abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209927085
Ik voorzie in de toekomst een gigantische toename aan zelfmoord.
Dat is een voorzichtige voorspelling die ik maak.
Mensen lijken wel getraind te worden om hun emoties te onderdrukken. Of kunnen hun emoties niet meer rangschikken en definiëren. Of überhaupt begrijpen waar die emotie vandaan komt.
Opeens is er alleen nog een positieve en een negatieve emotie (2 emoties).
In sommige gevallen wellicht genetisch bepaald.

Het neoliberaal progressief denken, resulteert in een extreem verlies van identiteit wat resulteert in zelfvervreemding en sociale vervreemding.
Onomkeerbare politiek gedreven keuzes worden genomen die enorm veel effect hebben op het gezin.
Kinderen worden niet meer opgevoed maar dienen een voorbeeldmodel van de staat te worden.
Het resultaat: Een ernstig vervreemd kind die als slachtoffer geboren is.
Je hoeft als jongetje maar met de pop van je zusje te spelen, of de huisarts adviseert hormoonremmers.
Je krijg een leger van jongvolwassen wereldvreemde inheemsen, die alleen nog kunnen voortbestaan als ze zich groeperen met lotgenoten van het zelfde soort. Ze steunen elkaar middels bevestiging. Kunnen hun emoties niet meer onder woorden brengen, omdat hun cognitieve ontwikkeling gestopt is sinds de ouders het kind aan de staat hebben afgestoten.
Het gevolg is basale oer-instinctief gedreven impulsen van agressie en haat.
Deze mensen zijn niet meer in staat hun emoties te rangschikken, wat resulteert in shootings en zelfmoorden.

En het bijzondere is. In een wereld welke bestaat uit honderden slachtoffergroepen... Zij zullen uiteindelijk ook tegenover elkaar komen te staan.
Er is namelijk maar één rechte "anti conservatief", "anti extremistisch rechts" gedreven" lijn. Je zit namelijk in een trein met 1000 wagonnetjes van gerangschikte slachtoffers. Je mag wel naar een ander wagonnetje, maar als je bij het volgende slachtofferstation de trein verlaat mag je ook nooit meer de trein instappen.
Terwijl de bestemming van de trein uiteindelijk het ravijn is.
En voor iedereen die de trein niet meer in mag, die springt er nog liever voor.

Als een mens door externe krachten wordt bevestigd in zijn zwakheden en kwetsbaarheid, dan krijg je manipuleerbare slachtoffers die tot het ergste in staat zijn.
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
pi_209927172
niet gelezen
  maandag 17 juli 2023 @ 11:42:18 #3
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_209927173
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 11:35 schreef Viesdik het volgende:
lijken
hahaha omdat ze dood zijn, ik snappem.
  maandag 17 juli 2023 @ 11:43:09 #4
492360 COVID-19
Haters make me stronger
pi_209927192
Hoe je een serieus maatschappelijk probleem kan ruïneren door te beginnen over hormoonremmers, wanneer jongetje met een pop speelt. :')

En vervolgens alles politiek te motiveren, ik raad je aan eens een verder te kijken dan de twitterberichten van Raisa.

quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 11:35 schreef Viesdik het volgende:

Kinderen worden niet meer opgevoed maar dienen een voorbeeldmodel van de staat te worden.
Het resultaat: Een ernstig vervreemd kind die als slachtoffer geboren is.
Je hoeft als jongetje maar met de pop van je zusje te spelen, of de huisarts adviseert hormoonremmers.
Wat een kul. :')
Op woensdag 19 juli 2023 20:07 schreef Mortaxx het volgende:
stop eens met die kneus te quoten
pi_209927204
  maandag 17 juli 2023 @ 11:45:48 #6
492360 COVID-19
Haters make me stronger
pi_209927220
Ga eens googlen op suicide clusters, en dan zie je dat het ook een lokaal fenomeen kan zijn.
Op woensdag 19 juli 2023 20:07 schreef Mortaxx het volgende:
stop eens met die kneus te quoten
pi_209927324
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 11:42 schreef Raw85 het volgende:
niet gelezen
te ingewikkeld hè?
pi_209927326
Zou graag lezen, maar te lang verhaal.
pi_209927366
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 11:43 schreef COVID-19 het volgende:
Hoe je een serieus maatschappelijk probleem kan ruïneren door te beginnen over hormoonremmers, wanneer jongetje met een pop speelt. :')

En vervolgens alles politiek te motiveren, ik raad je aan eens een verder te kijken dan de twitterberichten van Raisa.
[..]
Wat een kul. :')
Is in sommige Amerikaanse staten steeds meer een norm aan het worden.
En je weet als geen ander dat alles komt overwaaien vanuit Murica.
Neem BLM, Antifa en exreb
pi_209927392
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 11:44 schreef Questular het volgende:
[ afbeelding ]
  Forum Admin maandag 17 juli 2023 @ 11:58:01 #11
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_209927443
Niets voor KLB.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')