Omdat we de rechtzaak niet af moeten wachten maar eigen rechter moeten spelen misschienquote:Op maandag 7 augustus 2023 17:47 schreef SnodeSnuiter het volgende:
KLB / Geen FOK!meet in de rechtbank
Waarom is dit topic op slot gegaan? Ik zie ook geen sluitpost
En waar precies in dat topic werd er opgehitst?quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Omdat Braddie genoeg aan zijn hoofd heeft. En dat wij op FOK! hier nog eens de boel gaan ophitsen lijkt me niet de bedoeling.
Dat is een maatregel voordat er opgehitst wordtquote:Op maandag 7 augustus 2023 20:12 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
En waar precies in dat topic werd er opgehitst?
Het topic liep prima, meerdere uren, dit is natuurlijk een BS reden want zo kun je elk topic wel sluiten, ook in NWS zie je dat het topic prima loopt zonder dat er een mod als politieagent bij moet zitten.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat is een maatregel voordat er opgehitst wordt
Ok. Het is legitiem dat FOK!kers (het hele verhaal is hier begonnen) de rechtszaak willen bijwonen. En werd niet opgehitst.quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Omdat Braddie genoeg aan zijn hoofd heeft. En dat wij op FOK! hier nog eens de boel gaan ophitsen lijkt me niet de bedoeling.
quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is goed dan heropen ik hem weer.
2 dagen later en het topic is nog steeds niet uit de hand gelopenquote:Op maandag 7 augustus 2023 21:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is goed dan heropen ik hem weer.
Wat was de grap dan die ik maakte, ik ben mij daar niet bewust van.quote:
Moet een foutje zijn geweest. dacht dat het een lemming was op:quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:40 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
Wat was de grap dan die ik maakte, ik ben mij daar niet bewust van.
er vliegt een f35 (denk ik) laag over, blijkbaar is hij niet veel later ook gehoord/gezien in Tiel
kun je het slotje nader verklaren?
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:42 schreef FlippingCoin het volgende:
क्या हम अन्य भाषाओं में भी फीडबैक दे सकते हैं?
In combinatie met een F35 wel echt 'fout in de oorlog'quote:
Ik sloot hem omdat ik een de-ja-vu kreeg (Trustpilot reviews in KLB vind ik zo'n leuke rubriek).quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hee ik zat net hard te lollen, gooit die private snowball hem dicht! Komop man, open met die meuk, hebben we tenminste weer eens lol!
vogeltjesdans in KLB / Onthullingen over Plompzakker
Ik zal je nooit meer private snowball noemen!quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 17:09 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik sloot hem omdat ik een de-ja-vu kreeg (Trustpilot reviews in KLB vind ik zo'n leuke rubriek).
Maar ik ben in een goede bui, dus vooruit
Geen idee wat dat betekent, dus ik voelde mij niet aangesprokenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 17:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik zal je nooit meer private snowball noemen!
neuken?
De sluitpost van Nizno is ook hier van toepassing broquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:43 schreef NaarMensje het volgende:
Graag feedback over het volgende topic daar een sluitpost ontbreekt:
KLB / Sirdanilot maakt weer een hoop los
Bij voorbaat dank voor de genomen moeite.
Nee.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:21 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Dit topic is onterecht gesloten voor ''wappie act''. Peer-reviewed onderzoeken zijn bijgevoegd in de OP. Daardoor is het geen wappie-act, het is een feitelijke constatering. Diegene die het topic heeft gesloten laat zijn eigen mening wel sterk gelden bij het modereren. Als het een pro-vaccin topic was geweest, dan had die niet gesloten geweest. Ik wens een heropening van het topic en een neutralere moderatie.
KLB / Ernstige vaccinatieschade blijkt uit peer-reviewed onderzoeken
gelukkig ben jij geen adminquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:04 schreef Oostblokkert het volgende:
Welfareboy is een user die alleen maar mensen en groepen mensen beticht van verkrachting.
Ik zou hem een weekban geven.
Ik zou een goeie adviseur zijn.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:07 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
gelukkig ben jij geen admin
Een ban aanvragen is zelf ban krijgen. Is een FOK klassieker. Volgende keer geen zo'n uitspraken doen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:04 schreef Oostblokkert het volgende:
Welfareboy is een user die alleen maar mensen en groepen mensen beticht van verkrachting.
Ik zou hem een weekban geven.
En dan moet je maar hopen op een normale mod die het opneemt.quote:Op zondag 27 augustus 2023 03:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dan kijkt een KLB mod naar je TR.
Wil je soms duidelijk maken dat ik geen normale mod benquote:Op zondag 27 augustus 2023 12:55 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
En dan moet je maar hopen op een normale mod die het opneemt.
Oke.quote:Op zondag 27 augustus 2023 03:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Een ban aanvragen is zelf ban krijgen. Is een FOK klassieker. Volgende keer geen zo'n uitspraken doen.
Als je een post ziet van welfareboy waarbij je denkt dat het tegen de policy is dan mag je op de TR knop rammen. Dan kijkt een KLB mod naar je TR.
quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wil je soms duidelijk maken dat ik geen normale mod ben?
Lees die laatste zin nog eens en beantwoord dezelfde vraag dan opnieuwquote:Op zondag 27 augustus 2023 03:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Een ban aanvragen is zelf ban krijgen. Is een FOK klassieker. Volgende keer geen zo'n uitspraken doen.
Dank u dank uquote:Op woensdag 30 augustus 2023 11:37 schreef Zoon_John het volgende:
Ik wil complimenten maken aan de mods, in plaats partijdig te zijn, laten de KLB mods zien dat er hier sprake is van onpartijdigheid, door ook topics van crew op slot te zetten.
Ga zo door.
ik vind je ook een van de leukere usersquote:Op woensdag 30 augustus 2023 11:37 schreef Zoon_John het volgende:
Ik wil complimenten maken aan de mods, in plaats partijdig te zijn, laten de KLB mods zien dat er hier sprake is van onpartijdigheid, door ook topics van crew op slot te zetten.
Ga zo door.
Moet ik dit serieus echt uitleggen?quote:Op vrijdag 1 september 2023 10:45 schreef FlippingCoin het volgende:
Waarom is dat topic precies dicht?
Minimaal ja.quote:Op vrijdag 1 september 2023 10:47 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Moet ik dit serieus echt uitleggen?
Ik heb geen zin om je vete met een andere mod uit een ander forum in mijn KLB te modereren.quote:
Het is mijn vete met de verwachting welke deze mensen stellen aan users als ik waar dit topic over gaat. Niet over wie dan ook als persoon.quote:Op vrijdag 1 september 2023 10:49 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om je vete met een andere mod uit een ander forum in mijn KLB te modereren.
Ah, daarom ging je @miss_sly in de fipo taggen natuurlijk!quote:Op vrijdag 1 september 2023 10:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Het is mijn vete met de verwachting welke deze mensen stellen aan users als ik waar dit topic over gaat. Niet over wie dan ook als persoon.
Uiteraard, zodat zij een weerdwoord kan geven om te beragumenteren waarom deze verwachting wel redelijk zou zijn op FOK!.quote:Op vrijdag 1 september 2023 10:51 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ah, daarom ging je @:miss_sly in de fipo taggen natuurlijk!
Dat is lief van je, maar niet in KLB.quote:Op vrijdag 1 september 2023 10:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Uiteraard, zodat zij een weerdwoord kan geven om te beragumenteren waarom deze verwachting wel redelijk zou zijn op FOK!.
Kijk je bent best wel een toffe peer maar ik vind je etiquette niet om over naar huis te schrijven momenteel.quote:Op vrijdag 1 september 2023 10:53 schreef FlippingCoin het volgende:
Kijk je bent best wel een toffe peer maar ik vind je moderatorkwaliteiten niet om over naar huis te schrijven momenteel.
Ik heb daar geen boodschap aan, ik ga wentelteefjes eten.quote:Op vrijdag 1 september 2023 10:54 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Kijk je bent best wel een toffe peer maar ik vind je etiquette niet om over naar huis te schrijven momenteel.
Ik heb ook geen boodschap aan jouw mening en toch gaf ik je de ruimte.quote:Op vrijdag 1 september 2023 10:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik heb daar geen boodschap aan, ik ga wentelteefjes eten.
quote:Op vrijdag 1 september 2023 10:59 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik heb ook geen boodschap aan jouw mening en toch gaf ik je de ruimte.
Geniet van je wentelteefjes
FF pissen.quote:Op zaterdag 2 september 2023 13:44 schreef Aberkullie het volgende:
Kan het weer ontopic heren, het is hier geen sc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |