Kan ook gewoon zijn wachtwoord vergeten zijn of zo.quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:39 schreef onlogisch het volgende:
Benieuwd hoeveel (legendarische) fokkers er zijn overleden waar we helemaal geen weet van hebben. Mensen die opeens gestopt zijn met posten.
@:dolle_hond is zo'n voorbeeld. 141k posts. 6068 dagen geleden voor het laatst gepost. Toch nog een gemiddelde van 19 per dag nu
Zal ook wel overleden zijn destijds.
Heb ik met Haaibaaike.quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:39 schreef onlogisch het volgende:
Benieuwd hoeveel (legendarische) fokkers er zijn overleden waar we helemaal geen weet van hebben. Mensen die opeens gestopt zijn met posten.
@:dolle_hond is zo'n voorbeeld. 141k posts. 6068 dagen geleden voor het laatst gepost. Toch nog een gemiddelde van 19 per dag nu
Ik mis @SeLang ook nog altijd. Prachtige reisverslagen van al zijn tochten.quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:39 schreef onlogisch het volgende:
Heeft privé nog van zich laten horen.quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik mis @:selang ook nog altijd. Prachtige reisverslagen van al zijn tochten.
Stamp hem eens onder zn zak dan dat we hem missenquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heeft privé nog van zich laten horen.
Die post nog regelmatig.quote:
De enige andere user wiens userID ik uit mijn hoofd ken.quote:
862quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:53 schreef vosss het volgende:
[..]
De enige andere user wiens userID ik uit mijn hoofd ken.
En die van Danny ?quote:
Geen idee, die zal dan wel 1 hebben?quote:
Ipv dolle hond kunnen we z’n naam veranderen in dooie hondquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:39 schreef onlogisch het volgende:
Daarom. Typisch. Heb paar maanden geleden Yvonne aan de telefoon haar er op geattendeerd.quote:Op vrijdag 21 april 2023 12:15 schreef maily het volgende:
[..]
Ja die is ook ineens pleite.
Ik had haar nog wel verwacht in het George Kooymans-topic ....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |