Om 11:00 nog niet wakker zijnquote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:03 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
Komt er net ineens op 100 meter hoogte een straaljager voorbij knallen terwijl ik nog niet eens echt wakker was
kutlul heeft zijn transponder ook uit staan en is niet zichtbaar op flightradar zodat ik zijn echte hoogte niet kan zien.
klacht: nu ben ik echt wakker
werkenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:16 schreef Rostrup het volgende:
[..]
Om 11:00 nog niet wakker zijn
Oftewel: uitkeringstrekker.
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:23 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
werkendat moet in je aard liggen
kutlul kwam ook over het noorden van tiel.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:03 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
Komt er net ineens op 100 meter hoogte een straaljager voorbij knallen terwijl ik nog niet eens echt wakker was
kutlul heeft zijn transponder ook uit staan en is niet zichtbaar op flightradar zodat ik zijn echte hoogte niet kan zien.
Geil.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:43 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Hmmm dat tongetje daar kan ik wel wat mee
zo is datquote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:23 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
werkendat moet in je aard liggen
...en een ijsje.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:54 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Meid, zal ik een kopje thee voor je zetten tegen de schrik?
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:03 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
toch wel grappigquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |