Ja dat is zeer bijzonder. Vooral dat ze bij de PVV massaal voor haar zouden gaanquote:Op zaterdag 2 september 2023 23:26 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Zou je denken, maar Maurice geeft in z'n begeleidende stukje aan dat BBB mensen terugkrijgt van NSC en JA21 vooral kiezers verliest aan VVD en NSC.
Maar vooral dat statistiekje met voorkeuren van premierkandidaten is compleet ongeloofwaardig
Vandaag niet. Dinsdag of donderdag pas weer.quote:
Oei, zover is mijn onderzoek niet gegaanquote:Op zondag 3 september 2023 09:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Waarom leek het mij leuk om een toernooi te doen? Ik heb nu overal spierpijn.Daarnaast ook nog eens verkouden geworden.
De zon schijnt, dus dit is correct en tevens juistquote:Op zondag 3 september 2023 09:33 schreef H_T het volgende:
Volgens mijn onderzoek is het vandaag zondag
Team Fritsquote:Op zondag 3 september 2023 10:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben ER aan het terugkijken van gisteren. Ik ben team rood.
Ik moest eerst aan de serie denkenquote:Op zondag 3 september 2023 10:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben ER aan het terugkijken van gisteren. Ik ben team rood.
Ze hebben deze dagen een concertreeks in Milaan. Ik begin ze een beetje zat te worden maar als ik dichtbij was geweest had ik misschien toch een kaartje gekocht. Gewoon om ze een keer live te zienquote:Op zondag 3 september 2023 14:49 schreef H_T het volgende:
Ik val er net wat te laat aan, maar volgens mij Il Volo ingeschakeld voor het Italiaanse volkslied
Daar lijkt team rood me een beetje dubieusquote:Op zondag 3 september 2023 14:01 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik moest eerst aan de serie denken
Als ze een beetje betaalbaar en handig in Nederland optreden wil ik ook wel gaanquote:Op zondag 3 september 2023 15:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ze hebben deze dagen een concertreeks in Milaan. Ik begin ze een beetje zat te worden maar als ik dichtbij was geweest had ik misschien toch een kaartje gekocht. Gewoon om ze een keer live te zien
Eerste 15 rondes waren wel spannend, ik gok dat het nu weer ouderwets saai gaat wordenquote:
Nederland slaan ze dus altijd overquote:Op zondag 3 september 2023 15:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Als ze een beetje betaalbaar en handig in Nederland optreden wil ik ook wel gaan
Canneloni's dat het zijnquote:Op zondag 3 september 2023 15:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nederland slaan ze dus altijd over
Ai ai ai. Hier ook spierpijn, maar (nog) niet verkouden. Wel wazig en enorm moe. En de muggen moesten me hebben :xquote:Op zondag 3 september 2023 09:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Waarom leek het mij leuk om een toernooi te doen? Ik heb nu overal spierpijn.Daarnaast ook nog eens verkouden geworden.
Dat is wel vervelend. Hier ook enorm moe. Maar daar zal de verkoudheid ook wel een rol bij spelen.quote:Op zondag 3 september 2023 19:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ai ai ai. Hier ook spierpijn, maar (nog) niet verkouden. Wel wazig en enorm moe. En de muggen moesten me hebben :x
Ik heb het luchtbed buiten gehangen en ga sorteren of er nog iets van kleding schoon is geblevenquote:Op zondag 3 september 2023 19:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is wel vervelend. Hier ook enorm moe. Maar daar zal de verkoudheid ook wel een rol bij spelen.
Was het zo'n wild weekend?quote:Op zondag 3 september 2023 19:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb het luchtbed buiten gehangen en ga sorteren of er nog iets van kleding schoon is gebleven
Hatsee!quote:Op zondag 3 september 2023 22:06 schreef Strani het volgende:
Oké mensen Luctor is naar bed, we kunnen helemaal los hier!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergeet niet Hamilton die de voorvleugel van Piastri naar de sodemieter hielpquote:Op zondag 3 september 2023 21:00 schreef Strani het volgende:
Was een leuke race vandaagAlle elementen zaten er in. Verstappen die eerste wordt, een mooie tweede voor Perez na een paar kamikaze-acties, bijna de derde wereldoorlog bij Ferrari en een klagende Hamilton.
Wat zong ie dan? Een cover of iets van hemzelf?quote:Op zondag 3 september 2023 22:56 schreef GeorgeM het volgende:
Waylon bij Renze
Toch heb ik liever dat hij Engelstalige rocknummers zingt. Net als Anouk overigens.
Ik kom net van een Italiaans terrasje. Daar hoorde ik in de bediening een magisch woordje: 'Allora'quote:Op zondag 3 september 2023 22:06 schreef Strani het volgende:
Oké mensen Luctor is naar bed, we kunnen helemaal los hier!![]()
![]()
En Miss Montrealquote:Op zondag 3 september 2023 22:56 schreef GeorgeM het volgende:
Waylon bij Renze
Toch heb ik liever dat hij Engelstalige rocknummers zingt. Net als Anouk overigens.
Anouk is in het Engels geweldig; in het Nederlands past het wel zo'n beetje bij het Tros Muziekfeest op het Plein.quote:Op zondag 3 september 2023 22:56 schreef GeorgeM het volgende:
Waylon bij Renze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |