Ja dat is zeer bijzonder. Vooral dat ze bij de PVV massaal voor haar zouden gaanquote:Op zaterdag 2 september 2023 23:26 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Zou je denken, maar Maurice geeft in z'n begeleidende stukje aan dat BBB mensen terugkrijgt van NSC en JA21 vooral kiezers verliest aan VVD en NSC.
Maar vooral dat statistiekje met voorkeuren van premierkandidaten is compleet ongeloofwaardig
Vandaag niet. Dinsdag of donderdag pas weer.quote:
Oei, zover is mijn onderzoek niet gegaanquote:Op zondag 3 september 2023 09:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Waarom leek het mij leuk om een toernooi te doen? Ik heb nu overal spierpijn.Daarnaast ook nog eens verkouden geworden.
De zon schijnt, dus dit is correct en tevens juistquote:Op zondag 3 september 2023 09:33 schreef H_T het volgende:
Volgens mijn onderzoek is het vandaag zondag
Team Fritsquote:Op zondag 3 september 2023 10:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben ER aan het terugkijken van gisteren. Ik ben team rood.
Ik moest eerst aan de serie denkenquote:Op zondag 3 september 2023 10:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben ER aan het terugkijken van gisteren. Ik ben team rood.
Ze hebben deze dagen een concertreeks in Milaan. Ik begin ze een beetje zat te worden maar als ik dichtbij was geweest had ik misschien toch een kaartje gekocht. Gewoon om ze een keer live te zienquote:Op zondag 3 september 2023 14:49 schreef H_T het volgende:
Ik val er net wat te laat aan, maar volgens mij Il Volo ingeschakeld voor het Italiaanse volkslied
Daar lijkt team rood me een beetje dubieusquote:Op zondag 3 september 2023 14:01 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik moest eerst aan de serie denken
Als ze een beetje betaalbaar en handig in Nederland optreden wil ik ook wel gaanquote:Op zondag 3 september 2023 15:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ze hebben deze dagen een concertreeks in Milaan. Ik begin ze een beetje zat te worden maar als ik dichtbij was geweest had ik misschien toch een kaartje gekocht. Gewoon om ze een keer live te zien
Eerste 15 rondes waren wel spannend, ik gok dat het nu weer ouderwets saai gaat wordenquote:
Nederland slaan ze dus altijd overquote:Op zondag 3 september 2023 15:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Als ze een beetje betaalbaar en handig in Nederland optreden wil ik ook wel gaan
Canneloni's dat het zijnquote:Op zondag 3 september 2023 15:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nederland slaan ze dus altijd over
Ai ai ai. Hier ook spierpijn, maar (nog) niet verkouden. Wel wazig en enorm moe. En de muggen moesten me hebben :xquote:Op zondag 3 september 2023 09:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Waarom leek het mij leuk om een toernooi te doen? Ik heb nu overal spierpijn.Daarnaast ook nog eens verkouden geworden.
Dat is wel vervelend. Hier ook enorm moe. Maar daar zal de verkoudheid ook wel een rol bij spelen.quote:Op zondag 3 september 2023 19:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ai ai ai. Hier ook spierpijn, maar (nog) niet verkouden. Wel wazig en enorm moe. En de muggen moesten me hebben :x
Ik heb het luchtbed buiten gehangen en ga sorteren of er nog iets van kleding schoon is geblevenquote:Op zondag 3 september 2023 19:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is wel vervelend. Hier ook enorm moe. Maar daar zal de verkoudheid ook wel een rol bij spelen.
Was het zo'n wild weekend?quote:Op zondag 3 september 2023 19:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb het luchtbed buiten gehangen en ga sorteren of er nog iets van kleding schoon is gebleven
Hatsee!quote:Op zondag 3 september 2023 22:06 schreef Strani het volgende:
Oké mensen Luctor is naar bed, we kunnen helemaal los hier!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergeet niet Hamilton die de voorvleugel van Piastri naar de sodemieter hielpquote:Op zondag 3 september 2023 21:00 schreef Strani het volgende:
Was een leuke race vandaagAlle elementen zaten er in. Verstappen die eerste wordt, een mooie tweede voor Perez na een paar kamikaze-acties, bijna de derde wereldoorlog bij Ferrari en een klagende Hamilton.
Wat zong ie dan? Een cover of iets van hemzelf?quote:Op zondag 3 september 2023 22:56 schreef GeorgeM het volgende:
Waylon bij Renze
Toch heb ik liever dat hij Engelstalige rocknummers zingt. Net als Anouk overigens.
Ik kom net van een Italiaans terrasje. Daar hoorde ik in de bediening een magisch woordje: 'Allora'quote:Op zondag 3 september 2023 22:06 schreef Strani het volgende:
Oké mensen Luctor is naar bed, we kunnen helemaal los hier!![]()
![]()
En Miss Montrealquote:Op zondag 3 september 2023 22:56 schreef GeorgeM het volgende:
Waylon bij Renze
Toch heb ik liever dat hij Engelstalige rocknummers zingt. Net als Anouk overigens.
Anouk is in het Engels geweldig; in het Nederlands past het wel zo'n beetje bij het Tros Muziekfeest op het Plein.quote:Op zondag 3 september 2023 22:56 schreef GeorgeM het volgende:
Waylon bij Renze
Gewoon op de grond gaan liggen dan.quote:Op maandag 4 september 2023 08:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gearriveerd op kantoor, maar ik zou liever terug in bed kruipen.![]()
🤧
Ik denk dat de vloer hier, erg hard is.quote:Op maandag 4 september 2023 08:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gewoon op de grond gaan liggen dan.
Iets van de Eagles. Die gaat hij eren tijdens zijn top2000 optreden.quote:Op zondag 3 september 2023 23:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat zong ie dan? Een cover of iets van hemzelf?
Miss Montreal hoor ik liever helemaal niet zingenquote:
Eensch. Ik snap het ook niet zo goed.quote:Op zondag 3 september 2023 23:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Anouk is in het Engels geweldig; in het Nederlands past het wel zo'n beetje bij het Tros Muziekfeest op het Plein.
Oei, van de nacht? Heb je iets bij je? Is het daar in de nacht ook een beetje lekker te doen?quote:Op maandag 4 september 2023 10:32 schreef Arizona het volgende:
Maar ik denk dat ik wel weet waarom hij fietsen is, ik zi eruit alsof ik de builenpest heb![]()
Heel veel muggenbulten, heel veel allergische reacties
En van eerder bij het zwembad en van het dorpquote:Op maandag 4 september 2023 11:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
Oei, van de nacht? Heb je iets bij je? Is het daar in de nacht ook een beetje lekker te doen?
Voor Anouk en Waylon betekent Nederlandstalig dan ook schlager.quote:Op zondag 3 september 2023 23:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Anouk is in het Engels geweldig; in het Nederlands past het wel zo'n beetje bij het Tros Muziekfeest op het Plein.
Een successtuk is wel wat ze beide nastreven.quote:Op maandag 4 september 2023 11:14 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Voor Anouk en Waylon betekent Nederlandstalig dan ook schlager.
Die track met Jan ken ik niet, maar ik gok dat ik die binnenkort wel eens op de radio zal horenquote:Op maandag 4 september 2023 09:57 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Iets van de Eagles. Die gaat hij eren tijdens zijn top2000 optreden.
En iets van zichzelf in het Nederlands.
Ik moet zeggen dat ik dat nummer met JanS. best leuk vind.
Hoe lang blijft hij weg?quote:Op maandag 4 september 2023 10:32 schreef Arizona het volgende:
Maar ik denk dat ik wel weet waarom hij fietsen is, ik zi eruit alsof ik de builenpest heb![]()
Muziekfeest op het pleinquote:Op maandag 4 september 2023 11:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Die track met Jan ken ik niet, maar ik gok dat ik die binnenkort wel eens op de radio zal horenEn anders kan ik het zelf altijd nog opzoeken natuurlijk
Willempie hoor je overal.quote:Op maandag 4 september 2023 12:22 schreef NailQueen het volgende:
De buschauffeur heeft een bizarre playlist opstaan met oud Hollandse liedjes. Rij je langs het gardameer hoor je de muziek van Jantje Smit en Koos Alberts. Met klap op de vuurpijl 'Willempie' van Andre van Duin
Ah! Daar heb ik ooit wel van gehoord. Het is alleen niet heel erg blijven hangenquote:Op maandag 4 september 2023 12:03 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Muziekfeest op het plein![]()
Bij Renze kreeg hij er een gouden plaat voor.
Maar hij is al wel een jaar uit. Hij kwam uit toen dat gedoe met hem en Bibi naar buiten kwam.
Kan je hem niet vragen om songfestivalnummers te draaienquote:Op maandag 4 september 2023 12:22 schreef NailQueen het volgende:
De buschauffeur heeft een bizarre playlist opstaan met oud Hollandse liedjes. Rij je langs het gardameer hoor je de muziek van Jantje Smit en Koos Alberts. Met klap op de vuurpijl 'Willempie' van Andre van Duin
Gelukkig (nog) geen muggen en het is hier in de avond en nacht lekker koel en overdag lekker warm (en niet zo heet als de voorspellingen in Nederlandquote:Op maandag 4 september 2023 11:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
En van eerder bij het zwembad en van het dorp![]()
Ik heb vanalles, maar niks helpt. Qua temperatuur is het prima vol te houden, ons appartement is lekker koelQua jeuk en pijn is het minder
![]()
Hoe is het bij jullie?
Die leest mee in het forum en zag iets over muziekfeest op het pleinquote:Op maandag 4 september 2023 12:22 schreef NailQueen het volgende:
Als hij al gaat fietsen als je er alleen maar uitziet alsof je de builenpest hebt, dan weet je ook meteen dat je weinig aan hem gaat hebben mocht je het een keertje echt krijgen.quote:Op maandag 4 september 2023 10:32 schreef Arizona het volgende:
Volgens mij moet je dan ook uit de buurt blijvenquote:Op maandag 4 september 2023 13:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als hij al gaat fietsen als je er alleen maar uitziet alsof je de builenpest hebt, dan weet je ook meteen dat je weinig aan hem gaat hebben mocht je het een keertje echt krijgen.
Après Toi is gisteren voorbij gekomen.quote:Op maandag 4 september 2023 12:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kan je hem niet vragen om songfestivalnummers te draaien
Ik vind haar ook niksquote:Op maandag 4 september 2023 09:58 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Miss Montreal hoor ik liever helemaal niet zingen
@BillDauterive schijnt nog een luchtbed te hebben.quote:Op maandag 4 september 2023 09:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk dat de vloer hier, erg hard is.
Zeker! het luchtbed zal nu zo'n 20 jaar oud zijn, wordt elk jaar wel een paar keer gebruikt en doet het nog steeds goedquote:Op maandag 4 september 2023 16:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
@:BillDauterive schijnt nog een luchtbed te hebben.
'Willempie bij het Gardameerquote:Op maandag 4 september 2023 18:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Willempie bij het Gardameer is een raar geval
Dat is ook geheel gerechtvaardigquote:Op maandag 4 september 2023 18:59 schreef H_T het volgende:
Ik sluit overigens niet uit dat ik deze week ga klagen over het warme weer
Het zal binnenkort niet meer voorkomen.quote:Op maandag 4 september 2023 18:59 schreef H_T het volgende:
Weer überhaupt niet?quote:Op maandag 4 september 2023 19:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het zal binnenkort niet meer voorkomen.
Nooit meer?quote:Op maandag 4 september 2023 19:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het zal binnenkort niet meer voorkomen.
Tot nader order (hopelijk tot H_T zijn klacht alweer vergeten is).quote:
Nee, het weer blijft wel. Wat moeten ze anders bij het KNMI de hele dag doen?quote:
Ik sluit me hier bij aan.quote:Op maandag 4 september 2023 18:59 schreef H_T het volgende:
Stormen vernoemen naar oud-weermensen lijken ze ook druk mee te zijn de laatste tijd. Maar daar ben je natuurlijk ook weer geen wéken mee bezigquote:Op maandag 4 september 2023 19:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, het weer blijft wel. Wat moeten ze anders bij het KNMI de hele dag doen?
Voortaan gewoon elke storm een Diana-Woei noemen.quote:Op maandag 4 september 2023 19:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Stormen vernoemen naar oud-weermensen lijken ze ook druk mee te zijn de laatste tijd. Maar daar ben je natuurlijk ook weer geen wéken mee bezig
Constant code rood afkondigen!quote:Op maandag 4 september 2023 19:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Stormen vernoemen naar oud-weermensen lijken ze ook druk mee te zijn de laatste tijd. Maar daar ben je natuurlijk ook weer geen wéken mee bezig
En dan afhankelijk van de sterkte spreken over een kleine Woei of flinke Woei?quote:Op maandag 4 september 2023 20:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Voortaan gewoon elke storm een Diana-Woei noemen.
Al besproken, al besproken, al besproken!quote:Op maandag 4 september 2023 21:50 schreef ijs_beer het volgende:
Koerhuis vertrekt uit de tweede kamer. 4 september is voortaan een nationale feestdag.
Tomaatrood! Bloedrood! Scharlakenrood! Hermanbrood!quote:Op maandag 4 september 2023 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Constant code rood afkondigen!
Zit je dan wel in een trein? In welk stadium was de trein geannuleerd? Voor het ontwerp van de trein, voor de bouw van de trein, voor de aankoop van de trein door de NS of voor het daadwerkelijk in werking stellen van de trein?quote:Op maandag 4 september 2023 23:29 schreef H_T het volgende:
Ik ben er niet op uit om vooroordelen te bevestigen, maar ik zit nu in een geannuleerde trein
Het laatste is het meest waarschijnlijk. Hij had wel een opvallend gladde buitenkant, dus hij kan nog wel geschrapt zijnquote:Op maandag 4 september 2023 23:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Zit je dan wel in een trein? In welk stadium was de trein geannuleerd? Voor het ontwerp van de trein, voor de bouw van de trein, voor de aankoop van de trein door de NS of voor het daadwerkelijk in werking stellen van de trein?
Of, maar dat lijkt me onwaarschijnlijker, voor aanvang van deze specifieke geplande dienst van deze trein?
Is dat laatste inmiddels gelukt, of ben je nog steeds treinzoekende?quote:Op maandag 4 september 2023 23:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Het laatste is het meest waarschijnlijk. Hij had wel een opvallend gladde buitenkant, dus hij kan nog wel geschrapt zijn
Inmiddels overgestapt naar een trein die hopelijk wel volgens dienstregeling rijdt
Dat is balenquote:Op dinsdag 5 september 2023 08:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Internetstoring in mijn omgeving![]()
Via mijn werktelefoon heb ik een mobiel hotspot opgezet, zodat ik wel verbinding kan maken en dus ook in verbinding kan komen met het werk, anders had ik nog niet kunnen werken ook vandaag.
Ik heb mijn huis bereikt, en daar zo snel mogelijk naar bed gegaan. Dat heeft niet gewerktquote:Op dinsdag 5 september 2023 04:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is dat laatste inmiddels gelukt, of ben je nog steeds treinzoekende?
Ieuw!quote:Op dinsdag 5 september 2023 10:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Blijkbaar dit ik nu bij Odido.
Dat is de nieuwe naam van tee mobielequote:
Odildo?quote:Op dinsdag 5 september 2023 10:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zit er dubbelquote:Op dinsdag 5 september 2023 10:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat dacht ik eerst ook toen de ik naam zagquote:
Ah ok, fijn dat je iig nog thuis bent gekomen, wel jammer van het slechte slapen.quote:Op dinsdag 5 september 2023 09:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb mijn huis bereikt, en daar zo snel mogelijk naar bed gegaan. Dat heeft niet gewerktFlink beroerd geslapen. Gelukkig is er koffie
Er kwam net een boot voorbij met de naam Alloraquote:Op maandag 4 september 2023 16:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Après Toi is gisteren voorbij gekomen.
In mijn is elke week wel sirenes, maar hier in de wijk is er ook brandweerkazerne.quote:Op dinsdag 5 september 2023 13:03 schreef zorro28 het volgende:
Oeh brandweer rijdt langs met sirenes. Dan ga ik altijd meteen de alarmeringen checken
Schoorsteenbrand. Geen idee hoe erg.quote:Op dinsdag 5 september 2023 13:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
In mijn is elke week wel sirenes, maar hier in de wijk is er ook brandweerkazerne.
Mara wat voor spannends had de alarmeringen te melden?
Ja, dat had ik vanmorgen dus ook.quote:Op dinsdag 5 september 2023 13:03 schreef zorro28 het volgende:
Oeh brandweer rijdt langs met sirenes. Dan ga ik altijd meteen de alarmeringen checken
quote:
quote:Op dinsdag 5 september 2023 10:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik merk dat het gesprek in de SC wat stroef loopt.quote:
We misten jouw supervisie als gesprekleider.quote:Op dinsdag 5 september 2023 15:20 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik merk dat het gesprek in de SC wat stroef loopt.
Dat begrijp ik. Oké, je hebt het woord, wij luisterenquote:Op dinsdag 5 september 2023 15:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We misten jouw supervisie als gesprekleider.
Hugo de Jonge zou hier een Lucille-grapje mee kunnen maken.quote:Op dinsdag 5 september 2023 15:20 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik merk dat het gesprek in de SC wat stroef loopt.
Het is wel weer om even de schoorsteen aan te doen inderdaadquote:Op dinsdag 5 september 2023 13:57 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Schoorsteenbrand. Geen idee hoe erg.
Arme Remcoquote:Op dinsdag 5 september 2023 17:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ganna heeft kunnen uitrusten, dus daarom heeft Evenepoel niet gewonnen, aldus Evenepoel.
Het is niet eerlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op dinsdag 5 september 2023 18:02 schreef Arizona het volgende:
Dikke drama hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beterschap!
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Dikke drama hier.Aii, dat klinkt niet fijn. Hopelijk slaat de kuur aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Dikke drama hier.BeterschapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Dikke drama hier.Nee johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk slaat alles aan!
Fuck the EBU
Dikke drama hier.Sterkte en beterschapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Dikke drama hier.Och, jee, wat een gedoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk slaat het allemaal goed aan, beterschap!![]()
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 5 september 2023 18:00 schreef Cyan9 het volgende:
Ik deel u allen mede dat mijn voiture probleemloos door de apk is gekomen. Als dank heb ik de wasstraat even meegepakt, je wilt zo'n goede auto toch lekker koel houden met deze temperaturen.
Dikke drama hier.Ai, da's niet bestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel veel beterschap en dat het maar mee mag vallen!
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Dikke drama hier.BeterschapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat kut zeg, die zorg daar.
Dikke drama hier.JeetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Best een eng gevoel ook, kan ik me zo voorstellen. Sterkte
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Dikke drama hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beterschap
![]()
Dikke drama hier.Oei, beterschap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dikke drama hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op dinsdag 5 september 2023 21:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank allemaal! Het is niet erger geworden. Hoop dat ik morgen verbetering zie.Zeg dat wel… had ik niet verwacht van Italië. En had van mijn eigen huisarts ook wat meer hulp verwacht. Het is nou niet dat het wat anders kan zijn dan ditquote:Op dinsdag 5 september 2023 19:50 schreef zorro28 het volgende:
[..]
BeterschapEn wat kut zeg, die zorg daar.
Klopt. Dat je gewoon nergens terecht kunt.quote:Op dinsdag 5 september 2023 21:02 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Jeetje![]()
Best een eng gevoel ook, kan ik me zo voorstellen. Sterkte
Stiekem wel blij dat de apothekers hier dus wel soepeler zijn dan bij ons
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ganna heeft kunnen uitrusten, dus daarom heeft Evenepoel niet gewonnen, aldus Evenepoel.
Het is niet eerlijk.
En Tobias Foss deed niet eens mee.quote:Op dinsdag 5 september 2023 22:21 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat hoofd ook bij de uitslag bekijken![]()
Ach ja, Remco.quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is niet eerlijk.
Echt wtfquote:Op dinsdag 5 september 2023 23:58 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
Ach, Populientje! Hier kan toch geen satire tegenop![]()
![]()
Ik kijk uit naar mijn terugkeer in dit gave landquote:Op woensdag 6 september 2023 07:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Echt wtfvan de week ook al met die opmerking over zetelrovers. Dat ze naar haar toe waren gekomen en een minuut later zegt ze precies het tegenovergestelde.
Het is nog maar september en vind dit nu al extreem vermoeiend allemaal.
Hopelijk heb je er niet te veel last van!quote:Op woensdag 6 september 2023 08:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar mijn terugkeer in dit gave land![]()
Ik leef nog![]()
Heb wel enorme pijn aan mijn elleboog, daar hangt een zak vocht aanmaar dat is op zich een vrij normale allergische reactie op een beet voot mij. De rode streep is nog wel pijnlijk maar minder zichtbaar, dus dat lijkt me een goed teken.
Ja maar Em, het gaat nu niet meer genoeg over Lientje zelf. En dat kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn.quote:Op woensdag 6 september 2023 07:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Echt wtfvan de week ook al met die opmerking over zetelrovers. Dat ze naar haar toe waren gekomen en een minuut later zegt ze precies het tegenovergestelde.
Het is nog maar september en vind dit nu al extreem vermoeiend allemaal.
Let goed op jezelf en test voor de zekerheid of chocolade (of koekjes, of patat) helpt bij het herstelquote:Op woensdag 6 september 2023 08:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik leef nog![]()
Heb wel enorme pijn aan mijn elleboog, daar hangt een zak vocht aanmaar dat is op zich een vrij normale allergische reactie op een beet voot mij. De rode streep is nog wel pijnlijk maar minder zichtbaar, dus dat lijkt me een goed teken.
Gelukkig houdt Mona Keijzer helemaal niet van een beetje aandacht, dus dit komt vast helemaal goed!quote:Op woensdag 6 september 2023 09:35 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja maar Em, het gaat nu niet meer genoeg over Lientje zelf. En dat kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn.
Ik ben nog niet buiten geweest, maar daar heb ik ook totaal geen behoefte aan.quote:Op woensdag 6 september 2023 11:09 schreef zorro28 het volgende:
Jeetje wat is het deze week ineens weer heet. Tot gister was het nog wel lekker, dit is weer iets teveel van het goede.
Ik heb in een ander topique op dit forum geleerd dat Mona heel bescheiden is, dus ik kan het alleen maar met je eens zijn.quote:Op woensdag 6 september 2023 10:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gelukkig houdt Mona Keijzer helemaal niet van een beetje aandacht, dus dit komt vast helemaal goed!
quote:Op dinsdag 5 september 2023 23:58 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
Ach, Populientje! Hier kan toch geen satire tegenop![]()
![]()
Klinkt goedquote:Op woensdag 6 september 2023 08:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik leef nog![]()
Hot take: ik ga 0 dingen volgen en gewoon ienemienemutten bij die ongetwijfeld bizar lange lijst vol egotrippers. Heb echt een “het zal allemaal wel” gevoel onderhand en ik vertrouw geen enkel persoon meer.quote:Op woensdag 6 september 2023 13:49 schreef H_T het volgende:
De verkiezingsperiode wordt nu wel interessanter dan voorgaande jaren met zoveel nieuwe gezichtenIk weet nog niet waar ik op ga stemmen, maar ik heb al van verschillende kanten zinnige standpunten gehoord
Zoiets had ik vorige keer. Toen ben ik maar gewoon gegaan voor dezelfde partij als de keer ervoor, toen ik wel zin had me erin te verdiepen. En ze zaten toch niet in de Kamer, dus met het huidige beleid hadden ze niks te makenquote:Op woensdag 6 september 2023 18:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Hot take: ik ga 0 dingen volgen en gewoon ienemienemutten bij die ongetwijfeld bizar lange lijst vol egotrippers. Heb echt een “het zal allemaal wel” gevoel onderhand en ik vertrouw geen enkel persoon meer.
Ik stem altijd gewoon op Derk-Jan Eppink. Dat is toch een mooie manier om steeds een andere partij je vertrouwen te geven.quote:Op woensdag 6 september 2023 18:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Zoiets had ik vorige keer. Toen ben ik maar gewoon gegaan voor dezelfde partij als de keer ervoor, toen ik wel zin had me erin te verdiepen. En ze zaten toch niet in de Kamer, dus met het huidige beleid hadden ze niks te maken
Ik zag gisteren de Arena van Verona. Ik vroeg me af waarom het mij zo bekend voor kwam. Nu weet ik het weerquote:
Hoe.is de vakantie? En heb je nog leuk contact gehad met een andere singlequote:Op woensdag 6 september 2023 21:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zag gisteren de Arena van Verona. Ik vroeg me af waarom het mij zo bekend voor kwam. Nu weet ik het weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Helaas zit er niets romantisch tussen maar dat geeft niet want het is een superleuke groep van jong en oud. Daar heb ik het echt meegetroffenquote:Op woensdag 6 september 2023 21:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoe.is de vakantie? En heb je nog leuk contact gehad met een andere single?
En terecht, die kerel loopt gewoon alle finishfoto's te verkloten. Fotografen kunnen de hele dag leuke foto's maken maar de finishfoto's moeten ze gewoon hebben.quote:Op woensdag 6 september 2023 18:41 schreef Momo het volgende:
Cofidis verzorger die door het dolle is dat hun renner Herreda wint vandaag in de Vuelta, maar de Spaanse politie denkt daar anders over![]()
[ afbeelding ]
Nice, een groepsreisquote:Op woensdag 6 september 2023 22:11 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Helaas zit er niets romantisch tussen maar dat geeft niet want het is een superleuke groep van jong en oud. Daar heb ik het echt meegetroffen![]()
Helaas heb ik door mijn astma wat last van benauwdheid. 's avonds moet ik echt rustig aandoen met het eten en wijn kan ik beter laten staan. (Daar heb ik gisternacht een hele slechte nacht van gehad). Overdag was het denk ik even wennen want dan heb ik niet zoveel last. Ik kan dan gerust genieten van alles![]()
Venetie is echt prachtig. Daar wil ik echt nog een keer naar terug![]()
Ik zag nog een paar mooie Venetische maskers liggen maar die winkels waren gesloten vanwege siësta. Luie donders dat het zijn
Ik had vandaag dit lied in mijn hoofd:quote:Op woensdag 6 september 2023 20:18 schreef molloot200 het volgende:
Deze kwam bij m'n aanbevolen en ik snapte 'm ineens weerToch zonde dat het ESF-optreden van dit lied zo matig was
Is het een singles reis ook echt of gewoon een groepsreis?quote:Op woensdag 6 september 2023 22:11 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Helaas zit er niets romantisch tussen maar dat geeft niet want het is een superleuke groep van jong en oud. Daar heb ik het echt meegetroffen![]()
Helaas heb ik door mijn astma wat last van benauwdheid. 's avonds moet ik echt rustig aandoen met het eten en wijn kan ik beter laten staan. (Daar heb ik gisternacht een hele slechte nacht van gehad). Overdag was het denk ik even wennen want dan heb ik niet zoveel last. Ik kan dan gerust genieten van alles![]()
Venetie is echt prachtig. Daar wil ik echt nog een keer naar terug![]()
Ik zag nog een paar mooie Venetische maskers liggen maar die winkels waren gesloten vanwege siësta. Luie donders dat het zijn
Allemaal mensen die single zijnquote:Op woensdag 6 september 2023 22:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Is het een singles reis ook echt of gewoon een groepsreis?
Wel leukquote:Op woensdag 6 september 2023 23:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Allemaal mensen die single zijn
Is dat verplicht? Ik kan me ook voorstellen dat de helft van een stelletje per se naar Venetië wil en de andere helft liever thuis blijft, waardoor de eerste maar met een single reis mee gaat..quote:Op woensdag 6 september 2023 23:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Allemaal mensen die single zijn
Ze zullen vast niet bij je huisadres gaan checken of je echt alleen woontquote:Op woensdag 6 september 2023 23:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Is dat verplicht? Ik kan me ook voorstellen dat de helft van een stelletje per se naar Venetië wil en de andere helft liever thuis blijft, waardoor de eerste maar met een single reis mee gaat..
Ik neem aan dat er een element in zit van 'andere singles ontmoeten' en dan zou het niet fijn zijn als de helft gewoon thuis een partner heeft zitten, denk ik.quote:Op woensdag 6 september 2023 23:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Is dat verplicht? Ik kan me ook voorstellen dat de helft van een stelletje per se naar Venetië wil en de andere helft liever thuis blijft, waardoor de eerste maar met een single reis mee gaat..
Normaal gesproken is dat niet verplicht bij dat soort reizen. Solo zou daarom eigenlijk een betere naam zijn dan single. Al klinkt een solo groepsreis natuurlijk wel wat apaetquote:Op woensdag 6 september 2023 23:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik weet niet of de reis van NQ anders is. Maar in principe hebben singles reizen niets te maken met singles die elkaar ontmoeten. Maar het gaat om dat mensen in hun eentje reizen binnen die groep. Hoeven dus niet single te zijnquote:Op donderdag 7 september 2023 00:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er een element in zit van 'andere singles ontmoeten' en dan zou het niet fijn zijn als de helft gewoon thuis een partner heeft zitten, denk ik.
Blijft een mooi nummerquote:Op woensdag 6 september 2023 22:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik had vandaag dit lied in mijn hoofd:
Een van je favorieten
Dat dusquote:Op donderdag 7 september 2023 06:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik weet niet of de reis van NQ anders is. Maar in principe hebben singles reizen niets te maken met singles die elkaar ontmoeten. Maar het gaat om dat mensen in hun eentje reizen binnen die groep. Hoeven dus niet single te zijn
Dit is mijn eerste singlereis. Maar ik heb 2x eerder een groepsreis gedaan.quote:Op woensdag 6 september 2023 23:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel leukHeb je dat vaker gedaan of is dit de eerste keer?
Het zou best kunnen. Maar zover ik weet is 99% procent vrijgezel en alleen. Volgens mij zijn er 2 vriendinnen die samen zijn.quote:Op donderdag 7 september 2023 06:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik weet niet of de reis van NQ anders is. Maar in principe hebben singles reizen niets te maken met singles die elkaar ontmoeten. Maar het gaat om dat mensen in hun eentje reizen binnen die groep. Hoeven dus niet single te zijn
En wie weet kom je mister NQ wel tegenquote:Op donderdag 7 september 2023 09:58 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dit is mijn eerste singlereis. Maar ik heb 2x eerder een groepsreis gedaan.
NK dusquote:Op donderdag 7 september 2023 10:08 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En wie weet kom je mister NQ wel tegen
Het gaat opeens snel inderdaad. Dinsdagavond kwam ik rond half 10 naar huis. En hier heb je zo’n bospaadje dat ik dan neem, en daar was het al totaal donker. Dus dat was schijnend met het telefoonlampje de weg zoeken.quote:Op donderdag 7 september 2023 07:08 schreef Redefine het volgende:
Vandaag wel weer de eerste keer dat het donker was bij het opstaan. Gaat weer snel met de kortere dagen. Al scheelt het wel dat ik sinds vorige week buiten de donderdag om weer om acht uur begin i.p.v. halfacht zoals vandaag.
Ik heb het standbeeld van Julia aangeraakt op goed geluk. Je moet toch watquote:Op donderdag 7 september 2023 10:08 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En wie weet kom je mister NQ wel tegen
Heb je ook traditiegetrouw Nick & Simon erbij gezongen?quote:Op donderdag 7 september 2023 11:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb het standbeeld van Julia aangeraakt op goed geluk. Je moet toch wat
(Voordat er verwarring ontstaat. De vrouwen horen Julia bij de arm aan te raken. De mannen bij een ander lichaamsdeel)
Is Henk Westbroek ook goed?quote:Op donderdag 7 september 2023 11:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je ook traditiegetrouw Nick & Simon erbij gezongen?
Eigenlijk beterquote:
ik ben net begonnen aan mijn werkweekquote:Op donderdag 7 september 2023 16:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nog 1 uurtje werken en daran weekend
https://sporza.be/nl/2023(...)leven~1694080166030/quote:"Ik sta niet achter wat de mensenrechtenorganisaties zeggen", klonk het resoluut en achteloos. "Ronaldo heeft daar toch ook een gewoon leven met zijn vrouw? Ik ben daar zelf geweest en zag hoe mensen daar rondliepen - het is een mooi land, eerlijk gezegd."
Yannick is geweest op de plekken waar rijke westerlingen vooral samen komen. Dat zal vast mooi zijn geweest. De werkelijkheid zal hij niet hebben gezien.quote:Op donderdag 7 september 2023 17:20 schreef blackswangreen het volgende:
Yannick Carrasco. Ook al niet een bijster intelligente voetballer.
[..]
https://sporza.be/nl/2023(...)leven~1694080166030/
Yannick is nu woest op het erg lelijke klote Sporza dat zij negatief berichtgeven over het prachtige Saudi-Arabië?quote:Op donderdag 7 september 2023 17:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Yannick is geweest op de plekken waar rijke westerlingen vooral samen komen. Dat zal vast mooi zijn geweest. De werkelijkheid zal hij niet hebben gezien.
Ja maar kom op, zelfs met zo'n enorm bord voor je kop snap je toch dat het leven van Ronaldo en z'n vrouw misschien niet het leven is van de gemiddelde Saudi? Hoe ongelooflijk dom kun je zijn?quote:Op donderdag 7 september 2023 17:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Yannick is geweest op de plekken waar rijke westerlingen vooral samen komen. Dat zal vast mooi zijn geweest. De werkelijkheid zal hij niet hebben gezien.
Op zich niet zo verrassend, aangezien z'n producer dezelfde is als die van Suzan & Freek. Ook de producer van De Diepte trouwens.quote:Op donderdag 7 september 2023 18:00 schreef AgnesGru het volgende:
Ik ben een beetje verdrietig, Claude heeft een nummer met Suzan & Freek gemaakt.
Een beetje van het soort 'hij was aardig tegen mij, dus hij kan geen moordenaar zijn'.quote:Op donderdag 7 september 2023 17:20 schreef blackswangreen het volgende:
Yannick Carrasco. Ook al niet een bijster intelligente voetballer.
[..]
https://sporza.be/nl/2023(...)leven~1694080166030/
Gewoon een papiertje pakken waarop staat '25 graden Celsius' en hem daar onder zetten. Probleem opgelost.quote:Op donderdag 7 september 2023 18:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb een hoestdrankje. Staat er op: Bewaren beneden de 25 graden Celsius niet in de koelkast of vriezer.
Dat zal lastig worden bij de huidige temperaturen.
quote:Op donderdag 7 september 2023 18:53 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Gewoon een papiertje pakken waarop staat '25 graden Celsius' en hem daar onder zetten. Probleem opgelost.
quote:Op donderdag 7 september 2023 18:46 schreef Hamlapjes het volgende:
Voetballers zijn echt ideaal voor sportswashing, wat zijn die gemiddeld genomen toch mokerdom
Ja dat snappen wij. Maar de meeste voetballers zijn vrij simpel en ja ook wel dom. En als ze dan ook nog eens zo verblind zijn door geld, dan is de werkelijkheid ver weg. Enige wat ze nog kunnen doen is met een hoop onzin het voor henzelf en hun volgers goed te praten.quote:Op donderdag 7 september 2023 18:28 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja maar kom op, zelfs met zo'n enorm bord voor je kop snap je toch dat het leven van Ronaldo en z'n vrouw misschien niet het leven is van de gemiddelde Saudi? Hoe ongelooflijk dom kun je zijn?
Genietenquote:Op woensdag 6 september 2023 22:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik had vandaag dit lied in mijn hoofd:
Een van je favorieten
Nee, echt? Dit kan niet.quote:Op donderdag 7 september 2023 19:33 schreef Redefine het volgende:
Daley Blind speelt. Koeman is een drinker.
Plus wappie Wout in de spits.quote:
Echt, serieus... En Blind ook nog zeker?quote:Op donderdag 7 september 2023 19:38 schreef Redefine het volgende:
En De Roon op het middenveld. Koeman kijk eens dom. Ja ho maar.
Ow mosterdquote:Op donderdag 7 september 2023 19:33 schreef Redefine het volgende:
Daley Blind speelt. Koeman is een drinker.
Koeman heeft een riant aanbod uit Saoedi-Arabië heeft gekregen, maar eerst nog een zak geld wil krijgen voor een ontslag. Dat is de enige reden voor deze opstelling.quote:Op donderdag 7 september 2023 19:49 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een zorgwekkend stel hoor.
Die is toch ook aardig over z'n hoogtepunt heenquote:Op donderdag 7 september 2023 19:53 schreef Redefine het volgende:
Ben ook wel benieuwd hoe vaak Van Dijk weer naar anderen gaat wijzen voor de fouten die hij zelf maakt.
Nee, maar in Skeepe-meetings blinkt die meestal wel uit.quote:Op donderdag 7 september 2023 19:55 schreef Koen66 het volgende:
Heeft Flekken überhaupt bij het NL elftal al een aardige pot gekypt?
Owja vond het al zo raar staanquote:Op donderdag 7 september 2023 19:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, maar in Skeepe-meetings blinkt die meestal wel uit.
In NL ook niet hoor. Destijds vond ik die gast die ook bij Atalanta speelt /speelde (Hateboer) zelfs beter maar die is helemaal uit beeld geraaktquote:Op donderdag 7 september 2023 19:59 schreef blackswangreen het volgende:
5-3-2 en dan alsnog fokking De Roon opstellen. In Italië snapt men niet waarom hij in Oranje speelt.
Het is sowieso niet zo wenselijk om fouten te maken die doelpunten kosten, want Griekenland is dan wel erg wisselvallig (na een bijzonder matige periode), maar ze krijgen er in grote wedstrijden erg weinig tegen. Wel een paar nederlagen met één doelpunt verschil, maar ook gelijke spelen in en tegen o.a. België en Spanje.quote:Op donderdag 7 september 2023 19:53 schreef Redefine het volgende:
Ben ook wel benieuwd hoe vaak Van Dijk weer naar anderen gaat wijzen voor de fouten die hij zelf maakt.
Hateboer was bij Atalanta wel goed, maar in Oranje echt heel slecht.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
In NL ook niet hoor. Destijds vond ik die gast die ook bij Atalanta speelt /speelde (Hateboer) zelfs beter maar die is helemaal uit beeld geraakt
Eerlijk gezegd hoop ik dat Nederland verliest. Zo snel mogelijk die Koeman eruit. Al moet Nigel de Jong dat geloof ik dan besluiten...quote:Op donderdag 7 september 2023 20:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is sowieso niet zo wenselijk om fouten te maken die doelpunten kosten, want Griekenland is dan wel erg wisselvallig (na een bijzonder matige periode), maar ze krijgen er in grote wedstrijden erg weinig tegen. Wel een paar nederlagen met één doelpunt verschil, maar ook gelijke spelen in en tegen o.a. België en Spanje.
Dat zegt dan ook wat over De Roonquote:Op donderdag 7 september 2023 20:03 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Hateboer was bij Atalanta wel goed, maar in Oranje echt heel slecht.
Ok ik klik er niet op, maar welke urgentiequote:Op donderdag 7 september 2023 20:06 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit na 1 september uitgebracht?
quote:Op donderdag 7 september 2023 19:49 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, wat is de urgentie?quote:Op donderdag 7 september 2023 20:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ok ik klik er niet op, maar welke urgentie
Ik heb geen idee. Ik heb het liedje nog kunnen vermijden.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah d8 ff dat het een politiek correcte song was ofzoquote:Op donderdag 7 september 2023 20:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik heb het liedje nog kunnen vermijden.
Dit wil ik ook proberen.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik heb het liedje nog kunnen vermijden.
quote:Op donderdag 7 september 2023 20:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vandaag uitgekomen en morgen met de videoclip.quote:Op donderdag 7 september 2023 18:00 schreef AgnesGru het volgende:
Ik ben een beetje verdrietig, Claude heeft een nummer met Suzan & Freek gemaakt.
Het is echt een stopwoordje hè, de gastvrouw van onze accommodatie zei het ook te pas en te onpasquote:Op donderdag 7 september 2023 10:04 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb nu voor 10.00 uur 3x het woord 'Allora' voorbij horen komen. Daar is het echt te vroeg voor mensen![]()
De urgentie... hahaha. Wat een heerlijke Avrotros-uitspraak. Sowieso natuurlijk de natte droom van elke Radio 2-dj: Suzan en Freek, en dan ook nog Claude erbij! Kan niet beter.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:06 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit na 1 september uitgebracht?
Ah, u bent ook bekend met dhr De Vos?quote:Op donderdag 7 september 2023 17:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Yannick is nu woest op het erg lelijke klote Sporza dat zij negatief berichtgeven over het prachtige Saudi-Arabië?
Oh wacht, dat is een andere Yannick
Had ze ook een wijnhandel toevallig?quote:Op donderdag 7 september 2023 20:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is echt een stopwoordje hè, de gastvrouw van onze accommodatie zei het ook te pas en te onpas
Welkom terug! Merk je al wel verbetering?quote:Op donderdag 7 september 2023 20:20 schreef Arizona het volgende:
Weer thuis trouwens![]()
Op de medische en muggen-ongemakken na was het fantastisch![]()
Maar we gaan dus voortaan wel serieus kijken naar mug-arme bestemmingen, de jeuk en pijn is het niet waard. (En de lymfevatontsteking al helemaal niet)
Dat zijn altijd wel hoogtepunten om te lezen.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Ah, u bent ook bekend met dhr De Vos?
We schrijven hem vast op als Topsong.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:22 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
De urgentie... hahaha. Wat een heerlijke Avrotros-uitspraak. Sowieso natuurlijk de natte droom van elke Radio 2-dj: Suzan en Freek, en dan ook nog Claude erbij! Kan niet beter.
quote:Op donderdag 7 september 2023 20:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Welkom terug! Merk je al wel verbetering?
Niet gezienquote:Op donderdag 7 september 2023 20:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Had ze ook een wijnhandel toevallig?
Jezus. Nog steeds de Roonquote:Op donderdag 7 september 2023 20:07 schreef sportfreak het volgende:
Best knap, een Nederlands Elftal waar ik op bijna iedere positie iemand anders zou kiezen als de bondscoach.
En wat kan die Wout zingen hequote:
quote:
Gewoon ook altijd weer Blind, gaat toch nergens over.quote:Op donderdag 7 september 2023 19:49 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Blind neemt ook lekkere vrije trappen wel.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gewoon ook altijd weer Blind, gaat toch nergens over.
Je zou bijna hopen dat we het EK niet halen zodat we verlost kunnen worden van Koeman.
quote:
Moet er nog iemand een been of iets dergelijks breken of is hij milder geworden?quote:Op donderdag 7 september 2023 20:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat zijn altijd wel hoogtepunten om te lezen.
Wat voor turbomuggen hebben ze daar als die zulke plekken gevenquote:Op donderdag 7 september 2023 20:38 schreef Arizona het volgende:
[..]![]()
De streep is niet meer zichtbaar en de cirkel rondom de beet is minder zichtbaar en minder heet.
(Bijkomend voordeel: de nieuwste muggenbulten zijn helemaal niet groot gewordenIk kreeg van iedere Italiaanse muggenbeet plekken van minimaal 8 cm doorsnee, maar de nieuwe (waar ik dus gebeten ben na het starten met de ab kuur) zijn amper 2 cm
)
Een soort waar ik vreselijk allergisch voor benquote:Op donderdag 7 september 2023 21:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat voor turbomuggen hebben ze daar als die zulke plekken gevenIk zou bijna blij worden dat ik Italië niet gehaald heb bij mijn vakantie
Pfff, hopelijk koelt het vannacht een beetje afquote:
Dat hoeft ook niet, als de bal maar tussen die paaltjes gaatquote:Op donderdag 7 september 2023 21:05 schreef AgnesGru het volgende:
Ik wou serieus net posten dat het allemaal niet so geweldig is
Ik heb nu meer ramen open en verder, maar ik denk niet dat ik het onder de 25 graden ga krijgen voor middernachtquote:
Ik deed het raam net open, maar buiten is het net zo warm.quote:
quote:Op donderdag 7 september 2023 21:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom is Koeman trouwens de coach?
Die was toch op de trein naar Barcelona.
Luuk kan het niet meer doenquote:Op donderdag 7 september 2023 21:06 schreef Em31 het volgende:
[..]![]()
Ik dacht het zal Blind wel worden, maar deze is ook leuk
Waarom niet? Vind die zich te goed voor dit Oranje?quote:
Vreselijkquote:Op donderdag 7 september 2023 21:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb nu meer ramen open en verder, maar ik denk niet dat ik het onder de 25 graden ga krijgen voor middernacht
Hij is gestopt, maar ik weet niet of dat de reden is. Zo is hij niet echt. Pas zei hij nog dat de deur op een kier staat.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom niet? Vind die zich te goed voor dit Oranje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |