SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hele goede reden om dinsdag niet te komen. "Veiligheid is daar overduidelijk niet te garanderen"quote:Op zondag 24 september 2023 17:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat die jongens nu vast zitten in dat stadion vind ik ook maar triest en eng.
Dit. Je kunt je niet eens fatsoenlijk voorbereiden. Nooit akkoord gaan met hervatting.quote:Op zondag 24 september 2023 17:10 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Hele goede reden om dinsdag niet te komen. "Veiligheid is daar overduidelijk niet te garanderen"
Lekker ergens op neutraal terrein laten uitspelen dan (en de locatie anoniem houden, niet dat dat lukt waarschijnlijk, maar dat terzijde).quote:Op zondag 24 september 2023 17:10 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Hele goede reden om dinsdag niet te komen. "Veiligheid is daar overduidelijk niet te garanderen"
Ik ken nog wel een veldje in Rotterdam...quote:Op zondag 24 september 2023 17:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Lekker ergens op neutraal terrein laten uitspelen dan.
In Zwitserlandquote:Op zondag 24 september 2023 17:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Lekker ergens op neutraal terrein laten uitspelen dan
Beverwijk?quote:Op zondag 24 september 2023 17:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Lekker ergens op neutraal terrein laten uitspelen dan (en de locatie anoniem houden, niet dat dat lukt waarschijnlijk, maar dat terzijde).
In elk fatsoenlijk protocol staat dat er in extreme situaties afgeweken kan worden van het protocol.quote:Op zondag 24 september 2023 17:16 schreef Scrummie het volgende:
Het beste zou zijn niet uitspelen en Ajax weer op 0 punten zetten. Maar ja, zo staat het niet in het protocol. Zonde.
Type Szymanskiquote:Op zondag 24 september 2023 17:21 schreef bbuddybb het volgende:
Jongons, laten we het even over de wedstrijd hebben. Wat waren we slecht he? Voetballend kwamen we er totaal niet uit. Dan zie je toch het gemis van een type als Kokcu.
Volgens de ding-dong net, wel. Nog ff de verplichte interviews met Hansie doen & pleitequote:Op zondag 24 september 2023 17:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hopelijk kunnen ONZE jongens snel naar huis.
Wat ongekend amateuristisch geregeld in Amsterdam.
Het was niet zo goed nee al waren we op de counter wel heel gevaarlijk. Gelukkig heeft Ajax ook maar 1 echte kans gehad. Verder nauwelijks in de problemen gekomen.quote:Op zondag 24 september 2023 17:21 schreef bbuddybb het volgende:
Jongons, laten we het even over de wedstrijd hebben. Wat waren we slecht he? Voetballend kwamen we er totaal niet uit. Dan zie je toch het gemis van een type als Kokcu.
Hoe was de sfeer buiten het stadion?quote:Op zondag 24 september 2023 17:22 schreef Caland het volgende:
Wat een anticlimax. Dit had gewoon 0-7 moeten eindigen.
Ontzettend gezellig, joden kunnen maar moeilijk verliezen. @Wotte mening over Gimenez?quote:Op zondag 24 september 2023 17:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoe was de sfeer buiten het stadion?
quote:Op zondag 24 september 2023 17:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ontzettend gezellig, joden kunnen maar moeilijk verliezen. @:wotte mening over Gimenez?
Feyenoord speelde gewoon prima joh. Wel redelijk op de counter inderdaad, maar je speelde tactisch uitstekend in op de bekende zwaktes van Ajax.quote:Op zondag 24 september 2023 17:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Het was niet zo goed nee al waren we op de counter wel heel gevaarlijk. Gelukkig heeft Ajax ook maar 1 echte kans gehad. Verder nauwelijks in de problemen gekomen.
We stonden gewoon 0-3 voor na 30 minuten en alsnog heb ik niet dat verlossende gevoel van een overwinningquote:Op zondag 24 september 2023 17:25 schreef TweedeKlum het volgende:
Unieke middag verkloot door trieste staatsmongolen.
Speelde een goede pot grote vriend.quote:Op zondag 24 september 2023 17:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ontzettend gezellig, joden kunnen maar moeilijk verliezen. @:wotte mening over Gimenez?
En terechtquote:Op zondag 24 september 2023 17:31 schreef Bezsen het volgende:
Arne zinspeelt op een reglementaire winst!
Godver, stond net bij de oven. Samenvatting?quote:Op zondag 24 september 2023 17:31 schreef Bezsen het volgende:
Arne zinspeelt op een reglementaire winst!
Tja, als je het zo cadeau krijgt. Wat was hun verdediging slecht zeg. Voorin waren ze wel dreigend maar het was meer blaffen dan bijten. Alleen Berghuis was echt gevaarlijk maar die gedroeg zich wel echt walgelijk de hele tijd.quote:Op zondag 24 september 2023 17:21 schreef bbuddybb het volgende:
Dat was zo'n beetje wel de samenvatting. Elke andere optie zou competitievervalsing zijn, waar Arne 100% gelijk in heeftquote:Op zondag 24 september 2023 17:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Godver, stond net bij de oven. Samenvatting?
AM vindt het competitievervalsing, sowieso, omdat zij donderdag hebben gespeeld zou nu hun fysiek zwakke fase aanbreken bijvoorbeeld.quote:Op zondag 24 september 2023 17:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zondag 24 september 2023 17:33 schreef Slobeend het volgende:
Arne had off the record nog iets te melden over de arbitrage?
Hun fysiek moeilijke periode zou nu aanbreken dus is het al competitievervalsing al had hij begrip voor de beslissing. Verder twijfels bij vandaag of morgen uitspelen omdat er spelers zijn die minstens 2 dagen nodig hebben om te herstellen van een wedstrijd. Reglementaire nederlaag zou voor hem een optie zijn.quote:Op zondag 24 september 2023 17:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja hij begon nog met ‘Alhoewel…’quote:Op zondag 24 september 2023 17:33 schreef Slobeend het volgende:
Arne had off the record nog iets te melden over de arbitrage?
Kenneth Perez liep ook weer te haten op Minteh bij ESPN.quote:Op zondag 24 september 2023 17:33 schreef WethouderHekking het volgende:
Minteh speelde ook weer een puike partij. Die gaat er wel komen.
WIJ GAAN STAKEN ALLEEN MET HOEVEEL IS DE VRAAG.quote:Op zondag 24 september 2023 17:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
FEYENOORD FEYENOORD WAT GAAN WIJ DOEN VANDAAAG
0 3 houden is nog wel het minst vervalsing.quote:Op zondag 24 september 2023 17:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Hun fysiek moeilijke periode zou nu aanbreken dus is het al competitievervalsing al had hij begrip voor de beslissing. Verder twijfels bij vandaag of morgen uitspelen omdat er spelers zijn die minstens 2 dagen nodig hebben om te herstellen van een wedstrijd. Reglementaire nederlaag zou voor hem een optie zijn.
Dat was het wel zo’n beetje.
Mss starten we wel gewoon met 3-3!!!!quote:Op zondag 24 september 2023 17:49 schreef klaasweetalles het volgende:
De knvb kennende gaan ze dit zo gunstig mogelijk maken voor 020 en hopen ze in zeist dat 020 in die 30 minuten die nog te spelen 4 keer gaan scoren
Als ze dit in november gaan doen word ik wel witheet.quote:Op zondag 24 september 2023 17:51 schreef fetX het volgende:
Graag even tempo met die beslissing @:knvb
je bedoelt 0-0 dat die wedstrijd in zijn geheel overgespeeld moet worden...quote:Op zondag 24 september 2023 17:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mss starten we wel gewoon met 3-3!!!!
Joris zal wel even warm draaien.quote:Op zondag 24 september 2023 17:51 schreef fetX het volgende:
Dat zou echt een grove schande zijn inderdaad.quote:Op zondag 24 september 2023 17:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als ze dit in november gaan doen word ik wel witheet.
Sterker zelfs, het staken van de wedstrijd was natuurlijk gewoon de intentie van die gekken omdat ze het niet konden hebben dat ze vernederd werden.quote:Op zondag 24 september 2023 17:41 schreef Document1 het volgende:
Overwinning en die neuzen drie wedstrijden zonder uitpubliek. Dat staken is allemaal wel leuk voor de bühne maar dat schrikt Sjonnie en z’n maten niet af. Drie zondagen bij Anita op de bank wel.
quote:Op zondag 24 september 2023 17:51 schreef fetX het volgende:
Exact en die macht moet je ze niet geven. Niet uitspelen, flinke boetes en de F-side en aanverwante vakken 10 potjes leeg laten.quote:Op zondag 24 september 2023 17:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sterker zelfs, het staken van de wedstrijd was natuurlijk gewoon de intentie van die gekken omdat ze het niet konden hebben dat ze vernederd werden.
Uiteraard. Dat is toch ook wat er mis is met dit systeem. Iets wat maanden geleden al is voorspeld wat ooit zou gebeuren. Dit werkt zo niet.quote:Op zondag 24 september 2023 17:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sterker zelfs, het staken van de wedstrijd was natuurlijk gewoon de intentie van die gekken omdat ze het niet konden hebben dat ze vernederd werden.
Dit was bij het bedenken van de regel al voorspeld & Groningen heeft bewezen dat het ook zo werkt.quote:Op zondag 24 september 2023 17:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Uiteraard. Dat is toch ook wat er mis is met dit systeem. Iets wat maanden geleden al is voorspeld wat ooit zou gebeuren. Dit werkt zo niet.
Erg jammer want ik denk echt dat het 0-5 was geworden
Altijd de eerste.quote:Op zondag 24 september 2023 17:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
En jullie maar denken dat jullie patent hadden op het bestormen van het stadion als het effe tegenzit.
Ha, mooi niet dus!
KNVB en goed beleidquote:Op zondag 24 september 2023 17:57 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Dit was bij het bedenken van de regel al voorspeld & Groningen heeft bewezen dat het ook zo werkt.
Maar goed, dat was Groningen, nu is het ajax. Mss dat dát het zetje is dat de knvb nodig heeft om met effectief beleid te komen? Al geloof ik dat voor geen seconde.
100% gelijk heb je.quote:Op zondag 24 september 2023 17:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En dus moet de straf hiervoor zwaarder zijn dan alleen de wedstrijd verliezen.quote:Op zondag 24 september 2023 17:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eens.quote:Op zondag 24 september 2023 17:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En dus moet de straf hiervoor zwaarder zijn dan alleen de wedstrijd verliezen.
Rest van het seizoen zonder publiek doe je ze alleen maar een plezier mee, dus dan maar punten aftrek.
Je bent dus hoe dan ook genaaid. Ajax moet echt een heel zware straf krijgen, anders gaat dit soort shit vaker gebeuren. Het kan niet zijn dat wij sportief het slachtoffer zijn van hun wangedrag.quote:Op zondag 24 september 2023 17:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Uiteraard. Dat is toch ook wat er mis is met dit systeem. Iets wat maanden geleden al is voorspeld wat ooit zou gebeuren. Dit werkt zo niet.
Erg jammer want ik denk echt dat het 0-5 was geworden.
Dinsdag uiterlijk inhalen en anders gewoon een reglementaire nederlaag.
Ik begin inmiddels ook steeds meer boos te worden.quote:
Ik geloof het meteenquote:Op zondag 24 september 2023 17:58 schreef fetX het volgende:
[..]
KNVB en goed beleid![]()
Let maar op, ze gaan dat potje nog in november laten inhalen ook.
Gaat de lokale driehoek natuurlijk nooit mee akkoord.quote:Op zondag 24 september 2023 18:01 schreef De_Kraam het volgende:
Bij staken in het vervolg de wedstrijd op dezelfde dag uitspelen in een leeg stadion zou op zich niet zo'n heel slecht idee zijn. @:knvb
Dan is de selectie woensdag pas terug.quote:Op zondag 24 september 2023 18:01 schreef De_Kraam het volgende:
Bij staken in het vervolg de wedstrijd op dezelfde dag uitspelen in een leeg stadion zou op zich niet zo'n heel slecht idee zijn. @:knvb
Direct ontruimen en doorspelen inderdaad. Dat is het eerlijkste.quote:Op zondag 24 september 2023 18:01 schreef De_Kraam het volgende:
Gewoon helemaal niet staken behalve in extreme omstandigheden. Niet als er wat bekertjes, vuurwerk of een batterij (@GGMM ) op het veld wordt gegooid.quote:Op zondag 24 september 2023 18:01 schreef De_Kraam het volgende:
quote:Op zondag 24 september 2023 18:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Gewoon helemaal niet staken behalve in extreme omstandigheden. Niet als er wat bekertjes, vuurwerk of een batterij (@:ggmm ) op het veld wordt gegooid.
Supporter uit het stadion halen, rest van zijn leven stadionverbod en door.
Dat is ook het ironische. Wij zijn de afgelopen 20 jaar in de Kuip vaak afgedroogd. Nooit een staken, niet na een dubbele bekerfinale, niet na weer een kansloze 0-4 nederlaag. Gaat het altijd goed, nee, helaas ook kanslozen bij ons.quote:Op zondag 24 september 2023 17:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eens.quote:Op zondag 24 september 2023 18:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Gewoon helemaal niet staken behalve in extreme omstandigheden. Niet als er wat bekertjes, vuurwerk of een batterij (@:ggmm ) op het veld wordt gegooid.
Fakkels en bekertjes kunnen nog wel, batterijen die spelers raken niet natuurlijk.quote:Op zondag 24 september 2023 18:06 schreef fetX het volgende:
[..]
En als een bekertje een speler raakt?quote:Op zondag 24 september 2023 18:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fakkels en bekertjes kunnen nog wel, batterijen die spelers raken niet natuurlijk.
Maar blijkbaar is dat een hele vreemde mening.
En een fakkel die een speler raakt?quote:Op zondag 24 september 2023 18:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fakkels en bekertjes kunnen nog wel, batterijen die spelers raken niet natuurlijk.
Als het een plastic beker is dan moet dat kunnenquote:Op zondag 24 september 2023 18:09 schreef fetX het volgende:
[..]
En als een bekertje een speler raakt?
Opnieuw spelen als in het restant uitspelen neem ik toch aan?quote:Op zondag 24 september 2023 18:08 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ]
Volgens @:ZKA hep dat op Whatsapp gestaan.
Dat je het nog steeds nodig vindt om zo vermoeiend te doen. Manman. En dan maar niet begrijpen dat het halve forum je uitspuugtquote:Op zondag 24 september 2023 18:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee overnieuwquote:Op zondag 24 september 2023 18:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Opnieuw spelen als in het restant uitspelen neem ik toch aan?
Wie bedoelt hij hiermee? Het bestuur van Ajax?quote:Op zondag 24 september 2023 18:08 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ]
Die zijn in staat om te vragen om de wedstrijd weer op 0-0 te laten beginnen.quote:Op zondag 24 september 2023 18:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Opnieuw spelen als in het restant uitspelen neem ik toch aan?
Mention me dan niet als je m'n mening niet wil horenquote:Op zondag 24 september 2023 18:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat je het nog steeds nodig vindt om zo vermoeiend te doen. Manman. En dan maar niet begrijpen dat het halve forum je uitspuugt
GGMM is een act waar je maar beter vrede mee kunt sluiten want je komt er toch nooit vanaf.quote:Op zondag 24 september 2023 18:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat je het nog steeds nodig vindt om zo vermoeiend te doen. Manman. En dan maar niet begrijpen dat het halve forum je uitspuugt
Ja. Dat ze weer op 0-0 willen beginnen.quote:Op zondag 24 september 2023 18:11 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Wie bedoelt hij hiermee? Het bestuur van Ajax?
quote:Op zondag 24 september 2023 18:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee overnieuw
Waarom zou Ajax nadeel moeten ondervinden van deze ongelukkige situatie?
Echt?quote:Op zondag 24 september 2023 18:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja. Dat ze weer op 0-0 willen beginnen.
FA GGMM heeft het gewoon even moeilijk en zit in zwaar weer.quote:Op zondag 24 september 2023 18:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wist niet dat @freaky40 in het bestuur zat.quote:Op zondag 24 september 2023 18:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja. Dat ze weer op 0-0 willen beginnen.
Dit was dan (in tegenstelling tot mijn mening over een fakkel vs een batterij op iemands hoofd) niet echt mijn mening.quote:Op zondag 24 september 2023 18:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Deze vond ik dan wel weer leuk
Ik weet eigenlijk niet waar uit de regels blijkt wanneer je een reglementair verlies hebt en wanneer je moet inhalen. Of is dat elke keer willekeur?quote:Op zondag 24 september 2023 18:13 schreef zoekeenleven het volgende:
reglementair verlies voor ajax lijkt me de enige juiste oplossing
Dat weet ik.quote:Op zondag 24 september 2023 18:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit was dan (in tegenstelling tot mijn mening over een fakkel vs een batterij op iemands hoofd) niet echt mijn mening.
dan wordt heel dat knvb kantoor in zeist gesloopt vermoed ik zo....quote:Op zondag 24 september 2023 18:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee overnieuw
Als @ZKA het zegt, zal het wel niet waar zijnquote:Op zondag 24 september 2023 18:08 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ]
Mwa, ik denk dat de F-Side er wel vrede mee heeftquote:Op zondag 24 september 2023 18:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dan wordt heel dat knvb kantoor in zeist gesloopt vermoed ik zo....
Nee puntenaftrek is nooit gebeurd. Wel kwam er een discussie hierover op gang na de incidenten vorig jaar.quote:Op zondag 24 september 2023 18:11 schreef Tomatenboer het volgende:
Toen FC Groningen - Ajax vorig seizoen werd gestaakt werd het restant uitgespeeld en kreeg FC Groningen punten in mindering toch dacht ik?
de wedatrijd zal niet overgespeeld worden, dat is in alle voorgaande wedstrijden ook niet gebeurdquote:Op zondag 24 september 2023 18:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, ik denk dat de F-Side er wel vrede mee heeft
Dat zullen we dan nog wel eens zienquote:Op zondag 24 september 2023 18:19 schreef klaasweetalles het volgende:
ook al zal deze overgespeeld worden dan wordt 020 nog een keer gesloopt
Die werden puur op het veld gegooid om te kloten en de wedstrijd te verzieken, niet met het doel om een speler te raken.quote:Op zondag 24 september 2023 18:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar wat vind je nu van een fakkel die een speler zou raken. Welke gradatie valt die?
Lijkt me niet echt handigquote:Op zondag 24 september 2023 18:13 schreef zoekeenleven het volgende:
reglementair verlies voor ajax lijkt me de enige juiste oplossing
Interview is niet klikbaar en verdwenen?quote:
Lijkt er wel opquote:Op zondag 24 september 2023 18:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Interview is niet klikbaar en verdwenen?
https://nos.nl/l/2491693quote:Op zondag 24 september 2023 18:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Interview is niet klikbaar en verdwenen?
quote:Op zondag 24 september 2023 18:46 schreef Ali_boo het volgende:
Word doorgeschakeld naar de website van espn
Waar we genoeg interviews zien ,behalve die van Slot
Dit idd^^quote:Op zondag 24 september 2023 18:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Slot mag niet benoemen dat het sowieso competitie vervalsing is waarschijnlijk cover up van espn/knvb.
Dit ja. Staken werkt in dit geval hoe dan ook in het voordeel van die grafk..rclub.quote:Op zondag 24 september 2023 18:06 schreef fetX het volgende:
[..]
GGMM is een prima user en adminquote:Op zondag 24 september 2023 18:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kan Brøbbie nog wat van leren.quote:
Eigenlijk wel, als een club stelsmatig illegale activiteiten doet, moet die club illegaal verklaard worden.quote:Op zondag 24 september 2023 18:59 schreef Netsplitter het volgende:
Het wordt tijd om die harde kernen hetzelfde te behandelen als die motorclubs die illegaal zijn verklaart.
Het is over of opnieuw.quote:Op zondag 24 september 2023 18:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee overnieuw
Ik ben blij dat je FA GGMM niet uitlacht zoals FA GGMM zelf wel heel vaak doet.quote:
Ik lach mezelf helemaal niet vaak uitquote:Op zondag 24 september 2023 19:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je FA GGMM niet uitlacht zoals FA GGMM zelf wel heel vaak doet.
Goed gewerkt Coco.
Eigenlijk sinds Berghuis naar Ajax is, stort Ajax helemaal in.quote:
Dat is geen toeval.quote:Op zondag 24 september 2023 19:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Eigenlijk sinds Berghuis naar Ajax is, stort Ajax helemaal in.
Ze stellen het duel Ajax - FC Volendam maar even uit. En anders verplaatsen ze in een weekend een wedstrijd maar naar de vrijdag en maandag.quote:Op zondag 24 september 2023 19:54 schreef Kerftminister het volgende:
1 november zou echt bizar zijn, als de KNVB daarvoor kiest.
Waarom zouden ze Volendam hiervoor moeten straffenquote:Op zondag 24 september 2023 19:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ze stellen het duel Ajax - FC Volendam maar even uit. En anders verplaatsen ze in een weekend een wedstrijd maar naar de vrijdag en maandag.
Een gestaakte wedstrijd hoor je binnen een week gewoon uit te spelen.
Flikkertje Berghuis durft hem niet eens aan te kijken. Ajax gaat geen Europees voetbal halen dus die randdebiel is helemaal voor niks naar 020 overgestapt. Pijnlijk.quote:
Je straft FC Volendam toch helemaal niet?quote:Op zondag 24 september 2023 19:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zouden ze Volendam hiervoor moeten straffen
Na die kansloze schwalbe, wat een genotsmoment was dat zeg. Berghuis was hun beste speler vandaag maar wat gedroeg die zich achterlijk.quote:
Geef het nog een paar wedstrijden en hij gaat net zulke domme rode kaarten pakken als dat hij bij ons deed.quote:Op zondag 24 september 2023 19:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Na die kansloze schwalbe, wat een genotsmoment was dat zeg. Berghuis was hun beste speler vandaag maar wat gedroeg die zich achterlijk.
Nou ja straffenquote:Op zondag 24 september 2023 19:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je straft FC Volendam toch helemaal niet?
Je geeft ze nu juist meer rust voor aankomend weekend.
Ja eens, als iemand gedupeerd dient te worden is dat Ajaxquote:Op zondag 24 september 2023 19:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ze stellen het duel Ajax - FC Volendam maar even uit. En anders verplaatsen ze in een weekend een wedstrijd maar naar de vrijdag en maandag.
Een gestaakte wedstrijd hoor je binnen een week gewoon uit te spelen.
Dan heeft Ajax allang een andere trainer een gaan ze vermoedelijk opportunistisch op de aanval spelen. Dit is zó oneerlijk.quote:Op zondag 24 september 2023 19:59 schreef Ali_boo het volgende:
De beoogde inhaaldatum is woensdag 1 november
Dat wordt volgens ESPN gefluisterd
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
FC Volendam zat sws al met een probleem omdat Ajax zo nodig een weekend vrij moest hebben voor Europees voetbal.quote:Op zondag 24 september 2023 20:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja straffen
Maar je verplaatst het probleem wel naar Volendam, die wedstrijd zal toch ingehaald moeten worden.
Het zal wel gewoon 1 november worden
Je mag toch geen andere spelers opstellen als de wedstrijd wordt uitgespeeld.quote:Op zondag 24 september 2023 20:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
GriepKNVB
Anderzijds is Luka dan vast wel terug en dan kan hij die Rensch even scheel tikken.
Dat is het probleem voor Ajax, niet voor ons.quote:Op zondag 24 september 2023 20:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je mag toch geen andere spelers opstellen als de wedstrijd wordt uitgespeeld.
Ik neem aan dat dit niet serieus is, er zijn weinig Ajacieden die denken dat dat rechtvaardig is.quote:Op zondag 24 september 2023 18:08 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ]
Dat zou écht schandalig zijn.quote:Op zondag 24 september 2023 19:59 schreef Ali_boo het volgende:
De beoogde inhaaldatum is woensdag 1 november
Dat wordt volgens ESPN gefluisterd
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vraag me af hoe het voor @Tarado en co voelt om het kleinste clubje van Nederland te zijnquote:
Ik word echt woest als dat 1 november wordt. Dat zou de meest oneerlijke optie zijn. Feyenoord is al benadeeld door het staken, aangezien het er nooit in zat dat Ajax ook nog maar aanspraak zou maken op een punt en het conditionele voordeel wat wegvalt.quote:Op zondag 24 september 2023 20:12 schreef Document1 het volgende:
Ik lees net dat de knvb pas morgen met een beslissing komt?
Met welk argument?quote:Op zondag 24 september 2023 20:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als dit 1 november wordt zal Joris wel in actie komen.![]()
Dat zijn altijd makkelijke overwinningen.
Ik zal dit Joris morgen even vragen, oke?quote:Op zondag 24 september 2023 20:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met welk argument?
1 november kan gewoon prima
Ben je nu aan het trollen of meen je dit serieus?quote:Op zondag 24 september 2023 20:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met welk argument?
1 november kan gewoon prima
Totaal niet. Ze overklast en 0-3 voor, maar toch met een k*tgevoel naar bed straks.quote:Op zondag 24 september 2023 18:57 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Dit scenario is eigenlijk mooier dan wanneer je 0-5 gewonnen had. Ajax supporters zijn zo wanhopig en angstig dat ze zelf maar de stekker uit de wedstrijd trekken. FC Groningen mentaliteit.
GGMM is na het batterij-incident weer een beetje tot zich zelf gekomen. Dus hij vist weer graag op dit moment.quote:Op zondag 24 september 2023 20:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Ben je nu aan het trollen of meen je dit serieus?
Als je niet begrijpt dat 1 november een behoorlijk oneerlijke optie is, is er echt iets mis met je.quote:Op zondag 24 september 2023 20:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
GGMM is na het batterij-incident weer een beetje tot zijn zelf gekomen. Dus hij vist weer graag op dit moment.
Waarom zou 1 november niet kunnen?quote:Op zondag 24 september 2023 20:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Ben je nu aan het trollen of meen je dit serieus?
Hij bekijkt dit natuurlijk wel vanuit een andere hoek.quote:Op zondag 24 september 2023 20:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Als je niet begrijpt dat 1 november een behoorlijk oneerlijke optie is, is er echt iets mis met je.
Dat dus.quote:Op zondag 24 september 2023 20:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar ik vrees eigenlijk wel een beetje dat dit het gaat worden. De KNVB beslist pas morgen dus je kan er voor deze week eigenlijk wel een streep door zetten, ze willen die wedstrijd gewoon uitspelen en het programma is verder vol.
Dan weet ik het goed gemaakt.quote:Op zondag 24 september 2023 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou 1 november niet kunnen?
Tuurlijk is het kut, maar je haalt je als KNVB toch veel meer ellende op de hals door die wedstrijd morgen te spelen, daar weer de boel voor te moeten organiseren en dan weer Volendam ook nog eens te moeten verzetten?
Je kan doen alsof dat heel makkelijk is, maar dat kunnen ze niet zomaar even doen
Verliezen is nooit leuk maar wat bedoel je verder?quote:Op zondag 24 september 2023 20:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Vraag me af hoe het voor @:tarado en co voelt om het kleinste clubje van Nederland te zijn
Nah, hier kun je Ajax supporters nog tot in lengte van jaren mee om de oren slaan. Zelf de stekker uit een wedstrijd trekken, zieliger wordt het niet.quote:Op zondag 24 september 2023 20:19 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Totaal niet. Ze overklast en 0-3 voor, maar toch met een k*tgevoel naar bed straks.
Ben je nu aan het trollen of meen je dit serieus?quote:Op zondag 24 september 2023 20:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan weet ik het goed gemaakt.
We geven FC Volendam dan gewoon de 3 punten.Ze kunnen die goed gebruiken.
Mss zijn ze nu wel stiekem bezig en is er een lege Feyenoordbus naar Rotterdam gereden.quote:Op zondag 24 september 2023 20:22 schreef GGMM het volgende:
Daarom hadden ze het vandaag gewoon moeten uitspelen, nadat dat publiek weg was. Desnoods om 20:00
Stel je voor, je staat op het punt om je aartsrivaal gigantisch te vernederen, vervolgens kan je de wedstrijd niet uitspelen omdat hun publiek het niet kan hebben en zich gaat misdragen, en vervolgens moet het uitgespeeld worden op een voor hen veel gunstiger moment waarin ze bovendien volledig uitgerust kunnen aantreden.quote:Op zondag 24 september 2023 20:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik word echt woest als dat 1 november wordt. Dat zou de meest oneerlijke optie zijn. Feyenoord is al benadeeld door het staken, aangezien het er nooit in zat dat Ajax ook nog maar aanspraak zou maken op een punt en het conditionele voordeel wat wegvalt.
Of deze week en anders gewoon 0-3.
Het kan, maar het is de meest oneerlijke optie. Wedstrijd uitspelen in totaal andere omstandigheden die voor de club die achter staat en in overtreding is enorm in het voordeel is. Waarom zou een reglementaire 0-3 dan niet kunnen?quote:
FC Volendam moet dan in de beker spelen!quote:Op zondag 24 september 2023 20:24 schreef Zorro het volgende:
Wat is er zo moeilijk aan dit woensdag uitspelen en Volendam naar 1 november?
Al zou ik het eerlijker vinden om dit dinsdag uit te spelen en laat ajax maar zien wie ze tegen Volendam opstellen. Selectie is groot genoeg en anders hebben ze altijd nog die fantastische jeugd.
Volledig uitgerust zijn ze in elke situatie waarbij verdergespeeld wordt dat is geen argument voor 1 november.quote:Op zondag 24 september 2023 20:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Stel je voor, je staat op het punt om je aartsrivaal gigantisch te vernederen, vervolgens kan je de wedstrijd niet uitspelen omdat hun publiek het niet kan hebben en zich gaat misdragen, en vervolgens moet het uitgespeeld worden op een voor hen veel gunstiger moment waarin ze bovendien volledig uitgerust kunnen aantreden.
Wat ben je dan genaaid, zeg. Wij worden eigenlijk gestraft voor hun wangedrag
Daar gaat Volendam ook (terecht) ziedend om zijn, die spelen een stuk liever nu tegen Ajax dan over een maand.quote:Op zondag 24 september 2023 20:24 schreef Zorro het volgende:
Wat is er zo moeilijk aan dit woensdag uitspelen en Volendam naar 1 november?
Al zou ik het eerlijker vinden om dit dinsdag uit te spelen en laat ajax maar zien wie ze tegen Volendam opstellen. Selectie is groot genoeg en anders hebben ze altijd nog die fantastische jeugd.
Nou zeg.quote:Op zondag 24 september 2023 20:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
FC Volendam moet dan in de beker spelen!
Ja.quote:Op zondag 24 september 2023 20:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat ben je dan genaaid, zeg. Wij worden eigenlijk gestraft voor hun wangedrag
Ja eens geen publiek gewoon politie buiten het stadion zetten desnoods met water kanon.quote:Op zondag 24 september 2023 20:20 schreef PotjeSambal het volgende:
Ze spelen het morgenmiddag maar uit. Kut ajax.
Negeer alsjeblieft die Boussaadia-act. Ongelooflijk vermoeiend.quote:Op zondag 24 september 2023 20:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Het kan, maar het is de meest oneerlijke optie. Wedstrijd uitspelen in totaal andere omstandigheden die voor de club die achter staat en in overtreding is enorm in het voordeel is. Waarom zou een reglementaire 0-3 dan niet kunnen?
Dat zou ook kunnen (en dat mag van mij ook)quote:Op zondag 24 september 2023 20:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Het kan, maar het is de meest oneerlijke optie. Wedstrijd uitspelen in totaal andere omstandigheden die voor de club die achter staat en in overtreding is enorm in het voordeel is. Waarom zou een reglementaire 0-3 dan niet kunnen?
Dit inderdaad.quote:Op zondag 24 september 2023 20:24 schreef Zorro het volgende:
Wat zijn eigenlijk de gevolgen voor Feyenoord als ze gewoon elke voorgestelde nieuwe datum weigeren? Kan dat überhaupt? Of heb je als club geen keus en ben je min-of-meer gedwongen de datum te accepteren die de KNVB je opdraagt omdat je anders zelf een reglementaire nederlaag krijgt?quote:Op zondag 24 september 2023 20:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is inderdaad allang gebeurd dus dat is geen argument meer.quote:Op zondag 24 september 2023 20:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen (en dat mag van mij ook)
Maar dan beloon je eigenlijk die tokkies die de wedstrijd vandaag verpesten. Al heb je dat sowieso al gedaan nu.
En de doelpunten makerts naar eigen keus invullen?quote:Op zondag 24 september 2023 20:28 schreef Haringkop het volgende:
Uitslag verdubbelen is eigenlijk de enige eerlijke optie. Iedereen weet dat dit op 0-6 zou eindigen.
Slot had aangegeven in een interview dat dit voor spelers als bijvoorbeeld Trauner niet te doen is, die hebben meer rust nodig na een wedstrijd.quote:Op zondag 24 september 2023 20:20 schreef PotjeSambal het volgende:
Ze spelen het morgenmiddag maar uit. Kut ajax.
Ik heb geen idee. Het is mij ook totaal onduidelijk wanneer ze een wedstrijd definitief staken en afdoen met een reglementaire overwinning en wanneer niet.quote:Op zondag 24 september 2023 20:28 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wat zijn eigenlijk de gevolgen voor Feyenoord als ze gewoon elke voorgestelde nieuwe datum weigeren? Kan dat überhaupt? Of heb je als club geen keus en ben je min-of-meer gedwongen de datum te accepteren die de KNVB je opdraagt omdat je anders zelf een reglementaire nederlaag krijgt?
4-0 Gimenezquote:Op zondag 24 september 2023 20:29 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
En de doelpunten makerts naar eigen keus invullen?
Enige reden om de wedstrijd door te laten spelen, is om Santi aan z'n hattrick te laten komen.quote:Op zondag 24 september 2023 20:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar wat was Santi goed zeg.
Je hebt die punten toch nodig op een gegeven moment.quote:Op zondag 24 september 2023 20:28 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wat zijn eigenlijk de gevolgen voor Feyenoord als ze gewoon elke voorgestelde nieuwe datum weigeren? Kan dat überhaupt? Of heb je als club geen keus en ben je min-of-meer gedwongen de datum te accepteren die de KNVB je opdraagt omdat je anders zelf een reglementaire nederlaag krijgt?
Ik hoop stiekem dat Feyenoord hier wel een principekwestie van maakt en elke andere optie dan de komende dagen uitspelen of reglementaire nederlaag voor Ajax weigert. Ook is krijg je er dan zelf misschien gezeik mee.
Dat weekje rust had hem wel goed gedaan jaquote:Op zondag 24 september 2023 20:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar wat was Santi goed zeg.
Kunnen we om dobbelen.quote:Op zondag 24 september 2023 20:29 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Vergeet de neuspleister niet.quote:Op zondag 24 september 2023 20:30 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dat weekje rust had hem wel goed gedaan ja
Als je verder laat spelen op 1 november en het zou nog 3-3 worden beloon je dat tuig nog meer.quote:Op zondag 24 september 2023 20:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen (en dat mag van mij ook)
Maar dan beloon je eigenlijk die tokkies die de wedstrijd vandaag verpesten. Al heb je dat sowieso al gedaan nu.
Dat wordt wel heel onwaarschijnlijk, maar inderdaad.quote:Op zondag 24 september 2023 20:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als je verder laat spelen op 1 november en het zou nog 3-3 worden beloon je dat tuig nog meer.
Ja, lokale driehoek schijnt geen toestemming/vergunning te geven. Gaat niet om rust.quote:Op zondag 24 september 2023 20:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja eens geen publiek gewoon politie buiten het stadion zetten desnoods met water kanon.
Moet toch gewoon te regelen zijn.
Dat ajax te weinig rust krijgt richting Volendam is eigen schuld dikke bult.
O.k., nog niet meegekregen.quote:Op zondag 24 september 2023 20:29 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Slot had aangegeven in een interview dat dit voor spelers als bijvoorbeeld Trauner niet te doen is, die hebben meer rust nodig na een wedstrijd.
Morgenochtend op de toekomst, achter gesloten deuren. Wedstrijd tegen Volendam ook een dagje opschuiven (evt ook zonder publiek als dat op korte termijn niet met politie te regelen is) en klaar.quote:Op zondag 24 september 2023 20:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eigenlijk is, na het vandaag uitspelen en de wedstrijd met 0-3 afdoen, 1 november gewoon de ENIGE optie.
Dat kan blijkbaar niet omdat Trauner conditioneel niet in orde is.quote:Op zondag 24 september 2023 20:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Morgenochtend op de toekomst, achter gesloten deuren. Wedstrijd tegen Volendam ook een dagje opschuiven (evt ook zonder publiek als dat op korte termijn niet met politie te regelen is) en klaar.
in FM gaat dat wel zo simpel ja.quote:Op zondag 24 september 2023 20:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Morgenochtend op de toekomst, achter gesloten deuren. Wedstrijd tegen Volendam ook een dagje opschuiven (evt ook zonder publiek als dat op korte termijn niet met politie te regelen is) en klaar.
Nu ga je wel echt te ver.quote:Op zondag 24 september 2023 20:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan blijkbaar niet omdat Trauner conditioneel niet in orde is.
Mijn excusesquote:Op zondag 24 september 2023 20:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nu ga je wel echt te ver.
Van Trauner blijf je af of anders heb je met mij te maken.
De toekomst is toch helemaal geen veilige omgeving. In Amsterdam hebben ze al jaren de supporters niet onder controle.quote:Op zondag 24 september 2023 20:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Pleurt op met de toekomst, ze komen maar lekker naar Varkenoordquote:Op zondag 24 september 2023 20:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
@Treinhoer @Treinhomoquote:Op zondag 24 september 2023 20:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ook in de 1 op 1 wint die bijna altijd eigenlijk. Alleen soms draaft die zn actie te ver door. Maar echt een geweldige spits inderdaad. Die is na dit seizoen voor minimaal 45 miljoen weg.quote:Op zondag 24 september 2023 20:29 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Als het deze week niet kan dan, dan deze stand laten staan. Alle scenario’s zijn oneerlijk, dat zal de KNVB verder maar met Ajax moet afhandelen. Hard straffen lijkt me gepast, mij durft geen maatregelen te nemen terwijl dit al de zoveelste keer is dat de aanhang vuurwerk op het veld gooit. Hoezo hangen er geen netten in de arena? Dit scenario van vandaag kom je van te voren al bedenken.quote:Op zondag 24 september 2023 20:45 schreef alopio het volgende:
Ach ook 1 November trekken we hem wel over de streep. Maar raar is het wel. Feyenoord wordt opgezadeld met een extra wedstrijd in het drukke programma. Ajax gaat dan natuurlijk vol op de aanval alles of niets spelen met een nieuwe trainer, onrust misschien minder in Amsterdam. Spelers die net iets beter ingespeeld zijn op elkaar. Kan zomaar 1-3 of 2-3 worden. Als het deze week niet kan gewoon de 0-3 laten staan en klaar.
Maar ja..knvb
Je geeft ook een vrijbrief aan de relschoppers. Gaat het kut, sta je achter, slechte wedstrijd, hup gooi allemaal teringzooi op het veld en wellicht wordt het over 2 maanden verder gespeeld. Handig om te onthouden als je totaal niet in de wedstrijd zit en 0-1 achter staat in een topper terwijl je een paar dagen ervoor een zware wedstrijd hebt gehad en de spelers niet topfit zijn.quote:Op zondag 24 september 2023 20:49 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Als het deze week niet kan dan, dan deze stand laten staan. Alle scenario’s zijn oneerlijk, dat zal de KNVB verder maar met Ajax moet afhandelen. Hard straffen lijkt me gepast, mij durft geen maatregelen te nemen terwijl dit al de zoveelste keer is dat de aanhang vuurwerk op het veld gooit. Hoezo hangen er geen netten in de arena? Dit scenario van vandaag kom je van te voren al bedenken.
Ajax heeft niets te willen lijkt me. Dat ze überhaupt eisen hebben. Ik zou als club heel stil zijn en elk voorstel van Feyenoord accepteren met gebogen hoofd en een grote sorryquote:
Ajax heeft niet zoveel te willen lijkt me. Zij hebben zelf hun veiligheid niet op orde. Waarom hebben zij geen netten hangen bijvoorbeeld?quote:
Wat een onzin. In bijna elke andere sport kan dat wel en die zijn conditioneel veel zwaarder.quote:Op zondag 24 september 2023 20:29 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Slot had aangegeven in een interview dat dit voor spelers als bijvoorbeeld Trauner niet te doen is, die hebben meer rust nodig na een wedstrijd.
Lijkt me simpel. Kan je daar niet aan voldoen dan reglementair verlies. Al is zelfs dat in het voordeel van de tokkiesquote:Op zondag 24 september 2023 20:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh, de regel binnen 72 uur spelen is mij onbekend,
Mooie regel als die bestaat.
Nog voordeel willen halen uit het gedrag van hun supporters ookquote:
Oke leuk voor je. Punt is dat Feyenoord geen nadeel zou moeten ondervinden omdat ze het in amsterdam allemaal niet normaal kunnen organiseren.quote:Op zondag 24 september 2023 20:57 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Wat een onzin. In bijna elke andere sport kan dat wel en die zijn conditioneel veel zwaarder.
quote:Op zondag 24 september 2023 20:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nog voordeel willen halen uit het gedrag van hun supporters ook
Walgelijke club.
Dat is makkelijk gezegd, maar als het buiten Ajax schuld om niet te organiseren is dan houdt het op natuurlijk.quote:Op zondag 24 september 2023 20:59 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Oke leuk voor je. Punt is dat Feyenoord geen nadeel zou moeten ondervinden omdat ze het in amsterdam allemaal niet normaal kunnen organiseren.
Als ik Ajax was zou ik ook wat anders willen ja.quote:
Ik geef je toch gelijk?quote:Op zondag 24 september 2023 20:59 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Oke leuk voor je. Punt is dat Feyenoord geen nadeel zou moeten ondervinden omdat ze het in amsterdam allemaal niet normaal kunnen organiseren.
Ja inderdaad, en dan moet de westrijd reglementair afgehandeld wordenquote:Op zondag 24 september 2023 21:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is makkelijk gezegd, maar als het buiten Ajax schuld om niet te organiseren is dan houdt het op natuurlijk.
Precies. Dus gewoon aftikken op deze 0-3quote:Op zondag 24 september 2023 21:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is makkelijk gezegd, maar als het buiten Ajax schuld om niet te organiseren is dan houdt het op natuurlijk.
Of op 1 november uitgespeeld worden.quote:Op zondag 24 september 2023 21:05 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ja inderdaad, en dan moet de westrijd reglementair afgehandeld worden
Hopelijk mag Los ZetasGod zijn goals houden.quote:Op zondag 24 september 2023 21:07 schreef fetX het volgende:
Ah, binnen 72u dus. En anders 0-3.
Nou ja, dan wordt het dus het laatste als ze zich aan hun eigen regels houden.
En dan komt Ajax er nog gunstig van af eigenlijk.quote:Op zondag 24 september 2023 21:07 schreef fetX het volgende:
Ah, binnen 72u dus. En anders 0-3.
Nou ja, dan wordt het dus het laatste als ze zich aan hun eigen regels houden.
Het had niet beter dan dit kunnen zijn. Dat het grote Ajax, en alle kneuzen erbij doodsbang waren voor 0-10. Maar Hancko is niet zo goed toch? @Taradoquote:Op zondag 24 september 2023 21:12 schreef alopio het volgende:
Toch wel zuur. Zijn we een keer de baas in de Arena krijg je dit. Sour losers daar.
Ipv dat het nu over de wedstrijd gaat en over de fantastische Santi ouwehoeren we alleen maar over het inhalen. Laat de KNVB nou slim zijn en deze poppenkast stoppen door deze tussenstand als eindstand aan te houden.
Nee dan is de tussenstand de eindstand.quote:Op zondag 24 september 2023 21:14 schreef Middelpunt het volgende:
Een reglementaire nederlaag zou 0-3 betekenen. Maar het stond al 0-3 dus dat wordt dan 0-6.
Ajax had het vandaag prima kunnen organiseren. Dat is ze al niet gelukt.quote:Op zondag 24 september 2023 21:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeker. Het was anders gewoon 0-5 geworden op z’n minst.quote:Op zondag 24 september 2023 21:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En dan komt Ajax er nog gunstig van af eigenlijk.
Voelt nog steeds bestolen aan, maar op halve kracht een 0-3 is natuurlijk ook wel prettig.
Ja, ze begonnen te gooien op het moment dat Feyenoord weer kansen begon te krijgen.quote:Op zondag 24 september 2023 21:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Zeker. Het was anders gewoon 0-5 geworden op z’n minst.
Als dat zo'n rare gedachte is snap ik de angst niet om het op 1 november uit te spelen.quote:Op zondag 24 september 2023 21:26 schreef klaasweetalles het volgende:
en dan denken ze dat die laatste 30 minuten nog wat gaan klaarmaken
Wellicht nog wel meer, je zag steeds meer dat het een rondo werd. Maar goed, het was nooit mogelijk geweest om dit uit te spelen met een grote winstpartij, want het was voorbedachte rade.quote:Op zondag 24 september 2023 21:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Zeker. Het was anders gewoon 0-5 geworden op z’n minst.
En ik neig nu ook naar de ruim gewoon de fakkels op en ga verder spelen.quote:Op zondag 24 september 2023 21:27 schreef fetX het volgende:
Het zou in ieder geval verstandig zijn om ook netten op te gaan hangen in die galmbak.
misschien omdat het overvolle programma dat niet toelaatquote:Op zondag 24 september 2023 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als dat zo'n rare gedachte is snap ik de angst niet om het op 1 november uit te spelen.
Is geen angst, het past gewoon niet in de verdere sportieve kalender van Feyenoord. Ajax had vandaag die wedstrijd moet organiseren, is ze niet gelukt. Waarom dan op herkansing in november.quote:Op zondag 24 september 2023 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als dat zo'n rare gedachte is snap ik de angst niet om het op 1 november uit te spelen.
Ik snap nog steeds niet waarom er niemand bij Ajax had bedacht dat je gewoon netten had moeten ophangen bij deze wedstrijd (of misschien wel bij elke wedstrijd gezien de stemming daar). Dit kon je toch wel kilometers afstand zien aankomen.quote:Op zondag 24 september 2023 21:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wellicht nog wel meer, je zag steeds meer dat het een rondo werd. Maar goed, het was nooit mogelijk geweest om dit uit te spelen met een grote winstpartij, want het was voorbedachte rade.
Dan waren ze weer door gaan gooien totdat de situatie zo onveilig was geworden, zoals vaker gezegd ze konden het gewoon niet hebben dat ze wellicht hun grootste nederlaag aller tijden gingen oplopen uitgerekend tegen Feyenoord.quote:Op zondag 24 september 2023 21:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En ik neig nu ook naar de ruim gewoon de fakkels op en ga verder spelen.
Klopt, dat is inmiddels wel duidelijk met alle appjes en berichten van journalisten die je op X rond ziet circuleren.quote:Op zondag 24 september 2023 21:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wellicht nog wel meer, je zag steeds meer dat het een rondo werd. Maar goed, het was nooit mogelijk geweest om dit uit te spelen met een grote winstpartij, want het was voorbedachte rade.
Ajax heeft er letterlijk niks aan gedaan. Het feit dat ze nu die 0-3 niet willen laten staan betekent dat ze willen profiteren van die staking. Gewoon een verrotte club.quote:Op zondag 24 september 2023 21:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom er niemand bij Ajax had bedacht dat je gewoon netten had moeten ophangen bij deze wedstrijd (of misschien wel bij elke wedstrijd gezien de stemming daar). Dit kon je toch wel kilometers afstand zien aankomen.
Stel dat Ajax het dan op z,n heupen heeft en nog een gelijkspel uit het vuur sleept. Dan krijg je weer veel gezeur over competitievervalsing en zijn de raddraaiers de grote winnaars.quote:Op zondag 24 september 2023 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens hoor.quote:Op zondag 24 september 2023 21:33 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Stel dat Ajax het dan op z,n heupen en nog een gelijkspel uit het vuur sleept. Dan krijg je weer veel gezeur over competitievervalsing en zijn de raddraaiers de grote winnaars.
Ik hoop zo dat de KNVB dit niet toe gaat laten. En hopelijk gaan ze zich gewoon aan hun eigen regels houden en spelen we binnen 72u of een reglementaire 0-3. Daarnaast moet die hele regelgeving rondom stakingen op de schop. Je kunt hier nu zo makkelijk misbruik van maken wat dus nog voordeel op kan leveren ook.quote:Op zondag 24 september 2023 21:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ajax heeft er letterlijk niks aan gedaan. Het feit dat ze nu die 0-3 niet willen staan betekent dat ze willen profiteren van die staking. Gewoon een verrotte club.
Daarom moet je de wedstrijd wel uit willen spelen (zonder publiek) en niet 0-3 als uitslag accepteren. We zijn zoveel sterker en onze spelers zullen tot op het bot gemotiveerd zijn.quote:Op zondag 24 september 2023 21:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan waren ze weer door gaan gooien totdat de situatie zo onveilig was geworden, zoals vaker gezegd ze konden het gewoon niet hebben dat ze wellicht hun grootste nederlaag aller tijden gingen oplopen uitgerekend tegen Feyenoord.
En jammer genoeg gaat dat beloond worden.
Heeft niks met angst te maken, maar ze hebben wel wat beters te doen. Champions League spelen bijvoorbeeld.quote:Op zondag 24 september 2023 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zou gewoon weer een ‘wedstrijd’ zijn waar je een serieuze voorbereiding voor moet uittrekken, dat is ongewenst in het al overvolle schema. Bovendien is het voor Ajax een stuk makkelijker om de tactiek daarop aan te passen, omdat je dan fit opportunistisch op de aanval te spelen. Plus dat het kan gebeuren dat wij spelers missen die nu op het veld staan.quote:Op zondag 24 september 2023 21:33 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Stel dat Ajax het dan op z,n heupen en nog een gelijkspel uit het vuur sleept. Dan krijg je weer veel gezeur over competitievervalsing en zijn de raddraaiers de grote winnaars.
Jezus man wat heb jij vandaag gerooktquote:Op zondag 24 september 2023 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens hoor.
Maar om dan net te doen alsof het totaal van de pot gerukt is dat Ajax nog terugkomt is dan niet helemaal juist. Die angst leeft dan wel degelijk.
Ik denk dat eindstand 0-3 ook de minst kutte oplossing is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |