quote:Op dinsdag 5 september 2023 18:02 schreef Arizona het volgende:
Dikke drama hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op dinsdag 5 september 2023 21:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank allemaal! Het is niet erger geworden. Hoop dat ik morgen verbetering zie.Zeg dat wel… had ik niet verwacht van Italië. En had van mijn eigen huisarts ook wat meer hulp verwacht. Het is nou niet dat het wat anders kan zijn dan ditquote:Op dinsdag 5 september 2023 19:50 schreef zorro28 het volgende:
[..]
BeterschapEn wat kut zeg, die zorg daar.
Klopt. Dat je gewoon nergens terecht kunt.quote:Op dinsdag 5 september 2023 21:02 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Jeetje![]()
Best een eng gevoel ook, kan ik me zo voorstellen. Sterkte
Stiekem wel blij dat de apothekers hier dus wel soepeler zijn dan bij ons![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ganna heeft kunnen uitrusten, dus daarom heeft Evenepoel niet gewonnen, aldus Evenepoel.
Het is niet eerlijk.
En Tobias Foss deed niet eens mee.quote:Op dinsdag 5 september 2023 22:21 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat hoofd ook bij de uitslag bekijken![]()
Ach ja, Remco.quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ganna heeft kunnen uitrusten, dus daarom heeft Evenepoel niet gewonnen, aldus Evenepoel.
Het is niet eerlijk.
Echt wtfquote:Op dinsdag 5 september 2023 23:58 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
Ach, Populientje! Hier kan toch geen satire tegenop![]()
![]()
Ik kijk uit naar mijn terugkeer in dit gave landquote:Op woensdag 6 september 2023 07:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Echt wtfvan de week ook al met die opmerking over zetelrovers. Dat ze naar haar toe waren gekomen en een minuut later zegt ze precies het tegenovergestelde.
Het is nog maar september en vind dit nu al extreem vermoeiend allemaal.
Hopelijk heb je er niet te veel last van!quote:Op woensdag 6 september 2023 08:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar mijn terugkeer in dit gave land![]()
Ik leef nog![]()
Heb wel enorme pijn aan mijn elleboog, daar hangt een zak vocht aanmaar dat is op zich een vrij normale allergische reactie op een beet voot mij. De rode streep is nog wel pijnlijk maar minder zichtbaar, dus dat lijkt me een goed teken.
Ja maar Em, het gaat nu niet meer genoeg over Lientje zelf. En dat kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn.quote:Op woensdag 6 september 2023 07:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Echt wtfvan de week ook al met die opmerking over zetelrovers. Dat ze naar haar toe waren gekomen en een minuut later zegt ze precies het tegenovergestelde.
Het is nog maar september en vind dit nu al extreem vermoeiend allemaal.
Let goed op jezelf en test voor de zekerheid of chocolade (of koekjes, of patat) helpt bij het herstelquote:Op woensdag 6 september 2023 08:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik leef nog![]()
Heb wel enorme pijn aan mijn elleboog, daar hangt een zak vocht aanmaar dat is op zich een vrij normale allergische reactie op een beet voot mij. De rode streep is nog wel pijnlijk maar minder zichtbaar, dus dat lijkt me een goed teken.
Gelukkig houdt Mona Keijzer helemaal niet van een beetje aandacht, dus dit komt vast helemaal goed!quote:Op woensdag 6 september 2023 09:35 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja maar Em, het gaat nu niet meer genoeg over Lientje zelf. En dat kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn.
Ik ben nog niet buiten geweest, maar daar heb ik ook totaal geen behoefte aan.quote:Op woensdag 6 september 2023 11:09 schreef zorro28 het volgende:
Jeetje wat is het deze week ineens weer heet. Tot gister was het nog wel lekker, dit is weer iets teveel van het goede.
Ik heb in een ander topique op dit forum geleerd dat Mona heel bescheiden is, dus ik kan het alleen maar met je eens zijn.quote:Op woensdag 6 september 2023 10:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gelukkig houdt Mona Keijzer helemaal niet van een beetje aandacht, dus dit komt vast helemaal goed!
quote:Op dinsdag 5 september 2023 23:58 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
Ach, Populientje! Hier kan toch geen satire tegenop![]()
![]()
Klinkt goedquote:Op woensdag 6 september 2023 08:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik leef nog![]()
Hot take: ik ga 0 dingen volgen en gewoon ienemienemutten bij die ongetwijfeld bizar lange lijst vol egotrippers. Heb echt een “het zal allemaal wel” gevoel onderhand en ik vertrouw geen enkel persoon meer.quote:Op woensdag 6 september 2023 13:49 schreef H_T het volgende:
De verkiezingsperiode wordt nu wel interessanter dan voorgaande jaren met zoveel nieuwe gezichtenIk weet nog niet waar ik op ga stemmen, maar ik heb al van verschillende kanten zinnige standpunten gehoord
Zoiets had ik vorige keer. Toen ben ik maar gewoon gegaan voor dezelfde partij als de keer ervoor, toen ik wel zin had me erin te verdiepen. En ze zaten toch niet in de Kamer, dus met het huidige beleid hadden ze niks te makenquote:Op woensdag 6 september 2023 18:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Hot take: ik ga 0 dingen volgen en gewoon ienemienemutten bij die ongetwijfeld bizar lange lijst vol egotrippers. Heb echt een “het zal allemaal wel” gevoel onderhand en ik vertrouw geen enkel persoon meer.
Ik stem altijd gewoon op Derk-Jan Eppink. Dat is toch een mooie manier om steeds een andere partij je vertrouwen te geven.quote:Op woensdag 6 september 2023 18:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Zoiets had ik vorige keer. Toen ben ik maar gewoon gegaan voor dezelfde partij als de keer ervoor, toen ik wel zin had me erin te verdiepen. En ze zaten toch niet in de Kamer, dus met het huidige beleid hadden ze niks te maken
Ik zag gisteren de Arena van Verona. Ik vroeg me af waarom het mij zo bekend voor kwam. Nu weet ik het weerquote:
Hoe.is de vakantie? En heb je nog leuk contact gehad met een andere singlequote:Op woensdag 6 september 2023 21:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zag gisteren de Arena van Verona. Ik vroeg me af waarom het mij zo bekend voor kwam. Nu weet ik het weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Helaas zit er niets romantisch tussen maar dat geeft niet want het is een superleuke groep van jong en oud. Daar heb ik het echt meegetroffenquote:Op woensdag 6 september 2023 21:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoe.is de vakantie? En heb je nog leuk contact gehad met een andere single?
En terecht, die kerel loopt gewoon alle finishfoto's te verkloten. Fotografen kunnen de hele dag leuke foto's maken maar de finishfoto's moeten ze gewoon hebben.quote:Op woensdag 6 september 2023 18:41 schreef Momo het volgende:
Cofidis verzorger die door het dolle is dat hun renner Herreda wint vandaag in de Vuelta, maar de Spaanse politie denkt daar anders over![]()
[ afbeelding ]
Nice, een groepsreisquote:Op woensdag 6 september 2023 22:11 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Helaas zit er niets romantisch tussen maar dat geeft niet want het is een superleuke groep van jong en oud. Daar heb ik het echt meegetroffen![]()
Helaas heb ik door mijn astma wat last van benauwdheid. 's avonds moet ik echt rustig aandoen met het eten en wijn kan ik beter laten staan. (Daar heb ik gisternacht een hele slechte nacht van gehad). Overdag was het denk ik even wennen want dan heb ik niet zoveel last. Ik kan dan gerust genieten van alles![]()
Venetie is echt prachtig. Daar wil ik echt nog een keer naar terug![]()
Ik zag nog een paar mooie Venetische maskers liggen maar die winkels waren gesloten vanwege siësta. Luie donders dat het zijn
Ik had vandaag dit lied in mijn hoofd:quote:Op woensdag 6 september 2023 20:18 schreef molloot200 het volgende:
Deze kwam bij m'n aanbevolen en ik snapte 'm ineens weerToch zonde dat het ESF-optreden van dit lied zo matig was
Is het een singles reis ook echt of gewoon een groepsreis?quote:Op woensdag 6 september 2023 22:11 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Helaas zit er niets romantisch tussen maar dat geeft niet want het is een superleuke groep van jong en oud. Daar heb ik het echt meegetroffen![]()
Helaas heb ik door mijn astma wat last van benauwdheid. 's avonds moet ik echt rustig aandoen met het eten en wijn kan ik beter laten staan. (Daar heb ik gisternacht een hele slechte nacht van gehad). Overdag was het denk ik even wennen want dan heb ik niet zoveel last. Ik kan dan gerust genieten van alles![]()
Venetie is echt prachtig. Daar wil ik echt nog een keer naar terug![]()
Ik zag nog een paar mooie Venetische maskers liggen maar die winkels waren gesloten vanwege siësta. Luie donders dat het zijn
Allemaal mensen die single zijnquote:Op woensdag 6 september 2023 22:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Is het een singles reis ook echt of gewoon een groepsreis?
Wel leukquote:Op woensdag 6 september 2023 23:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Allemaal mensen die single zijn
Is dat verplicht? Ik kan me ook voorstellen dat de helft van een stelletje per se naar Venetië wil en de andere helft liever thuis blijft, waardoor de eerste maar met een single reis mee gaat..quote:Op woensdag 6 september 2023 23:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Allemaal mensen die single zijn
Ze zullen vast niet bij je huisadres gaan checken of je echt alleen woontquote:Op woensdag 6 september 2023 23:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Is dat verplicht? Ik kan me ook voorstellen dat de helft van een stelletje per se naar Venetië wil en de andere helft liever thuis blijft, waardoor de eerste maar met een single reis mee gaat..
Ik neem aan dat er een element in zit van 'andere singles ontmoeten' en dan zou het niet fijn zijn als de helft gewoon thuis een partner heeft zitten, denk ik.quote:Op woensdag 6 september 2023 23:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Is dat verplicht? Ik kan me ook voorstellen dat de helft van een stelletje per se naar Venetië wil en de andere helft liever thuis blijft, waardoor de eerste maar met een single reis mee gaat..
Normaal gesproken is dat niet verplicht bij dat soort reizen. Solo zou daarom eigenlijk een betere naam zijn dan single. Al klinkt een solo groepsreis natuurlijk wel wat apaetquote:Op woensdag 6 september 2023 23:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik weet niet of de reis van NQ anders is. Maar in principe hebben singles reizen niets te maken met singles die elkaar ontmoeten. Maar het gaat om dat mensen in hun eentje reizen binnen die groep. Hoeven dus niet single te zijnquote:Op donderdag 7 september 2023 00:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er een element in zit van 'andere singles ontmoeten' en dan zou het niet fijn zijn als de helft gewoon thuis een partner heeft zitten, denk ik.
Blijft een mooi nummerquote:Op woensdag 6 september 2023 22:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik had vandaag dit lied in mijn hoofd:
Een van je favorieten
Dat dusquote:Op donderdag 7 september 2023 06:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik weet niet of de reis van NQ anders is. Maar in principe hebben singles reizen niets te maken met singles die elkaar ontmoeten. Maar het gaat om dat mensen in hun eentje reizen binnen die groep. Hoeven dus niet single te zijn
Dit is mijn eerste singlereis. Maar ik heb 2x eerder een groepsreis gedaan.quote:Op woensdag 6 september 2023 23:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel leukHeb je dat vaker gedaan of is dit de eerste keer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |