Al besproken, al besproken, al besproken!quote:Op maandag 4 september 2023 21:50 schreef ijs_beer het volgende:
Koerhuis vertrekt uit de tweede kamer. 4 september is voortaan een nationale feestdag.
Tomaatrood! Bloedrood! Scharlakenrood! Hermanbrood!quote:Op maandag 4 september 2023 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Constant code rood afkondigen!
Zit je dan wel in een trein? In welk stadium was de trein geannuleerd? Voor het ontwerp van de trein, voor de bouw van de trein, voor de aankoop van de trein door de NS of voor het daadwerkelijk in werking stellen van de trein?quote:Op maandag 4 september 2023 23:29 schreef H_T het volgende:
Ik ben er niet op uit om vooroordelen te bevestigen, maar ik zit nu in een geannuleerde trein
Het laatste is het meest waarschijnlijk. Hij had wel een opvallend gladde buitenkant, dus hij kan nog wel geschrapt zijnquote:Op maandag 4 september 2023 23:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Zit je dan wel in een trein? In welk stadium was de trein geannuleerd? Voor het ontwerp van de trein, voor de bouw van de trein, voor de aankoop van de trein door de NS of voor het daadwerkelijk in werking stellen van de trein?
Of, maar dat lijkt me onwaarschijnlijker, voor aanvang van deze specifieke geplande dienst van deze trein?
Is dat laatste inmiddels gelukt, of ben je nog steeds treinzoekende?quote:Op maandag 4 september 2023 23:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Het laatste is het meest waarschijnlijk. Hij had wel een opvallend gladde buitenkant, dus hij kan nog wel geschrapt zijn
Inmiddels overgestapt naar een trein die hopelijk wel volgens dienstregeling rijdt
Dat is balenquote:Op dinsdag 5 september 2023 08:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Internetstoring in mijn omgeving![]()
Via mijn werktelefoon heb ik een mobiel hotspot opgezet, zodat ik wel verbinding kan maken en dus ook in verbinding kan komen met het werk, anders had ik nog niet kunnen werken ook vandaag.
Ik heb mijn huis bereikt, en daar zo snel mogelijk naar bed gegaan. Dat heeft niet gewerktquote:Op dinsdag 5 september 2023 04:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is dat laatste inmiddels gelukt, of ben je nog steeds treinzoekende?
Ieuw!quote:Op dinsdag 5 september 2023 10:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Blijkbaar dit ik nu bij Odido.
Dat is de nieuwe naam van tee mobielequote:
Odildo?quote:Op dinsdag 5 september 2023 10:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zit er dubbelquote:Op dinsdag 5 september 2023 10:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat dacht ik eerst ook toen de ik naam zagquote:
Ah ok, fijn dat je iig nog thuis bent gekomen, wel jammer van het slechte slapen.quote:Op dinsdag 5 september 2023 09:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb mijn huis bereikt, en daar zo snel mogelijk naar bed gegaan. Dat heeft niet gewerktFlink beroerd geslapen. Gelukkig is er koffie
Er kwam net een boot voorbij met de naam Alloraquote:Op maandag 4 september 2023 16:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Aprčs Toi is gisteren voorbij gekomen.
In mijn is elke week wel sirenes, maar hier in de wijk is er ook brandweerkazerne.quote:Op dinsdag 5 september 2023 13:03 schreef zorro28 het volgende:
Oeh brandweer rijdt langs met sirenes. Dan ga ik altijd meteen de alarmeringen checken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |