Ach paar raampjes, wat fakkels en wat stenen her en der. Waar praten we over.quote:Op zondag 24 september 2023 23:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je praat hier over een van belangenverstrengeling betichte TD die tegen de afspraken in de kleedkamer in stormt om de keeper te gaan bedreigen. Dat is toch niet houdbaar? Dat heeft toch niets met hooligans te maken?
Denk het wel bij tokkies denk ik aan fierefluiters met obesitas, bijstandsuitkering en treetje schultenbrauer. Feestjes met smartlappen draaien en eindigen met happy hardcore.quote:Op zondag 24 september 2023 23:28 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat een directie en een RvC zich niet door wat tokkies laten leiden.
Random Frankquote:Op zondag 24 september 2023 23:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, jullie bedoelen toch niet Frank the Farmer???
Huishond²
Je moet natuurlijk niks.quote:Op zondag 24 september 2023 23:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus ik moet een boek lezen om jouw post te begrijpen?
Daar pas ik voor
Ik dacht dat ze het bij titulair gelaten hadden maar helaas.quote:Op zondag 24 september 2023 23:33 schreef trein2000 het volgende:
[..]
https://www.ajax.nl/artikelen/ajax-stelt-maurits-hendriks-aan/
Jep.quote:Op zondag 24 september 2023 22:33 schreef PowerLoungen het volgende:
Tadic heeft al die tijd gelijk gehad lol
Je ziet toch die verdediging, Steijn is tactisch echt verschrikkelijk slecht.quote:Op maandag 25 september 2023 00:20 schreef KingRoland het volgende:
iedereen die steijn out roept hiereerst RvC weg. Mislintat en RvC hebben veeel meer schuld, dankzij hun zitten we in deze shit. Kijk eerst naar de oorzaak en hoe we nog een debakel als deze kunnen voorkomen.
Steijn is als trainer eindverantwoordelijk voor de sportieve prestaties, natuurlijk kan hij niet veel doen aan de verdedigende blunders, maar zo werkt het nou eenmaal in voetbal.quote:Op maandag 25 september 2023 00:20 schreef KingRoland het volgende:
iedereen die steijn out roept hiereerst RvC weg. Mislintat en RvC hebben veeel meer schuld, dankzij hun zitten we in deze shit. Kijk eerst naar de oorzaak en hoe we nog een debakel als deze kunnen voorkomen.
Mongolen, anders kun je ze niet noemen.quote:Op zondag 24 september 2023 23:27 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ach paar raampjes, wat fakkels en wat stenen her en der. Waar praten we over.
Dat eerste is nog niet bewezen, wat hij de afgelopen dagen gedaan schijnt te hebben is eerder een reden om er afscheid van te nemen.quote:Op zondag 24 september 2023 23:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je praat hier over een van belangenverstrengeling betichte TD die tegen de afspraken in de kleedkamer in stormt om de keeper te gaan bedreigen. Dat is toch niet houdbaar? Dat heeft toch niets met hooligans te maken?
Uiteindelijk zijn de fans de baas hè...maar goed, daar zijn betere manieren voor. Zorg dat het stadion helemaal leeg is bij een thuiswedstrijd. Beter signaal kan je niet geven.quote:Op zondag 24 september 2023 23:49 schreef PzKpfw het volgende:
Lekker zwichten voor een paar tokkies. Echt goed gedaan Ajax👍🏻
Waarom niet dat harde kern vak achter het doel leeg houden waar het vuurwerk vandaan kwam?quote:Op maandag 25 september 2023 01:24 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn de fans de baas hè...maar goed, daar zijn betere manieren voor. Zorg dat het stadion helemaal leeg is bij een thuiswedstrijd. Beter signaal kan je niet geven.
Tja als er belangenverstrengeling aan de gang is ben je uitgepraat, maar normaal gesproken reken je een TD toch niet af qua aankoopbeleid.op de eerste 6 wedstrijdenquote:Op maandag 25 september 2023 01:27 schreef KlapMongeaul het volgende:
Al die svenpijpers hier staan toch wel gigantisch voor lul zeg![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |