Uhu, ik snapte het. Dacht ik. Maar als dus iemand op de foe lijst staat zie je dat knopje ook niet meer. Of mis ik ietsquote:Op zaterdag 27 mei 2023 11:28 schreef PS. het volgende:
[..]
Door op hetzelfde knopje te klikken, zoals je in die gif ziet.
[ afbeelding ]
Oh, in dat geval bijquote:Op zaterdag 27 mei 2023 11:36 schreef praadje het volgende:
[..]
Uhu, ik snapte het. Dacht ik. Maar als dus iemand op de foe lijst staat zie je dat knopje ook niet meer. Of mis ik iets
Dat topic briljant noemenquote:Op donderdag 1 juni 2023 09:20 schreef tong80 het volgende:
Het wordt steeds lachwekkender. De hetze van Plompzakker kent geen grenzen. Weer een briljant KBL topic verplaatst. Wie denk je wel dat je bent Plompzakker ?Je bent de nagel aan de urn van FOK!.
VER / Flikker op met je leeftijdsdiscriminatie. *&^%^$&^*%
Ok, ik overdreef. Geniaal dan. Dan nog.quote:
Dat is inderdaad niet normaal. En welke mod heeft je uitgescholden?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:14 schreef Hogwarts het volgende:
Ik vind het niet normaal dat moderators leden uitscheld.
Ik zie heel vaak dat mods van andere subforums gewoon uitschelden.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 23:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet normaal. En welke mod heeft je uitgescholden?
Volgend keer graag met quote, naam en rugnummer melden, of een TR plaatsen op de post in kwestie.quote:Op donderdag 8 juni 2023 11:34 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Ik zie heel vaak dat mods van andere subforums gewoon uitschelden.
Verkeerde feedback topicquote:Op donderdag 22 juni 2023 14:40 schreef TheVoice4ever het volgende:
zou ik alsjeblieft alsjeblieft weer welkom mogen zijn in ESF FOK?
ik weet dat ik nogal een reputatie heb in het verleden daar, maar qua songfestival ben ik veranderd en ik heb ongelooflijk spijt van mijn acties van toen, en aangezien het dit jaar ook voor het eerst Regio Songfestival is, wil ik er daar over kunnen posten?
Mailtje naar forum@fok.nl of een pm naar een adminquote:Op donderdag 22 juni 2023 14:45 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik kan niet in de feedback van ESF
Als je je OP wat uitgebreider had gemaakt dan wist ik het mssquote:Op dinsdag 27 juni 2023 22:32 schreef de_boswachter het volgende:
KLB / Op dit perron staan 28 mensen
@:capuchon_jongen Belg weet je überhaupt wel waar dit over gaat?
Open ‘m ff voeg ik toequote:Op dinsdag 27 juni 2023 22:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als je je OP wat uitgebreider had gemaakt dan wist ik het mss
quote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 22:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hij is terug open maar ik verwacht een beter op anders gooi ik hem morgen weer op slot
KOM VECHTENquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Als ik ieder topic van dit niveau moet open laten dan veranderd KLB in een echte peutertuin. Een beetje fatsoenlijk niveau mag wel.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:34 schreef COVID-19 het volgende:
Het is vrijdag en dan maakt @:centebak eens een goed topic dat een beetje past bij de vrijdag avond.
Mag een lolletje niet meer zo op de vrijdagavond? KLB / Klaarkomen
Vind het slotje een beetje jammer. Op de FP staan vaak vele gekkere dingen met al die gare plaatjes.
Hoezo ? Homo is een normaal woord.quote:Op zondag 2 juli 2023 09:19 schreef Paul het volgende:
Waarom heet de SC opeens HOMO SC
ik vind dit een discriminerende TT voor de homo's van FOK
KLB / [KLB HOMO SC] papoea
En voor de papoea's van FOK!?quote:Op zondag 2 juli 2023 09:19 schreef Paul het volgende:
Er posten meerdere homo's in de klb sc die van harte welkom zijn.quote:Op zondag 2 juli 2023 09:19 schreef Paul het volgende:
We hebben jou nooit buitengesloten inderdaadquote:Op zondag 2 juli 2023 11:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Er posten meerdere homo's in de klb sc die van harte welkom zijn.
Nou dat is niet helemaal waar maar goed.quote:Op zondag 2 juli 2023 11:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We hebben jou nooit buitengesloten inderdaad
Zijn gewoon welkom hoor.quote:Op zondag 2 juli 2023 09:19 schreef Paul het volgende:
Als ze maar uit m'n buurt blijven.quote:
Aangepast.quote:Op zondag 2 juli 2023 09:19 schreef Paul het volgende:
Je hoeft niet te huilen hoor er is een echte homo-slowchatquote:
Terug open, verkeerde topic geslotenquote:Op zondag 2 juli 2023 22:00 schreef NaarMensje het volgende:
KLB / Jeroen
Waarom is dit topic gesloten? Gewoon een terechte klacht lijkt me.
Hoe kan dat dat jij zo vaak verkeerde topics sluit of per ongeluk?quote:Op zondag 2 juli 2023 22:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Terug open, verkeerde topic gesloten
Idd wel alsnog een kwaliteitstopic gewordenquote:Op zondag 2 juli 2023 22:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Terug open, verkeerde topic gesloten
Ik moet toch een reden verzinnenquote:Op maandag 3 juli 2023 19:40 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Hoe kan dat dat jij zo vaak verkeerde topics sluit of per ongeluk?
Daar kan ik je geen ongelijk in geven.quote:Op maandag 3 juli 2023 19:47 schreef Modus het volgende:
[..]
Idd wel alsnog een kwaliteitstopic geworden
alcoholmisbruikquote:Op maandag 3 juli 2023 19:40 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Hoe kan dat dat jij zo vaak verkeerde topics sluit of per ongeluk?
Noem je me nu een alcoholverslaafdequote:
Dat topic van Jara is pure bagger, moet je toch toegeven.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 00:05 schreef Het_Bokje het volgende:
@:Capuchon_Jongen is weer lekker bezig met slotstrooien in KLB zonder motivatie. Ben je lekker een reactie aan het tikken...hop...dicht!
KLB begint een beetje op Tweakers te lijken zo. Jammer. Vooral het zonder motivatie sluiten stuit mij tegen de posts.
Uiteraard, maar ik dacht dat dit een van de User-uitzonderingen was... net zoals het andere tong-meubulair etc.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 00:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat topic van Jara is pure bagger, moet je toch toegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |