Ok ik klik er niet op, maar welke urgentiequote:Op donderdag 7 september 2023 20:06 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit na 1 september uitgebracht?
quote:Op donderdag 7 september 2023 19:49 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een zorgwekkend stel hoor.
Ja, wat is de urgentie?quote:Op donderdag 7 september 2023 20:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ok ik klik er niet op, maar welke urgentie
Ik heb geen idee. Ik heb het liedje nog kunnen vermijden.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah d8 ff dat het een politiek correcte song was ofzoquote:Op donderdag 7 september 2023 20:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik heb het liedje nog kunnen vermijden.
Dit wil ik ook proberen.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik heb het liedje nog kunnen vermijden.
quote:Op donderdag 7 september 2023 20:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vandaag uitgekomen en morgen met de videoclip.quote:Op donderdag 7 september 2023 18:00 schreef AgnesGru het volgende:
Ik ben een beetje verdrietig, Claude heeft een nummer met Suzan & Freek gemaakt.
Het is echt een stopwoordje hè, de gastvrouw van onze accommodatie zei het ook te pas en te onpasquote:Op donderdag 7 september 2023 10:04 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb nu voor 10.00 uur 3x het woord 'Allora' voorbij horen komen. Daar is het echt te vroeg voor mensen![]()
De urgentie... hahaha. Wat een heerlijke Avrotros-uitspraak. Sowieso natuurlijk de natte droom van elke Radio 2-dj: Suzan en Freek, en dan ook nog Claude erbij! Kan niet beter.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:06 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit na 1 september uitgebracht?
Ah, u bent ook bekend met dhr De Vos?quote:Op donderdag 7 september 2023 17:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Yannick is nu woest op het erg lelijke klote Sporza dat zij negatief berichtgeven over het prachtige Saudi-Arabië?
Oh wacht, dat is een andere Yannick
Had ze ook een wijnhandel toevallig?quote:Op donderdag 7 september 2023 20:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is echt een stopwoordje hè, de gastvrouw van onze accommodatie zei het ook te pas en te onpas
Welkom terug! Merk je al wel verbetering?quote:Op donderdag 7 september 2023 20:20 schreef Arizona het volgende:
Weer thuis trouwens![]()
Op de medische en muggen-ongemakken na was het fantastisch![]()
Maar we gaan dus voortaan wel serieus kijken naar mug-arme bestemmingen, de jeuk en pijn is het niet waard. (En de lymfevatontsteking al helemaal niet)
Dat zijn altijd wel hoogtepunten om te lezen.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Ah, u bent ook bekend met dhr De Vos?
We schrijven hem vast op als Topsong.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:22 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
De urgentie... hahaha. Wat een heerlijke Avrotros-uitspraak. Sowieso natuurlijk de natte droom van elke Radio 2-dj: Suzan en Freek, en dan ook nog Claude erbij! Kan niet beter.
quote:Op donderdag 7 september 2023 20:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Welkom terug! Merk je al wel verbetering?
Niet gezienquote:Op donderdag 7 september 2023 20:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Had ze ook een wijnhandel toevallig?
Jezus. Nog steeds de Roonquote:Op donderdag 7 september 2023 20:07 schreef sportfreak het volgende:
Best knap, een Nederlands Elftal waar ik op bijna iedere positie iemand anders zou kiezen als de bondscoach.
quote:
Gewoon ook altijd weer Blind, gaat toch nergens over.quote:Op donderdag 7 september 2023 19:49 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een zorgwekkend stel hoor.
Blind neemt ook lekkere vrije trappen wel.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gewoon ook altijd weer Blind, gaat toch nergens over.
Je zou bijna hopen dat we het EK niet halen zodat we verlost kunnen worden van Koeman.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |