Een reglementaire 0-3 is de meest eerlijke optie. En zelfs dan komt Ajax er nog goed mee weg.quote:Op maandag 25 september 2023 09:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vind dat we gewoon vrede moeten hebben met een reglementaire 0-3 overwinning als de KNVB daartoe besluit. Maar ik denk dat ze 'm gaan laten uitspelen.
Dat hebben ze nooit eerder gedaan dus betwijfel of ze dat nu wel doen.quote:Op maandag 25 september 2023 09:15 schreef Scrummie het volgende:
Gewoon dit als uitslag. Minst slechtste optie.
Dat gaat toch niet. Ajax moet woensdag tegen Volendam.quote:Op maandag 25 september 2023 09:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat hebben ze nooit eerder gedaan dus betwijfel of ze dat nu wel doen.
Zal wel morgenochtend worden uitgespeeld ofzo.
quote:Op maandag 25 september 2023 09:15 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ergens heeft het ook wel wat. Sinds 2005 niet meer in de aRENa gewonnnen, dit jaar winnen we twee keer waarbij ze het de tweede keer niet meer aan konden zien en uit pure wanhoop de stekker uit de wedstrijd getrokken hebben. Zelden vertoont in het betaalde voetbal. Ik hoop dat Feyenoord deze wedstrijden op 4K Ultra HD Blu-ray uitbrengt.
Of ze nou een uur trainen of 30 minuten voetballen.quote:Op maandag 25 september 2023 09:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat gaat toch niet. Ajax moet woensdag tegen Volendam.
Volgens mij is er gewoon een regel dat er een X aantal uur tussen twee wedstrijden moeten zitten dus ik vraag me af of dat kan.quote:Op maandag 25 september 2023 09:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Of ze nou een uur trainen of 30 minuten voetballen.
Ah, dat laatste wist ik niet.quote:Op maandag 25 september 2023 09:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Volgens mij is er gewoon een regel dat er een X aantal uur tussen twee wedstrijden moeten zitten dus ik vraag me af of dat kan.
Andere regel is binnen 72u uitspelen. Als dat niet lukt lijkt me de 0-3 een reële optie.
Voor een extra doelpuntje in de doelsaldo hoeft dat voor mij niet.quote:Op maandag 25 september 2023 09:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Toch hoop ik eigenlijk wel dat we hem nog gaan uitspelen deze week.
Wordt het gewoon nog 1-5.
Ik zeg toch dat het lieve jongens zijn? Snel op je pik getrapt zeg.quote:Op maandag 25 september 2023 08:50 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wat wil je nou allemaal dan? Mongooltje Tadic kon je goedkeuring zeker wel wegdragen?
Staat toch leuk op papier/wikipidea.quote:Op maandag 25 september 2023 09:34 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Voor een extra doelpuntje in de doelsaldo hoeft dat voor mij niet.
‘Unfinished business first’ zou ik zeggen. Maar snap wel dat Volendam er ook niet blij mee is als die wedstrijd wordt opgeschoven.quote:Op maandag 25 september 2023 09:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Als die jongen slaagt bij de Europese top verwijder ik mijn account.quote:Op maandag 25 september 2023 09:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
OP dit moment 1 van de beste spitsen van de wereld
hij kan zich doorontwikkelen als hij naar een grotere competitie zou gaan
het prijskaartje houdt op dit moment alle clubs nog tegen
ik denk dat in de winterstop zich clubs gaan melden uit de europese top
Niet ons probleem toch? KNVB zou hier ook schijt aan moeten hebben. Maar ja..quote:Op maandag 25 september 2023 09:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou ja, dit is allemaal de verantwoordelijkheid van de KNVB.quote:Op maandag 25 september 2023 09:38 schreef exile79 het volgende:
[..]
Niet ons probleem toch? KNVB zou hier ook schijt aan moeten hebben. Maar ja..
Ja leuk verhaal, maar er zijn gewoon regels voor die de KNVB niet zomaar even kan weggooien.quote:Op maandag 25 september 2023 09:38 schreef exile79 het volgende:
[..]
Niet ons probleem toch? KNVB zou hier ook schijt aan moeten hebben. Maar ja..
FC Volendam wil natuurlijk ook liever deze week tegen Ajax spelen dan bijvoorbeeld in november, wanneer Ajax het misschien weer beter op de rit heeft.quote:
Ja, en dat zou ik niet doen als ik hun was. Ajax is nu aangeschoten wild, dus als je iets wil&kan als Volendam is het nu. Over paar weken ben je sowieso kansloos.quote:
Hij is al geslaagd bij een club uit pot 1 van de Champions League. Een stap hoger is er niet.quote:Op maandag 25 september 2023 09:38 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als die jongen slaagt bij de Europese top verwijder ik mijn account.
Ja, of Ajax maakt 3-1 en gaat er weer in geloven. Of het wordt een schoppartij met blessures tot gevolg.quote:Op maandag 25 september 2023 09:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Staat toch leuk op papier/wikipidea.
Wat maakt dat uit man, je hebt niet eens een UI.quote:Op maandag 25 september 2023 09:38 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als die jongen slaagt bij de Europese top verwijder ik mijn account.
Bij staking gaan er 3 goals naar de tegenstander ofzo.quote:Op maandag 25 september 2023 10:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
De wedstrijd moet hoe dan ook uitgespeeld worden omdat je anders een heel raar prescedent schept. Dat zullen ze bij de KNVB ook wel snappen. Anders krijg je om de haverklap dat supporters de stekker uit een wedstrijd trekken omdat de tegenstander beter is. "Geen zin om 90 minuten tegen Feyenoord te spelen, lol".
Als ze 'm alsnog laten uitspelen scheppen ze ook een precedent. Want dan kan Ajax uitgerust de resterende 35 - 40 minuten uitspelen en maken ze wellicht meer kans om toch nog wat aan de nederlaag te doen. Mocht dat gebeuren dan hebben die tokkies ook hun zin.quote:Op maandag 25 september 2023 10:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
De wedstrijd moet hoe dan ook uitgespeeld worden omdat je anders een heel raar prescedent schept. Dat zullen ze bij de KNVB ook wel snappen. Anders krijg je om de haverklap dat supporters de stekker uit een wedstrijd trekken omdat de tegenstander beter is. "Geen zin om 90 minuten tegen Feyenoord te spelen, lol".
Dat kan je toch net zo goed zeggen van uitspelen, waarbij de uitspeeldatum mogelijk pas over een maand is. Dus als je team uit vorm is; laten staken zodat je beter voor de dag kan komen in het restant.quote:Op maandag 25 september 2023 10:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |