Lol.quote:Op maandag 25 september 2023 08:35 schreef Wotte het volgende:
[..]
Stoere stratiboy van Zuid uithangen bro.
quote:Op maandag 25 september 2023 08:35 schreef Wotte het volgende:
[..]
Lopen talloze spelers in europa rond van vergelijkbare kwaliteit. Echt niets bijzonders in dat rijtje.
Sta ik nog steeds achter. Dat jullie Ajax als referentiekader zien kan ik ook niets aan doen.
Gimenez is nog steeds gewoon een matige spits met af en toe een goede dag.
quote:Op maandag 25 september 2023 08:35 schreef Wotte het volgende:
[..]
Lopen talloze spelers in europa rond van vergelijkbare kwaliteit. Echt niets bijzonders in dat rijtje.
Sta ik nog steeds achter. Dat jullie Ajax als referentiekader zien kan ik ook niets aan doen.
Af en toe is het juist sterk om toe te geven dat je er naast zat.quote:Op maandag 25 september 2023 08:35 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik lul maar wat harstikke lieve jongen net als die Geertruida.quote:Op maandag 25 september 2023 08:36 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Lol.
Dan heb je nog nooit een interview met 'm gezien.
Wat wil je nou allemaal dan? Mongooltje Tadic kon je goedkeuring zeker wel wegdragen?quote:Op maandag 25 september 2023 08:46 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik lul maar wat harstikke lieve jongen net als die Geertruida.
Ja ga lekker op hem in.quote:Op maandag 25 september 2023 08:50 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wat wil je nou allemaal dan? Mongooltje Tadic kon je goedkeuring zeker wel wegdragen?
Precies. Walgelijk loserpubliek daarquote:Op maandag 25 september 2023 07:01 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nog een argument tegen later uitspelen. Dat zekere voordeel wordt je ontnomen als je nog eens 35 minuten moet. Die 35 minuten zou één grote rondo geweest zijn waarbij Ajax een kilometer achter de feiten aangerend had met de tong op de schoenen.
Het is gewoon een matige spits voor de Eredivisie is hij prima.quote:Op maandag 25 september 2023 08:45 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Af en toe is het juist sterk om toe te geven dat je er naast zat.
Zeker om jezelf niet nog belachelijker te maken.
OP dit moment 1 van de beste spitsen van de wereldquote:Op maandag 25 september 2023 08:53 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is gewoon een matige spits voor de Eredivisie is hij prima.
Eens. Een wedstrijd bewust laten staken omdat je niet tegen je verlies kan is wellicht het meest trieste wat ik ooit heb meegemaakt van het publiek.quote:Op maandag 25 september 2023 09:08 schreef fetX het volgende:
Goedemorgen kameraden.
Ik voel me genaaid. Er is ons een mogelijke 0-7 ontnomen.
Er is eigenlijk ook geen optie waar je niet door benadeeld wordt.quote:Op maandag 25 september 2023 09:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eens. Een wedstrijd bewust laten staken omdat je niet tegen je verlies kan is wellicht het meest trieste wat ik ooit heb meegemaakt van het publiek.
En de KNVB zal wel weer nauwelijks wat doen want ze hebben dat bij Groningen al nagelaten
Dan moet je de wedstrijd zo snel mogelijk (deze week dus) laten uitspelen. Dan kun je wellicht nog uitlopen naar 0-5 of 0-6, al is Ajax dan wel volledig uitgerust en gaan ze uiteraard 35 a 40 minuten alles geven en kan je dan ook per ongeluk zomaar nog 1 of 2 tegendoelpunten om de oren krijgen.quote:Op maandag 25 september 2023 09:08 schreef fetX het volgende:
Goedemorgen kameraden.
Nee daarom moet je Ajax in ieder geval zwaar straffen dat dit nooit meer gebeurt.quote:Op maandag 25 september 2023 09:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is eigenlijk ook geen optie waar je niet door benadeeld wordt.
Ergens heeft het ook wel wat. Sinds 2005 niet meer in de aRENa gewonnnen, dit jaar winnen we twee keer waarbij ze het de tweede keer niet meer aan konden zien en uit pure wanhoop de stekker uit de wedstrijd getrokken hebben. Zelden vertoont in het betaalde voetbal. Ik hoop dat Feyenoord deze wedstrijden op 4K Ultra HD Blu-ray uitbrengt.quote:Op maandag 25 september 2023 09:08 schreef fetX het volgende:
Goedemorgen kameraden.
Een reglementaire 0-3 is de meest eerlijke optie. En zelfs dan komt Ajax er nog goed mee weg.quote:Op maandag 25 september 2023 09:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vind dat we gewoon vrede moeten hebben met een reglementaire 0-3 overwinning als de KNVB daartoe besluit. Maar ik denk dat ze 'm gaan laten uitspelen.
Dat hebben ze nooit eerder gedaan dus betwijfel of ze dat nu wel doen.quote:Op maandag 25 september 2023 09:15 schreef Scrummie het volgende:
Gewoon dit als uitslag. Minst slechtste optie.
Dat gaat toch niet. Ajax moet woensdag tegen Volendam.quote:Op maandag 25 september 2023 09:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat hebben ze nooit eerder gedaan dus betwijfel of ze dat nu wel doen.
Zal wel morgenochtend worden uitgespeeld ofzo.
quote:Op maandag 25 september 2023 09:15 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ergens heeft het ook wel wat. Sinds 2005 niet meer in de aRENa gewonnnen, dit jaar winnen we twee keer waarbij ze het de tweede keer niet meer aan konden zien en uit pure wanhoop de stekker uit de wedstrijd getrokken hebben. Zelden vertoont in het betaalde voetbal. Ik hoop dat Feyenoord deze wedstrijden op 4K Ultra HD Blu-ray uitbrengt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |