doe normaalquote:Op maandag 25 september 2023 08:07 schreef onlogisch het volgende:
Werkelijk niemand is het met Klaas eens. Goh....
Overmars was al een succesvol ondernemer voordat hij die functie bij Ajax kreegquote:Op maandag 25 september 2023 07:56 schreef klaasweetalles het volgende:
Als Overmars het kan waarom zou Rafael het niet kunnen,
Ik sla Rafeal hoger aan als Overmars
raffie heeft veel verstand van voetballersquote:Op maandag 25 september 2023 09:51 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Overmars was al een succesvol ondernemer voordat hij die functie bij Ajax kreeg
'dan'quote:Op maandag 25 september 2023 07:56 schreef klaasweetalles het volgende:
Als Overmars het kan waarom zou Rafael het niet kunnen,
Ik sla Rafeal hoger aan als Overmars
Nyck de Vries als assistent.quote:Op maandag 25 september 2023 07:44 schreef DrDentz het volgende:
Heeft hij gestudeerd aan Harvard en Nyenrode? Nee, dus Wesley Sneijder is een betere optie.
Erg goed met geld bovendien!quote:Op maandag 25 september 2023 13:47 schreef RM-rf het volgende:
Glenn Helder zou ik een goede keus vinden..
Ook bij Arsenal bekend als de Overmars-voorganger en als het voetballend niet lekker gaat kan hij een prima stukje op het drumstel spelen.
[ afbeelding ]
subtielquote:Op maandag 25 september 2023 14:02 schreef Kriegel het volgende:
Je zou allicht een lijntje kunnen uitwerpen, een poging kunnen doen, een gokje wagen.
Dan lijkt me een functie als scout meer voor de hand lioggendquote:Op maandag 25 september 2023 12:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
raffie heeft veel verstand van voetballers
hij is topanalist
zelfs in spanje liggen ze wakker van zijn uitspraken over spelers
hij kan elk been van een speler analiseren
Ja bij barcelona had hij een technische functie en bij PSG ook volgens mijquote:Op maandag 25 september 2023 20:30 schreef Marsenal het volgende:
Was Patrick Kluivert al niet eens TD?
niet als trainer, maar als directeur, dan hoef je toch niet zoveel te vliegen?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |