Deze chernobyliaanse turkenkaoloboeler weerquote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:16 schreef Fushia2 het volgende:
TS is het schoolvoorbeeld waarom je geen drugs moet doen.
Is goed deadprezquote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:20 schreef pfefferpferd het volgende:
[..]
Deze chernobyliaanse turkenkaoloboeler weer
Ik las tuinkabouter.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:20 schreef pfefferpferd het volgende:
[..]
Deze chernobyliaanse turkenkaoloboeler weer
Aldus TS zelf!quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:41 schreef pfefferpferd het volgende:
zit er zo'n oude kerel kwijlend in zo'n supermarkttoestel van een vliegtuigje terwijl z'n begeleider ernaast stond.
Denken dat ik die junk benquote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:29 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Is goed deadprez
Ohnee Acht, deadprez was geen kk racistje
Jij mag nog helemaal niet beuken van allah, nepmoslimquote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:33 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
En nog steeds neuk ik hem de kk moeder
Leuke kaddenUI heb je.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:16 schreef Stoeprand het volgende:
terechte klacht wie koopt er nou funko pops
nobel, stoïcijns en krachtig?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:25 schreef Muisje_ het volgende:
[..]
Die blik van die kad omschrijft mijn levensmood.
De UI kad kijkt uit alsof hij alles in het leven al heeft meegemaakt. Een wijs, onbevooroordeeld, meditatief dier. Daar kan ik nog wat van leren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |