Ja dat nemen we maar aan, maar wat zijn daadwerkelijk de voorgeschreven regels?quote:Op maandag 25 september 2023 12:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Neem aan dat er een uitzondering is bij blessures of ziekte.
Maar wel honderd miljoen miljard rijker.quote:Op maandag 25 september 2023 12:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgend seizoen Arne weg, Hancko weg, Santiago weg, Geertruida weg en het stort als een KAARTENHUIS in elkaar.
Mijn maandag is heerlijk hoor. De dag dat ik bij mezelf opmerk dat ik het voetbal te serieus neem is ook direct de dag dat ik stop met kijken/volgenquote:Op maandag 25 september 2023 07:20 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hoe is jullie maandag boys?
Het is geen bangepoepert spelen, als het tegen Utrecht was gebeurd had ik hetzelfde erin gestaan. Voor een ‘wedstrijd’ van 35 minuten moet je een serieuze voorbereiding treffen, en Ajax was gisteren te uitgeblust om nog serieus te kunnen aanvallen, als dat later gebeurt kan Ajax dat natuurlijk wel, dan is het gelijk een hele andere wedstrijd. Feyenoord wilde het gisteren afspelen maar Ajax kon de veiligheid niet garanderen en is niet in staat om op korte termijn dit potje af te spelen, dan is het gewoon afgelopen mijn inziens.quote:Op maandag 25 september 2023 11:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja eens. Maar dat wordt het ook wel als je terugkomt, die Arend Martijn moet niet zo de bangepoepert spelen.
Wat @Caland zegt klopt.quote:Op maandag 25 september 2023 12:05 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja dat nemen we maar aan, maar wat zijn daadwerkelijk de voorgeschreven regels?
Van alle momenten die je had kunnen kiezen, kies je deze nietszeggende uit.quote:Op maandag 25 september 2023 11:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Slot had zijn speelplan gewoon perfect op orde, laat Ajax maar een beetje aan de bal, zet het middenveld dicht en laat die kneuzenbacks maar fouten maken.
Wedstrijdsituatie vlak voor de staking: Ajax-spelers zijn gestopt met omschakelen, Feyenoord speelt in gigantische ruimtes.
[ afbeelding ]
@:da_sandman
Dit was gewoon 0-7 geworden.
Doe ik niet hoor, haal dat uit een stuk op VIquote:Op maandag 25 september 2023 12:06 schreef Wotte het volgende:
[..]
Van alle momenten die je had kunnen kiezen, kies je deze nietszeggende uit.
Veel ruimte tussen de linies kan in gewoon als het een onderschepping is tijdens een counter.
Hoe stond de verdediging van Ajax hier dan?
Het is ook wel zielig dat het argument is dat Arne/Feyenoord bang zou zijnquote:Op maandag 25 september 2023 12:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is geen bangepoepert spelen, als het tegen Utrecht was gebeurd had ik hetzelfde erin gestaan. Voor een ‘wedstrijd’ van 35 minuten moet je een serieuze voorbereiding treffen, en Ajax was gisteren te uitgeblust om nog serieus te kunnen aanvallen, als dat later gebeurt kan Ajax dat natuurlijk wel, dan is het gelijk een hele andere wedstrijd. Feyenoord wilde het gisteren afspelen maar Ajax kon de veiligheid niet garanderen en is niet in staat om op korte termijn dit potje af te spelen, dan is het gewoon afgelopen mijn inziens.
Daarom zou je verwachten dat er gewoon morgenochtend wordt uitgespeeld. Laat Ajax maar op de blaren zitten dat ze dan niet helemaal top kunnen voorbereiden op Volendam. Sowieso vind ik, al is het dan in het belang van het Nederlandse voetbal, dat er teams worden vrijgespeeld om Europees te kunnen scoren. Nu zie je hoe groot de nadelen hiervan zijn, door aangescherpte regels in het staken van wedstrijden.quote:Op maandag 25 september 2023 12:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat @:caland zegt klopt.
Maar de intentie is binnen 72u hervatten zodat de omstandigheden -voor zover mogelijk- zoveel mogelijk hetzelfde zijn. En dat gaat niet lukken tenzij Volendam meewerkt. Maar dat gaan ze vast niet doen en dat is volledig begrijpelijk.
Hopen dat Te Kloese zijn piemel binnenboord houdt, dan komt het goed.quote:Op maandag 25 september 2023 12:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar wel honderd miljoen miljard rijker.
Gelukkig hebben wij geen Mislintat.
Als je zonder publiek de wedstrijd uitspeelt dan compenseert dat de voordelen van Ajax enigszins. Ik wil een fitte Santiago wel opzoek zien gaan naar zijn hattrick tegen de Salah-Eddines van deze wereld.quote:Op maandag 25 september 2023 12:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is ook wel zielig dat het argument is dat Arne/Feyenoord bang zou zijn![]()
Gewoon niet in willen zien wat voor voordelen het voor Ajax allemaal oplevert.
Dan gaat Volendam weer zeiken.quote:Op maandag 25 september 2023 12:10 schreef klaasweetalles het volgende:
Kjvb kan gewoon tegen volendam zeggen dat die wedstrijd uitgesteld wordt
Dat die wedstrijd van gisteren uitgespeeld dient te worden binnen 72 uur heeft nu hogere prioriteit dan die wedstrijd van donderdag.
knvb zit nu ook allerlei wedstrijden te verplaatsen die met europa cup te maken hebben dus waarom zou die wedstrijd van volendam niet verplaats kunnen worden
PIETEEEERRRRRR!1!1!1!quote:Op maandag 25 september 2023 12:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe ik niet hoor, haal dat uit een stuk op VI
En dan over die aansteker beginnen, ‘wij hadden vorig jaar ook weg moeten lopen’, ja koekkoek. Wij konden na dat incident de veiligheid garanderen omdat de boosdoener was aangehouden, dat is Ajax niet gelukt. Die framing dat wij laf zouden zijn is echt walgelijk, alsof die situaties vergelijkbaar zijn. Gelukkig doet maar een beperkt plukje supporters dat.quote:Op maandag 25 september 2023 12:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is ook wel zielig dat het argument is dat Arne/Feyenoord bang zou zijn![]()
Gewoon niet in willen zien wat voor voordelen het voor Ajax allemaal oplevert.
Het is wel vrij vreemd om op heel korte termijn een wedstrijd te verplaatsen om een andere wedstrijd uit te kunnen spelen.quote:Op maandag 25 september 2023 12:10 schreef klaasweetalles het volgende:
Kjvb kan gewoon tegen volendam zeggen dat die wedstrijd uitgesteld wordt
Dat die wedstrijd van gisteren uitgespeeld dient te worden binnen 72 uur heeft nu hogere prioriteit dan die wedstrijd van donderdag.
knvb zit nu ook allerlei wedstrijden te verplaatsen die met europa cup te maken hebben dus waarom zou die wedstrijd van volendam niet verplaats kunnen worden
Gezien de situatie van gisteren had je denk beter de wedstrijd kunnen uitspelen met publiek, maar dat dat niet zonder vuurwerk kan maakte dat onmogelijk. Gemor op de tribune zorgt voor meer onzekerheid bij de spelers dan geen enkele reactie.quote:Op maandag 25 september 2023 12:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Als je zonder publiek de wedstrijd uitspeelt dan compenseert dat de voordelen van Ajax enigszins. Ik wil een fitte Santiago wel opzoek zien gaan naar zijn hattrick tegen de Salah-Eddines van deze wereld.
Dat werkt de KNVB zelf in de hand door wedstrijden te verplaatsen ivm Europese voorrondes.quote:Op maandag 25 september 2023 12:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is wel vrij vreemd om op heel korte termijn een wedstrijd te verplaatsen om een andere wedstrijd uit te kunnen spelen.
De hele situatie is dan ook wel wat vreemd.quote:Op maandag 25 september 2023 12:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is wel vrij vreemd om op heel korte termijn een wedstrijd te verplaatsen om een andere wedstrijd uit te kunnen spelen.
Ja wel eens hoor. Dat is ook niet even makkelijk te regelen. Maar dit uitspelen eind Oktober zou echt ongekend oneerlijk zijn.quote:Op maandag 25 september 2023 12:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hoezo terechtquote:Op maandag 25 september 2023 12:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan gaat Volendam weer zeiken.
De KNVB heeft het zichzelf wel moeilijk gemaakt om bij het minste of geringste wedstrijden stil te leggen, al was het gisteren dan weer wel terecht.
Woordvoerder van de KNVB had gisteren aangegeven dat ook zonder de huidige regels deze wedstrijd hoe dan ook gestaakt zou worden.quote:Op maandag 25 september 2023 12:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan gaat Volendam weer zeiken.
De KNVB heeft het zichzelf wel moeilijk gemaakt om bij het minste of geringste wedstrijden stil te leggen, al was het gisteren dan weer wel terecht.
Oh ja dat zou ook heel lelijk zijn natuurlijk, vooral omdat de Ajax tokkies dan niet bepaald gestraft worden. Dan schep je een slecht precedent.quote:Op maandag 25 september 2023 12:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja wel eens hoor. Dat is ook niet even makkelijk te regelen. Maar dit uitspelen eind Oktober zou echt ongekend oneerlijk zijn.
Maar ook een half Miljard aan inkomsten...quote:Op maandag 25 september 2023 12:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgend seizoen Arne weg, Hancko weg, Santiago weg, Geertruida weg en het stort als een KAARTENHUIS in elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |