Het zou best kunnen. Maar zover ik weet is 99% procent vrijgezel en alleen. Volgens mij zijn er 2 vriendinnen die samen zijn.quote:Op donderdag 7 september 2023 06:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik weet niet of de reis van NQ anders is. Maar in principe hebben singles reizen niets te maken met singles die elkaar ontmoeten. Maar het gaat om dat mensen in hun eentje reizen binnen die groep. Hoeven dus niet single te zijn
En wie weet kom je mister NQ wel tegenquote:Op donderdag 7 september 2023 09:58 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dit is mijn eerste singlereis. Maar ik heb 2x eerder een groepsreis gedaan.
NK dusquote:Op donderdag 7 september 2023 10:08 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En wie weet kom je mister NQ wel tegen
Het gaat opeens snel inderdaad. Dinsdagavond kwam ik rond half 10 naar huis. En hier heb je zo’n bospaadje dat ik dan neem, en daar was het al totaal donker. Dus dat was schijnend met het telefoonlampje de weg zoeken.quote:Op donderdag 7 september 2023 07:08 schreef Redefine het volgende:
Vandaag wel weer de eerste keer dat het donker was bij het opstaan. Gaat weer snel met de kortere dagen. Al scheelt het wel dat ik sinds vorige week buiten de donderdag om weer om acht uur begin i.p.v. halfacht zoals vandaag.
Ik heb het standbeeld van Julia aangeraakt op goed geluk. Je moet toch watquote:Op donderdag 7 september 2023 10:08 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En wie weet kom je mister NQ wel tegen
Heb je ook traditiegetrouw Nick & Simon erbij gezongen?quote:Op donderdag 7 september 2023 11:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb het standbeeld van Julia aangeraakt op goed geluk. Je moet toch wat
(Voordat er verwarring ontstaat. De vrouwen horen Julia bij de arm aan te raken. De mannen bij een ander lichaamsdeel)
Is Henk Westbroek ook goed?quote:Op donderdag 7 september 2023 11:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je ook traditiegetrouw Nick & Simon erbij gezongen?
Eigenlijk beterquote:
ik ben net begonnen aan mijn werkweekquote:Op donderdag 7 september 2023 16:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nog 1 uurtje werken en daran weekend
https://sporza.be/nl/2023(...)leven~1694080166030/quote:"Ik sta niet achter wat de mensenrechtenorganisaties zeggen", klonk het resoluut en achteloos. "Ronaldo heeft daar toch ook een gewoon leven met zijn vrouw? Ik ben daar zelf geweest en zag hoe mensen daar rondliepen - het is een mooi land, eerlijk gezegd."
Yannick is geweest op de plekken waar rijke westerlingen vooral samen komen. Dat zal vast mooi zijn geweest. De werkelijkheid zal hij niet hebben gezien.quote:Op donderdag 7 september 2023 17:20 schreef blackswangreen het volgende:
Yannick Carrasco. Ook al niet een bijster intelligente voetballer.
[..]
https://sporza.be/nl/2023(...)leven~1694080166030/
Yannick is nu woest op het erg lelijke klote Sporza dat zij negatief berichtgeven over het prachtige Saudi-Arabië?quote:Op donderdag 7 september 2023 17:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Yannick is geweest op de plekken waar rijke westerlingen vooral samen komen. Dat zal vast mooi zijn geweest. De werkelijkheid zal hij niet hebben gezien.
Ja maar kom op, zelfs met zo'n enorm bord voor je kop snap je toch dat het leven van Ronaldo en z'n vrouw misschien niet het leven is van de gemiddelde Saudi? Hoe ongelooflijk dom kun je zijn?quote:Op donderdag 7 september 2023 17:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Yannick is geweest op de plekken waar rijke westerlingen vooral samen komen. Dat zal vast mooi zijn geweest. De werkelijkheid zal hij niet hebben gezien.
Op zich niet zo verrassend, aangezien z'n producer dezelfde is als die van Suzan & Freek. Ook de producer van De Diepte trouwens.quote:Op donderdag 7 september 2023 18:00 schreef AgnesGru het volgende:
Ik ben een beetje verdrietig, Claude heeft een nummer met Suzan & Freek gemaakt.
Een beetje van het soort 'hij was aardig tegen mij, dus hij kan geen moordenaar zijn'.quote:Op donderdag 7 september 2023 17:20 schreef blackswangreen het volgende:
Yannick Carrasco. Ook al niet een bijster intelligente voetballer.
[..]
https://sporza.be/nl/2023(...)leven~1694080166030/
Gewoon een papiertje pakken waarop staat '25 graden Celsius' en hem daar onder zetten. Probleem opgelost.quote:Op donderdag 7 september 2023 18:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb een hoestdrankje. Staat er op: Bewaren beneden de 25 graden Celsius niet in de koelkast of vriezer.
Dat zal lastig worden bij de huidige temperaturen.
quote:Op donderdag 7 september 2023 18:53 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Gewoon een papiertje pakken waarop staat '25 graden Celsius' en hem daar onder zetten. Probleem opgelost.
quote:Op donderdag 7 september 2023 18:46 schreef Hamlapjes het volgende:
Voetballers zijn echt ideaal voor sportswashing, wat zijn die gemiddeld genomen toch mokerdom
Ja dat snappen wij. Maar de meeste voetballers zijn vrij simpel en ja ook wel dom. En als ze dan ook nog eens zo verblind zijn door geld, dan is de werkelijkheid ver weg. Enige wat ze nog kunnen doen is met een hoop onzin het voor henzelf en hun volgers goed te praten.quote:Op donderdag 7 september 2023 18:28 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja maar kom op, zelfs met zo'n enorm bord voor je kop snap je toch dat het leven van Ronaldo en z'n vrouw misschien niet het leven is van de gemiddelde Saudi? Hoe ongelooflijk dom kun je zijn?
Genietenquote:Op woensdag 6 september 2023 22:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik had vandaag dit lied in mijn hoofd:
Een van je favorieten
Nee, echt? Dit kan niet.quote:Op donderdag 7 september 2023 19:33 schreef Redefine het volgende:
Daley Blind speelt. Koeman is een drinker.
Plus wappie Wout in de spits.quote:
Echt, serieus... En Blind ook nog zeker?quote:Op donderdag 7 september 2023 19:38 schreef Redefine het volgende:
En De Roon op het middenveld. Koeman kijk eens dom. Ja ho maar.
Ow mosterdquote:Op donderdag 7 september 2023 19:33 schreef Redefine het volgende:
Daley Blind speelt. Koeman is een drinker.
Koeman heeft een riant aanbod uit Saoedi-Arabië heeft gekregen, maar eerst nog een zak geld wil krijgen voor een ontslag. Dat is de enige reden voor deze opstelling.quote:Op donderdag 7 september 2023 19:49 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een zorgwekkend stel hoor.
Die is toch ook aardig over z'n hoogtepunt heenquote:Op donderdag 7 september 2023 19:53 schreef Redefine het volgende:
Ben ook wel benieuwd hoe vaak Van Dijk weer naar anderen gaat wijzen voor de fouten die hij zelf maakt.
Nee, maar in Skeepe-meetings blinkt die meestal wel uit.quote:Op donderdag 7 september 2023 19:55 schreef Koen66 het volgende:
Heeft Flekken überhaupt bij het NL elftal al een aardige pot gekypt?
Owja vond het al zo raar staanquote:Op donderdag 7 september 2023 19:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, maar in Skeepe-meetings blinkt die meestal wel uit.
In NL ook niet hoor. Destijds vond ik die gast die ook bij Atalanta speelt /speelde (Hateboer) zelfs beter maar die is helemaal uit beeld geraaktquote:Op donderdag 7 september 2023 19:59 schreef blackswangreen het volgende:
5-3-2 en dan alsnog fokking De Roon opstellen. In Italië snapt men niet waarom hij in Oranje speelt.
Het is sowieso niet zo wenselijk om fouten te maken die doelpunten kosten, want Griekenland is dan wel erg wisselvallig (na een bijzonder matige periode), maar ze krijgen er in grote wedstrijden erg weinig tegen. Wel een paar nederlagen met één doelpunt verschil, maar ook gelijke spelen in en tegen o.a. België en Spanje.quote:Op donderdag 7 september 2023 19:53 schreef Redefine het volgende:
Ben ook wel benieuwd hoe vaak Van Dijk weer naar anderen gaat wijzen voor de fouten die hij zelf maakt.
Hateboer was bij Atalanta wel goed, maar in Oranje echt heel slecht.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
In NL ook niet hoor. Destijds vond ik die gast die ook bij Atalanta speelt /speelde (Hateboer) zelfs beter maar die is helemaal uit beeld geraakt
Eerlijk gezegd hoop ik dat Nederland verliest. Zo snel mogelijk die Koeman eruit. Al moet Nigel de Jong dat geloof ik dan besluiten...quote:Op donderdag 7 september 2023 20:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is sowieso niet zo wenselijk om fouten te maken die doelpunten kosten, want Griekenland is dan wel erg wisselvallig (na een bijzonder matige periode), maar ze krijgen er in grote wedstrijden erg weinig tegen. Wel een paar nederlagen met één doelpunt verschil, maar ook gelijke spelen in en tegen o.a. België en Spanje.
Dat zegt dan ook wat over De Roonquote:Op donderdag 7 september 2023 20:03 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Hateboer was bij Atalanta wel goed, maar in Oranje echt heel slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |