Het had niet beter dan dit kunnen zijn. Dat het grote Ajax, en alle kneuzen erbij doodsbang waren voor 0-10. Maar Hancko is niet zo goed toch? @Taradoquote:Op zondag 24 september 2023 21:12 schreef alopio het volgende:
Toch wel zuur. Zijn we een keer de baas in de Arena krijg je dit. Sour losers daar.
Ipv dat het nu over de wedstrijd gaat en over de fantastische Santi ouwehoeren we alleen maar over het inhalen. Laat de KNVB nou slim zijn en deze poppenkast stoppen door deze tussenstand als eindstand aan te houden.
Nee dan is de tussenstand de eindstand.quote:Op zondag 24 september 2023 21:14 schreef Middelpunt het volgende:
Een reglementaire nederlaag zou 0-3 betekenen. Maar het stond al 0-3 dus dat wordt dan 0-6.
Ajax had het vandaag prima kunnen organiseren. Dat is ze al niet gelukt.quote:Op zondag 24 september 2023 21:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is makkelijk gezegd, maar als het buiten Ajax schuld om niet te organiseren is dan houdt het op natuurlijk.
Zeker. Het was anders gewoon 0-5 geworden op z’n minst.quote:Op zondag 24 september 2023 21:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En dan komt Ajax er nog gunstig van af eigenlijk.
Voelt nog steeds bestolen aan, maar op halve kracht een 0-3 is natuurlijk ook wel prettig.
Ja, ze begonnen te gooien op het moment dat Feyenoord weer kansen begon te krijgen.quote:Op zondag 24 september 2023 21:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Zeker. Het was anders gewoon 0-5 geworden op z’n minst.
Als dat zo'n rare gedachte is snap ik de angst niet om het op 1 november uit te spelen.quote:Op zondag 24 september 2023 21:26 schreef klaasweetalles het volgende:
en dan denken ze dat die laatste 30 minuten nog wat gaan klaarmaken
Wellicht nog wel meer, je zag steeds meer dat het een rondo werd. Maar goed, het was nooit mogelijk geweest om dit uit te spelen met een grote winstpartij, want het was voorbedachte rade.quote:Op zondag 24 september 2023 21:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Zeker. Het was anders gewoon 0-5 geworden op z’n minst.
En ik neig nu ook naar de ruim gewoon de fakkels op en ga verder spelen.quote:Op zondag 24 september 2023 21:27 schreef fetX het volgende:
Het zou in ieder geval verstandig zijn om ook netten op te gaan hangen in die galmbak.
misschien omdat het overvolle programma dat niet toelaatquote:Op zondag 24 september 2023 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als dat zo'n rare gedachte is snap ik de angst niet om het op 1 november uit te spelen.
Is geen angst, het past gewoon niet in de verdere sportieve kalender van Feyenoord. Ajax had vandaag die wedstrijd moet organiseren, is ze niet gelukt. Waarom dan op herkansing in november.quote:Op zondag 24 september 2023 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als dat zo'n rare gedachte is snap ik de angst niet om het op 1 november uit te spelen.
Ik snap nog steeds niet waarom er niemand bij Ajax had bedacht dat je gewoon netten had moeten ophangen bij deze wedstrijd (of misschien wel bij elke wedstrijd gezien de stemming daar). Dit kon je toch wel kilometers afstand zien aankomen.quote:Op zondag 24 september 2023 21:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wellicht nog wel meer, je zag steeds meer dat het een rondo werd. Maar goed, het was nooit mogelijk geweest om dit uit te spelen met een grote winstpartij, want het was voorbedachte rade.
Dan waren ze weer door gaan gooien totdat de situatie zo onveilig was geworden, zoals vaker gezegd ze konden het gewoon niet hebben dat ze wellicht hun grootste nederlaag aller tijden gingen oplopen uitgerekend tegen Feyenoord.quote:Op zondag 24 september 2023 21:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En ik neig nu ook naar de ruim gewoon de fakkels op en ga verder spelen.
Klopt, dat is inmiddels wel duidelijk met alle appjes en berichten van journalisten die je op X rond ziet circuleren.quote:Op zondag 24 september 2023 21:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wellicht nog wel meer, je zag steeds meer dat het een rondo werd. Maar goed, het was nooit mogelijk geweest om dit uit te spelen met een grote winstpartij, want het was voorbedachte rade.
Ajax heeft er letterlijk niks aan gedaan. Het feit dat ze nu die 0-3 niet willen laten staan betekent dat ze willen profiteren van die staking. Gewoon een verrotte club.quote:Op zondag 24 september 2023 21:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom er niemand bij Ajax had bedacht dat je gewoon netten had moeten ophangen bij deze wedstrijd (of misschien wel bij elke wedstrijd gezien de stemming daar). Dit kon je toch wel kilometers afstand zien aankomen.
Stel dat Ajax het dan op z,n heupen heeft en nog een gelijkspel uit het vuur sleept. Dan krijg je weer veel gezeur over competitievervalsing en zijn de raddraaiers de grote winnaars.quote:Op zondag 24 september 2023 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens hoor.quote:Op zondag 24 september 2023 21:33 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Stel dat Ajax het dan op z,n heupen en nog een gelijkspel uit het vuur sleept. Dan krijg je weer veel gezeur over competitievervalsing en zijn de raddraaiers de grote winnaars.
Ik hoop zo dat de KNVB dit niet toe gaat laten. En hopelijk gaan ze zich gewoon aan hun eigen regels houden en spelen we binnen 72u of een reglementaire 0-3. Daarnaast moet die hele regelgeving rondom stakingen op de schop. Je kunt hier nu zo makkelijk misbruik van maken wat dus nog voordeel op kan leveren ook.quote:Op zondag 24 september 2023 21:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ajax heeft er letterlijk niks aan gedaan. Het feit dat ze nu die 0-3 niet willen staan betekent dat ze willen profiteren van die staking. Gewoon een verrotte club.
Daarom moet je de wedstrijd wel uit willen spelen (zonder publiek) en niet 0-3 als uitslag accepteren. We zijn zoveel sterker en onze spelers zullen tot op het bot gemotiveerd zijn.quote:Op zondag 24 september 2023 21:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan waren ze weer door gaan gooien totdat de situatie zo onveilig was geworden, zoals vaker gezegd ze konden het gewoon niet hebben dat ze wellicht hun grootste nederlaag aller tijden gingen oplopen uitgerekend tegen Feyenoord.
En jammer genoeg gaat dat beloond worden.
Heeft niks met angst te maken, maar ze hebben wel wat beters te doen. Champions League spelen bijvoorbeeld.quote:Op zondag 24 september 2023 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zou gewoon weer een ‘wedstrijd’ zijn waar je een serieuze voorbereiding voor moet uittrekken, dat is ongewenst in het al overvolle schema. Bovendien is het voor Ajax een stuk makkelijker om de tactiek daarop aan te passen, omdat je dan fit opportunistisch op de aanval te spelen. Plus dat het kan gebeuren dat wij spelers missen die nu op het veld staan.quote:Op zondag 24 september 2023 21:33 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Stel dat Ajax het dan op z,n heupen en nog een gelijkspel uit het vuur sleept. Dan krijg je weer veel gezeur over competitievervalsing en zijn de raddraaiers de grote winnaars.
Jezus man wat heb jij vandaag gerooktquote:Op zondag 24 september 2023 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens hoor.
Maar om dan net te doen alsof het totaal van de pot gerukt is dat Ajax nog terugkomt is dan niet helemaal juist. Die angst leeft dan wel degelijk.
Ik denk dat eindstand 0-3 ook de minst kutte oplossing is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |