abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210747149
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:44 schreef Netsplitter het volgende:
Stel je eens voor dat Ajax in november de schade van 0-3 inderdaad tegen alle verwachtingen in weet te repareren, hoe klein die kans ook is, het kan niet worden uitgesloten. Wat voor signaal geef je als KNVB en competitiebestuur dan af aan raddraaiers die moedwillig en doelbewust een streep kunnen zetten door een wedstrijd als de tussenstand of de invulling van de directie ze even niet bevalt?

Dan zijn de rapen echt gaar.
Dit slaat nergens op. Een voetbalwedstrijd duurt nu eenmaal 90 minuten. Als je 0-3 op het scorebord laat staan zonder de wedstrijd uit te spelen dan kunnen supporters dus naar eigen inzicht de schade beperken en het doelsaldo positief beïnvloeden door wedstrijden die niet naar wens gaan te staken. Ajax heeft sowieso voordeel van deze situatie maar daar doe je nu niks meer aan.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_210747151
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:43 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]
Hier gaat iets mis
Kut Nokia @GGMM
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_210747160
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 23:04 schreef GoldRushFrog het volgende:
Het was eigenlijk een hele interessante wedstrijd vandaag.Vooraf had ik verwacht dat Ajax compleet van het kastje naar de muur gestuurd zou worden, maar dit gebeurde allerminst. Ajax was de sterkere ploeg, had goede kansen, en joeg de verdediging goed af. Aan de andere kant was Feyenoord dodelijk effectief, wat ook indrukwekkend is.

Ben wel heel benieuwd hoe de wedstrijd zou zijn gelopen als Ajax gewoon een degelijke verdediging zou hebben gehad. Denk dat het dan direct heel anders zou zijn geweest. Maar de veldbezetting bij Ajax is zo slecht..
Hahahahahaha, nog niet zo hard gelachen vandaag, bedankt.
  Moderator maandag 25 september 2023 @ 11:51:26 #254
362868 crew  Slobeend
of all places
  Moderator maandag 25 september 2023 @ 11:51:42 #255
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210747166
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:50 schreef HulkHeld het volgende:

[..]
Hahahahahaha, nog niet zo hard gelachen vandaag, bedankt.
Zoveel geks staat er niet. Het is niet alsof Feyenoord de sterren van de hemel speelde. Dodelijk effectief, dat weer wel :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_210747177
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 11:51 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ]
SnoopGod
Gozer trekt overal waar hij komt een shirtje van de plaatselijk FC aan dus dit stelt niet zoveel voor. Ik durf zelfs te wedden dat hij Fer Serrano niet eens kent.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  maandag 25 september 2023 @ 11:53:26 #257
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210747187
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:51 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Zoveel geks staat er niet. Het is niet alsof Feyenoord de sterren van de hemel speelde. Dodelijk effectief, dat weer wel :)
Slot had zijn speelplan gewoon perfect op orde, laat Ajax maar een beetje aan de bal, zet het middenveld dicht en laat die kneuzenbacks maar fouten maken.

Wedstrijdsituatie vlak voor de staking: Ajax-spelers zijn gestopt met omschakelen, Feyenoord speelt in gigantische ruimtes.

@Da_Sandman

Dit was gewoon 0-7 geworden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210747192
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:53 schreef Caland het volgende:

[..]
Slot had zijn speelplan gewoon perfect op orde, laat Ajax maar een beetje aan de bal, zet het middenveld dicht en laat die kneuzenbacks maar fouten maken.

Wedstrijdsituatie vlak voor de staking: Ajax-spelers zijn gestopt met omschakelen, Feyenoord speelt in gigantische ruimtes.

[ afbeelding ]
@:da_sandman

Mooie situatieschets. @RamboDirk
  Moderator maandag 25 september 2023 @ 11:55:19 #259
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210747201
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Die ruimtes _O-

Dat zie je zelfs bij Onlo jr's team niet :D
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_210747221
quote:
Als het competitiebestuur dat wel een prima oplossing zou vinden, komt Feyenoord hoe dan ook in het verweer. Desnoods via de rechter, fluisteren ze in Rotterdam
Wat een geluk dat die journalist zulke goede oren heeft.. anders hadden we dit niet geweten
pi_210747228
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 09:42 schreef Piles het volgende:

[..]
Ja, en dat zou ik niet doen als ik hun was. Ajax is nu aangeschoten wild, dus als je iets wil&kan als Volendam is het nu. Over paar weken ben je sowieso kansloos.
Net alsof ze het dan wel op de rit hebben.. die spelers blijven net zo dramatisch als nu. Als trainer probeer je ook zo compact mogelijk je elftal neer te zetten, maar als ze geen positionele kennis hebben en maar ergens heen lopen, ga je dat nu niet zien en over 3 maanden ook niet.
pi_210747233
quote:
15s.gif Op maandag 25 september 2023 05:58 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Ik huil nu al bij de gedachte na dit seizoen.

Geen Geert meer
Geen Santi meer
Geen Arend Martijn meer

:{
Moet toch mogelijk zijn om volgend seizoen ook weer met een goed team voor de dag te komen, zit potentie genoeg in. Maar voor de zekerheid nog een keertje kampioen worden zou wel fijn zijn, maar de concurrentie (op Ajax na :P ) is er ook niet minder op geworden dus dat wordt geen makkelijke opgave.
pi_210747235
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Ja eens. Maar dat wordt het ook wel als je terugkomt, die Arend Martijn moet niet zo de bangepoepert spelen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 25 september 2023 @ 11:59:49 #264
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_210747242
Als straf Ajax dit seizoen uit de competitie halen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_210747256
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als straf Ajax dit seizoen uit de competitie halen.
Misschien is dat op dit moment helemaal geen straf voor ze :D
pi_210747259
Ik hoor overigens niemand zeggen, ook niet op tv gisteren, dat het uitspelen van deze wedstrijd op mogelijk 1 november ook niet eens zou moeten kunnen, omdat je niet de zekerheid hebt dat dezelfde spelers allemaal beschikbaar zouden zijn?

Je kan in de tussentijd geblesseerd raken.
Je kan geschorst zijn, ik neem aan dat die kaarten die ze in de tussentijd hebben gewoon geldig blijven tot aan het moment dat deze wedstrijd zou worden uitgespeeld?
Je kan ziek worden en dus niet aanwezig zijn.

Hoe dealen ze met dat soort zaken? Ik neem aan dat je de huidige spelers die nu stonden opgesteld ook bij aanvang van het restant van de wedstrijd weer moeten worden ingezet?
  maandag 25 september 2023 @ 12:02:45 #267
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210747270
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:01 schreef HulkHeld het volgende:
Ik hoor overigens niemand zeggen, ook niet op tv gisteren, dat het uitspelen van deze wedstrijd op mogelijk 1 november ook niet eens zou moeten kunnen, omdat je niet de zekerheid hebt dat dezelfde spelers allemaal beschikbaar zouden zijn?

Je kan in de tussentijd geblesseerd raken.
Je kan geschorst zijn, ik neem aan dat die kaarten die ze in de tussentijd hebben gewoon geldig blijven tot aan het moment dat deze wedstrijd zou worden uitgespeeld?
Je kan ziek worden en dus niet aanwezig zijn.

Hoe dealen ze met dat soort zaken? Ik neem aan dat je de huidige spelers die nu stonden opgesteld ook bij aanvang van het restant van de wedstrijd weer moeten worden ingezet?
Neem aan dat er een uitzondering is bij blessures of ziekte.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Redactie Sport maandag 25 september 2023 @ 12:03:06 #268
274204 crew  Mexicanobakker
pi_210747274
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:58 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]
Moet toch mogelijk zijn om volgend seizoen ook weer met een goed team voor de dag te komen, zit potentie genoeg in. Maar voor de zekerheid nog een keertje kampioen worden zou wel fijn zijn, maar de concurrentie (op Ajax na :P ) is er ook niet minder op geworden dus dat wordt geen makkelijke opgave.
Tsja dat is nooit gegeven, je kunt ook uit het niets 100 miljoen verbrassen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 25 september 2023 @ 12:04:11 #269
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210747283
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:03 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Tsja dat is nooit gegeven, je kunt ook uit het niets 100 miljoen verbrassen.
Volgend seizoen Arne weg, Hancko weg, Santiago weg, Geertruida weg en het stort als een KAARTENHUIS in elkaar.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 25 september 2023 @ 12:04:38 #270
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_210747288
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:02 schreef Caland het volgende:

[..]
Klopt. En dan moet je ook weer helemaal langs zo’n KNVB arts om daadwerkelijk aan te tonen dat je een blessure hebt of ziek bent. Anders kun je daar zelfs mee gaan sjoemelen _O-
pi_210747293
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:02 schreef Caland het volgende:

[..]
Ja dat nemen we maar aan, maar wat zijn daadwerkelijk de voorgeschreven regels?

Ik heb daar ook niemand van Feyenoord over gehoord, behalve dat Ajax wel eens wat beter voor de dag zou kunnen komen.
Ik denk dat het niet mogelijk zou moeten zijn de wedstrijd tot zover naar achteren te verplaatsen om de zojuist genoemde redenen en je een totaal verschillende opstelling krijgt, weliswaar met de nog op dit moment mogelijke aantal wissels uit te voeren, en je dus geen juiste weerspiegeling hebt van het vervolg van de wedstrijd van gisteren.
  maandag 25 september 2023 @ 12:05:14 #272
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_210747294
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:04 schreef Caland het volgende:

[..]
Volgend seizoen Arne weg, Hancko weg, Santiago weg, Geertruida weg en het stort als een KAARTENHUIS in elkaar.
Maar wel honderd miljoen miljard rijker.

Gelukkig hebben wij geen Mislintat.
pi_210747295
Van GastelGod naar NAC.
  maandag 25 september 2023 @ 12:05:43 #274
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_210747303
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 07:20 schreef Caland het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hoe is jullie maandag boys?
Mijn maandag is heerlijk hoor. De dag dat ik bij mezelf opmerk dat ik het voetbal te serieus neem is ook direct de dag dat ik stop met kijken/volgen :X
  maandag 25 september 2023 @ 12:05:51 #275
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_210747305
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:59 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Ja eens. Maar dat wordt het ook wel als je terugkomt, die Arend Martijn moet niet zo de bangepoepert spelen.
Het is geen bangepoepert spelen, als het tegen Utrecht was gebeurd had ik hetzelfde erin gestaan. Voor een ‘wedstrijd’ van 35 minuten moet je een serieuze voorbereiding treffen, en Ajax was gisteren te uitgeblust om nog serieus te kunnen aanvallen, als dat later gebeurt kan Ajax dat natuurlijk wel, dan is het gelijk een hele andere wedstrijd. Feyenoord wilde het gisteren afspelen maar Ajax kon de veiligheid niet garanderen en is niet in staat om op korte termijn dit potje af te spelen, dan is het gewoon afgelopen mijn inziens.
Makkelijk eerste
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')