Oei. Die Wotte heeft er kijk op.quote:Op maandag 25 september 2023 07:20 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hoe is jullie maandag boys?
Kan er niks van. Had nooit mogen komenquote:Op maandag 25 september 2023 07:29 schreef DeeBee het volgende:
Mensen die denken dat Hageneesje er iets van kan
Gaat lachen worden hoe de T. dat recht gaat proberen te praten na nog 5 verliespartijen de komende weken.
Kan @Wotte op de wall of fame? Geweldig hoe die man er altijd naast zitquote:Op maandag 25 september 2023 07:20 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hoe is jullie maandag boys?
Staafincident vergeten? Of bomincident? Doe nou niet of er vroeger niks gebeurdequote:Op maandag 25 september 2023 01:59 schreef Vis1980 het volgende:
Vroeger zong je (vul hier naam van zondebok in) Rot Op!, (vul hier naam van zondebok in) Rot Op!, (vul hier naam van zondebok in), (vul hier naam van zondebok in), (vul hier naam van zondebok in) Rot Op!'
Nu gooi je vuurwerk op het veld en bestorm je de club inclusief eigen supporters.
Tokkies united. Dit keer hebben ze geen Feyenoordshirt maar een Ajaxshirt aan.quote:Op maandag 25 september 2023 07:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
upload photos to
gevaarlijk
Ik denk niet dat er sprake is van een klein groepje dat van dag tot dag een andere club vertegenwoordigt.quote:Op maandag 25 september 2023 07:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tokkies united. Dit keer hebben ze geen Feyenoordshirt maar een Ajaxshirt aan.
Het is natuurlijk al decennia gezeik. In 94 moesten o.a. Nederlandse agenten naar de USA om de agenten daar te helpen met hooligans tijdens het wk..quote:Op maandag 25 september 2023 07:41 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Staafincident vergeten? Of bomincident? Doe nou niet of er vroeger niks gebeurde
Natuurlijk niet. Die ziet ook wat voor een puinhoop het is. Die brandt zijn vingers er niet aan. Geef hem eens ongelijk.quote:Op maandag 25 september 2023 07:58 schreef Black-Death het volgende:
Van Gaal wil geen officiele functie, aldus NU.NL
Je had vroeger wel eens van die docu's die undercover gingen of gewoon meeliepen met de harde kernen.quote:Op [url=ht[quote]
[b]Op maandag 25 september 2023 07:56 schreef Schbrk250bpm het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er sprake is van een klein groepje dat van dag tot dag een andere club vertegenwoordigt.
Ik denk dat er sprake is van een steeds groter wordende groep onderklasse die in het weekend al snuivend en drinkend hun verdrietige en in de moderne tijd uitzichtloze bestaan als heftruckchauffeur probeert op te fleuren.
Daar zal hij niet bang voor zijn maar gezondheid laat het niet toe.quote:Op maandag 25 september 2023 07:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Die ziet ook wat voor een puinhoop het is. Die brandt zijn vingers er niet aan. Geef hem eens ongelijk.
Jammer maar begrijpelijk, had ergens gehoopt dat ie lichamelijk sterk genoeg was voor iig dit seizoen. Maar zoals ie zegt, gezondheid gaat voor.quote:Op maandag 25 september 2023 07:58 schreef Black-Death het volgende:
Van Gaal wil geen officiele functie, aldus NU.NL
Wie zou jij een goede opvolger vinden?quote:Op maandag 25 september 2023 08:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar zal hij niet bang voor zijn maar gezondheid laat het niet toe.
Die heb ik al voor ze gevondenquote:Op maandag 25 september 2023 08:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie zou jij een goede opvolger vinden?
Het is echt verschrikkelijkquote:Op zondag 24 september 2023 18:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het valt niet mee hè ouwe. Mijn hart bloed maar ik had het ergens ook wel weer zien aankomen.
Nu van Gaal niet wil/kan het mss toch maar Steijn nog een paar kansen te geven..quote:Op maandag 25 september 2023 08:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is wachten tot de (overigens doodzieke) man Louis van Gaal op de blote knietjes gesmeekt wordt een laatste reddingsboei in het water te gooien.quote:Op maandag 25 september 2023 07:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Die ziet ook wat voor een puinhoop het is. Die brandt zijn vingers er niet aan. Geef hem eens ongelijk.
Ik zou er niet zo snel eentje weten, tenminste geen Nederlander.quote:Op maandag 25 september 2023 08:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/nieuws/(...)-de-einduitslag-zijnquote:'De 0-3 tussenstand van de Klassieker moet de einduitslag zijn'
06.15,
Vandaag
58 Reacties
Als het aan Willem van Hanegem ligt, wordt de gestaakte Klassieker niet meer uitgespeeld, maar wordt de huidige tussenstand omgezet in de definitieve uitslag. Dat schrijft de Feyenoord-icoon in zijn laatste AD-column.
'Als ik bij de KNVB zou werken, zou het heel simpel zijn. De 0-3 tussenstand van de Klassieker is meteen ook de einduitslag. Zo moeilijk is het toch niet?', aldus Van Hanegem. ' Er zit een stelletje mafkezen in een vak en zij menen dat ze zelf kunnen bepalen wanneer een wedstrijd wel of niet wordt gestaakt. En het meest gekke is nog dat die gasten echt denken dat ze dit uit clubbelang doen. Ze helpen Ajax naar de klote, maar dat ontgaat ze blijkbaar.'
'Als je het niet eens bent met het beleid, dat kan dat', vervolgt de 79-jarige oud-middenvelder. 'Maar eventjes bepalen of er nog gevoetbald wordt of niet, dat slaat nergens op. En Feyenoord nog eens terug laten keren voor een halfuur is ook onzin. Supporters moeten vanaf nu ook weten dat bewust een wedstrijd laten staken, betekent dat de club waar je zo van houdt de klos is.'
In de 55ste minuut van de Klassieker greep arbiter Serdar Gözübüyük in, omdat er opnieuw vuurwerk op het veld gegooid werd door Ajax-supporters. Bij een 0-3 stand werd de wedstrijd tussen Ajax en Feyenoord definitief gestaakt. De KNVB neemt maandag een besluit over het restant van de Eredivisie-clash.
ik zit eerder te denken aan dat gifje uit Anchorman: Well that escalated quickly!quote:Op zondag 24 september 2023 22:37 schreef Salina het volgende:
[..]
Hier is vast een leuk gifje van. Kan het nu niet plaatsen want mobiel maar ik denk dat het een beetje zo gaat:
Nein! Nein! Nein!
Ik denk dat Van Gaal er wel wat vorm in krijgt, maar hij worstelt met zijn gezondheid zoals hij zelf aangaf. Bondscoach was voor hem nog wel te doen, maar ben bang dat het dagelijks meelopen met een willekeurige club voor hem niet goed meer is.quote:Op maandag 25 september 2023 07:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 september 2023 08:24 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik denk dat Van Gaal er wel wat vorm in krijgt, maar hij worstelt met zijn gezondheid zoals hij zelf aangaf. Bondscoach was voor hem nog wel te doen, maar ben bang dat het dagelijks meelopen met een willekeurige club voor hem niet goed meer is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |