Wist niet dat @freaky40 in het bestuur zat.quote:Op zondag 24 september 2023 18:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja. Dat ze weer op 0-0 willen beginnen.
Dit was dan (in tegenstelling tot mijn mening over een fakkel vs een batterij op iemands hoofd) niet echt mijn mening.quote:Op zondag 24 september 2023 18:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Deze vond ik dan wel weer leuk
Ik weet eigenlijk niet waar uit de regels blijkt wanneer je een reglementair verlies hebt en wanneer je moet inhalen. Of is dat elke keer willekeur?quote:Op zondag 24 september 2023 18:13 schreef zoekeenleven het volgende:
reglementair verlies voor ajax lijkt me de enige juiste oplossing
Dat weet ik.quote:Op zondag 24 september 2023 18:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit was dan (in tegenstelling tot mijn mening over een fakkel vs een batterij op iemands hoofd) niet echt mijn mening.
dan wordt heel dat knvb kantoor in zeist gesloopt vermoed ik zo....quote:Op zondag 24 september 2023 18:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee overnieuw
Waarom zou Ajax nadeel moeten ondervinden van deze ongelukkige situatie?
Als @ZKA het zegt, zal het wel niet waar zijnquote:Op zondag 24 september 2023 18:08 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ]
Volgens @:ZKA hep dat op Whatsapp gestaan.
Mwa, ik denk dat de F-Side er wel vrede mee heeftquote:Op zondag 24 september 2023 18:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dan wordt heel dat knvb kantoor in zeist gesloopt vermoed ik zo....
Nee puntenaftrek is nooit gebeurd. Wel kwam er een discussie hierover op gang na de incidenten vorig jaar.quote:Op zondag 24 september 2023 18:11 schreef Tomatenboer het volgende:
Toen FC Groningen - Ajax vorig seizoen werd gestaakt werd het restant uitgespeeld en kreeg FC Groningen punten in mindering toch dacht ik?
de wedatrijd zal niet overgespeeld worden, dat is in alle voorgaande wedstrijden ook niet gebeurdquote:Op zondag 24 september 2023 18:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, ik denk dat de F-Side er wel vrede mee heeft
Dat zullen we dan nog wel eens zienquote:Op zondag 24 september 2023 18:19 schreef klaasweetalles het volgende:
ook al zal deze overgespeeld worden dan wordt 020 nog een keer gesloopt
Die werden puur op het veld gegooid om te kloten en de wedstrijd te verzieken, niet met het doel om een speler te raken.quote:Op zondag 24 september 2023 18:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar wat vind je nu van een fakkel die een speler zou raken. Welke gradatie valt die?
Lijkt me niet echt handigquote:Op zondag 24 september 2023 18:13 schreef zoekeenleven het volgende:
reglementair verlies voor ajax lijkt me de enige juiste oplossing
Interview is niet klikbaar en verdwenen?quote:
Lijkt er wel opquote:Op zondag 24 september 2023 18:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Interview is niet klikbaar en verdwenen?
https://nos.nl/l/2491693quote:Op zondag 24 september 2023 18:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Interview is niet klikbaar en verdwenen?
quote:Op zondag 24 september 2023 18:46 schreef Ali_boo het volgende:
Word doorgeschakeld naar de website van espn
Waar we genoeg interviews zien ,behalve die van Slot
Dit idd^^quote:Op zondag 24 september 2023 18:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Slot mag niet benoemen dat het sowieso competitie vervalsing is waarschijnlijk cover up van espn/knvb.
Dit ja. Staken werkt in dit geval hoe dan ook in het voordeel van die grafk..rclub.quote:Op zondag 24 september 2023 18:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Gewoon helemaal niet staken behalve in extreme omstandigheden. Niet als er wat bekertjes, vuurwerk of een batterij (@:ggmm ) op het veld wordt gegooid.
Supporter uit het stadion halen, rest van zijn leven stadionverbod en door.
GGMM is een prima user en adminquote:Op zondag 24 september 2023 18:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat je het nog steeds nodig vindt om zo vermoeiend te doen. Manman. En dan maar niet begrijpen dat het halve forum je uitspuugt
Kan Brøbbie nog wat van leren.quote:
Eigenlijk wel, als een club stelsmatig illegale activiteiten doet, moet die club illegaal verklaard worden.quote:Op zondag 24 september 2023 18:59 schreef Netsplitter het volgende:
Het wordt tijd om die harde kernen hetzelfde te behandelen als die motorclubs die illegaal zijn verklaart.
Het is over of opnieuw.quote:Op zondag 24 september 2023 18:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee overnieuw
Waarom zou Ajax nadeel moeten ondervinden van deze ongelukkige situatie?
Ik ben blij dat je FA GGMM niet uitlacht zoals FA GGMM zelf wel heel vaak doet.quote:
Ik lach mezelf helemaal niet vaak uitquote:Op zondag 24 september 2023 19:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je FA GGMM niet uitlacht zoals FA GGMM zelf wel heel vaak doet.
Goed gewerkt Coco.
Eigenlijk sinds Berghuis naar Ajax is, stort Ajax helemaal in.quote:
Dat is geen toeval.quote:Op zondag 24 september 2023 19:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Eigenlijk sinds Berghuis naar Ajax is, stort Ajax helemaal in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |