Met welk argument?quote:Op zondag 24 september 2023 20:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als dit 1 november wordt zal Joris wel in actie komen.![]()
Dat zijn altijd makkelijke overwinningen.
Ik zal dit Joris morgen even vragen, oke?quote:Op zondag 24 september 2023 20:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met welk argument?
1 november kan gewoon prima
Ben je nu aan het trollen of meen je dit serieus?quote:Op zondag 24 september 2023 20:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met welk argument?
1 november kan gewoon prima
Totaal niet. Ze overklast en 0-3 voor, maar toch met een k*tgevoel naar bed straks.quote:Op zondag 24 september 2023 18:57 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Dit scenario is eigenlijk mooier dan wanneer je 0-5 gewonnen had. Ajax supporters zijn zo wanhopig en angstig dat ze zelf maar de stekker uit de wedstrijd trekken. FC Groningen mentaliteit.
GGMM is na het batterij-incident weer een beetje tot zich zelf gekomen. Dus hij vist weer graag op dit moment.quote:Op zondag 24 september 2023 20:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Ben je nu aan het trollen of meen je dit serieus?
Als je niet begrijpt dat 1 november een behoorlijk oneerlijke optie is, is er echt iets mis met je.quote:Op zondag 24 september 2023 20:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
GGMM is na het batterij-incident weer een beetje tot zijn zelf gekomen. Dus hij vist weer graag op dit moment.
Waarom zou 1 november niet kunnen?quote:Op zondag 24 september 2023 20:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Ben je nu aan het trollen of meen je dit serieus?
Hij bekijkt dit natuurlijk wel vanuit een andere hoek.quote:Op zondag 24 september 2023 20:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Als je niet begrijpt dat 1 november een behoorlijk oneerlijke optie is, is er echt iets mis met je.
Dat dus.quote:Op zondag 24 september 2023 20:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar ik vrees eigenlijk wel een beetje dat dit het gaat worden. De KNVB beslist pas morgen dus je kan er voor deze week eigenlijk wel een streep door zetten, ze willen die wedstrijd gewoon uitspelen en het programma is verder vol.
Dan weet ik het goed gemaakt.quote:Op zondag 24 september 2023 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou 1 november niet kunnen?
Tuurlijk is het kut, maar je haalt je als KNVB toch veel meer ellende op de hals door die wedstrijd morgen te spelen, daar weer de boel voor te moeten organiseren en dan weer Volendam ook nog eens te moeten verzetten?
Je kan doen alsof dat heel makkelijk is, maar dat kunnen ze niet zomaar even doen
Verliezen is nooit leuk maar wat bedoel je verder?quote:Op zondag 24 september 2023 20:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Vraag me af hoe het voor @:tarado en co voelt om het kleinste clubje van Nederland te zijn
Nah, hier kun je Ajax supporters nog tot in lengte van jaren mee om de oren slaan. Zelf de stekker uit een wedstrijd trekken, zieliger wordt het niet.quote:Op zondag 24 september 2023 20:19 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Totaal niet. Ze overklast en 0-3 voor, maar toch met een k*tgevoel naar bed straks.
Ben je nu aan het trollen of meen je dit serieus?quote:Op zondag 24 september 2023 20:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan weet ik het goed gemaakt.
We geven FC Volendam dan gewoon de 3 punten.Ze kunnen die goed gebruiken.
Mss zijn ze nu wel stiekem bezig en is er een lege Feyenoordbus naar Rotterdam gereden.quote:Op zondag 24 september 2023 20:22 schreef GGMM het volgende:
Daarom hadden ze het vandaag gewoon moeten uitspelen, nadat dat publiek weg was. Desnoods om 20:00
Stel je voor, je staat op het punt om je aartsrivaal gigantisch te vernederen, vervolgens kan je de wedstrijd niet uitspelen omdat hun publiek het niet kan hebben en zich gaat misdragen, en vervolgens moet het uitgespeeld worden op een voor hen veel gunstiger moment waarin ze bovendien volledig uitgerust kunnen aantreden.quote:Op zondag 24 september 2023 20:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik word echt woest als dat 1 november wordt. Dat zou de meest oneerlijke optie zijn. Feyenoord is al benadeeld door het staken, aangezien het er nooit in zat dat Ajax ook nog maar aanspraak zou maken op een punt en het conditionele voordeel wat wegvalt.
Of deze week en anders gewoon 0-3.
Het kan, maar het is de meest oneerlijke optie. Wedstrijd uitspelen in totaal andere omstandigheden die voor de club die achter staat en in overtreding is enorm in het voordeel is. Waarom zou een reglementaire 0-3 dan niet kunnen?quote:
FC Volendam moet dan in de beker spelen!quote:Op zondag 24 september 2023 20:24 schreef Zorro het volgende:
Wat is er zo moeilijk aan dit woensdag uitspelen en Volendam naar 1 november?
Al zou ik het eerlijker vinden om dit dinsdag uit te spelen en laat ajax maar zien wie ze tegen Volendam opstellen. Selectie is groot genoeg en anders hebben ze altijd nog die fantastische jeugd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |