Als je 110 miljoen over de balk gooit mag je toch wel verwachten dat je bovenaan in het linkerrijtje staat.quote:Op maandag 25 september 2023 01:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Tja als er belangenverstrengeling aan de gang is ben je uitgepraat, maar normaal gesproken reken je een TD toch niet af qua aankoopbeleid.op de eerste 6 wedstrijden
Nee, ik bedoel als fans zijnde om een signaal te geven aan het bestuur van de club. Nu gooien ze bewust vuurwerk op het veld en breken de boel af om te laten zien wat ze ervan vinden. Als je massaal weg blijft en het stadion is leeg bij een wedstrijd geef je een veel grotere middelvinger naar het bestuur. Dat zou een veel krachtiger signaal zijn dan je als een primitieve hooligan gedragen, maar goed, dat zal teveel gevraagd zijn.quote:Op maandag 25 september 2023 01:28 schreef Elan het volgende:
Waarom niet dat harde kern vak achter het doel leeg houden waar het vuurwerk vandaan kwam?
Europese sancties zijn ook vaak specifiek gericht tegen de vakken waar de overlast is/was. Denk aan die wedstrijd van Marseille tegen Feyenoord. Die hadden met Paok zich misdragen en dat hele vak moest leegblijven.
In ieder geval zeker niet aan de onderkant van het rechter rijtje...quote:Op maandag 25 september 2023 01:34 schreef KlapMongeaul het volgende:
Als je 110 miljoen over de balk gooit mag je toch wel verwachten dat je bovenaan in het linkerrijtje staat.
Als fans steun je uiteindelijk toch de club, dat sentiment gaat veel verder dan een paar clowns in een directiekamer.quote:Op maandag 25 september 2023 01:34 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel als fans zijnde om een signaal te geven aan het bestuur van de club. Nu gooien ze bewust vuurwerk op het veld en breken de boel af om te laten zien wat ze ervan vinden. Als je massaal weg blijft en het stadion is leeg bij een wedstrijd geef je een veel grotere middelvinger naar het bestuur. Dat zou een veel krachtiger signaal zijn dan je als een primitieve hooligan gedragen, maar goed, dat zal teveel gevraagd zijn.
Qua straf ga ik er eigenlijk wel van uit dat het vak waaruit het vuurwerk kwam op z'n minst leeg is bij de volgende wedstrijd.
Kijk even hoe het staat, verdediging loopt gewoon niet terug of staat massaal op eigen helft en schakelt totaal niet om. Dat heeft met afspraken te maken en niet met kwaliteit. Hooguit van een trainer.quote:Op maandag 25 september 2023 01:34 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Als je 110 miljoen over de balk gooit mag je toch wel verwachten dat je bovenaan in het linkerrijtje staat.
Heel begrijpelijkquote:Op maandag 25 september 2023 01:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Als fans steun je uiteindelijk toch de club, dat sentiment gaat veel verder dan een paar clowns in een directiekamer.
Eigenlijk vind ik het een heel begrijpelijke reactie van de harde kern.
Dit is al 837 keer gezegd en heel erg makkelijk. Wat voetbal voor een groot deel interessant maakt is dat het niet gebaseerd is op hoeveel geld je uitgeeft, maar om wat er op het veld gepresteerd wordt. Daarom is het ook zo lekker dat zo’n Brighton laatst won van Man United met daarnaast ook veel beter voetbal. Als de clubs die het meeste geld uitgeven ook daadwerkelijk het hoogst eindigen is er natuurlijk geen reet meer aan. Ook al ben ik een Ajax supporter, weet ik dat dit niet slecht is voor het spelletje dat voetbal heet.quote:Op maandag 25 september 2023 01:34 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
ik probeer te slapen nu op dit moment vriend, maar lukt helaas niet door deze pijnlijke dag.quote:Op maandag 25 september 2023 01:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Kijk even hoe het staat, verdediging loopt gewoon niet terug of staat massaal op eigen helft en schakelt totaal niet om. Dat heeft met afspraken te maken en niet met kwaliteit. Hooguit van een trainer.
Ben jij Kale van Kale en Kokkie?quote:Op maandag 25 september 2023 01:52 schreef freaky40 het volgende:
Dit gaat niets uit maken, de boel is al aangekocht dus we gaan het met deze spelers doen. Beter is nu op de boel te lijmen en dat is Bogarde als een malle aanstellen om met die verdedigers aan de gang te gaan. Steijn aan laten blijven want aan hem ligt het niet. Als je hem nu ook nog eens gaat ontslaan ontstaat er in de selectie ook weer reuring en dat moet je niet hebben. Ik heb begrepen dat hij prima in de groep ligt namelijk.
Beste is om Hendriks nu te laten vertrekken want hij is er met van der Sar voor verantwoordelijk dat Mislintat is aangetrokken. Van der Sar is al weg, maar die natnek van een Hendriks zit er nog, dus wat mij betreft zeggen ze hem ook vandaag de wacht aan.
Steijn maakt dan ook erg weinig indruk als topclub trainer. Mislintat ontslaan zal niet direct op het veld wat gaan opleveren.quote:Op maandag 25 september 2023 01:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Kijk even hoe het staat, verdediging loopt gewoon niet terug of staat massaal op eigen helft en schakelt totaal niet om. Dat heeft met afspraken te maken en niet met kwaliteit. Hooguit van een trainer.
Denk dat iedereen behalve freaky het erover eens is dat Steijn underperformed met deze selectie, ook al is het niet “de zijne”.quote:Op maandag 25 september 2023 01:43 schreef Elan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 september 2023 23:26 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zal allemaal wel wat meevallen aangezien die middenvelders van Feyenoord er ook geen kut van kunnen.
Ik hoop alleen dat Gimenez speelt.
quote:Op maandag 21 augustus 2023 16:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mislintat nu al beste TD ooit.
De T hahahaha
quote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:45 schreef Simmertje het volgende:
De paniek is er wel bij onze grote vrienden uit Rotterdam en Eindhoven. Laat Mislintat maar schuiven de komende periode.
quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:07 schreef Mestreech1990 het volgende:
Mislintat is tenminste wel iemand die realistisch beleid aan het uitvoeren is. Hij doet geen vreemde uitspraken en geen paniekaankopen. Dit is precies wat we nu nodig hebben. Tuurlijk is de selectie nu ruk en is de verdediging veel te jong, maar roekeloos geld uitgeven is geen optie in deze fase. Dit is gelukkig een groot verschil met vorig jaar. Wat een verademing is het om naar Mislintat te luisteren, begrijp ook totaal niet waarom iedereen deze man bekritiseerd. Hij is juist nu precies het beleid aan uitvoeren wat Ajax nodig heeft en daarbij komt hij ook enorm welbespraakt over.
quote:Op woensdag 14 juni 2023 15:20 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik maak mij geen enkel moment zorgen hoor. Dit is gewoon wereldklasse wat Ajax nu heeft. Nog even en er worden een paar top aankopen gedaan en het is weer appeltje eitje volgend seizoen.
Hoe is jullie maandag boys?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 18:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Branco 'Pirlo' van den Boomen, voetbal voor de fijnproever.
Volgens mij was er maar 1quote:Op maandag 25 september 2023 01:27 schreef KlapMongeaul het volgende:
Al die svenpijpers hier staan toch wel gigantisch voor lul zeg![]()
![]()
![]()
Goed, ik laat mijn stemming niet beïnvloeden door een voetbalclub.quote:Op maandag 25 september 2023 07:20 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hoe is jullie maandag boys?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |