Ik wilde in de OP nog zetten dat dit geweldige topic waarschijnlijk door een incompetente, rechtse mod, verplaats zal worden. Je overstijgt m'n verwachtingen.quote:
Het is dat ik niet de bevoegdheid heb om topics naar Joop te verplaatstenquote:Op donderdag 25 mei 2023 12:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wilde in de OP nog zetten dat dit geweldige topic waarschijnlijk door een incompetente, rechtse mod, verplaats zal worden. Je overstijgt m'n verwachtingen.
Het is dat ik geen zin heb in een ban wegens crewbash. Ik bijt op m'n lippen en tong.quote:Op donderdag 25 mei 2023 12:44 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Het is dat ik niet de bevoegdheid heb om topics naar Joop te verplaatsten
Verstandigquote:Op donderdag 25 mei 2023 12:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is dat ik geen zin heb in een ban wegens crewbash. Ik bijt op m'n lippen en tong.
Het trieste lot van een geweldig topic. FOK! gaat kapot door dit soort incompetente mods. Het is al absurd dat ik nog nog moeite doe.quote:
Dat vragen wij ons soms ook afquote:Op donderdag 25 mei 2023 12:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is al absurd dat ik nog nog moeite doe.
Had dit topic niet in KLB moeten staan?quote:Op donderdag 25 mei 2023 12:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het trieste lot van een geweldig topic. FOK! gaat kapot door dit soort incompetente mods. Het is al absurd dat ik nog nog moeite doe.
Heerlijk. De mods unite. Je hebt me al vernederd in KLB SC nadat ik een user gesteund had. Ga door man. Wees trots.quote:
Doe nou eens even rustig man, het is allemaal niet zo serieusquote:Op donderdag 25 mei 2023 12:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heerlijk. De mods unite. Je hebt me al vernederd in KLB SC nadat ik een user gesteund had. Ga door man. Wees trots.
Daar stond-ie ook. Het absurde feit doet zich echter voor dat bepaalde mods zich god wanen. En zelfs de meest trouwe user aan het wegjagen zijn. Ik verbeeld me niks, maar het is absurd.quote:Op donderdag 25 mei 2023 12:57 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Had dit topic niet in KLB moeten staan?
Het is een klacht toch?
Nu is het allemaal niet meer zo serieus.quote:Op donderdag 25 mei 2023 13:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe nou eens even rustig man, het is allemaal niet zo serieus
Dan zou ik een topic report maken met een notitie er bij.quote:Op donderdag 25 mei 2023 13:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar stond-ie ook. Het absurde feit doet zich echter voor dat bepaalde mods zich god wanen. En zelfs de meest trouwe user aan het wegjagen zijn. Ik verbeeld me niks, maar het is absurd.
Even paar minuutjes mediterenquote:Op donderdag 25 mei 2023 13:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu is het allemaal niet meer zo serieus.Flikker op man. Die kut mod verplaatst al m'n KLB topics naar VER. Ik doe trouwens rustig. Heb heel andere woorden op m'n lippen liggen. Ik ga nu weg. Log uit. Voor ik me laat gaan.
Succes met het verder verkloten van wat ooit het grootste forum van Nederland was.
Flikker op met je kut plaatje als je niks te zeggen hebt.quote:Op donderdag 25 mei 2023 13:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Even paar minuutjes mediteren![]()
[ afbeelding ]
Verklaar je nader. Ik weet dat je rechts extremistisch bent. Maar hier kan ik niks mee.quote:Op donderdag 25 mei 2023 13:20 schreef Nober het volgende:
Ik zie dat TS nog wel plek heeft voor een paar vluchtelingen. Fijn.
Nou dat is geen lieve reactie richting de mods.quote:Op donderdag 25 mei 2023 13:14 schreef tong80 het volgende:
KLB / Dus ik ga zo gisteren naar de kapper
Tot morgen. Red FOK! uit de handen van incompetente mods.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |