Ok ik klik er niet op, maar welke urgentiequote:Op donderdag 7 september 2023 20:06 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit na 1 september uitgebracht?
quote:Op donderdag 7 september 2023 19:49 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een zorgwekkend stel hoor.
Ja, wat is de urgentie?quote:Op donderdag 7 september 2023 20:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ok ik klik er niet op, maar welke urgentie
Ik heb geen idee. Ik heb het liedje nog kunnen vermijden.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah d8 ff dat het een politiek correcte song was ofzoquote:Op donderdag 7 september 2023 20:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik heb het liedje nog kunnen vermijden.
Dit wil ik ook proberen.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik heb het liedje nog kunnen vermijden.
quote:Op donderdag 7 september 2023 20:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vandaag uitgekomen en morgen met de videoclip.quote:Op donderdag 7 september 2023 18:00 schreef AgnesGru het volgende:
Ik ben een beetje verdrietig, Claude heeft een nummer met Suzan & Freek gemaakt.
Het is echt een stopwoordje hè, de gastvrouw van onze accommodatie zei het ook te pas en te onpasquote:Op donderdag 7 september 2023 10:04 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb nu voor 10.00 uur 3x het woord 'Allora' voorbij horen komen. Daar is het echt te vroeg voor mensen![]()
De urgentie... hahaha. Wat een heerlijke Avrotros-uitspraak. Sowieso natuurlijk de natte droom van elke Radio 2-dj: Suzan en Freek, en dan ook nog Claude erbij! Kan niet beter.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:06 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit na 1 september uitgebracht?
Ah, u bent ook bekend met dhr De Vos?quote:Op donderdag 7 september 2023 17:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Yannick is nu woest op het erg lelijke klote Sporza dat zij negatief berichtgeven over het prachtige Saudi-Arabië?
Oh wacht, dat is een andere Yannick
Had ze ook een wijnhandel toevallig?quote:Op donderdag 7 september 2023 20:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is echt een stopwoordje hè, de gastvrouw van onze accommodatie zei het ook te pas en te onpas
Welkom terug! Merk je al wel verbetering?quote:Op donderdag 7 september 2023 20:20 schreef Arizona het volgende:
Weer thuis trouwens![]()
Op de medische en muggen-ongemakken na was het fantastisch![]()
Maar we gaan dus voortaan wel serieus kijken naar mug-arme bestemmingen, de jeuk en pijn is het niet waard. (En de lymfevatontsteking al helemaal niet)
Dat zijn altijd wel hoogtepunten om te lezen.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Ah, u bent ook bekend met dhr De Vos?
We schrijven hem vast op als Topsong.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:22 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
De urgentie... hahaha. Wat een heerlijke Avrotros-uitspraak. Sowieso natuurlijk de natte droom van elke Radio 2-dj: Suzan en Freek, en dan ook nog Claude erbij! Kan niet beter.
quote:Op donderdag 7 september 2023 20:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Welkom terug! Merk je al wel verbetering?
Niet gezienquote:Op donderdag 7 september 2023 20:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Had ze ook een wijnhandel toevallig?
Jezus. Nog steeds de Roonquote:Op donderdag 7 september 2023 20:07 schreef sportfreak het volgende:
Best knap, een Nederlands Elftal waar ik op bijna iedere positie iemand anders zou kiezen als de bondscoach.
quote:
Gewoon ook altijd weer Blind, gaat toch nergens over.quote:Op donderdag 7 september 2023 19:49 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een zorgwekkend stel hoor.
Blind neemt ook lekkere vrije trappen wel.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gewoon ook altijd weer Blind, gaat toch nergens over.
Je zou bijna hopen dat we het EK niet halen zodat we verlost kunnen worden van Koeman.
quote:
Moet er nog iemand een been of iets dergelijks breken of is hij milder geworden?quote:Op donderdag 7 september 2023 20:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat zijn altijd wel hoogtepunten om te lezen.
Wat voor turbomuggen hebben ze daar als die zulke plekken gevenquote:Op donderdag 7 september 2023 20:38 schreef Arizona het volgende:
[..]![]()
De streep is niet meer zichtbaar en de cirkel rondom de beet is minder zichtbaar en minder heet.
(Bijkomend voordeel: de nieuwste muggenbulten zijn helemaal niet groot gewordenIk kreeg van iedere Italiaanse muggenbeet plekken van minimaal 8 cm doorsnee, maar de nieuwe (waar ik dus gebeten ben na het starten met de ab kuur) zijn amper 2 cm
)
Een soort waar ik vreselijk allergisch voor benquote:Op donderdag 7 september 2023 21:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat voor turbomuggen hebben ze daar als die zulke plekken gevenIk zou bijna blij worden dat ik Italië niet gehaald heb bij mijn vakantie
Pfff, hopelijk koelt het vannacht een beetje afquote:
Dat hoeft ook niet, als de bal maar tussen die paaltjes gaatquote:Op donderdag 7 september 2023 21:05 schreef AgnesGru het volgende:
Ik wou serieus net posten dat het allemaal niet so geweldig is
Ik heb nu meer ramen open en verder, maar ik denk niet dat ik het onder de 25 graden ga krijgen voor middernachtquote:
Ik deed het raam net open, maar buiten is het net zo warm.quote:
quote:Op donderdag 7 september 2023 21:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom is Koeman trouwens de coach?
Die was toch op de trein naar Barcelona.
Luuk kan het niet meer doenquote:Op donderdag 7 september 2023 21:06 schreef Em31 het volgende:
[..]![]()
Ik dacht het zal Blind wel worden, maar deze is ook leuk
Waarom niet? Vind die zich te goed voor dit Oranje?quote:
Vreselijkquote:Op donderdag 7 september 2023 21:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb nu meer ramen open en verder, maar ik denk niet dat ik het onder de 25 graden ga krijgen voor middernacht
Hij is gestopt, maar ik weet niet of dat de reden is. Zo is hij niet echt. Pas zei hij nog dat de deur op een kier staat.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom niet? Vind die zich te goed voor dit Oranje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |