SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Eens hoor, maar het is 11 tegen 11 en de bal is rond.quote:Op zondag 24 september 2023 21:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Jezus man wat heb jij vandaag gerookt![]()
denk je nou echt dat ajax op korte termijn een ploeg gaat krijgen die wat gaat betekenen
dit gaat jaren duren voordat ajax weer voor de titel mee kan doen...ik schat 5 jaar
Dan gaat PSV-fan Gerrit toch ook weer in een Feyenoord-shirt in de Kuip zitten met vuurwerkquote:Op zondag 24 september 2023 21:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
De enige manier om dit te stoppen is door punten in aftrek te brengen. Supporters hebben nu de macht om hun team te laten hergroeperen en weken later opnieuw aan te laten treden wanneer het wedstrijdverloop niet naar wens is.
En hoe dan ook Ajax (voorwaardelijk) zwaar straffen, anders blijft dit gebeuren. Ik was vooraf echt al heel bang voor dit scenario. Wij zijn fitter dan hunnie, dus al die stakingen zijn sowieso in ons nadeel. Maar andere tegenstanders kunnen dit ook doen tegen ons om het tempo uit de wedstrijd te halen.quote:Op zondag 24 september 2023 21:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat de KNVB dit niet toe gaat laten. En hopelijk gaan ze zich gewoon aan hun eigen regels houden en spelen we binnen 72u of een reglementaire 0-3. Daarnaast moet die hele regelgeving rondom stakingen op de schop. Je kunt hier nu zo makkelijk misbruik van maken wat dus nog voordeel op kan leveren ook.
Maar de KNVB blijft je verbazen.
Sturen we @Caland iedere week naar de ArenAquote:Op zondag 24 september 2023 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan gaat PSV-fan Gerrit toch ook weer in een Feyenoord-shirt in de Kuip zitten met vuurwerk
Dan hang je een net op!quote:Op zondag 24 september 2023 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan gaat PSV-fan Gerrit toch ook weer in een Feyenoord-shirt in de Kuip zitten met vuurwerk
Dat vind ik ook echt superkutquote:Op zondag 24 september 2023 21:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan hang je een net op!
Nee, maar op TV is dat al kutquote:Op zondag 24 september 2023 22:01 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Alsof jij in het stadion komt
90 minuten laaaaaaaangquote:Op zondag 24 september 2023 21:42 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Sturen we @:Caland iedere week naar de ArenA
Dat klopt.. Maar die graftiefus KNVB komt ongetwijfeld ergens anders meequote:Op zondag 24 september 2023 21:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
De enige manier om dit te stoppen is door punten in aftrek te brengen. Supporters hebben nu de macht om hun team te laten hergroeperen en weken later opnieuw aan te laten treden wanneer het wedstrijdverloop niet naar wens is.
Ik hoop wel dat mijn kaart gewoon geldig blijftquote:Op zondag 24 september 2023 22:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:caland haal dit weg anders is het weer caland
quote:Op zondag 24 september 2023 22:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat mijn kaart gewoon geldig blijft
Het is gewoon ongelooflijk vermoeiend als je dit nog hebt staan in één van de weinige vrije midweekse rondes.quote:Op zondag 24 september 2023 22:13 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik vertrouwen heb dat we dit rustig uitspelen hoor.
De enige manier om zekerheid te hebben is alles met een Y-chromosoom boven de 12 en onder de 55 niet meer toe te laten, triest genoeg. Lijkt me niet wenselijk.quote:Op zondag 24 september 2023 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het antwoord is niet zo moeilijk hoor. De voor burgemeesters beschikbare mogelijkheid om een meldplicht op te leggen, moet geen bestuurlijke bevoegdheid blijven, maar een automatische strafmaatregel bij mensen die gepakt worden. Een waar geen mogelijkheid tot afwijken bij is.quote:Op zondag 24 september 2023 22:18 schreef Qarrad het volgende:
[..]
De enige manier om zekerheid te hebben is alles met een Y-chromosoom boven de 12 en onder de 55 niet meer toe te laten, triest genoeg. Lijkt me niet wenselijk.
Een cultuur kweken als bij rugby en hockey gaat ook niet lukken, want dat zijn bubbels binnen een hele maatschappij die dit soort gedrag vertoont en zelfs bij hockey zien ze een toename van "voetbalgedrag" sinds meer mensen daarnaartoe stromen omdat voetbal al vanaf de jeugd gekaapt is door asociaal gedoe.
De politie terugtrekken en de clubs overal op afrekenen is niet eerlijk want dan spreekt het tuig buiten de stadions af, terrein waar de clubs niks over te zeggen hebben.
Dus tja, zeg mij maar hoe "we" de clubs weer terug gaan claimen uit de klauwen van het kutvolk dat het verziekt, want we hebben er decennia over gedaan om op dit punt terecht te komen in het kielzog van de hele maatschappij, die ook de onuitputtelijke bron van nieuw kutvolk vormt. Heb je net een deel schoongeveegd, staan er al weer nieuwe melkmuiltjes de boel te dirigeren en zich helemaal tifosi te voelen want wie maakt ze iets want "het hoort er een beetje bij".
Prettige wedstrijd, KNVB...
Ja dat was toch ook de bedoeling met die voetbalwet? Maar dat kon dus niet in Nederland. Ik ben geen jurist dus geen idee hoe het nu precies zat, maar mijn onderbuik wil precies wat jij zegt.quote:Op zondag 24 september 2023 22:26 schreef Schbrk250bpm het volgende:
[..]
Het antwoord is niet zo moeilijk hoor. De voor burgemeesters beschikbare mogelijkheid om een meldplicht op te leggen, moet geen bestuurlijke bevoegdheid blijven, maar een automatische maatregel bij mensen die gepakt worden. De eerste keer mag je je als supporter van ajax een jaar lang melden in Maastricht op de dag dat je club thuis speelt, om te voorkomen dat je die dag nog in de buurt van het eigen stadion kan komen. En ook bij de uitwedstrijden, maar dan juist weer in amsterdam (tenzij in de nabije omgeving, dan is het even puzzelen hoe of wat).
De tweede keer mag je direct een jaar gaan zitten.
De tijd van slap lullen is voorbij.
Wellicht is dat het beste als het er voor zorgt dat wij weer veilig naar wedstrijden kunnen.quote:Op zondag 24 september 2023 22:18 schreef Qarrad het volgende:
[..]
De enige manier om zekerheid te hebben is alles met een Y-chromosoom boven de 12 en onder de 55 niet meer toe te laten, triest genoeg. Lijkt me niet wenselijk.
Een cultuur kweken als bij rugby en hockey gaat ook niet lukken, want dat zijn bubbels binnen een hele maatschappij die dit soort gedrag vertoont en zelfs bij hockey zien ze een toename van "voetbalgedrag" sinds meer mensen daarnaartoe stromen omdat voetbal al vanaf de jeugd gekaapt is door asociaal gedoe.
De politie terugtrekken en de clubs overal op afrekenen is niet eerlijk want dan spreekt het tuig buiten de stadions af, terrein waar de clubs niks over te zeggen hebben.
Dus tja, zeg mij maar hoe "we" de clubs weer terug gaan claimen uit de klauwen van het kutvolk dat het verziekt, want we hebben er decennia over gedaan om op dit punt terecht te komen in het kielzog van de hele maatschappij, die ook de onuitputtelijke bron van nieuw kutvolk vormt. Heb je net een deel schoongeveegd, staan er al weer nieuwe melkmuiltjes de boel te dirigeren en zich helemaal tifosi te voelen want wie maakt ze iets want "het hoort er een beetje bij".
Prettige wedstrijd, KNVB...
quote:Op zondag 24 september 2023 22:26 schreef Tomatenboer het volgende:
Mislintat ontslagen bij Ajax.
Kwestie van tijd dat Steijn nu ook wordt ontslagen lijkt mij.
Heeft Ajax straks wel een competente trainer als ze weer tegen ons de wedstrijd moeten uitspelen.
D'r was gejank dat de criminelen niet op vakantie konden als "hun cluppie" speelde...quote:Op zondag 24 september 2023 22:29 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja dat was toch ook de bedoeling met die voetbalwet? Maar dat kon dus niet in Nederland. Ik ben geen jurist dus geen idee hoe het nu precies zat, maar mijn onderbuik wil precies wat jij zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |