Ideeën voor de op?quote:
quote:Op zondag 9 april 2023 00:21 schreef BasEnAad het volgende:
KLB / Totale controle door overheden
Mag mijn OP aangepast worden naar: Totale controle door overheden
timmmmmm is welkom. Hij mag bij mij.quote:Op zondag 9 april 2023 14:53 schreef Selenophilia het volgende:
Die timmmmmmmmmmmm van nieuws modereert ook hier zag ik laatst, wtf pikken jullie dit???
Definieer moeilijk doen. Of nee toch niet. /carequote:Op maandag 10 april 2023 20:59 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Hier klopt niets van, normaal doe je altijd zo moeilijk
vooruit danquote:Op donderdag 13 april 2023 11:03 schreef Dagoduck het volgende:
KLB / Mensen die een é posten ipv. een è
Mag deze weer open. Nog steeds een terechte klacht.
quote:
Dat leek me vrij duidelijk.quote:Op woensdag 12 april 2023 20:09 schreef Erasmus het volgende:
Je eigen topic om zeep geholpen met racisme en bitchen. Ciao.
per ongeluk dicht gegooidquote:Op zaterdag 15 april 2023 12:23 schreef streamjohan het volgende:
KLB / Bot afgeserveerd als seksverzoger
Was mis met dit klacht
Zulke dingen heb jij wel vaak hequote:
Hij is toch openquote:Op zaterdag 15 april 2023 12:44 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Dit is gewoon userhaat. @:yvonne nog een stuk bewijs
Want?quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:39 schreef tong80 het volgende:
Slotje graag.
KLB / Er overlijden te veel legendarische FOK!ers.
Gezeik van een kut FOK!er. Geen zin om me te laten beledigen.quote:
Ik zie niks?quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gezeik van een kut FOK!er. Geen zin om me te laten beledigen.
Je bent gewoon erg onder de indruk van haar vrouwelijke krachtquote:Op zondag 23 april 2023 15:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik vind dat het topic weer open moet. Janouke van Meerveld heeft echt een enorme kutkop als een stuk afgereten wrakhout.
Geen idee wie dat is maar je beschrijft het levendig.quote:Op zondag 23 april 2023 15:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik vind dat het topic weer open moet. Janouke van Meerveld heeft echt een enorme kutkop als een stuk afgereten wrakhout.
Even dimmen meneer en wachten op de leiders van dit forumquote:Op vrijdag 28 april 2023 17:59 schreef schommelstoel het volgende:
Wat hebben "jullie" gedaan met @:PS. zijn topic over het looij kartel?
En wie denk jij te zijn, onderdaantje van de groten.quote:Op vrijdag 28 april 2023 18:05 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Even dimmen meneer en wachten op de leiders van dit forum
Ik bekijk dit even voor je.quote:
Het onderzoek loopt nogquote:
Topic is foetsie. Die soap kan prima op telegram/discord blijven.quote:Op vrijdag 28 april 2023 17:59 schreef schommelstoel het volgende:
Wat hebben "jullie" gedaan met @:PS. zijn topic over het looij kartel?
Volgens mij verliep het topic prima en waren de reacties degelijk.quote:Op vrijdag 28 april 2023 21:00 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Topic is foetsie. Die soap kan prima op telegram/discord blijven.
Context?quote:Op maandag 1 mei 2023 19:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
Je zegt wel wat over mij, maar die nasenbar lokt net zo goed uit
Die post is niet geëdit.quote:Op maandag 8 mei 2023 23:05 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom verwijder je een post met daarin een gecensureerd plaatje waarbij overigens zonder die censuur ook al helemaal niets te zien isLekker overijverig!!!
Scuidward in KLB / Verstappen is zo geweldig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |