Santi heeft zeker wel een eigen topicquote:Op maandag 25 september 2023 07:41 schreef Schbrk250bpm het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik zag dat Gimenez geen eigen topic heeft. Daar hadden deze berichten beter gepast.
Maar ze zijn te leuk om niet te posten.
Oh! Kan je me helpen hem te vinden? Dan plaats ik de berichtjes daar.quote:Op maandag 25 september 2023 07:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Santi heeft zeker wel een eigen topic
Ik ben daar heel slecht in.quote:Op maandag 25 september 2023 07:48 schreef Schbrk250bpm het volgende:
[..]
Oh! Kan je me helpen hem te vinden? Dan plaats ik de berichtjes daar.
berghuis keek uit zijn ogen alsof hij stront scheetquote:Op maandag 25 september 2023 07:48 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Gimenez na het lezen van de posts van user @:wotte
Dit had niet gehoeven. Laat Gimenez nou maar gewoon voetballen.quote:Op maandag 25 september 2023 07:48 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Gimenez na het lezen van de posts van user @:wotte
@GGMM was hier ook erg bang voor.quote:Op maandag 25 september 2023 07:01 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nog een argument tegen later uitspelen. Dat zekere voordeel wordt je ontnomen als je nog eens 35 minuten moet. Die 35 minuten zou één grote rondo geweest zijn waarbij Ajax een kilometer achter de feiten aangerend had met de tong op de schoenen.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)-de-einduitslag-zijnquote:'De 0-3 tussenstand van de Klassieker moet de einduitslag zijn'
06.15,
Vandaag
58 Reacties
Als het aan Willem van Hanegem ligt, wordt de gestaakte Klassieker niet meer uitgespeeld, maar wordt de huidige tussenstand omgezet in de definitieve uitslag. Dat schrijft de Feyenoord-icoon in zijn laatste AD-column.
'Als ik bij de KNVB zou werken, zou het heel simpel zijn. De 0-3 tussenstand van de Klassieker is meteen ook de einduitslag. Zo moeilijk is het toch niet?', aldus Van Hanegem. ' Er zit een stelletje mafkezen in een vak en zij menen dat ze zelf kunnen bepalen wanneer een wedstrijd wel of niet wordt gestaakt. En het meest gekke is nog dat die gasten echt denken dat ze dit uit clubbelang doen. Ze helpen Ajax naar de klote, maar dat ontgaat ze blijkbaar.'
'Als je het niet eens bent met het beleid, dat kan dat', vervolgt de 79-jarige oud-middenvelder. 'Maar eventjes bepalen of er nog gevoetbald wordt of niet, dat slaat nergens op. En Feyenoord nog eens terug laten keren voor een halfuur is ook onzin. Supporters moeten vanaf nu ook weten dat bewust een wedstrijd laten staken, betekent dat de club waar je zo van houdt de klos is.'
In de 55ste minuut van de Klassieker greep arbiter Serdar Gözübüyük in, omdat er opnieuw vuurwerk op het veld gegooid werd door Ajax-supporters. Bij een 0-3 stand werd de wedstrijd tussen Ajax en Feyenoord definitief gestaakt. De KNVB neemt maandag een besluit over het restant van de Eredivisie-clash.
Willem is ook een seniel.quote:Op maandag 25 september 2023 08:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Rare redenaties heeft Willem altijd. Als je de wedstrijd niet uitspeelt dan hebben die losers voor elkaar gekregen dat ze maar 55 minuten tegen het veel sterkere Feyenoord hebben hoeven voetballen. Zo kunnen supporters dus op eigen houtje ingrijpen, de schade beperken en het doelsaldo positief beïnvloeden. Die 90 minuten moeten worden uitgespeeld.
hadden deze supporters dat ook gedaan als ajax met 3-0 voor had gestaan?quote:Op maandag 25 september 2023 08:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Rare redenaties heeft Willem altijd. Als je de wedstrijd niet uitspeelt dan hebben die losers voor elkaar gekregen dat ze maar 55 minuten tegen het veel sterkere Feyenoord hebben hoeven voetballen. Zo kunnen supporters dus op eigen houtje ingrijpen, de schade beperken en het doelsaldo positief beïnvloeden. Die 90 minuten moeten worden uitgespeeld.
Het is al vaker opgevallen dat Gimenez laten we zeggen niet heel de-escalerend aanwezig is als de spanning erop zit. Hij is niet de enige en deze actie viel nog mee en was terecht vond ik maar ik dacht wel een paar keer over een van onze spelers dat ie gewoon zijn bek moest houden. Het is Gözübüyük, het stadion staat al onder hoogspanning, hou gewoon je kop en laat het voetbal spreken.quote:Op maandag 25 september 2023 08:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit had niet gehoeven. Laat Gimenez nou maar gewoon voetballen.
Dat doen ze toch ook als het wordt uitgespeeldquote:Op maandag 25 september 2023 08:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
In welk opzichtquote:Op maandag 25 september 2023 08:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik erger me ook aan Hartman in dat opzicht.
Lopen talloze spelers in europa rond van vergelijkbare kwaliteit. Echt niets bijzonders in dat rijtje.quote:Op maandag 25 september 2023 07:41 schreef Schbrk250bpm het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik zag dat Gimenez geen eigen topic heeft. Daar hadden deze berichten beter gepast.
Maar ze zijn te leuk om niet te posten.
Dat is het verschil tussen spelers die de absolute top kunnen halen en mietjes zoals Berghuis die ergens in de middenmoot afhaken.quote:Op maandag 25 september 2023 08:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik erger me ook aan Hartman in dat opzicht.
Ja maar daar doe je nu niks meer aan. Als je de wedstrijd zonder publiek uit laat spelen dan compenseert het weghalen van thuisvoordeel dat een beetje.quote:Op maandag 25 september 2023 08:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat doen ze toch ook als het wordt uitgespeeld
Ajax was rijp voor de slacht, stond met 0-3 achter tegen een matig Feyenoord en had nog een wedstrijd van donderdag in de benen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |