Ik zou een goeie adviseur zijn.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:07 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
gelukkig ben jij geen admin
Een ban aanvragen is zelf ban krijgen. Is een FOK klassieker. Volgende keer geen zo'n uitspraken doen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:04 schreef Oostblokkert het volgende:
Welfareboy is een user die alleen maar mensen en groepen mensen beticht van verkrachting.
Ik zou hem een weekban geven.
En dan moet je maar hopen op een normale mod die het opneemt.quote:Op zondag 27 augustus 2023 03:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dan kijkt een KLB mod naar je TR.
Wil je soms duidelijk maken dat ik geen normale mod benquote:Op zondag 27 augustus 2023 12:55 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
En dan moet je maar hopen op een normale mod die het opneemt.
Oke.quote:Op zondag 27 augustus 2023 03:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Een ban aanvragen is zelf ban krijgen. Is een FOK klassieker. Volgende keer geen zo'n uitspraken doen.
Als je een post ziet van welfareboy waarbij je denkt dat het tegen de policy is dan mag je op de TR knop rammen. Dan kijkt een KLB mod naar je TR.
quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wil je soms duidelijk maken dat ik geen normale mod ben?
Lees die laatste zin nog eens en beantwoord dezelfde vraag dan opnieuwquote:Op zondag 27 augustus 2023 03:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Een ban aanvragen is zelf ban krijgen. Is een FOK klassieker. Volgende keer geen zo'n uitspraken doen.
Dank u dank uquote:Op woensdag 30 augustus 2023 11:37 schreef Zoon_John het volgende:
Ik wil complimenten maken aan de mods, in plaats partijdig te zijn, laten de KLB mods zien dat er hier sprake is van onpartijdigheid, door ook topics van crew op slot te zetten.
Ga zo door.
ik vind je ook een van de leukere usersquote:Op woensdag 30 augustus 2023 11:37 schreef Zoon_John het volgende:
Ik wil complimenten maken aan de mods, in plaats partijdig te zijn, laten de KLB mods zien dat er hier sprake is van onpartijdigheid, door ook topics van crew op slot te zetten.
Ga zo door.
Moet ik dit serieus echt uitleggen?quote:Op vrijdag 1 september 2023 10:45 schreef FlippingCoin het volgende:
Waarom is dat topic precies dicht?
Minimaal ja.quote:Op vrijdag 1 september 2023 10:47 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Moet ik dit serieus echt uitleggen?
Ik heb geen zin om je vete met een andere mod uit een ander forum in mijn KLB te modereren.quote:
Het is mijn vete met de verwachting welke deze mensen stellen aan users als ik waar dit topic over gaat. Niet over wie dan ook als persoon.quote:Op vrijdag 1 september 2023 10:49 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om je vete met een andere mod uit een ander forum in mijn KLB te modereren.
Ah, daarom ging je @miss_sly in de fipo taggen natuurlijk!quote:Op vrijdag 1 september 2023 10:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Het is mijn vete met de verwachting welke deze mensen stellen aan users als ik waar dit topic over gaat. Niet over wie dan ook als persoon.
Uiteraard, zodat zij een weerdwoord kan geven om te beragumenteren waarom deze verwachting wel redelijk zou zijn op FOK!.quote:Op vrijdag 1 september 2023 10:51 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ah, daarom ging je @:miss_sly in de fipo taggen natuurlijk!
Dat is lief van je, maar niet in KLB.quote:Op vrijdag 1 september 2023 10:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Uiteraard, zodat zij een weerdwoord kan geven om te beragumenteren waarom deze verwachting wel redelijk zou zijn op FOK!.
Kijk je bent best wel een toffe peer maar ik vind je etiquette niet om over naar huis te schrijven momenteel.quote:Op vrijdag 1 september 2023 10:53 schreef FlippingCoin het volgende:
Kijk je bent best wel een toffe peer maar ik vind je moderatorkwaliteiten niet om over naar huis te schrijven momenteel.
Ik heb daar geen boodschap aan, ik ga wentelteefjes eten.quote:Op vrijdag 1 september 2023 10:54 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Kijk je bent best wel een toffe peer maar ik vind je etiquette niet om over naar huis te schrijven momenteel.
Ik heb ook geen boodschap aan jouw mening en toch gaf ik je de ruimte.quote:Op vrijdag 1 september 2023 10:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik heb daar geen boodschap aan, ik ga wentelteefjes eten.
quote:Op vrijdag 1 september 2023 10:59 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik heb ook geen boodschap aan jouw mening en toch gaf ik je de ruimte.
Geniet van je wentelteefjes
FF pissen.quote:Op zaterdag 2 september 2023 13:44 schreef Aberkullie het volgende:
Kan het weer ontopic heren, het is hier geen sc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |