Dit ja, vroeger had je nog wulpse dames en ineens mocht het niet meer wegens 'vrouwonvriendelijk'.quote:Op maandag 8 mei 2023 22:08 schreef Scuidward het volgende:
Ik kijk niet meer sinds ze de pitspoezen hebben afgeschaft.
Coronel is altijd een terechte klacht.quote:Op maandag 8 mei 2023 22:04 schreef Ypmaha het volgende:
Ja het is allemaal heel tof dat Verstappen blijft winnen, maar hiervoor was het Hamilton die alles won, en daarvoor Schumacher. Tuurlijk Verstappen is goed, maar sommige mensen doen alsof het een messias is
Kuch *Tom Coronel* kuch
https://racingnews365.nl/(...)-niets-meer-te-maken
Lijkt me sterk.quote:Op maandag 8 mei 2023 22:07 schreef Hyaenidae het volgende:
Hamilton won nog steeds alles als hij ook zo'n Redbull onder de kond hat.
Zo ver terug keek ik het nog nietquote:Op dinsdag 9 mei 2023 10:48 schreef PzKpfw het volgende:
Voor het gemak vergeet je even de periode Vettel?
Niet zo zeikenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 11:38 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Dat was na Schumachter, die je wel noemt
Dat deden ze met Hamilton en nog steeds met Schumacher ook. Maar ook al heb ik niet superveel met F1 en iets meer met Max (omdat hij Nederlander is en ik als Nederlander trots ben op winnende Nederlanders in de sport), hij is wel een soort fenomeen in die wereld. Zo jong al zoveel gewonnen, kwam op is nooit meer weggegaan zeg maar. Dus ik snap die verafgoding wel ergens.quote:Op maandag 8 mei 2023 22:04 schreef Ypmaha het volgende:
Ja het is allemaal heel tof dat Verstappen blijft winnen, maar hiervoor was het Hamilton die alles won, en daarvoor Schumacher. Tuurlijk Verstappen is goed, maar sommige mensen doen alsof het een messias is
Kuch *Tom Coronel* kuch
https://racingnews365.nl/(...)-niets-meer-te-maken
Alleen is autorijden geen sport, dus dat trotse gevoel kun je achterwege latenquote:Op woensdag 10 mei 2023 16:10 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Dat deden ze met Hamilton en nog steeds met Schumacher ook. Maar ook al heb ik niet superveel met F1 en iets meer met Max (omdat hij Nederlander is en ik als Nederlander trots ben op winnende Nederlanders in de sport), hij is wel een soort fenomeen in die wereld. Zo jong al zoveel gewonnen, kwam op is nooit meer weggegaan zeg maar. Dus ik snap die verafgoding wel ergens.
Precies als Hamilton zo'n Redbull auto had, zou hij alles winnen.quote:Op maandag 8 mei 2023 22:07 schreef Hyaenidae het volgende:
Hamilton won nog steeds alles als hij ook zo'n Redbull onder de kond hat.
lang levuh meks hy kan echd rijje zoas geen anderenquote:Op woensdag 10 mei 2023 17:09 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Ik ben een zigeuner dus ik juich voor meks
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |