Komt doordat je te weinig lemmings post (en die te snel worden gesloten)quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
Telkens als ik terug kom van een weekje vakantie lijkt het wel alsof er steeds meer een stukje van fok afsterft. Zo van 'vd was er niet, wat heeft heel fok nou nog voor zin'. En dat kan ik alleen maar onderschrijven aangezien ik natuurlijk de steunpilaar van fok ben, helemaal van klb natuurlijk. Zonder mij is het hier maar saai.
Daarom dus weer dit interessante kuttopic waarin we even kunnen discussiëren over mijn grootsheid en jullie mijn morele superioriteit kunnen erkennen. Voor netsplitter of die cappusjon er weer een slotje op doen. Maar bedenk, met ieder slotje sterft fok een beetje verder af.
Tot zover mijn wijsheid van de dag. Ik hoop dat jullie er wat van geleerd hebben.
Klacht: fok is maar saai zonder mij
Na elke vakantie is er een soort regime van 'gelijk zoveel mogelijk topics van vd sluiten', alsof ik me daar ook maar een zak van aantrek.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:39 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Komt doordat je te weinig lemmings post (en die te snel worden gesloten)
Omdat jij niet gelooft in het vogeltjesdanserisme, heiden.quote:
Zo is het!quote:
Cappusjon natuurlijk.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:56 schreef Ponsai het volgende:
Onder welke kloon opereerde je tijdens je vakantie? Ja toch!
Je wist dat op iedere post met je kloon 50 euro boete staat, als je op een van je andere namen een ban hebt?quote:
Tenzij mijn kloon minimaal mod rechten heeft natuurlijk.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:33 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Je wist dat op iedere post met je kloon 50 euro boete staat, als je op een van je andere namen een ban hebt?
Je hebt er meer.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tenzij mijn kloon minimaal mod rechten heeft natuurlijk.
Goed dat ik dat nou ook weet.quote:
Ik zou in iedergeval oppassen met posten met een kloon als je een ban hebt, want 50 euro per bericht is veel. Het staat in de voorwaardenquote:
quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:51 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Ik zou in iedergeval oppassen met posten met een kloon als je een ban hebt, want 50 euro per bericht is veel. Het staat in de voorwaarden
quote:
En als een loser de meet bij de dierentuin in Amersfoort afzeggen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Moet je je eens voorstellen hoe het zou zijn als ik helemaal los kon
Persoonlijke redenen vriend.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:11 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
En als een loser de meet bij de dierentuin in Amersfoort afzeggen.
quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:11 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
En als een loser de meet bij de dierentuin in Amersfoort afzeggen.
Ik kom hier dagelijks al genoeg wilde beesten tegen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:15 schreef Ponsai het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In de dierentuin kun je ook gewoon fokken VD. Als je bang bent dat je wat mist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |