Jokerquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wil je soms duidelijk maken dat ik geen normale mod ben?
Goede motivatie man, daar kunnen we wat van lerenquote:Ok. Bedankt voor de mededeling.
Gisteren zag ik er geen klacht in. Vandaag begrijp ik wel een beetje dat het onnodig dicht ging.quote:Op dinsdag 5 september 2023 22:40 schreef Het_Bokje het volgende:
waarom heeft @:capuchon_jongen KLB / Kan mijn man niet bereiken. dicht gegooid?
[..]
Goede motivatie man, daar kunnen we wat van leren
Gelukkig is dit maar een raadgevend referendum.quote:Op dinsdag 12 september 2023 20:29 schreef FlippingCoin het volgende:
KLB gaat een democratie worden
[poll=6116]
D66 rechtersmoderatorsquote:Op dinsdag 12 september 2023 20:33 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Gelukkig is dit maar een raadgevend referendum.
Mocht je willen.quote:
quote:Op dinsdag 12 september 2023 20:36 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mocht je willen.
Dit is full metal north korea.
Allahu akbarquote:Op woensdag 13 september 2023 00:43 schreef Rustin_ het volgende:
Mooie TT
Welkom, welkom in ons midden. Samen zingen, samen bidden. Luister naar wat Jezus zegt. Hij alleen wijst ons de weg.
quote:Op woensdag 13 september 2023 00:43 schreef Rustin_ het volgende:
Mooie TT
Welkom, welkom in ons midden. Samen zingen, samen bidden. Luister naar wat Jezus zegt. Hij alleen wijst ons de weg.
Je hoeft een sluitpost van lemming 3456 niet zo serieus te nemen.quote:Op vrijdag 15 september 2023 10:24 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
A niffo je kan wel zeggen dat ik @:plompzakker een DM moet sturen met ik ben geblokeerd uit het DM systeem gr gr
Oh en ik ben ook gebanned uit FB forum dus daar kan ik ook niet terecht. En uit R&P ook geband dus daar kan ik ook niet terecht, en fotoboek ook.
Bedankt a niffo ik zie mijn unban graag tegemoetquote:Op vrijdag 15 september 2023 10:50 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Je hoeft een sluitpost van lemming 3456 niet zo serieus te nemen.
En dit moest hier ipv een offtopic reactie op mij in een random topic
tnx voor t begrip niffo
xx
Niet mijn probleem.quote:Op vrijdag 15 september 2023 10:52 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Bedankt a niffo ik zie mijn unban graag tegemoet
Ik vind dit niet kunnen voor een moderatorquote:Op vrijdag 15 september 2023 23:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ga naar je dikke hoerenmoeder
Haal dit weg snitchquote:Op vrijdag 15 september 2023 23:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik vind dit niet kunnen voor een moderator
Heb ik op “versturen gekliktquote:Op vrijdag 15 september 2023 23:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik vind dit niet kunnen voor een moderator
jajaquote:Op vrijdag 15 september 2023 23:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb ik op “versturen geklikt![]()
![]()
Dat was helemaal niet de bedoeling, mijn excuses. Ik haal het meteen weg, en note mezelf uiteraard.
wie ben jijquote:
Vind het echt niet netjes dat je onze moderator meteen hier aan de schandpaal nagelt na een foutjequote:
nu zijn het wat rare woordenquote:Op vrijdag 15 september 2023 23:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vind het echt niet netjes dat je onze moderator meteen hier aan de schandpaal nagelt na een foutje
Welk dierquote:Op vrijdag 15 september 2023 23:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nu zijn het wat rare woorden
morgen vermoord die een dier
we moeten ingrijpen nu het nog kan
misschien wel een zebraquote:
quote:Op vrijdag 15 september 2023 23:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
en note mezelf uiteraard.
Graag aandacht voor dit, ik heb nimmer antwoord ontvangenquote:Op dinsdag 5 september 2023 13:58 schreef SnodeSnuiter het volgende:
1. Waarom worden nette berichten in KLB FB weggehaald ipv van beantwoord, inclusief de vraag waarom Posts worden verwijderd uit KLB FB?
2. Waarom is dit topic op slot gegaan: KLB / Huisvrouwen die bijna klaarkomen denkend aan tepelklemmen ?
3. Waarom is er geen sluitpost in het topic met de reden van sluiting?
Op deze 3 vragen zou ik graag antwoord willen
ik kreeg voor vrijwel hetzelfde bericht direct een banquote:Op vrijdag 15 september 2023 23:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb ik op “versturen geklikt![]()
![]()
Dat was helemaal niet de bedoeling, mijn excuses. Ik haal het meteen weg, en note mezelf uiteraard.
Excuses voor de vertragingquote:Op zaterdag 16 september 2023 02:29 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Graag aandacht voor dit, ik heb nimmer antwoord ontvangen
Bedankt
quote:Op woensdag 20 september 2023 06:37 schreef Raw85 het volgende:
[..]
ik kreeg voor vrijwel hetzelfde bericht direct een ban
Leuke zondagavond heb jij johquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
KLB / Zojuist hard over mijn lul gestruikeld
Zelfde verhaal, gewoon leuk topic maar het moét dicht want 'boe vogeltjesdans'.
quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
KLB / Fok wordt steeds saaier zonder mij
De echte klacht is natuurlijk dat alles wat van mij is per definitie weggeveegd moet worden. Was gewoon een goed topic tot die cappusjon weer langszij kwam
stop met baggeren dan.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
KLB / Zojuist hard over mijn lul gestruikeld
Zelfde verhaal, gewoon leuk topic maar het moét dicht want 'boe vogeltjesdans'.
Het zijn gewoon goedlopende topics. Daar hoeft geen slotje op omdat jij je harrie al een dag scheef hebt liggen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
stop met baggeren dan.
Neen ze gaan niet weer open. ik zou zeggen probeer het opnieuw met betere kwaliteit
stop met janken man. Je gaat niet dood gaan omdat er 2 van je 5455645656 bagger topics gesloten worden.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het zijn gewoon goedlopende topics. Daar hoeft geen slotje op omdat jij je harrie al een dag scheef hebt liggen.
Waarom beantwoord je mijn vraag niet?quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
stop met janken man. Je gaat niet dood gaan omdat er 2 van je 5455645656 bagger topics gesloten worden.
Stond nog op mijn lijst om te lezen wat er precies mis mee is.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom beantwoord je mijn vraag niet?
Gefixed gelieve volgende keer de TR knop te gebruikenquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom beantwoord je mijn vraag niet?
Mijn ervaringen op fok zijn dusdanig dat ik dit niet meer doe.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gefixed gelieve volgende keer de TR knop te gebruiken
?quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Op deze manier kan namelijk iedereen zien welke mods hun werk weigeren uit te voeren en welke mods er walgelijke politieke voorkeuren op nahouden.
Was geen aanval op jou.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
?
Ik heb alle aanvallen zowel aan joodse kant /moslimkant verwijderd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |