Je praat hier over een van belangenverstrengeling betichte TD die tegen de afspraken in de kleedkamer in stormt om de keeper te gaan bedreigen. Dat is toch niet houdbaar? Dat heeft toch niets met hooligans te maken?quote:Op zondag 24 september 2023 23:21 schreef bianconeri het volgende:
Die Ajacieden die direct janken en alles gaan slopen om het vertrek van een TD en maar denken dat dat het verschil gaat maken die zijn toch direct af.
Alsof dit allemaal zou komen door Mislintat
En het bestuur is ook helemaal af voor het luisteren naar hooligans die net daarvoor je eigen stadion kapot maken.
Ik geloof wel in zijn kennis en kunde. Maar Ajax kon beter met een grote naam in zee gaan. Hij had ook beter Boukhari kunnen meenemen als assistent. Dat was de grote en stille kracht achter eht succes bij Sparta. En hij kent het Ajax DNA.quote:Op zondag 24 september 2023 23:23 schreef TLC het volgende:
Steijn hoorde sowieso geen trainer van Ajax te zijn, hij heeft 1 goed jaartje gekend bij Sparta.
Welke Frank?quote:Op zondag 24 september 2023 23:26 schreef Scorpie het volgende:
Als Steijn eruit gaat, denken jullie dan ook dat Frank het over gaat nemen? Ik wel namelijk.
Ach paar raampjes, wat fakkels en wat stenen her en der. Waar praten we over.quote:Op zondag 24 september 2023 23:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je praat hier over een van belangenverstrengeling betichte TD die tegen de afspraken in de kleedkamer in stormt om de keeper te gaan bedreigen. Dat is toch niet houdbaar? Dat heeft toch niets met hooligans te maken?
En dat hand boven het hoofdje van Maurice houden door de echte Ajaxieden is lachwekkend. Die Steijn kan er niks van.quote:Op zondag 24 september 2023 23:23 schreef TLC het volgende:
Steijn hoorde sowieso geen trainer van Ajax te zijn, hij heeft 1 goed jaartje gekend bij Sparta.
Da’s graag gedaan, makker! We moeten elkaar steunen in deze sportieve barre tijden.quote:Op zondag 24 september 2023 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank voor je subtiele toelichting…
Hoeveel trainingen heb je met je vochtige gelaatje bijgewoond?quote:Op zondag 24 september 2023 23:27 schreef Newone82 het volgende:
[..]
En dat hand boven het hoofdje van Maurice houden door de echte Ajaxieden is lachwekkend. Die Steijn kan er niks van.
Ik keur dat volkomen af, maar het is niet alsof er voor de club geen andere volstrekt valide redenen waren om deze beslissing te nemen.quote:Op zondag 24 september 2023 23:27 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ach paar raampjes, wat fakkels en wat stenen her en der. Waar praten we over.
Ach, er is al jaren een reden dat ik sinds een tijdje niet meer bij Ajax over de vloer kom…quote:Op zondag 24 september 2023 23:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Da’s graag gedaan, makker! We moeten elkaar steunen in deze sportieve barre tijden.
Vertel daar eens meer over.quote:Op zondag 24 september 2023 23:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, er is al jaren een reden dat ik sinds een tijdje niet meer bij Ajax over de vloer kom…
Na dat interview van hem zou dat zou wel heel vreemd zijn, ik zie nog eerder Louis het doen, wat meer in een Engelse manager rol dan vanwege z'n gezondheid, wel met z'n hele hofhouding dus is Blind sr dan ook terug.quote:Op zondag 24 september 2023 23:26 schreef Scorpie het volgende:
Als Steijn eruit gaat, denken jullie dan ook dat Frank het over gaat nemen? Ik wel namelijk.
Het enige goede wat ik ooit van die man gehoord heb was als hockeycoach. Daarna echt niets goed meerquote:Op zondag 24 september 2023 23:29 schreef trein2000 het volgende:
Heel wat anders. Waar is Maurits eigenlijk. Er zijn verhalen van Olympische medaillewinnaars die met hem op de foto staan, maar hem nog nooit gesproken hadden tot dat moment. Maar nu is het crisis, is hij statutair directeur en is hij pleite.
Dus ik moet een boek lezen om jouw post te begrijpen?quote:Op zondag 24 september 2023 23:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zie het boek 'F-Side is niet makkelijk'.
Daar laat ik het bij…
Dat is hij volgens mij niet.quote:Op zondag 24 september 2023 23:29 schreef trein2000 het volgende:
Heel wat anders. Waar is Maurits eigenlijk. Er zijn verhalen van Olympische medaillewinnaars die met hem op de foto staan, maar hem nog nooit gesproken hadden tot dat moment. Maar nu is het crisis, is hij statutair directeur en is hij pleite.
Frank Rijkaard wil schijnbaar niks meer met voetballen te maken hebbenquote:Op zondag 24 september 2023 23:26 schreef Scorpie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |