Ideeën voor de op?quote:
quote:Op zondag 9 april 2023 00:21 schreef BasEnAad het volgende:
KLB / Totale controle door overheden
Mag mijn OP aangepast worden naar: Totale controle door overheden
timmmmmm is welkom. Hij mag bij mij.quote:Op zondag 9 april 2023 14:53 schreef Selenophilia het volgende:
Die timmmmmmmmmmmm van nieuws modereert ook hier zag ik laatst, wtf pikken jullie dit???
Definieer moeilijk doen. Of nee toch niet. /carequote:Op maandag 10 april 2023 20:59 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Hier klopt niets van, normaal doe je altijd zo moeilijk
vooruit danquote:Op donderdag 13 april 2023 11:03 schreef Dagoduck het volgende:
KLB / Mensen die een é posten ipv. een è
Mag deze weer open. Nog steeds een terechte klacht.
quote:
Dat leek me vrij duidelijk.quote:Op woensdag 12 april 2023 20:09 schreef Erasmus het volgende:
Je eigen topic om zeep geholpen met racisme en bitchen. Ciao.
per ongeluk dicht gegooidquote:Op zaterdag 15 april 2023 12:23 schreef streamjohan het volgende:
KLB / Bot afgeserveerd als seksverzoger
Was mis met dit klacht
Zulke dingen heb jij wel vaak hequote:
Hij is toch openquote:Op zaterdag 15 april 2023 12:44 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Dit is gewoon userhaat. @:yvonne nog een stuk bewijs
Want?quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:39 schreef tong80 het volgende:
Slotje graag.
KLB / Er overlijden te veel legendarische FOK!ers.
Gezeik van een kut FOK!er. Geen zin om me te laten beledigen.quote:
Ik zie niks?quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gezeik van een kut FOK!er. Geen zin om me te laten beledigen.
Je bent gewoon erg onder de indruk van haar vrouwelijke krachtquote:Op zondag 23 april 2023 15:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik vind dat het topic weer open moet. Janouke van Meerveld heeft echt een enorme kutkop als een stuk afgereten wrakhout.
Geen idee wie dat is maar je beschrijft het levendig.quote:Op zondag 23 april 2023 15:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik vind dat het topic weer open moet. Janouke van Meerveld heeft echt een enorme kutkop als een stuk afgereten wrakhout.
Even dimmen meneer en wachten op de leiders van dit forumquote:Op vrijdag 28 april 2023 17:59 schreef schommelstoel het volgende:
Wat hebben "jullie" gedaan met @:PS. zijn topic over het looij kartel?
En wie denk jij te zijn, onderdaantje van de groten.quote:Op vrijdag 28 april 2023 18:05 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Even dimmen meneer en wachten op de leiders van dit forum
Ik bekijk dit even voor je.quote:
Het onderzoek loopt nogquote:
Topic is foetsie. Die soap kan prima op telegram/discord blijven.quote:Op vrijdag 28 april 2023 17:59 schreef schommelstoel het volgende:
Wat hebben "jullie" gedaan met @:PS. zijn topic over het looij kartel?
Volgens mij verliep het topic prima en waren de reacties degelijk.quote:Op vrijdag 28 april 2023 21:00 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Topic is foetsie. Die soap kan prima op telegram/discord blijven.
Context?quote:Op maandag 1 mei 2023 19:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
Je zegt wel wat over mij, maar die nasenbar lokt net zo goed uit
Die post is niet geëdit.quote:Op maandag 8 mei 2023 23:05 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom verwijder je een post met daarin een gecensureerd plaatje waarbij overigens zonder die censuur ook al helemaal niets te zien isLekker overijverig!!!
Scuidward in KLB / Verstappen is zo geweldig
Capuchon zit in Rome, de rest zijn maar parttimersquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:48 schreef de_boswachter het volgende:
JA HALLO KRIJG IK NOG EEN ANTWOORD HALLOOOOOO
Capuchon jongen beste jongen.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:52 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Capuchon zit in Rome, de rest zijn maar parttimers
Post dat plaatje maar even hier dan inderdaadquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:54 schreef FlippingCoin het volgende:
Ja ik wil wel helpen maar ik kan het plaatje niet meer zien dus ook geen ordeel geven, sorry.
Het was een gecensureerd plaatje van iemand met kleren aan die een uitlaat van een auto aanduwde. Nou nou, wat erg!!!!quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:58 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Post dat plaatje maar even hier dan inderdaad
Lijkt mij wel van belang of het zijn eigen auto is verder, op dit soort monenten baal ik er toch wel van geen auto te bezitten.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het was een gecensureerd plaatje van iemand met kleren aan die een uitlaat van een auto aanduwde. Nou nou, wat erg!!!!
Heb je geen stofzuiger?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:14 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Lijkt mij wel van belang of het zijn eigen auto is verder, op dit soort monenten baal ik er toch wel van geen auto te bezitten.
En heb je al iets gehoord? Ik zie zojuist dat de betreffende verwijderde post is genote en dat er in de tekst staat: ‘plaatje van een man die zijn lul in een uitlaat duwt’. Dat is dus helemaal niet te zien op dat plaatje want het is gecensureerd. Dit is gewoon een note zetten om dossier op te bouwen om vervolgens een FA te kunnen laten bannen. Lekker beleid!! Een compleet onzinnige onterechte note. Ik wil dat jullie die note weghalen of iig iets vermelden bij mijn notes dat deze onterecht is. Dank.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zal even navragen achter de gordijnen .
Is nog steeds te aanstootgevend. Daarom werd het nog verwijderdquote:Op donderdag 11 mei 2023 23:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En heb je al iets gehoord? Ik zie zojuist dat de betreffende verwijderde post is genote en dat er in de tekst staat: ‘plaatje van een man die zijn lul in een uitlaat duwt’. Dat is dus helemaal niet te zien op dat plaatje want het is gecensureerd. Dit is gewoon een note zetten om dossier op te bouwen om vervolgens een FA te kunnen laten bannen. Lekker beleid!! Een compleet onzinnige onterechte note. Ik wil dat jullie die note weghalen of iig iets vermelden bij mijn notes dat deze onterecht is. Dank.
Ben het altijd met je eens, niet in deze. Die shit die onderin het forum staat is vele malen erger. Van blote tieten, tot poezen, tot zwaar nsfw dingen. En niks geblurd. Daar zit ik ook niet op te wachten.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is nog steeds te aanstootgevend. Daarom werd het nog verwijderd
Een man die in kleren gehurkt achter een auto zit waarbij het deel bij de broek ook nog eens gecensureerd is, is te aanstootgevend?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is nog steeds te aanstootgevend. Daarom werd het nog verwijderd
Is door jou nu mijn topic gesloten?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 15:13 schreef Solotovski het volgende:
Kan iedereen misschien ff lekker opdonderen met die tandentopics
Ik heb er zelf een volledige topic over gemaakt:quote:
Krijg ik nog antwoord of wat?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
Maar dit was een serieus topic!
KLB / Wat is dat toch met klaagbaak
Leuke topics houden FOK! in leven. Sowieso kritiek geven op FOK! past niet in klaagbaak. dat doe je maar in feedback forum of in KBL feedback.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Krijg ik nog antwoord of wat?
Leuk of niet leuk, maar topics zijn wat fok levend houdt. En zoveel serieuze topics zijn er niet. Die krijgen ofwel geen reacties, of gebagger.
Je kunt wel serieuze topics willen, maar daarmee zijn ze er nog niet. Maak hier een serieus forum van en het loopt leeg. Hoe dan ook, baggertopics leveren wel reacties op. En dus ads, en dus inkomsten.
Op een serieus topic waar niemand op reageert verdien je niks. En dat zal dan uiteindelijk het einde van fok zijn.
Gedeeltelijk eens. Voor een redelijk groot deel zelfs. Uiteraard hoort een bepaald soort van bagger bij klb en ook die tanden topics bijvoorbeeld horen bij het zelfregulerende vermogen van klb wat klb ook klb maakt. Alleen moet het weer niet teveel gaan doorslaan. Dat is de balans die er zou moeten zijn.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Krijg ik nog antwoord of wat?
Leuk of niet leuk, maar topics zijn wat fok levend houdt. En zoveel serieuze topics zijn er niet. Die krijgen ofwel geen reacties, of gebagger.
Je kunt wel serieuze topics willen, maar daarmee zijn ze er nog niet. Maak hier een serieus forum van en het loopt leeg. Hoe dan ook, baggertopics leveren wel reacties op. En dus ads, en dus inkomsten.
Op een serieus topic waar niemand op reageert verdien je niks. En dat zal dan uiteindelijk het einde van fok zijn.
KLB / Hond heeft huiswerk opgegetenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat wel past in klaagbaak zijn klachten zoals je hond die je huiswerk heeft opgegeten.
Je betrekt er weer tanden erbijquote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:08 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
KLB / Hond heeft huiswerk opgegeten
Ik niet snap
Gooi het dan weer open als je het er niet mee eens bentquote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:08 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
KLB / Hond heeft huiswerk opgegeten
Ik niet snap
Mag best dicht blijven. Maar een lolletje hoort er een beetje bij somsquote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gooi het dan weer open als je het er niet mee eens bent
Je hebt ook rechten
Dat is waar. Ben wat gespannen vandaag, excusesquote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:10 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Mag best dicht blijven. Maar een lolletje hoort er een beetje bij soms
Was er geen toelichting?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:37 schreef Aiciu het volgende:
Kan een mod mij vertellen waarvoor ik laatst nou geband was?
Nog gefeliciteerd met Napoli makkerquote:Op dinsdag 23 mei 2023 23:03 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Nee, en als ik mijn note zie ook iemand die geen grap herkend![]()
Wordt niet besprokenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:37 schreef Aiciu het volgende:
Kan een mod mij vertellen waarvoor ik laatst nou geband was?
Oh ja, die kan inderdaad ook in VERquote:Op donderdag 25 mei 2023 12:51 schreef tong80 het volgende:
Waarom wordt dit mooie topic verplaatst naar VER, terwijl de grootste bagger in KLB open blijft ?
Een topic waar moeite in is gestoken en met een voor de poster terechte klacht.
Plompzakker in VER / De NPO is extreem rechts. Net zoals Johan Derksen......
Zo mooi deze
KLB / Turnster Tina is overleden
Mention @Plompzakker of stuur hem een lieve DMquote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:06 schreef tong80 het volgende:
Kan een fa, of anders een mod, me uitleggen waarom een plompzakker m'n briljante KLB topics steeds naar VER verplaatst
ONZ / Gruwelijk......
Het zijn geen briljante topics. Het zijn vooral stukjes, soms zelfs gecopypaste, wartaal vaak zonder echte klacht waar je binnen 10 posts meestal je eigen topic om zeep helpt.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:06 schreef tong80 het volgende:
Kan een fa, of anders een mod, me uitleggen waarom een plompzakker m'n briljante KLB topics steeds naar VER verplaatst
ONZ / Gruwelijk......
Negen van de tien keer krijg ik de kans niet om het briljante topic binnen tien posts om zeep te helpen. Sterker nog, negen van de tien keer is die potentie door een cynische mod al geniaal de nek omgedraaid. Je denigrerende taal staat me verder niet aan. Wie denk je wel dat je bent ? Met je slechte Nederlands in Jip en Janneke taal. 'stukje', 'wartaal'.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:41 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Het zijn geen briljante topics. Het zijn vooral stukjes, soms zelfs gecopypaste, wartaal vaak zonder echte klacht waar je binnen 10 posts meestal je eigen topic om zeep helpt.
Beetje zelfreflectie en je zou tot die zelfde conclusie komen
Meneer Tong, ook al heb je gelijk, even genoeg voor vandaagquote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Negen van de tien keer krijg ik de kans niet om het briljante topic binnen tien posts om zeep te helpen. Sterker nog, negen van de tien keer is die potentie door een cynische mod al geniaal de nek omgedraaid. Je denigrerende taal staat me verder niet aan. Wie denk je wel dat je bent ? Met je slechte Nederlands in Jip en Janneke taal. 'stukje', 'wartaal'.![]()
Nog verder is het 'U' voor jou. Dit bericht was geen copy-paste, maar oprecht gemeend, en oprecht uit een echt FOK!hart. Was gegroed, tong80, Jij mag geen Tong zeggen.
Zie nu dat dit geweldige topic ook al is verplaatst. Ha ha ha. Kill your idols en vermoord FOK!.![]()
tong80 in VER / De schijnheilige lach komt met alles weg........
Dat is ook de bedoeling. Ga me vandaag verder wijden aan de verrijking van de vrij gevochten geest.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:29 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Meneer Tong, ook al heb je gelijk, even genoeg voor vandaag
Misschien een beetje te overijverig gemod van mequote:Op zaterdag 27 mei 2023 00:48 schreef Selenophilia het volgende:
Overdrijf niet zo met jullie notes en reacties wissen als het om 1 bepaalde user gaat man. Zo aanstootgevend was het nou ook weer niet, sjonge jonge
Die staan dan op je foe lijst. Dan heb je of perongeluk verkeerd geklikt, of je bent slachtoffer van de foe-relquote:Op zaterdag 27 mei 2023 11:19 schreef praadje het volgende:
Wat is dit? Ik zie de berichten van Azula en Solo niet meer. Ben het de laatste tijd vaker tegengekomen maar hoe en wat ben ik wel nieuwsgierig naar.
[ afbeelding ]
Ohquote:Op zaterdag 27 mei 2023 11:26 schreef PS. het volgende:
[..]
Die staan dan op je foe lijst. Dan heb je of perongeluk verkeerd geklikt, of je bent slachtoffer van de foe-rel
[ afbeelding ]
Door op hetzelfde knopje te klikken, zoals je in die gif ziet.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 11:27 schreef praadje het volgende:
[..]
OhDe foe rel heb ik over gelezen maar ik heb zelf geeneens een flauw idee waar dat knopje zit. Hoe kan ik dat ongedaan maken dan?
Aha. Super. Thanksquote:Op zaterdag 27 mei 2023 11:28 schreef PS. het volgende:
[..]
Door op hetzelfde knopje te klikken, zoals je in die gif ziet.
[ afbeelding ]
Uhu, ik snapte het. Dacht ik. Maar als dus iemand op de foe lijst staat zie je dat knopje ook niet meer. Of mis ik ietsquote:Op zaterdag 27 mei 2023 11:28 schreef PS. het volgende:
[..]
Door op hetzelfde knopje te klikken, zoals je in die gif ziet.
[ afbeelding ]
Oh, in dat geval bijquote:Op zaterdag 27 mei 2023 11:36 schreef praadje het volgende:
[..]
Uhu, ik snapte het. Dacht ik. Maar als dus iemand op de foe lijst staat zie je dat knopje ook niet meer. Of mis ik iets
Dat topic briljant noemenquote:Op donderdag 1 juni 2023 09:20 schreef tong80 het volgende:
Het wordt steeds lachwekkender. De hetze van Plompzakker kent geen grenzen. Weer een briljant KBL topic verplaatst. Wie denk je wel dat je bent Plompzakker ?Je bent de nagel aan de urn van FOK!.
VER / Flikker op met je leeftijdsdiscriminatie. *&^%^$&^*%
Ok, ik overdreef. Geniaal dan. Dan nog.quote:
Dat is inderdaad niet normaal. En welke mod heeft je uitgescholden?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:14 schreef Hogwarts het volgende:
Ik vind het niet normaal dat moderators leden uitscheld.
Ik zie heel vaak dat mods van andere subforums gewoon uitschelden.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 23:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet normaal. En welke mod heeft je uitgescholden?
Volgend keer graag met quote, naam en rugnummer melden, of een TR plaatsen op de post in kwestie.quote:Op donderdag 8 juni 2023 11:34 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Ik zie heel vaak dat mods van andere subforums gewoon uitschelden.
Verkeerde feedback topicquote:Op donderdag 22 juni 2023 14:40 schreef TheVoice4ever het volgende:
zou ik alsjeblieft alsjeblieft weer welkom mogen zijn in ESF FOK?
ik weet dat ik nogal een reputatie heb in het verleden daar, maar qua songfestival ben ik veranderd en ik heb ongelooflijk spijt van mijn acties van toen, en aangezien het dit jaar ook voor het eerst Regio Songfestival is, wil ik er daar over kunnen posten?
Mailtje naar forum@fok.nl of een pm naar een adminquote:Op donderdag 22 juni 2023 14:45 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik kan niet in de feedback van ESF
Als je je OP wat uitgebreider had gemaakt dan wist ik het mssquote:Op dinsdag 27 juni 2023 22:32 schreef de_boswachter het volgende:
KLB / Op dit perron staan 28 mensen
@:capuchon_jongen Belg weet je überhaupt wel waar dit over gaat?
Open ‘m ff voeg ik toequote:Op dinsdag 27 juni 2023 22:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als je je OP wat uitgebreider had gemaakt dan wist ik het mss
quote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 22:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hij is terug open maar ik verwacht een beter op anders gooi ik hem morgen weer op slot
KOM VECHTENquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Als ik ieder topic van dit niveau moet open laten dan veranderd KLB in een echte peutertuin. Een beetje fatsoenlijk niveau mag wel.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:34 schreef COVID-19 het volgende:
Het is vrijdag en dan maakt @:centebak eens een goed topic dat een beetje past bij de vrijdag avond.
Mag een lolletje niet meer zo op de vrijdagavond? KLB / Klaarkomen
Vind het slotje een beetje jammer. Op de FP staan vaak vele gekkere dingen met al die gare plaatjes.
Hoezo ? Homo is een normaal woord.quote:Op zondag 2 juli 2023 09:19 schreef Paul het volgende:
Waarom heet de SC opeens HOMO SC
ik vind dit een discriminerende TT voor de homo's van FOK
KLB / [KLB HOMO SC] papoea
En voor de papoea's van FOK!?quote:Op zondag 2 juli 2023 09:19 schreef Paul het volgende:
Er posten meerdere homo's in de klb sc die van harte welkom zijn.quote:Op zondag 2 juli 2023 09:19 schreef Paul het volgende:
We hebben jou nooit buitengesloten inderdaadquote:Op zondag 2 juli 2023 11:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Er posten meerdere homo's in de klb sc die van harte welkom zijn.
Nou dat is niet helemaal waar maar goed.quote:Op zondag 2 juli 2023 11:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We hebben jou nooit buitengesloten inderdaad
Zijn gewoon welkom hoor.quote:Op zondag 2 juli 2023 09:19 schreef Paul het volgende:
Als ze maar uit m'n buurt blijven.quote:
Aangepast.quote:Op zondag 2 juli 2023 09:19 schreef Paul het volgende:
Je hoeft niet te huilen hoor er is een echte homo-slowchatquote:
Terug open, verkeerde topic geslotenquote:Op zondag 2 juli 2023 22:00 schreef NaarMensje het volgende:
KLB / Jeroen
Waarom is dit topic gesloten? Gewoon een terechte klacht lijkt me.
Hoe kan dat dat jij zo vaak verkeerde topics sluit of per ongeluk?quote:Op zondag 2 juli 2023 22:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Terug open, verkeerde topic gesloten
Idd wel alsnog een kwaliteitstopic gewordenquote:Op zondag 2 juli 2023 22:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Terug open, verkeerde topic gesloten
Ik moet toch een reden verzinnenquote:Op maandag 3 juli 2023 19:40 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Hoe kan dat dat jij zo vaak verkeerde topics sluit of per ongeluk?
Daar kan ik je geen ongelijk in geven.quote:Op maandag 3 juli 2023 19:47 schreef Modus het volgende:
[..]
Idd wel alsnog een kwaliteitstopic geworden
alcoholmisbruikquote:Op maandag 3 juli 2023 19:40 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Hoe kan dat dat jij zo vaak verkeerde topics sluit of per ongeluk?
Noem je me nu een alcoholverslaafdequote:
Dat topic van Jara is pure bagger, moet je toch toegeven.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 00:05 schreef Het_Bokje het volgende:
@:Capuchon_Jongen is weer lekker bezig met slotstrooien in KLB zonder motivatie. Ben je lekker een reactie aan het tikken...hop...dicht!
KLB begint een beetje op Tweakers te lijken zo. Jammer. Vooral het zonder motivatie sluiten stuit mij tegen de posts.
Uiteraard, maar ik dacht dat dit een van de User-uitzonderingen was... net zoals het andere tong-meubulair etc.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 00:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat topic van Jara is pure bagger, moet je toch toegeven.
Ik gooi het dicht om types zoals Jara zo weinig mogelijk aandacht te geven.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 00:15 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik dacht dat dit een van de User-uitzonderingen was... net zoals het andere tong-meubulair etc.
Maakt verder niet uit hoor, maar om in KLB met slotjes te strooien...hmmm (wel bij aanhoudende bagger uiteraard, maar als er al een aantal reacties in het topic staat, waarom moet het dan dicht? Dat snap ik niet helemaal.
Is dat zo heel erg dan? Dat Jara een paar kuttopics opent in KLB?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 00:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik gooi het dicht om types zoals Jara zo weinig mogelijk aandacht te geven.
Hij/zij opent een bagger topic -> slotje om te vermijden dat er "aandacht" gaat naar Jara.
Je OP is idd beter maar dragon was eerder.quote:Op zondag 9 juli 2023 20:46 schreef Oostblokkert het volgende:
KLB / Mannen die een miss-verkiezing winnen
Er zijn er nu twee maar ik vind die van mij leuker.
Wat nu?
Hier kwam ik voor.quote:
Ik miste een klachtquote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:19 schreef Hiddendoe het volgende:
KLB / Zelensky huilebalk
Dit topic werd zonder opgaaf van reden gesloten. Mijn PM aan de betreffende moderator kreeg geen reactie.
Kan dit weer open of krijgen we in ieder geval de reden van het slotje te horen?
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:00 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Jij mist wel meer als je het mij vraagt.
Barst maar.
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:00 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Barst maar.
Hoe ben jij modje geworden? Je mag toch verwachten als je een PM ontvangt dat je dan reageert?quote:
Ik heb gereageerdquote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:09 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Hoe ben jij modje geworden? Je mag toch verwachten als je een PM ontvangt dat je dan reageert?
Ik mis een beetje een klacht dus ik zie er geen reden toequote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:12 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Niks ontvangen.
Kan dat topic van het slot af of niet?
op die manier krijg je geen krediet bij de klb modsquote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:00 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Barst maar.
User @Plompzakker wordt hier even op zijn plek gezet.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:00 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Barst maar.
Liegen is ook niet echt fatsoenlijk.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
op die manier krijg je geen krediet bij de klb mods
beetje meer fatsoen mag wel.
Foutje, daar ging een rijtje lemmings aan vooraf.quote:Op donderdag 13 juli 2023 18:34 schreef Centenbak het volgende:
Hoezo is deze dicht?
Lemming staat in de sluitpost, maar het is godverdomme het origineel
KLB / Mijn fiets is laatst ontvreemd
Graag een welgemeend excuus en we praten nergens meer over.quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:31 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Foutje, daar ging een rijtje lemmings aan vooraf.
Als je een wat normalere toon aan had geslagen had ik dat zo gedaan.quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:32 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Graag een welgemeend excuus en we praten nergens meer over.
Het is de toon van verbazing, je zou voor minder.quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:33 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Als je een wat normalere toon aan had geslagen had ik dat zo gedaan.
Ik zie nu pas je betere toon en bedankje per DM, het is alweer goed. Excuus voor de verwarring.quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:36 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Het is de toon van verbazing, je zou voor minder.
motiveert mequote:
Van mij ook een dikke kus.quote:
Spijt van ja.quote:Op maandag 17 juli 2023 12:20 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
Heb je de OP überhaupt gelezen?
Knap, ik heb met je te doenquote:
Helaas een paar maanden geleden op dit idee gekomen:quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:21 schreef Oostblokkert het volgende:
Ik heb een idee.
We kunnen een top tien beste klachten topic lijst maken.
De beste worden dan gecheckt en zo hebben we meer kwalitatieve topics.
(Patent rechten kunnen we in de volgende alinea bespreken)
Wekelijksquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Helaas een paar maanden geleden op dit idee gekomen:
KLB / [actie] De uitslag is bekend! zij hebben een abo gewonnen
Waarschijnlijk de zelfde reden als waarom alle andere topics over die podcast dicht zijnquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 08:39 schreef Centenbak het volgende:
Mag ik weten waarom dit topic op slot is gegaan, zonder enige toelichting?
Is het bespreken van deze podcast verboden?
KLB / Nog steeds geen nieuwe podcast van Snordanilot online
Heb het niet echt meegekregen en wist niet dat er zoveel topics over waren gemaakt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:33 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de zelfde reden als waarom alle andere topics over die podcast dicht zijn
Je kan ook gewoon kappen met je obvious trollpogingen de laatste tijd.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:36 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Heb het niet echt meegekregen en wist niet dat er zoveel topics over waren gemaakt.
Dus de reden is me nog steeds niet duidelijk.
Doe datquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:36 schreef Centenbak het volgende:
Misschien kan ik het dan beter aan @sirdanilot zelf vragen.
Ik zie nu dat hij geband is, tot wanneer??quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:13 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon kappen met je obvious trollpogingen de laatste tijd.
[..]
Doe dat
Bans worden niet besproken.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:22 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Ik zie nu dat hij geband is, tot wanneer??
Capu heeft geen zin in nieuwe mensen en daar vinden die hem nietquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:12 schreef Rozevla het volgende:
Waarom de SC op zo’n kut plek plaatsen
Primaquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Capu heeft geen zin in nieuwe mensen en daar vinden die hem niet
Jonge je kijkt toch gewoon in je MyaT mongooltjequote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:12 schreef Rozevla het volgende:
Waarom de SC op zo’n kut plek plaatsen
Waarom zou ik dat doen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:16 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jonge je kijkt toch gewoon in je MyaT mongooltje
Arm zorgpersoneelquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:22 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen.
Ik wil gewoon dat het gaat zoals het altijd gaat.
Nu ga ik mijn woede weer botvieren op weerloze mensen.
Wilde ik ook vragen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 17:47 schreef SnodeSnuiter het volgende:
KLB / Geen FOK!meet in de rechtbank
Waarom is dit topic op slot gegaan? Ik zie ook geen sluitpost
Omdat we de rechtzaak niet af moeten wachten maar eigen rechter moeten spelen misschienquote:Op maandag 7 augustus 2023 17:47 schreef SnodeSnuiter het volgende:
KLB / Geen FOK!meet in de rechtbank
Waarom is dit topic op slot gegaan? Ik zie ook geen sluitpost
En waar precies in dat topic werd er opgehitst?quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Omdat Braddie genoeg aan zijn hoofd heeft. En dat wij op FOK! hier nog eens de boel gaan ophitsen lijkt me niet de bedoeling.
Dat is een maatregel voordat er opgehitst wordtquote:Op maandag 7 augustus 2023 20:12 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
En waar precies in dat topic werd er opgehitst?
Het topic liep prima, meerdere uren, dit is natuurlijk een BS reden want zo kun je elk topic wel sluiten, ook in NWS zie je dat het topic prima loopt zonder dat er een mod als politieagent bij moet zitten.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat is een maatregel voordat er opgehitst wordt
Ok. Het is legitiem dat FOK!kers (het hele verhaal is hier begonnen) de rechtszaak willen bijwonen. En werd niet opgehitst.quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Omdat Braddie genoeg aan zijn hoofd heeft. En dat wij op FOK! hier nog eens de boel gaan ophitsen lijkt me niet de bedoeling.
quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is goed dan heropen ik hem weer.
2 dagen later en het topic is nog steeds niet uit de hand gelopenquote:Op maandag 7 augustus 2023 21:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is goed dan heropen ik hem weer.
Wat was de grap dan die ik maakte, ik ben mij daar niet bewust van.quote:
Moet een foutje zijn geweest. dacht dat het een lemming was op:quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:40 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
Wat was de grap dan die ik maakte, ik ben mij daar niet bewust van.
er vliegt een f35 (denk ik) laag over, blijkbaar is hij niet veel later ook gehoord/gezien in Tiel
kun je het slotje nader verklaren?
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:42 schreef FlippingCoin het volgende:
क्या हम अन्य भाषाओं में भी फीडबैक दे सकते हैं?
In combinatie met een F35 wel echt 'fout in de oorlog'quote:
Ik sloot hem omdat ik een de-ja-vu kreeg (Trustpilot reviews in KLB vind ik zo'n leuke rubriek).quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hee ik zat net hard te lollen, gooit die private snowball hem dicht! Komop man, open met die meuk, hebben we tenminste weer eens lol!
vogeltjesdans in KLB / Onthullingen over Plompzakker
Ik zal je nooit meer private snowball noemen!quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 17:09 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik sloot hem omdat ik een de-ja-vu kreeg (Trustpilot reviews in KLB vind ik zo'n leuke rubriek).
Maar ik ben in een goede bui, dus vooruit
Geen idee wat dat betekent, dus ik voelde mij niet aangesprokenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 17:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik zal je nooit meer private snowball noemen!
neuken?
De sluitpost van Nizno is ook hier van toepassing broquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:43 schreef NaarMensje het volgende:
Graag feedback over het volgende topic daar een sluitpost ontbreekt:
KLB / Sirdanilot maakt weer een hoop los
Bij voorbaat dank voor de genomen moeite.
Nee.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:21 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Dit topic is onterecht gesloten voor ''wappie act''. Peer-reviewed onderzoeken zijn bijgevoegd in de OP. Daardoor is het geen wappie-act, het is een feitelijke constatering. Diegene die het topic heeft gesloten laat zijn eigen mening wel sterk gelden bij het modereren. Als het een pro-vaccin topic was geweest, dan had die niet gesloten geweest. Ik wens een heropening van het topic en een neutralere moderatie.
KLB / Ernstige vaccinatieschade blijkt uit peer-reviewed onderzoeken
gelukkig ben jij geen adminquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:04 schreef Oostblokkert het volgende:
Welfareboy is een user die alleen maar mensen en groepen mensen beticht van verkrachting.
Ik zou hem een weekban geven.
Ik zou een goeie adviseur zijn.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:07 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
gelukkig ben jij geen admin
Een ban aanvragen is zelf ban krijgen. Is een FOK klassieker. Volgende keer geen zo'n uitspraken doen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:04 schreef Oostblokkert het volgende:
Welfareboy is een user die alleen maar mensen en groepen mensen beticht van verkrachting.
Ik zou hem een weekban geven.
En dan moet je maar hopen op een normale mod die het opneemt.quote:Op zondag 27 augustus 2023 03:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dan kijkt een KLB mod naar je TR.
Wil je soms duidelijk maken dat ik geen normale mod benquote:Op zondag 27 augustus 2023 12:55 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
En dan moet je maar hopen op een normale mod die het opneemt.
Oke.quote:Op zondag 27 augustus 2023 03:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Een ban aanvragen is zelf ban krijgen. Is een FOK klassieker. Volgende keer geen zo'n uitspraken doen.
Als je een post ziet van welfareboy waarbij je denkt dat het tegen de policy is dan mag je op de TR knop rammen. Dan kijkt een KLB mod naar je TR.
quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wil je soms duidelijk maken dat ik geen normale mod ben?
Lees die laatste zin nog eens en beantwoord dezelfde vraag dan opnieuwquote:Op zondag 27 augustus 2023 03:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Een ban aanvragen is zelf ban krijgen. Is een FOK klassieker. Volgende keer geen zo'n uitspraken doen.
Dank u dank uquote:Op woensdag 30 augustus 2023 11:37 schreef Zoon_John het volgende:
Ik wil complimenten maken aan de mods, in plaats partijdig te zijn, laten de KLB mods zien dat er hier sprake is van onpartijdigheid, door ook topics van crew op slot te zetten.
Ga zo door.
ik vind je ook een van de leukere usersquote:Op woensdag 30 augustus 2023 11:37 schreef Zoon_John het volgende:
Ik wil complimenten maken aan de mods, in plaats partijdig te zijn, laten de KLB mods zien dat er hier sprake is van onpartijdigheid, door ook topics van crew op slot te zetten.
Ga zo door.
Moet ik dit serieus echt uitleggen?quote:Op vrijdag 1 september 2023 10:45 schreef FlippingCoin het volgende:
Waarom is dat topic precies dicht?
Minimaal ja.quote:Op vrijdag 1 september 2023 10:47 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Moet ik dit serieus echt uitleggen?
Ik heb geen zin om je vete met een andere mod uit een ander forum in mijn KLB te modereren.quote:
Het is mijn vete met de verwachting welke deze mensen stellen aan users als ik waar dit topic over gaat. Niet over wie dan ook als persoon.quote:Op vrijdag 1 september 2023 10:49 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om je vete met een andere mod uit een ander forum in mijn KLB te modereren.
Ah, daarom ging je @miss_sly in de fipo taggen natuurlijk!quote:Op vrijdag 1 september 2023 10:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Het is mijn vete met de verwachting welke deze mensen stellen aan users als ik waar dit topic over gaat. Niet over wie dan ook als persoon.
Uiteraard, zodat zij een weerdwoord kan geven om te beragumenteren waarom deze verwachting wel redelijk zou zijn op FOK!.quote:Op vrijdag 1 september 2023 10:51 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ah, daarom ging je @:miss_sly in de fipo taggen natuurlijk!
Dat is lief van je, maar niet in KLB.quote:Op vrijdag 1 september 2023 10:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Uiteraard, zodat zij een weerdwoord kan geven om te beragumenteren waarom deze verwachting wel redelijk zou zijn op FOK!.
Kijk je bent best wel een toffe peer maar ik vind je etiquette niet om over naar huis te schrijven momenteel.quote:Op vrijdag 1 september 2023 10:53 schreef FlippingCoin het volgende:
Kijk je bent best wel een toffe peer maar ik vind je moderatorkwaliteiten niet om over naar huis te schrijven momenteel.
Ik heb daar geen boodschap aan, ik ga wentelteefjes eten.quote:Op vrijdag 1 september 2023 10:54 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Kijk je bent best wel een toffe peer maar ik vind je etiquette niet om over naar huis te schrijven momenteel.
Ik heb ook geen boodschap aan jouw mening en toch gaf ik je de ruimte.quote:Op vrijdag 1 september 2023 10:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik heb daar geen boodschap aan, ik ga wentelteefjes eten.
quote:Op vrijdag 1 september 2023 10:59 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik heb ook geen boodschap aan jouw mening en toch gaf ik je de ruimte.
Geniet van je wentelteefjes
FF pissen.quote:Op zaterdag 2 september 2023 13:44 schreef Aberkullie het volgende:
Kan het weer ontopic heren, het is hier geen sc.
Jokerquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wil je soms duidelijk maken dat ik geen normale mod ben?
Goede motivatie man, daar kunnen we wat van lerenquote:Ok. Bedankt voor de mededeling.
Gisteren zag ik er geen klacht in. Vandaag begrijp ik wel een beetje dat het onnodig dicht ging.quote:Op dinsdag 5 september 2023 22:40 schreef Het_Bokje het volgende:
waarom heeft @:capuchon_jongen KLB / Kan mijn man niet bereiken. dicht gegooid?
[..]
Goede motivatie man, daar kunnen we wat van leren
Gelukkig is dit maar een raadgevend referendum.quote:Op dinsdag 12 september 2023 20:29 schreef FlippingCoin het volgende:
KLB gaat een democratie worden
[poll=6116]
D66 rechtersmoderatorsquote:Op dinsdag 12 september 2023 20:33 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Gelukkig is dit maar een raadgevend referendum.
Mocht je willen.quote:
quote:Op dinsdag 12 september 2023 20:36 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mocht je willen.
Dit is full metal north korea.
Allahu akbarquote:Op woensdag 13 september 2023 00:43 schreef Rustin_ het volgende:
Mooie TT
Welkom, welkom in ons midden. Samen zingen, samen bidden. Luister naar wat Jezus zegt. Hij alleen wijst ons de weg.
quote:Op woensdag 13 september 2023 00:43 schreef Rustin_ het volgende:
Mooie TT
Welkom, welkom in ons midden. Samen zingen, samen bidden. Luister naar wat Jezus zegt. Hij alleen wijst ons de weg.
Je hoeft een sluitpost van lemming 3456 niet zo serieus te nemen.quote:Op vrijdag 15 september 2023 10:24 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
A niffo je kan wel zeggen dat ik @:plompzakker een DM moet sturen met ik ben geblokeerd uit het DM systeem gr gr
Oh en ik ben ook gebanned uit FB forum dus daar kan ik ook niet terecht. En uit R&P ook geband dus daar kan ik ook niet terecht, en fotoboek ook.
Bedankt a niffo ik zie mijn unban graag tegemoetquote:Op vrijdag 15 september 2023 10:50 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Je hoeft een sluitpost van lemming 3456 niet zo serieus te nemen.
En dit moest hier ipv een offtopic reactie op mij in een random topic
tnx voor t begrip niffo
xx
Niet mijn probleem.quote:Op vrijdag 15 september 2023 10:52 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Bedankt a niffo ik zie mijn unban graag tegemoet
Ik vind dit niet kunnen voor een moderatorquote:Op vrijdag 15 september 2023 23:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ga naar je dikke hoerenmoeder
Haal dit weg snitchquote:Op vrijdag 15 september 2023 23:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik vind dit niet kunnen voor een moderator
Heb ik op “versturen gekliktquote:Op vrijdag 15 september 2023 23:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik vind dit niet kunnen voor een moderator
jajaquote:Op vrijdag 15 september 2023 23:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb ik op “versturen geklikt![]()
![]()
Dat was helemaal niet de bedoeling, mijn excuses. Ik haal het meteen weg, en note mezelf uiteraard.
wie ben jijquote:
Vind het echt niet netjes dat je onze moderator meteen hier aan de schandpaal nagelt na een foutjequote:
nu zijn het wat rare woordenquote:Op vrijdag 15 september 2023 23:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vind het echt niet netjes dat je onze moderator meteen hier aan de schandpaal nagelt na een foutje
Welk dierquote:Op vrijdag 15 september 2023 23:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nu zijn het wat rare woorden
morgen vermoord die een dier
we moeten ingrijpen nu het nog kan
misschien wel een zebraquote:
quote:Op vrijdag 15 september 2023 23:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
en note mezelf uiteraard.
Graag aandacht voor dit, ik heb nimmer antwoord ontvangenquote:Op dinsdag 5 september 2023 13:58 schreef SnodeSnuiter het volgende:
1. Waarom worden nette berichten in KLB FB weggehaald ipv van beantwoord, inclusief de vraag waarom Posts worden verwijderd uit KLB FB?
2. Waarom is dit topic op slot gegaan: KLB / Huisvrouwen die bijna klaarkomen denkend aan tepelklemmen ?
3. Waarom is er geen sluitpost in het topic met de reden van sluiting?
Op deze 3 vragen zou ik graag antwoord willen
ik kreeg voor vrijwel hetzelfde bericht direct een banquote:Op vrijdag 15 september 2023 23:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb ik op “versturen geklikt![]()
![]()
Dat was helemaal niet de bedoeling, mijn excuses. Ik haal het meteen weg, en note mezelf uiteraard.
Excuses voor de vertragingquote:Op zaterdag 16 september 2023 02:29 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Graag aandacht voor dit, ik heb nimmer antwoord ontvangen
Bedankt
quote:Op woensdag 20 september 2023 06:37 schreef Raw85 het volgende:
[..]
ik kreeg voor vrijwel hetzelfde bericht direct een ban
Leuke zondagavond heb jij johquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
KLB / Zojuist hard over mijn lul gestruikeld
Zelfde verhaal, gewoon leuk topic maar het moét dicht want 'boe vogeltjesdans'.
quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
KLB / Fok wordt steeds saaier zonder mij
De echte klacht is natuurlijk dat alles wat van mij is per definitie weggeveegd moet worden. Was gewoon een goed topic tot die cappusjon weer langszij kwam
stop met baggeren dan.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
KLB / Zojuist hard over mijn lul gestruikeld
Zelfde verhaal, gewoon leuk topic maar het moét dicht want 'boe vogeltjesdans'.
Het zijn gewoon goedlopende topics. Daar hoeft geen slotje op omdat jij je harrie al een dag scheef hebt liggen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
stop met baggeren dan.
Neen ze gaan niet weer open. ik zou zeggen probeer het opnieuw met betere kwaliteit
stop met janken man. Je gaat niet dood gaan omdat er 2 van je 5455645656 bagger topics gesloten worden.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het zijn gewoon goedlopende topics. Daar hoeft geen slotje op omdat jij je harrie al een dag scheef hebt liggen.
Waarom beantwoord je mijn vraag niet?quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
stop met janken man. Je gaat niet dood gaan omdat er 2 van je 5455645656 bagger topics gesloten worden.
Stond nog op mijn lijst om te lezen wat er precies mis mee is.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom beantwoord je mijn vraag niet?
Gefixed gelieve volgende keer de TR knop te gebruikenquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom beantwoord je mijn vraag niet?
Mijn ervaringen op fok zijn dusdanig dat ik dit niet meer doe.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gefixed gelieve volgende keer de TR knop te gebruiken
?quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Op deze manier kan namelijk iedereen zien welke mods hun werk weigeren uit te voeren en welke mods er walgelijke politieke voorkeuren op nahouden.
Was geen aanval op jou.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
?
Ik heb alle aanvallen zowel aan joodse kant /moslimkant verwijderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |