abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 september 2023 @ 11:05:22 #201
263417 Keyos
Like a Boss
pi_210746624
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:01 schreef fetX het volgende:

[..]
Andere belangrijke factor is dat hier intentie was om de boel bewust te saboteren zodat de uitslag niet hoger uit zou vallen.
Dat voelen wij allemaal aan (aangezien Feyenoord met de minuut de wedstrijd meer naar zich toe aan het trekken was) maar dat is natuurlijk niet hard te maken in een case wat dan de uitslag zou zijn geweest.

Feit blijft wel dat je als bond een noodplan of idee moet hebben in situaties waarin het laten staken van een wedstrijd vooropgezet zou kunnen zijn. Meest gunstige scenario was natuurlijk die wedstrijd gewoon nog die avond uitspelen in zo'n geval. Maarja, belangen van televisiezenders e.d. zal dat sowieso wel onmogelijk hebben gemaakt, nog los van de veiligheid.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  maandag 25 september 2023 @ 11:05:25 #202
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_210746626
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:03 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
Ervaring van wie?
Vrijwel alle incidenten van Feyenoord die in het nieuws zijn gekomen en waarbij mensen geïdentificeerd zijn gaat het om first time offenders.

Ook niet gek, de mensen die met voorbedachte rade gaan rellen doen er meer aan om niet herkend te worden. Dat zag je gisteren ook.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  maandag 25 september 2023 @ 11:06:38 #203
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210746643
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Vrijwel alle incidenten van Feyenoord die in het nieuws zijn gekomen en waarbij mensen geïdentificeerd zijn gaat het om first time offenders.

Ook niet gek, de mensen die met voorbedachte rade gaan rellen doen er meer aan om niet herkend te worden. Dat zag je gisteren ook.
Ja die hebben ook gewoon wat meer een voelspriet voor wanneer ze wat kunnen doen. Doorgaans worden de kneusjes die een waas voor de ogen krijgen opgepakt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 25 september 2023 @ 11:07:05 #204
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_210746652
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Hmmm. Zeker dat laatste klopt idd wel gezien het vele aantal bivakmutshelden gisteravond in diverse filmpjes.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Redactie Sport maandag 25 september 2023 @ 11:07:09 #205
274204 crew  Mexicanobakker
pi_210746655
quote:
6s.gif Op maandag 25 september 2023 11:00 schreef Zorro het volgende:

[..]
Eerlijker (en zelfs dat niet, want wegens vermoeidheid en wanhoop had het nog veel erger kunnen uitpakken voor ajax) is doorrekenen naar 90 minuten. Dus dat is 3 doelpunten in 55 minuten, (3/55)*90=4,9
Afgerond 5. Dus uitslag 0-5 maken.
Dat is een beetje de oplossing als toen Ajax CL mocht spelen omdat ze bovenaan stonden tijdens de kerona.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_210746659
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:05 schreef Keyos het volgende:

[..]
Dat voelen wij allemaal aan (aangezien Feyenoord met de minuut de wedstrijd meer naar zich toe aan het trekken was) maar dat is natuurlijk niet hard te maken in een case wat dan de uitslag zou zijn geweest.

Feit blijft wel dat je als bond een noodplan of idee moet hebben in situaties waarin het laten staken van een wedstrijd vooropgezet zou kunnen zijn. Meest gunstige scenario was natuurlijk die wedstrijd gewoon nog die avond uitspelen in zo'n geval. Maarja, belangen van televisiezenders e.d. zal dat sowieso wel onmogelijk hebben gemaakt, nog los van de veiligheid.
Oh, 100% zeker dat de knvb een noodplan heeft. Gezien hun andere beleidsbeslissingen, acht ik de kans niet hoog dat het een capabel, of zelfs maar enigszins acceptabel, plan is.
  maandag 25 september 2023 @ 11:07:51 #207
474254 GurneyIsBestOke
pi_210746667
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:05 schreef Keyos het volgende:

[..]

Mijn inziens moet je een club uit de competitie halen als er (bewust) wedstrijden worden gesaboteerd, of op zijn minst publiek in zijn geheel verbieden tot er een oplossing is aangedragen. Deze wedstrijd had nooit uitgespeeld kunnen worden.
  Moderator maandag 25 september 2023 @ 11:08:27 #208
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210746674
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Mijn inziens moet je een club uit de competitie halen als er (bewust) wedstrijden worden gesaboteerd, of op zijn minst publiek in zijn geheel verbieden tot er een oplossing is aangedragen. Deze wedstrijd had nooit uitgespeeld kunnen worden.
De rest van het seizoen ook netjes in die betonbak.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_210746682
quote:

[..]
Als Feyenoorder zeg ik; meteen doen. ajax eruit schoppen.

Als ik objectief kijk, kan je dat imo niet doen bij de eerste overtreding... Hoe graag ik dat ook wil. 2e, sure.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 25 september 2023 @ 11:10:01 #210
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_210746692
quote:

[..]
Je moet juist die idioten pakken, niet de vaders en moeders die met hun kinderen naar het stadion gaan voor een leuke wedstrijd.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_210746697
Ik zet er 1000 op dat de knjb dit ergens in november laat uitspelen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 25 september 2023 @ 11:11:44 #212
474254 GurneyIsBestOke
pi_210746707
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:08 schreef ashardalan het volgende:

[..]
Als Feyenoorder zeg ik; meteen doen. ajax eruit schoppen.

Als ik objectief kijk, kan je dat imo niet doen bij de eerste overtreding... Hoe graag ik dat ook wil. 2e, sure.
Er is in ieder geval geen enkel precedent aanwezig dat dit niet nog een keer gebeurt. Dat maakt het in theorie onmogelijk om de competitie uit te spelen met Ajax-publiek, anders gaan ze andere wedstrijden ook saboteren.
  Moderator maandag 25 september 2023 @ 11:13:09 #213
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210746721
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:10 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik zet er 1000 op dat de knjb dit ergens in november laat uitspelen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_210746728
quote:
7s.gif Op maandag 25 september 2023 11:13 schreef onlogisch het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onze joker. _O_
pi_210746738
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:10 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
Je moet juist die idioten pakken, niet de vaders en moeders die met hun kinderen naar het stadion gaan voor een leuke wedstrijd.
Wanneer de goeden gaan lijden onder de kwaden en je de club als geheel straft, is de kans juist groter dat dit gedrag zal verdwijnen. 'Alleen de idioten pakken' heeft nog nooit iets opgeleverd.
  maandag 25 september 2023 @ 11:14:24 #216
474254 GurneyIsBestOke
pi_210746740
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:10 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
In de praktijk zal het er op neer komen dat Ajax netten moet gaan ophangen en de F-side tijdelijk dicht moet gooien.

Feyenoord heeft ook vergelijkbaar gehandeld na die aansteker om herhaling te voorkomen, en dat was toch een stuk minder ernstig vergrijp omdat die wedstrijd uitgespeeld kon worden.
pi_210746745
hoe laat maakt de knjb dit bekend?

vanavond om 1100 uur zeker zodat er geen rellen kunnen uitbreken..
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 25 september 2023 @ 11:15:56 #218
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_210746759
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Er is in ieder geval geen enkel precedent aanwezig dat dit niet nog een keer gebeurt. Dat maakt het in theorie onmogelijk om de competitie uit te spelen met Ajax-publiek, anders gaan ze andere wedstrijden ook saboteren.
Als ze die wedstrijden elke keer reglementair verliezen met 3-0 is er niks aan de hand.
  maandag 25 september 2023 @ 11:17:42 #219
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_210746772
quote:

[..]
Eerste lijkt me vrij onredelijk. Dan kun je als supporter van een andere club de boel bewust gaan saboteren.
pi_210746779
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:15 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
Als ze die wedstrijden elke keer reglementair verliezen met 3-0 is er niks aan de hand.
Ja maar we horen iedere keer het smoesje dat het ook weles supporters kunnen zijn van niet de thuisclub en dan mag de thuisclub zogenaamd niet benadeeld worden

dus de die regelmentaire 3-0 nederlaag gaat er niet doorheen komen
  maandag 25 september 2023 @ 11:18:40 #221
474254 GurneyIsBestOke
pi_210746785
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:15 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
Wel als dit gebeurt om verliezen met een hogere uitslag af te wenden.
pi_210746787
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:17 schreef fetX het volgende:

[..]
Eerste lijkt me vrij onredelijk. Dan kun je als supporter van een andere club de boel bewust gaan saboteren.
Dat lijkt mij vrij onmogelijk eerlijk gezegd. Hiervoor was ook wel wat voorbereiding met dat doekie enzo, als jij op je vak dit ziet gebeuren terwijl je voor staat dan reageer je er wel even op. In dit geval vond die hele F-Side het wel prima.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_210746797
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:17 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Ja maar we horen iedere keer het smoesje dat het ook weles supporters kunnen zijn van niet de thuisclub en dan mag de thuisclub zogenaamd niet benadeeld worden

dus de die regelmentaire 3-0 nederlaag gaat er niet doorheen komen
Dat smoesje kan je makkelijk ontkrachten met het uitsupportersverbod. En dat Feyenoord aantoonbaar 0,0 schuld hieraan heeft.
pi_210746799
quote:
10s.gif Op maandag 25 september 2023 10:28 schreef Erasmus het volgende:

[..]
En al dat gezeik daarna dat Feyenoord zich kapot moest schamen, club opheffen, komt nooit meer goed met Rotterdam, dit dat.

Bij 020 na dit schandaal: "kunnen we niet gewoon opnieuw met de pot beginnen?"

Schaam-te-loos.
Kleine verwende kinderen die niet tegen hun verlies kunnen. Dus moesten ze de wedstrijd saboteren om een record nederlaag te voorkomen

Kan geen grotere vernedering bedenken dan dit :D

Hoe anders was de berichtgeving van o.a Jan Joost? Schaam je dood, dit kan echt niet, hef de club op na de aansteker incident in de kuip

Ondertussen saboteren de fans de wedstrijd, zie ik overal huilende kinderen, mensen daar slopen het stadium, gevechten met de ME

Jan-Joost: oh well, shit happens, wanneer gaan we die wedstrijd afmaken? :') :') :')
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  maandag 25 september 2023 @ 11:19:37 #225
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210746804
quote:
'Engelse topclubs tijdens Klassieker op tribune voor Gimenez'

Niet alleen het Nederlandse publiek zag Santiago Gimenez zondagmiddag een uitstekend optreden op de mat leggen tegen Ajax. Bij de wedstrijd zouden namelijk ook scouts aanwezig zijn geweest van Arsenal, Chelsea en Tottenham Hotspur. Zij zagen de Mexicaan twee keer scoren en een assist afleveren.

Het Engelse 90min weet dat de Engelse topclubs in de Johan Cruijff Arena waren om Gimenez aan het werk te zien. De Mexicaanse spits werd eerder, in mei, al aan Tottenham gelinkt. Chelsea zou de Feyenoorder inmiddels op een lijst hebben staan met potentiële versterkingen voor de komende transferwinter, samen met spits Ivan Toney van Brentford.

Het medium weet ook dat nog veel meer grote clubs Gimenez in het vizier hebben. Ook West Ham United waagde in de zomer al een poging, terwijl uit andere competities Benfica, Borussia Dortmund, Internazionale, Juventus, AC Milan en Napoli al eens met de 22-jarige doelpuntenmaker in verband werden gebracht.

Stengs, Geertruida en Paixão
De scouts waren dus voornamelijk in Amsterdam om Gimenez te zien spelen, maar ook andere Feyenoorders werden er in de gaten gehouden. Zo noemde het medium ook de namen van Calvin Stengs, Lutsharel Geertruida en Igor Paixão. Bovendien waren vertegenwoordigers van Newcastle United aanwezig om huurling Yankuba Minteh in actie te zien.
+30 miljoen

@Wotte
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')