Geen idee wie dat is maar je beschrijft het levendig.quote:Op zondag 23 april 2023 15:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik vind dat het topic weer open moet. Janouke van Meerveld heeft echt een enorme kutkop als een stuk afgereten wrakhout.
Even dimmen meneer en wachten op de leiders van dit forumquote:Op vrijdag 28 april 2023 17:59 schreef schommelstoel het volgende:
Wat hebben "jullie" gedaan met @:PS. zijn topic over het looij kartel?
En wie denk jij te zijn, onderdaantje van de groten.quote:Op vrijdag 28 april 2023 18:05 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Even dimmen meneer en wachten op de leiders van dit forum
Ik bekijk dit even voor je.quote:
Het onderzoek loopt nogquote:
Topic is foetsie. Die soap kan prima op telegram/discord blijven.quote:Op vrijdag 28 april 2023 17:59 schreef schommelstoel het volgende:
Wat hebben "jullie" gedaan met @:PS. zijn topic over het looij kartel?
Volgens mij verliep het topic prima en waren de reacties degelijk.quote:Op vrijdag 28 april 2023 21:00 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Topic is foetsie. Die soap kan prima op telegram/discord blijven.
Context?quote:Op maandag 1 mei 2023 19:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
Je zegt wel wat over mij, maar die nasenbar lokt net zo goed uit
Die post is niet geëdit.quote:Op maandag 8 mei 2023 23:05 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom verwijder je een post met daarin een gecensureerd plaatje waarbij overigens zonder die censuur ook al helemaal niets te zien isLekker overijverig!!!
Scuidward in KLB / Verstappen is zo geweldig
Capuchon zit in Rome, de rest zijn maar parttimersquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:48 schreef de_boswachter het volgende:
JA HALLO KRIJG IK NOG EEN ANTWOORD HALLOOOOOO
Capuchon jongen beste jongen.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:52 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Capuchon zit in Rome, de rest zijn maar parttimers
Post dat plaatje maar even hier dan inderdaadquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:54 schreef FlippingCoin het volgende:
Ja ik wil wel helpen maar ik kan het plaatje niet meer zien dus ook geen ordeel geven, sorry.
Het was een gecensureerd plaatje van iemand met kleren aan die een uitlaat van een auto aanduwde. Nou nou, wat erg!!!!quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:58 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Post dat plaatje maar even hier dan inderdaad
Lijkt mij wel van belang of het zijn eigen auto is verder, op dit soort monenten baal ik er toch wel van geen auto te bezitten.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het was een gecensureerd plaatje van iemand met kleren aan die een uitlaat van een auto aanduwde. Nou nou, wat erg!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |