Nee dat was niet duidelijk. Feyenoord 6x op doel geschoten. Dus das niet heel effectief ofzo. Ajax had beetje balbezit en paar kleine kansenquote:Op zondag 24 september 2023 23:09 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Ja, dat was wel vrij duidelijk toch? Alleen Feyenoord heel effectief. Uiteraard mede door bizarre blunders, maar je moet die kansen wel gelijk afstraffen en dat werd heel goed gedaan.
Kwartfinale CL halen met vijf goals in zes wedstrijden en hij gaat voor zeventig miljoen.quote:Op zondag 24 september 2023 23:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gimenez trouwens 8 goals uit de eerste 6 (vijf en een half…) wedstrijden, ongekend.
Das nu al meer dan Jurk in zijn laatste drie seizoenen
Hahahhaaquote:Op zondag 24 september 2023 23:04 schreef GoldRushFrog het volgende:
Het was eigenlijk een hele interessante wedstrijd vandaag.Vooraf had ik verwacht dat Ajax compleet van het kastje naar de muur gestuurd zou worden, maar dit gebeurde allerminst. Ajax was de sterkere ploeg, had goede kansen, en joeg de verdediging goed af. Aan de andere kant was Feyenoord dodelijk effectief, wat ook indrukwekkend is.
Ben wel heel benieuwd hoe de wedstrijd zou zijn gelopen als Ajax gewoon een degelijke verdediging zou hebben gehad. Denk dat het dan direct heel anders zou zijn geweest. Maar de veldbezetting bij Ajax is zo slecht..
Hahahahhahahahahahahahahaquote:Op zondag 24 september 2023 23:04 schreef GoldRushFrog het volgende:
Het was eigenlijk een hele interessante wedstrijd vandaag.Vooraf had ik verwacht dat Ajax compleet van het kastje naar de muur gestuurd zou worden, maar dit gebeurde allerminst. Ajax was de sterkere ploeg, had goede kansen, en joeg de verdediging goed af. Aan de andere kant was Feyenoord dodelijk effectief, wat ook indrukwekkend is.
Ben wel heel benieuwd hoe de wedstrijd zou zijn gelopen als Ajax gewoon een degelijke verdediging zou hebben gehad. Denk dat het dan direct heel anders zou zijn geweest. Maar de veldbezetting bij Ajax is zo slecht..
Die gaat Pellè en Guidetti voorbijstreven qua heldenstatusquote:Op zondag 24 september 2023 23:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gimenez trouwens 8 goals uit de eerste 6 (vijf en een half…) wedstrijden, ongekend.
Santi goed he. Ongelooflijk dat hij begin dit jaar nog op de bank zat voor Danilo en dat die keuze best te rechtvaardigen was ook. Wat een ontwikkeling.quote:Op zondag 24 september 2023 23:45 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Die gaat Pellè en Guidetti voorbijstreven qua heldenstatus![]()
Echt genot dat hij bij ons speelt.
Helemaal eens. Het niveau verschil was enorm groot. Niet dat we iets anders hadden verwacht natuurlijk, maar dit was een extra bevestiging. Ajax zal langzaam weer moeten gaan bouwen, en dan komen de betere tijden natuurlijk wel weer. Dat is voetbal en dat calculeer je in. Mensen die riepen dat Ajax de komende 10 jaar wel even kampioen zou gaan worden heb ik echt uitgelachen. Je weet hoe het werkt in de voetballerij. Soms gaat er opeens iets compleet mis bij de club, en dan zit je weer even op de blaren. En uiteindelijk de club die het meest stabiel is pakt de meeste prijzen. Kan allemaal zo snel weer draaien en keren, supporters moeten zich echt niet zo snel druk maken. Het is heel voorspelbaar.quote:Op zondag 24 september 2023 23:24 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Nee dat was niet duidelijk. Feyenoord 6x op doel geschoten. Dus das niet heel effectief ofzo. Ajax had beetje balbezit en paar kleine kansen
Die gaat er gewoon 40 inschieten dit seizoenquote:Op zondag 24 september 2023 23:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik huil nu al bij de gedachte na dit seizoen.quote:Op maandag 25 september 2023 05:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die gaat er gewoon 40 inschieten dit seizoen
Ik zou meer de metafoor “in de touwen” willen gebruiken. Ajax was op en klaar voor de slacht.quote:Op zondag 24 september 2023 23:40 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Werd zowel in dit topic als achteraf door Arend terecht aangehaald dat ons moment echt aangebroken was, puur op basis van fysieke fitheid. Ajax lag op hun gat.
Nog een argument tegen later uitspelen. Dat zekere voordeel wordt je ontnomen als je nog eens 35 minuten moet. Die 35 minuten zou één grote rondo geweest zijn waarbij Ajax een kilometer achter de feiten aangerend had met de tong op de schoenen.quote:Op zondag 24 september 2023 23:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eigenlijk kan je gewoon niet zo veel zeggen over deze wedstrijd, we waren niet goed maar Arend Martijn zinspeelde al op het fysieke voordeel wat we in de eindfase zouden krijgen, al die onderbrekingen zorgden ook nog dat we nooit in het ritme kwamen. Het was nu gewoon simpel foutjes afstraffen en Ajax laten uitrazen. Vlak voor rust en voor de laatste staking nam Feyenoord al het heft in handen. Vergeet niet dat we nooit langer dan 20 minuten aan een stuk hebben gespeeld.
En dan speelde Feyenoord eigenlijk nog ontzettend matig voor haar doen.quote:Op zondag 24 september 2023 23:55 schreef GwaiLow het volgende:
Zeer sterk gespeeld, mannen. Het was gewoon te goed. Simpel.
Hoe ging dat liedje ook alweerquote:Op maandag 25 september 2023 00:29 schreef Binge-watch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Opdat wij nooit vergeten.
Hopelijk heeft Feyenoord media wat mooie beelden van die tweede foto. Niets van meegekregen tijdens de wedstrijd.
quote:Op maandag 25 september 2023 07:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Kan @:Wotte op de wall of fame? Geweldig hoe die man er altijd naast zit
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 00:43 schreef Wotte het volgende:
[..]
Sydney van Hooijdonk is ook prima voor de Eredivisie. Gimenez ook. Beugelsdijk was ook een prima eredivisie speler.
Mijn punt is dat deze gozer overhyped is en dat het Europees gezien gewoon een modale spits is. Wiens kwaliteiten de laatste tijd schromelijke worden overschat en opgehemeld. Jij noemt 'm de beste spits van Nederland dat durf ik ook nog wel te betwijfelen. Luuk de Jong is beter.
Grgr.
quote:
quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
Alleen Gimenez is inderdaad nog matiger dan Brobbey
quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:28 schreef Wotte het volgende:
Gimenez weer matig wordt tijd dat ik hier als kenner respect krijg.
quote:Op zondag 3 september 2023 20:22 schreef Wotte het volgende:
[..]
Weet niet waarom Brobbey steeds relevant is. Jullie lopen de polonaise met vriend Gimenez. Ik met hoge verwachtingen de samenvatting bekijken. Zijn het godverdomme twee onmetelijke kutgoals.
Ik zag dat Gimenez geen eigen topic heeft. Daar hadden deze berichten beter gepast.quote:Op dinsdag 5 september 2023 23:22 schreef Wotte het volgende:
[..]
Lopen talloze spelers in europa rond van vergelijkbare kwaliteit. Echt niets bijzonders in dat rijtje.
Santi heeft zeker wel een eigen topicquote:Op maandag 25 september 2023 07:41 schreef Schbrk250bpm het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik zag dat Gimenez geen eigen topic heeft. Daar hadden deze berichten beter gepast.
Maar ze zijn te leuk om niet te posten.
Oh! Kan je me helpen hem te vinden? Dan plaats ik de berichtjes daar.quote:Op maandag 25 september 2023 07:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Santi heeft zeker wel een eigen topic
Ik ben daar heel slecht in.quote:Op maandag 25 september 2023 07:48 schreef Schbrk250bpm het volgende:
[..]
Oh! Kan je me helpen hem te vinden? Dan plaats ik de berichtjes daar.
berghuis keek uit zijn ogen alsof hij stront scheetquote:Op maandag 25 september 2023 07:48 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Gimenez na het lezen van de posts van user @:wotte
Dit had niet gehoeven. Laat Gimenez nou maar gewoon voetballen.quote:Op maandag 25 september 2023 07:48 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Gimenez na het lezen van de posts van user @:wotte
@GGMM was hier ook erg bang voor.quote:Op maandag 25 september 2023 07:01 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nog een argument tegen later uitspelen. Dat zekere voordeel wordt je ontnomen als je nog eens 35 minuten moet. Die 35 minuten zou één grote rondo geweest zijn waarbij Ajax een kilometer achter de feiten aangerend had met de tong op de schoenen.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)-de-einduitslag-zijnquote:'De 0-3 tussenstand van de Klassieker moet de einduitslag zijn'
06.15,
Vandaag
58 Reacties
Als het aan Willem van Hanegem ligt, wordt de gestaakte Klassieker niet meer uitgespeeld, maar wordt de huidige tussenstand omgezet in de definitieve uitslag. Dat schrijft de Feyenoord-icoon in zijn laatste AD-column.
'Als ik bij de KNVB zou werken, zou het heel simpel zijn. De 0-3 tussenstand van de Klassieker is meteen ook de einduitslag. Zo moeilijk is het toch niet?', aldus Van Hanegem. ' Er zit een stelletje mafkezen in een vak en zij menen dat ze zelf kunnen bepalen wanneer een wedstrijd wel of niet wordt gestaakt. En het meest gekke is nog dat die gasten echt denken dat ze dit uit clubbelang doen. Ze helpen Ajax naar de klote, maar dat ontgaat ze blijkbaar.'
'Als je het niet eens bent met het beleid, dat kan dat', vervolgt de 79-jarige oud-middenvelder. 'Maar eventjes bepalen of er nog gevoetbald wordt of niet, dat slaat nergens op. En Feyenoord nog eens terug laten keren voor een halfuur is ook onzin. Supporters moeten vanaf nu ook weten dat bewust een wedstrijd laten staken, betekent dat de club waar je zo van houdt de klos is.'
In de 55ste minuut van de Klassieker greep arbiter Serdar Gözübüyük in, omdat er opnieuw vuurwerk op het veld gegooid werd door Ajax-supporters. Bij een 0-3 stand werd de wedstrijd tussen Ajax en Feyenoord definitief gestaakt. De KNVB neemt maandag een besluit over het restant van de Eredivisie-clash.
Willem is ook een seniel.quote:Op maandag 25 september 2023 08:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Rare redenaties heeft Willem altijd. Als je de wedstrijd niet uitspeelt dan hebben die losers voor elkaar gekregen dat ze maar 55 minuten tegen het veel sterkere Feyenoord hebben hoeven voetballen. Zo kunnen supporters dus op eigen houtje ingrijpen, de schade beperken en het doelsaldo positief beïnvloeden. Die 90 minuten moeten worden uitgespeeld.
hadden deze supporters dat ook gedaan als ajax met 3-0 voor had gestaan?quote:Op maandag 25 september 2023 08:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Rare redenaties heeft Willem altijd. Als je de wedstrijd niet uitspeelt dan hebben die losers voor elkaar gekregen dat ze maar 55 minuten tegen het veel sterkere Feyenoord hebben hoeven voetballen. Zo kunnen supporters dus op eigen houtje ingrijpen, de schade beperken en het doelsaldo positief beïnvloeden. Die 90 minuten moeten worden uitgespeeld.
Het is al vaker opgevallen dat Gimenez laten we zeggen niet heel de-escalerend aanwezig is als de spanning erop zit. Hij is niet de enige en deze actie viel nog mee en was terecht vond ik maar ik dacht wel een paar keer over een van onze spelers dat ie gewoon zijn bek moest houden. Het is Gözübüyük, het stadion staat al onder hoogspanning, hou gewoon je kop en laat het voetbal spreken.quote:Op maandag 25 september 2023 08:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit had niet gehoeven. Laat Gimenez nou maar gewoon voetballen.
Dat doen ze toch ook als het wordt uitgespeeldquote:Op maandag 25 september 2023 08:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
In welk opzichtquote:Op maandag 25 september 2023 08:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik erger me ook aan Hartman in dat opzicht.
Lopen talloze spelers in europa rond van vergelijkbare kwaliteit. Echt niets bijzonders in dat rijtje.quote:Op maandag 25 september 2023 07:41 schreef Schbrk250bpm het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik zag dat Gimenez geen eigen topic heeft. Daar hadden deze berichten beter gepast.
Maar ze zijn te leuk om niet te posten.
Dat is het verschil tussen spelers die de absolute top kunnen halen en mietjes zoals Berghuis die ergens in de middenmoot afhaken.quote:Op maandag 25 september 2023 08:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik erger me ook aan Hartman in dat opzicht.
Ja maar daar doe je nu niks meer aan. Als je de wedstrijd zonder publiek uit laat spelen dan compenseert het weghalen van thuisvoordeel dat een beetje.quote:Op maandag 25 september 2023 08:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat doen ze toch ook als het wordt uitgespeeld
Ajax was rijp voor de slacht, stond met 0-3 achter tegen een matig Feyenoord en had nog een wedstrijd van donderdag in de benen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |