Ja dat is zeer bijzonder. Vooral dat ze bij de PVV massaal voor haar zouden gaanquote:Op zaterdag 2 september 2023 23:26 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Zou je denken, maar Maurice geeft in z'n begeleidende stukje aan dat BBB mensen terugkrijgt van NSC en JA21 vooral kiezers verliest aan VVD en NSC.
Maar vooral dat statistiekje met voorkeuren van premierkandidaten is compleet ongeloofwaardig
Vandaag niet. Dinsdag of donderdag pas weer.quote:
Oei, zover is mijn onderzoek niet gegaanquote:Op zondag 3 september 2023 09:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Waarom leek het mij leuk om een toernooi te doen? Ik heb nu overal spierpijn.Daarnaast ook nog eens verkouden geworden.
De zon schijnt, dus dit is correct en tevens juistquote:Op zondag 3 september 2023 09:33 schreef H_T het volgende:
Volgens mijn onderzoek is het vandaag zondag
Team Fritsquote:Op zondag 3 september 2023 10:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben ER aan het terugkijken van gisteren. Ik ben team rood.
Ik moest eerst aan de serie denkenquote:Op zondag 3 september 2023 10:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben ER aan het terugkijken van gisteren. Ik ben team rood.
Ze hebben deze dagen een concertreeks in Milaan. Ik begin ze een beetje zat te worden maar als ik dichtbij was geweest had ik misschien toch een kaartje gekocht. Gewoon om ze een keer live te zienquote:Op zondag 3 september 2023 14:49 schreef H_T het volgende:
Ik val er net wat te laat aan, maar volgens mij Il Volo ingeschakeld voor het Italiaanse volkslied
Daar lijkt team rood me een beetje dubieusquote:Op zondag 3 september 2023 14:01 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik moest eerst aan de serie denken
Als ze een beetje betaalbaar en handig in Nederland optreden wil ik ook wel gaanquote:Op zondag 3 september 2023 15:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ze hebben deze dagen een concertreeks in Milaan. Ik begin ze een beetje zat te worden maar als ik dichtbij was geweest had ik misschien toch een kaartje gekocht. Gewoon om ze een keer live te zien
Eerste 15 rondes waren wel spannend, ik gok dat het nu weer ouderwets saai gaat wordenquote:
Nederland slaan ze dus altijd overquote:Op zondag 3 september 2023 15:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Als ze een beetje betaalbaar en handig in Nederland optreden wil ik ook wel gaan
Canneloni's dat het zijnquote:Op zondag 3 september 2023 15:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nederland slaan ze dus altijd over
Ai ai ai. Hier ook spierpijn, maar (nog) niet verkouden. Wel wazig en enorm moe. En de muggen moesten me hebben :xquote:Op zondag 3 september 2023 09:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Waarom leek het mij leuk om een toernooi te doen? Ik heb nu overal spierpijn.Daarnaast ook nog eens verkouden geworden.
Dat is wel vervelend. Hier ook enorm moe. Maar daar zal de verkoudheid ook wel een rol bij spelen.quote:Op zondag 3 september 2023 19:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ai ai ai. Hier ook spierpijn, maar (nog) niet verkouden. Wel wazig en enorm moe. En de muggen moesten me hebben :x
Ik heb het luchtbed buiten gehangen en ga sorteren of er nog iets van kleding schoon is geblevenquote:Op zondag 3 september 2023 19:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is wel vervelend. Hier ook enorm moe. Maar daar zal de verkoudheid ook wel een rol bij spelen.
Was het zo'n wild weekend?quote:Op zondag 3 september 2023 19:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb het luchtbed buiten gehangen en ga sorteren of er nog iets van kleding schoon is gebleven
Hatsee!quote:Op zondag 3 september 2023 22:06 schreef Strani het volgende:
Oké mensen Luctor is naar bed, we kunnen helemaal los hier!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergeet niet Hamilton die de voorvleugel van Piastri naar de sodemieter hielpquote:Op zondag 3 september 2023 21:00 schreef Strani het volgende:
Was een leuke race vandaagAlle elementen zaten er in. Verstappen die eerste wordt, een mooie tweede voor Perez na een paar kamikaze-acties, bijna de derde wereldoorlog bij Ferrari en een klagende Hamilton.
Wat zong ie dan? Een cover of iets van hemzelf?quote:Op zondag 3 september 2023 22:56 schreef GeorgeM het volgende:
Waylon bij Renze
Toch heb ik liever dat hij Engelstalige rocknummers zingt. Net als Anouk overigens.
Ik kom net van een Italiaans terrasje. Daar hoorde ik in de bediening een magisch woordje: 'Allora'quote:Op zondag 3 september 2023 22:06 schreef Strani het volgende:
Oké mensen Luctor is naar bed, we kunnen helemaal los hier!![]()
![]()
En Miss Montrealquote:Op zondag 3 september 2023 22:56 schreef GeorgeM het volgende:
Waylon bij Renze
Toch heb ik liever dat hij Engelstalige rocknummers zingt. Net als Anouk overigens.
Anouk is in het Engels geweldig; in het Nederlands past het wel zo'n beetje bij het Tros Muziekfeest op het Plein.quote:Op zondag 3 september 2023 22:56 schreef GeorgeM het volgende:
Waylon bij Renze
Gewoon op de grond gaan liggen dan.quote:Op maandag 4 september 2023 08:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gearriveerd op kantoor, maar ik zou liever terug in bed kruipen.![]()
🤧
Ik denk dat de vloer hier, erg hard is.quote:Op maandag 4 september 2023 08:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gewoon op de grond gaan liggen dan.
Iets van de Eagles. Die gaat hij eren tijdens zijn top2000 optreden.quote:Op zondag 3 september 2023 23:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat zong ie dan? Een cover of iets van hemzelf?
Miss Montreal hoor ik liever helemaal niet zingenquote:
Eensch. Ik snap het ook niet zo goed.quote:Op zondag 3 september 2023 23:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Anouk is in het Engels geweldig; in het Nederlands past het wel zo'n beetje bij het Tros Muziekfeest op het Plein.
Oei, van de nacht? Heb je iets bij je? Is het daar in de nacht ook een beetje lekker te doen?quote:Op maandag 4 september 2023 10:32 schreef Arizona het volgende:
Maar ik denk dat ik wel weet waarom hij fietsen is, ik zi eruit alsof ik de builenpest heb![]()
Heel veel muggenbulten, heel veel allergische reacties
En van eerder bij het zwembad en van het dorpquote:Op maandag 4 september 2023 11:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
Oei, van de nacht? Heb je iets bij je? Is het daar in de nacht ook een beetje lekker te doen?
Voor Anouk en Waylon betekent Nederlandstalig dan ook schlager.quote:Op zondag 3 september 2023 23:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Anouk is in het Engels geweldig; in het Nederlands past het wel zo'n beetje bij het Tros Muziekfeest op het Plein.
Een successtuk is wel wat ze beide nastreven.quote:Op maandag 4 september 2023 11:14 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Voor Anouk en Waylon betekent Nederlandstalig dan ook schlager.
Die track met Jan ken ik niet, maar ik gok dat ik die binnenkort wel eens op de radio zal horenquote:Op maandag 4 september 2023 09:57 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Iets van de Eagles. Die gaat hij eren tijdens zijn top2000 optreden.
En iets van zichzelf in het Nederlands.
Ik moet zeggen dat ik dat nummer met JanS. best leuk vind.
Hoe lang blijft hij weg?quote:Op maandag 4 september 2023 10:32 schreef Arizona het volgende:
Maar ik denk dat ik wel weet waarom hij fietsen is, ik zi eruit alsof ik de builenpest heb![]()
Muziekfeest op het pleinquote:Op maandag 4 september 2023 11:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Die track met Jan ken ik niet, maar ik gok dat ik die binnenkort wel eens op de radio zal horenEn anders kan ik het zelf altijd nog opzoeken natuurlijk
Willempie hoor je overal.quote:Op maandag 4 september 2023 12:22 schreef NailQueen het volgende:
De buschauffeur heeft een bizarre playlist opstaan met oud Hollandse liedjes. Rij je langs het gardameer hoor je de muziek van Jantje Smit en Koos Alberts. Met klap op de vuurpijl 'Willempie' van Andre van Duin
Ah! Daar heb ik ooit wel van gehoord. Het is alleen niet heel erg blijven hangenquote:Op maandag 4 september 2023 12:03 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Muziekfeest op het plein![]()
Bij Renze kreeg hij er een gouden plaat voor.
Maar hij is al wel een jaar uit. Hij kwam uit toen dat gedoe met hem en Bibi naar buiten kwam.
Kan je hem niet vragen om songfestivalnummers te draaienquote:Op maandag 4 september 2023 12:22 schreef NailQueen het volgende:
De buschauffeur heeft een bizarre playlist opstaan met oud Hollandse liedjes. Rij je langs het gardameer hoor je de muziek van Jantje Smit en Koos Alberts. Met klap op de vuurpijl 'Willempie' van Andre van Duin
Gelukkig (nog) geen muggen en het is hier in de avond en nacht lekker koel en overdag lekker warm (en niet zo heet als de voorspellingen in Nederlandquote:Op maandag 4 september 2023 11:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
En van eerder bij het zwembad en van het dorp![]()
Ik heb vanalles, maar niks helpt. Qua temperatuur is het prima vol te houden, ons appartement is lekker koelQua jeuk en pijn is het minder
![]()
Hoe is het bij jullie?
Die leest mee in het forum en zag iets over muziekfeest op het pleinquote:Op maandag 4 september 2023 12:22 schreef NailQueen het volgende:
Als hij al gaat fietsen als je er alleen maar uitziet alsof je de builenpest hebt, dan weet je ook meteen dat je weinig aan hem gaat hebben mocht je het een keertje echt krijgen.quote:Op maandag 4 september 2023 10:32 schreef Arizona het volgende:
Volgens mij moet je dan ook uit de buurt blijvenquote:Op maandag 4 september 2023 13:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als hij al gaat fietsen als je er alleen maar uitziet alsof je de builenpest hebt, dan weet je ook meteen dat je weinig aan hem gaat hebben mocht je het een keertje echt krijgen.
Après Toi is gisteren voorbij gekomen.quote:Op maandag 4 september 2023 12:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kan je hem niet vragen om songfestivalnummers te draaien
Ik vind haar ook niksquote:Op maandag 4 september 2023 09:58 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Miss Montreal hoor ik liever helemaal niet zingen
@BillDauterive schijnt nog een luchtbed te hebben.quote:Op maandag 4 september 2023 09:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk dat de vloer hier, erg hard is.
Zeker! het luchtbed zal nu zo'n 20 jaar oud zijn, wordt elk jaar wel een paar keer gebruikt en doet het nog steeds goedquote:Op maandag 4 september 2023 16:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
@:BillDauterive schijnt nog een luchtbed te hebben.
'Willempie bij het Gardameerquote:Op maandag 4 september 2023 18:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Willempie bij het Gardameer is een raar geval
Dat is ook geheel gerechtvaardigquote:Op maandag 4 september 2023 18:59 schreef H_T het volgende:
Ik sluit overigens niet uit dat ik deze week ga klagen over het warme weer
Het zal binnenkort niet meer voorkomen.quote:Op maandag 4 september 2023 18:59 schreef H_T het volgende:
Weer überhaupt niet?quote:Op maandag 4 september 2023 19:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het zal binnenkort niet meer voorkomen.
Nooit meer?quote:Op maandag 4 september 2023 19:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het zal binnenkort niet meer voorkomen.
Tot nader order (hopelijk tot H_T zijn klacht alweer vergeten is).quote:
Nee, het weer blijft wel. Wat moeten ze anders bij het KNMI de hele dag doen?quote:
Ik sluit me hier bij aan.quote:Op maandag 4 september 2023 18:59 schreef H_T het volgende:
Stormen vernoemen naar oud-weermensen lijken ze ook druk mee te zijn de laatste tijd. Maar daar ben je natuurlijk ook weer geen wéken mee bezigquote:Op maandag 4 september 2023 19:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, het weer blijft wel. Wat moeten ze anders bij het KNMI de hele dag doen?
Voortaan gewoon elke storm een Diana-Woei noemen.quote:Op maandag 4 september 2023 19:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Stormen vernoemen naar oud-weermensen lijken ze ook druk mee te zijn de laatste tijd. Maar daar ben je natuurlijk ook weer geen wéken mee bezig
Constant code rood afkondigen!quote:Op maandag 4 september 2023 19:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Stormen vernoemen naar oud-weermensen lijken ze ook druk mee te zijn de laatste tijd. Maar daar ben je natuurlijk ook weer geen wéken mee bezig
En dan afhankelijk van de sterkte spreken over een kleine Woei of flinke Woei?quote:Op maandag 4 september 2023 20:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Voortaan gewoon elke storm een Diana-Woei noemen.
Al besproken, al besproken, al besproken!quote:Op maandag 4 september 2023 21:50 schreef ijs_beer het volgende:
Koerhuis vertrekt uit de tweede kamer. 4 september is voortaan een nationale feestdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |