Er waren gisteren onderling al opstootjes daar en ze begonnen ook stoer te doen naar de tribune waar ik zat omdat die ze aan het uitfluiten warenquote:Op maandag 25 september 2023 10:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Alleen punten aftrek zou het voordeel wat Ajax uit deze situatie gehaald heeft teniet doen. Bijkomend voordeel is dat je hiermee de sociale controle in de stadions verhoogd. De volgende die vuurwerk op een voetbalveld gooit zal kort en klein geslagen worden door de eigen achterban. Plastic bekertjes moet je sowieso geen wedstrijd voor staken.
Geen warm bad daar.quote:Op maandag 25 september 2023 10:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Er waren gisteren onderling al opstootjes daar en ze begonnen ook stoer te doen naar de tribune waar ik zat omdat die ze aan het uitfluiten waren
Dat idd. Uiteraard is dit ook genieten, maar een echt pak slaag was zoveel beter geweest. Nu toch beetje anticlimax, ondanks de complete meltdown in Amsterdam.quote:Op maandag 25 september 2023 10:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Niet mee eens. Dit was de kans om ze een historisch pak slaag te geven. Ik baal er echt gigantisch van dat dit nu niet meer kan. Echt elk scenario is in het voordeel van Ajax.
Klopt, maar dat zullen we nooit weten. Eens dat gisteren idd dé dag was om een monsteruitslag in die ufo neer te zetten, maar dat is vakkundig de nek omgedraaid.quote:Op maandag 25 september 2023 10:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat wel in het voordeel. Dan is het alsnog 'maar' 0-3. De omstandigheden waren echt perfect om er 0-7 van te maken. Dat ga je nu niet meer krijgen.
Meestal op zondag, dinsdag en woensdag.quote:Op maandag 25 september 2023 08:35 schreef Wotte het volgende:
[..]
Lopen talloze spelers in europa rond van vergelijkbare kwaliteit. Echt niets bijzonders in dat rijtje.
Sta ik nog steeds achter. Dat jullie Ajax als referentiekader zien kan ik ook niets aan doen.
Gimenez is nog steeds gewoon een matige spits met af en toe een goede dag.
Heb je wel meer rust voor komend weekend!quote:Op maandag 25 september 2023 10:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat wel in het voordeel. Dan is het alsnog ‘maar’ 0-3. De omstandigheden waren echt perfect om er 0-7 van te maken. Dat ga je nu niet meer krijgen.
Dat zullen ze vast niet doen. Want ons-aller-Ajaxquote:Op maandag 25 september 2023 10:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je wel meer rust voor komend weekend!
Het lijkt me wel de minst slechte oplossing. Ajax straffen op sportief gebied kan alleen door puntenaftrek.
En morgenavond 150 man in je voortuinquote:Op maandag 25 september 2023 10:55 schreef Netsplitter het volgende:
Als ze bij Ajax ballen hebben sluiten ze die f'jes-side voor de rest van het seizoen.
Eens dat het de minst slechte oplossing is hoor. Hopelijk ziet de KNVB dat ook.quote:Op maandag 25 september 2023 10:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je wel meer rust voor komend weekend!
Het lijkt me wel de minst slechte oplossing. Ajax straffen op sportief gebied kan alleen door puntenaftrek.
Zullen vast gezellig een kop koffie drinken.quote:Op maandag 25 september 2023 10:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En morgenavond 150 man in je voortuin
Camera's erop en gaan met die banaan.quote:Op maandag 25 september 2023 10:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En morgenavond 150 man in je voortuin
Dan hadden ze dat in vergelijkbare situaties ook moeten doen natuurlijk (laatstelijk nog Willem 2). Dat ligt natuurlijk nooit op tafel.quote:Op maandag 25 september 2023 10:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zullen ze vast niet doen. Want ons-aller-Ajax
@onlogischquote:Op maandag 25 september 2023 09:38 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als die jongen slaagt bij de Europese top verwijder ik mijn account.
Eerlijker (en zelfs dat niet, want wegens vermoeidheid en wanhoop had het nog veel erger kunnen uitpakken voor ajax) is doorrekenen naar 90 minuten. Dus dat is 3 doelpunten in 55 minuten, (3/55)*90=4,9quote:Op maandag 25 september 2023 10:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens dat het de minst slechte oplossing is hoor. Hopelijk ziet de KNVB dat ook.
De ervaring is juist dat de mensen die gepakt worden en over de schreef gaan in het voetbalstadion heel vaak first offenders zijn.quote:Op maandag 25 september 2023 10:59 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Camera's erop en gaan met die banaan.
Ik blijf erbij dat ze die bendes moeten aanpakken op dezelfde manier als ze gedaan hebben met die motorclubs.
Andere belangrijke factor is dat hier intentie was om de boel bewust te saboteren zodat de uitslag niet hoger uit zou vallen.quote:Op maandag 25 september 2023 10:59 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dan hadden ze dat in vergelijkbare situaties ook moeten doen natuurlijk (laatstelijk nog Willem 2). Dat ligt natuurlijk nooit op tafel.
Vind deze kwestie overigens niet geheel vergelijkbaar aan wedstrijden waar er wél later is doorgespeeld gezien het feit dat dit volgens mij niet op korte termijn is in te halen (behoudens vandaag, maar dat lukt organisatorisch blijkbaar niet). Maar goed, volgens mij toch bijna een zekerheidje dat hij ergens op een bepaald moment uitgespeeld gaat worden. Liverpool kreeg ook de punten niet cadeau na die pitch invasion op Old Trafford.
Ervaring van wie?quote:Op maandag 25 september 2023 11:00 schreef Caland het volgende:
[..]
De ervaring is juist dat de mensen die gepakt worden en over de schreef gaan in het voetbalstadion heel vaak first offenders zijn.
Even los van gisteren dan, want dat was gewoon een vooropgezette actie.
Mijn verwachting; tegen elke andere club wel.quote:Op maandag 25 september 2023 10:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens dat het de minst slechte oplossing is hoor. Hopelijk ziet de KNVB dat ook.
Dat voelen wij allemaal aan (aangezien Feyenoord met de minuut de wedstrijd meer naar zich toe aan het trekken was) maar dat is natuurlijk niet hard te maken in een case wat dan de uitslag zou zijn geweest.quote:Op maandag 25 september 2023 11:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Andere belangrijke factor is dat hier intentie was om de boel bewust te saboteren zodat de uitslag niet hoger uit zou vallen.
Vrijwel alle incidenten van Feyenoord die in het nieuws zijn gekomen en waarbij mensen geïdentificeerd zijn gaat het om first time offenders.quote:
Ja die hebben ook gewoon wat meer een voelspriet voor wanneer ze wat kunnen doen. Doorgaans worden de kneusjes die een waas voor de ogen krijgen opgepakt.quote:Op maandag 25 september 2023 11:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vrijwel alle incidenten van Feyenoord die in het nieuws zijn gekomen en waarbij mensen geïdentificeerd zijn gaat het om first time offenders.
Ook niet gek, de mensen die met voorbedachte rade gaan rellen doen er meer aan om niet herkend te worden. Dat zag je gisteren ook.
Hmmm. Zeker dat laatste klopt idd wel gezien het vele aantal bivakmutshelden gisteravond in diverse filmpjes.quote:Op maandag 25 september 2023 11:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vrijwel alle incidenten van Feyenoord die in het nieuws zijn gekomen en waarbij mensen geïdentificeerd zijn gaat het om first time offenders.
Ook niet gek, de mensen die met voorbedachte rade gaan rellen doen er meer aan om niet herkend te worden. Dat zag je gisteren ook.
Dat is een beetje de oplossing als toen Ajax CL mocht spelen omdat ze bovenaan stonden tijdens de kerona.quote:Op maandag 25 september 2023 11:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Eerlijker (en zelfs dat niet, want wegens vermoeidheid en wanhoop had het nog veel erger kunnen uitpakken voor ajax) is doorrekenen naar 90 minuten. Dus dat is 3 doelpunten in 55 minuten, (3/55)*90=4,9
Afgerond 5. Dus uitslag 0-5 maken.
Oh, 100% zeker dat de knvb een noodplan heeft. Gezien hun andere beleidsbeslissingen, acht ik de kans niet hoog dat het een capabel, of zelfs maar enigszins acceptabel, plan is.quote:Op maandag 25 september 2023 11:05 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat voelen wij allemaal aan (aangezien Feyenoord met de minuut de wedstrijd meer naar zich toe aan het trekken was) maar dat is natuurlijk niet hard te maken in een case wat dan de uitslag zou zijn geweest.
Feit blijft wel dat je als bond een noodplan of idee moet hebben in situaties waarin het laten staken van een wedstrijd vooropgezet zou kunnen zijn. Meest gunstige scenario was natuurlijk die wedstrijd gewoon nog die avond uitspelen in zo'n geval. Maarja, belangen van televisiezenders e.d. zal dat sowieso wel onmogelijk hebben gemaakt, nog los van de veiligheid.
Mijn inziens moet je een club uit de competitie halen als er (bewust) wedstrijden worden gesaboteerd, of op zijn minst publiek in zijn geheel verbieden tot er een oplossing is aangedragen. Deze wedstrijd had nooit uitgespeeld kunnen worden.quote:Op maandag 25 september 2023 11:05 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat voelen wij allemaal aan (aangezien Feyenoord met de minuut de wedstrijd meer naar zich toe aan het trekken was) maar dat is natuurlijk niet hard te maken in een case wat dan de uitslag zou zijn geweest.
Feit blijft wel dat je als bond een noodplan of idee moet hebben in situaties waarin het laten staken van een wedstrijd vooropgezet zou kunnen zijn. Meest gunstige scenario was natuurlijk die wedstrijd gewoon nog die avond uitspelen in zo'n geval. Maarja, belangen van televisiezenders e.d. zal dat sowieso wel onmogelijk hebben gemaakt, nog los van de veiligheid.
De rest van het seizoen ook netjes in die betonbak.quote:Op maandag 25 september 2023 11:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn inziens moet je een club uit de competitie halen als er (bewust) wedstrijden worden gesaboteerd, of op zijn minst publiek in zijn geheel verbieden tot er een oplossing is aangedragen. Deze wedstrijd had nooit uitgespeeld kunnen worden.
Als Feyenoorder zeg ik; meteen doen. ajax eruit schoppen.quote:Op maandag 25 september 2023 11:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn inziens moet je een club uit de competitie halen als er (bewust) wedstrijden worden gesaboteerd, of op zijn minst publiek in zijn geheel verbieden tot er een oplossing is aangedragen. Deze wedstrijd had nooit uitgespeeld kunnen worden.
Je moet juist die idioten pakken, niet de vaders en moeders die met hun kinderen naar het stadion gaan voor een leuke wedstrijd.quote:Op maandag 25 september 2023 11:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |