abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 september 2023 @ 23:33:38 #226
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_210744247
Jongens, jullie bedoelen toch niet Frank the Farmer??? :?

Huishond

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_210744248
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 23:32 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dat is hij volgens mij niet.
https://www.ajax.nl/artikelen/ajax-stelt-maurits-hendriks-aan/
zie email 27 oktober
pi_210744255
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 23:25 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Je praat hier over een van belangenverstrengeling betichte TD die tegen de afspraken in de kleedkamer in stormt om de keeper te gaan bedreigen. Dat is toch niet houdbaar? Dat heeft toch niets met hooligans te maken?
Ach paar raampjes, wat fakkels en wat stenen her en der. Waar praten we over.
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 23:28 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Ik mag aannemen dat een directie en een RvC zich niet door wat tokkies laten leiden.
Denk het wel bij tokkies denk ik aan fierefluiters met obesitas, bijstandsuitkering en treetje schultenbrauer. Feestjes met smartlappen draaien en eindigen met happy hardcore.

Niet aan criminelen met een voorliefde voor voetbal. Zijn over het algemeen geen lieve jongens. Snap wel dat je eieren voor je geld kiest als kantoortijger.
  zondag 24 september 2023 @ 23:34:33 #229
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_210744256
quote:
15s.gif Op zondag 24 september 2023 23:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, jullie bedoelen toch niet Frank the Farmer??? :?

Huishond

Random Frank

Masmeijer
  zondag 24 september 2023 @ 23:35:37 #230
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210744262
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 23:32 schreef GGMM het volgende:

[..]
Dus ik moet een boek lezen om jouw post te begrijpen?
Daar pas ik voor
Je moet natuurlijk niks.
Maar om te voorkomen dat ik hier een enorme lap tekst neer pen die de leesbaarheid op een mobiel verkloot ;) , waag ik me daar maar niet aan en verwijs ik naar dat boek.
Maar laat ik er 2 kernzaken uitpikken: Waardeloos stadion sinds 1996 en veel kutpubliek sinds een aantal jaar…
pi_210744264

En zo is het maar net
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zondag 24 september 2023 @ 23:38:14 #232
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210744277
quote:
Ik dacht dat ze het bij titulair gelaten hadden maar helaas. :)
  zondag 24 september 2023 @ 23:44:04 #233
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210744299
Jammer dat Jan van Halst een traangasbestorming niet heeft tegengegaan
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 24 september 2023 @ 23:49:52 #234
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_210744336
Lekker zwichten voor een paar tokkies. Echt goed gedaan Ajax :') 👍🏻
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_210744375
De Sven is er inderdaad niet meer.
Ik vond hem wel een vlugge handelingssnelheid hebben, al deed hij de zaken niet helemaal zorgvuldig denk ik. Zoals met John 'Dahl' Heitinga had hij zorgvuldiger om kunnen gaan.
Maar als ik dan lees dat hij elke kamer van het complex in loopt en schreeuwt dat het D-Day is... Zulke mensen neemt men niet serieus.
pi_210744388
Ik zou als KNVB de officiële Nederlandse Hooligan League oprichten. Na de wedstrijd mag iedere harde kern vijftig man afvaardigen om op het veld te strijden voor de drie punten. Attributen worden verzorgd en medische kosten zijn voor eigen rekening.

Alle ongeregeld tijdens de wedstrijd boete, puntenaftrek en uitsluiting van de voorgaande league.
pi_210744408
Toch nog iets positiefs.
Dag sven, tot nooit meer ziens.

Lul.

quote:
9s.gif Op zondag 24 september 2023 22:33 schreef PowerLoungen het volgende:
Tadic heeft al die tijd gelijk gehad lol
Jep.
En die voetbalt nu waar?

Dusan, wil je terug komen? Pls.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_210744463
iedereen die steijn out roept hier :') eerst RvC weg. Mislintat en RvC hebben veeel meer schuld, dankzij hun zitten we in deze shit. Kijk eerst naar de oorzaak en hoe we nog een debakel als deze kunnen voorkomen.
graag op anoniem
  maandag 25 september 2023 @ 00:23:33 #239
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_210744473
quote:
6s.gif Op maandag 25 september 2023 00:20 schreef KingRoland het volgende:
iedereen die steijn out roept hier :') eerst RvC weg. Mislintat en RvC hebben veeel meer schuld, dankzij hun zitten we in deze shit. Kijk eerst naar de oorzaak en hoe we nog een debakel als deze kunnen voorkomen.
Je ziet toch die verdediging, Steijn is tactisch echt verschrikkelijk slecht.
pi_210744491
quote:
6s.gif Op maandag 25 september 2023 00:20 schreef KingRoland het volgende:
Steijn is als trainer eindverantwoordelijk voor de sportieve prestaties, natuurlijk kan hij niet veel doen aan de verdedigende blunders, maar zo werkt het nou eenmaal in voetbal.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  maandag 25 september 2023 @ 00:42:07 #241
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_210744515
quote:
15s.gif Op zondag 24 september 2023 23:27 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Welke Frank?

Huishond.

Frank Kramer
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_210744520
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 23:27 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ach paar raampjes, wat fakkels en wat stenen her en der. Waar praten we over.
Mongolen, anders kun je ze niet noemen.

Maar met het rechtssysteem hier hebben we dit als land wel zelf over ons afgeroepen.
3 supporters opgepakt, dat is pas lachwekkend.
En dan hebben we het. Of niet over de strafmaat gehad, die zal in het algemeen lager zijn dan door rood licht rijden zijn.
pi_210744521
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 00:42 schreef Parafernalia het volgende:

[..]
Frank Kramer
Voor de jonge kijkers:

´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_210744542
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 23:25 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Je praat hier over een van belangenverstrengeling betichte TD die tegen de afspraken in de kleedkamer in stormt om de keeper te gaan bedreigen. Dat is toch niet houdbaar? Dat heeft toch niets met hooligans te maken?
Dat eerste is nog niet bewezen, wat hij de afgelopen dagen gedaan schijnt te hebben is eerder een reden om er afscheid van te nemen.

Maar het komt vooral over als een actie om hem als de grote boeman neer te zetten om zelf maar de eigen positie te kunnen redden. Terwijl die mensen hem aangesteld hebben, hem zijn gang hebben laten gaan en er ook nog iemand was die wel even zou regelen dat de nieuwe algemeen directeur niet pas over een tijd zou mogen beginnen.

Er zit vast rommel bij de aankopen van Mislintat, maar je maakt me niet wijs dat onder meer basisspelers van Kroatië en basisspelers van de kampioenen van België en Noorwegen er zó weinig van kunnen als het nu lijkt. Het spel wat er nu gespeeld wordt lijkt gewoon op toevalsvoetbal. We doen maar wat, zoals het onder Schreuder en eerder Keizer ook het geval was. Het staat gewoon totaal verkeerd, en dat is Steijn aan te rekenen en niet de poppetjes die er staan. Al maakt hij zelfs daarin belachelijke keuzes zoals bijvoorbeeld Gorter en vandaag weer Salah-Eddine.
pi_210744593
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 23:49 schreef PzKpfw het volgende:
Lekker zwichten voor een paar tokkies. Echt goed gedaan Ajax :') 👍🏻
Uiteindelijk zijn de fans de baas hè...maar goed, daar zijn betere manieren voor. Zorg dat het stadion helemaal leeg is bij een thuiswedstrijd. Beter signaal kan je niet geven.
pi_210744595
Toch leert het verleden dat met een paar goede mutaties binnen de directie van je club je van het lachertje zo de kar weer vlot kan trekken.

Natuurlijk was het mismanagement om die Duister een blanco cheque te geven maar A er is nog geld zat over en B het zullen het uiteindelijk niet allemaal miskopen zijn. Die Forbes kan echt prima ballen, en ook Sutalo en dat Deense ventje zit wel potentie in ondanks dat hij gisteren door de mand viel.

Al had je Steijn er ook wel uit mogen mieteren, hoe die verdediging al weken staat is toch werkelijk te bizar voor woorden?
blablablabla
pi_210744603
@freaky40 had ik toch gelijk, meid :W
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_210744609
Al die svenpijpers hier staan toch wel gigantisch voor lul zeg _O- _O- :') :')
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_210744613
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 01:24 schreef Accordtje het volgende:

[..]
Uiteindelijk zijn de fans de baas hè...maar goed, daar zijn betere manieren voor. Zorg dat het stadion helemaal leeg is bij een thuiswedstrijd. Beter signaal kan je niet geven.
Waarom niet dat harde kern vak achter het doel leeg houden waar het vuurwerk vandaan kwam?

Europese sancties zijn ook vaak specifiek gericht tegen de vakken waar de overlast is/was. Denk aan die wedstrijd van Marseille tegen Feyenoord. Die hadden met Paok zich misdragen en dat hele vak moest leegblijven.
blablablabla
pi_210744617
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 01:27 schreef KlapMongeaul het volgende:
Al die svenpijpers hier staan toch wel gigantisch voor lul zeg _O- _O- :') :')
Tja als er belangenverstrengeling aan de gang is ben je uitgepraat, maar normaal gesproken reken je een TD toch niet af qua aankoopbeleid.op de eerste 6 wedstrijden
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')