Als je verder laat spelen op 1 november en het zou nog 3-3 worden beloon je dat tuig nog meer.quote:Op zondag 24 september 2023 20:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen (en dat mag van mij ook)
Maar dan beloon je eigenlijk die tokkies die de wedstrijd vandaag verpesten. Al heb je dat sowieso al gedaan nu.
Dat wordt wel heel onwaarschijnlijk, maar inderdaad.quote:Op zondag 24 september 2023 20:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als je verder laat spelen op 1 november en het zou nog 3-3 worden beloon je dat tuig nog meer.
Ja, lokale driehoek schijnt geen toestemming/vergunning te geven. Gaat niet om rust.quote:Op zondag 24 september 2023 20:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja eens geen publiek gewoon politie buiten het stadion zetten desnoods met water kanon.
Moet toch gewoon te regelen zijn.
Dat ajax te weinig rust krijgt richting Volendam is eigen schuld dikke bult.
O.k., nog niet meegekregen.quote:Op zondag 24 september 2023 20:29 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Slot had aangegeven in een interview dat dit voor spelers als bijvoorbeeld Trauner niet te doen is, die hebben meer rust nodig na een wedstrijd.
Morgenochtend op de toekomst, achter gesloten deuren. Wedstrijd tegen Volendam ook een dagje opschuiven (evt ook zonder publiek als dat op korte termijn niet met politie te regelen is) en klaar.quote:Op zondag 24 september 2023 20:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eigenlijk is, na het vandaag uitspelen en de wedstrijd met 0-3 afdoen, 1 november gewoon de ENIGE optie.
Dat kan blijkbaar niet omdat Trauner conditioneel niet in orde is.quote:Op zondag 24 september 2023 20:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Morgenochtend op de toekomst, achter gesloten deuren. Wedstrijd tegen Volendam ook een dagje opschuiven (evt ook zonder publiek als dat op korte termijn niet met politie te regelen is) en klaar.
in FM gaat dat wel zo simpel ja.quote:Op zondag 24 september 2023 20:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Morgenochtend op de toekomst, achter gesloten deuren. Wedstrijd tegen Volendam ook een dagje opschuiven (evt ook zonder publiek als dat op korte termijn niet met politie te regelen is) en klaar.
Nu ga je wel echt te ver.quote:Op zondag 24 september 2023 20:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan blijkbaar niet omdat Trauner conditioneel niet in orde is.
Mijn excusesquote:Op zondag 24 september 2023 20:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nu ga je wel echt te ver.
Van Trauner blijf je af of anders heb je met mij te maken.
De toekomst is toch helemaal geen veilige omgeving. In Amsterdam hebben ze al jaren de supporters niet onder controle.quote:Op zondag 24 september 2023 20:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Pleurt op met de toekomst, ze komen maar lekker naar Varkenoordquote:Op zondag 24 september 2023 20:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
@Treinhoer @Treinhomoquote:Op zondag 24 september 2023 20:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ook in de 1 op 1 wint die bijna altijd eigenlijk. Alleen soms draaft die zn actie te ver door. Maar echt een geweldige spits inderdaad. Die is na dit seizoen voor minimaal 45 miljoen weg.quote:Op zondag 24 september 2023 20:29 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
En de doelpunten makerts naar eigen keus invullen?
Dit inderdaad. Als het deze week niet kan dan, dan deze stand laten staan. Alle scenario’s zijn oneerlijk, dat zal de KNVB verder maar met Ajax moet afhandelen. Hard straffen lijkt me gepast, mij durft geen maatregelen te nemen terwijl dit al de zoveelste keer is dat de aanhang vuurwerk op het veld gooit. Hoezo hangen er geen netten in de arena? Dit scenario van vandaag kom je van te voren al bedenken.quote:Op zondag 24 september 2023 20:45 schreef alopio het volgende:
Ach ook 1 November trekken we hem wel over de streep. Maar raar is het wel. Feyenoord wordt opgezadeld met een extra wedstrijd in het drukke programma. Ajax gaat dan natuurlijk vol op de aanval alles of niets spelen met een nieuwe trainer, onrust misschien minder in Amsterdam. Spelers die net iets beter ingespeeld zijn op elkaar. Kan zomaar 1-3 of 2-3 worden. Als het deze week niet kan gewoon de 0-3 laten staan en klaar.
Maar ja..knvb
Je geeft ook een vrijbrief aan de relschoppers. Gaat het kut, sta je achter, slechte wedstrijd, hup gooi allemaal teringzooi op het veld en wellicht wordt het over 2 maanden verder gespeeld. Handig om te onthouden als je totaal niet in de wedstrijd zit en 0-1 achter staat in een topper terwijl je een paar dagen ervoor een zware wedstrijd hebt gehad en de spelers niet topfit zijn.quote:Op zondag 24 september 2023 20:49 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Als het deze week niet kan dan, dan deze stand laten staan. Alle scenario’s zijn oneerlijk, dat zal de KNVB verder maar met Ajax moet afhandelen. Hard straffen lijkt me gepast, mij durft geen maatregelen te nemen terwijl dit al de zoveelste keer is dat de aanhang vuurwerk op het veld gooit. Hoezo hangen er geen netten in de arena? Dit scenario van vandaag kom je van te voren al bedenken.
Ajax heeft niets te willen lijkt me. Dat ze überhaupt eisen hebben. Ik zou als club heel stil zijn en elk voorstel van Feyenoord accepteren met gebogen hoofd en een grote sorryquote:
Ajax heeft niet zoveel te willen lijkt me. Zij hebben zelf hun veiligheid niet op orde. Waarom hebben zij geen netten hangen bijvoorbeeld?quote:
Wat een onzin. In bijna elke andere sport kan dat wel en die zijn conditioneel veel zwaarder.quote:Op zondag 24 september 2023 20:29 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Slot had aangegeven in een interview dat dit voor spelers als bijvoorbeeld Trauner niet te doen is, die hebben meer rust nodig na een wedstrijd.
Lijkt me simpel. Kan je daar niet aan voldoen dan reglementair verlies. Al is zelfs dat in het voordeel van de tokkiesquote:Op zondag 24 september 2023 20:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh, de regel binnen 72 uur spelen is mij onbekend,
Mooie regel als die bestaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |