk, vooral omdat de Ajax tokkies dan niet bepaald gestraft worden. Dan schep je een slecht precedent.
pi_210747423
#12 is not for sale!
  maandag 25 september 2023 @ 12:17:27 #300
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210747428
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:04 schreef Caland het volgende:

[..]
Maar ook een half Miljard aan inkomsten...
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_210747437
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:16 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]
Woordvoerder van de KNVB had gisteren aangegeven dat ook zonder de huidige regels deze wedstrijd hoe dan ook gestaakt zou worden.
Hetgeen aantoonbaar gelul is. Zie bijvoorbeeld de bekerfinale met de 5-1. Ook twee keer fakkels, gewoon uitgespeeld.
zie email 27 oktober
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')