Heb je geen stofzuiger?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:14 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Lijkt mij wel van belang of het zijn eigen auto is verder, op dit soort monenten baal ik er toch wel van geen auto te bezitten.
En heb je al iets gehoord? Ik zie zojuist dat de betreffende verwijderde post is genote en dat er in de tekst staat: ‘plaatje van een man die zijn lul in een uitlaat duwt’. Dat is dus helemaal niet te zien op dat plaatje want het is gecensureerd. Dit is gewoon een note zetten om dossier op te bouwen om vervolgens een FA te kunnen laten bannen. Lekker beleid!! Een compleet onzinnige onterechte note. Ik wil dat jullie die note weghalen of iig iets vermelden bij mijn notes dat deze onterecht is. Dank.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zal even navragen achter de gordijnen .
Is nog steeds te aanstootgevend. Daarom werd het nog verwijderdquote:Op donderdag 11 mei 2023 23:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En heb je al iets gehoord? Ik zie zojuist dat de betreffende verwijderde post is genote en dat er in de tekst staat: ‘plaatje van een man die zijn lul in een uitlaat duwt’. Dat is dus helemaal niet te zien op dat plaatje want het is gecensureerd. Dit is gewoon een note zetten om dossier op te bouwen om vervolgens een FA te kunnen laten bannen. Lekker beleid!! Een compleet onzinnige onterechte note. Ik wil dat jullie die note weghalen of iig iets vermelden bij mijn notes dat deze onterecht is. Dank.
Ben het altijd met je eens, niet in deze. Die shit die onderin het forum staat is vele malen erger. Van blote tieten, tot poezen, tot zwaar nsfw dingen. En niks geblurd. Daar zit ik ook niet op te wachten.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is nog steeds te aanstootgevend. Daarom werd het nog verwijderd
Een man die in kleren gehurkt achter een auto zit waarbij het deel bij de broek ook nog eens gecensureerd is, is te aanstootgevend?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is nog steeds te aanstootgevend. Daarom werd het nog verwijderd
Is door jou nu mijn topic gesloten?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 15:13 schreef Solotovski het volgende:
Kan iedereen misschien ff lekker opdonderen met die tandentopics
Ik heb er zelf een volledige topic over gemaakt:quote:
Krijg ik nog antwoord of wat?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
Maar dit was een serieus topic!
KLB / Wat is dat toch met klaagbaak
Leuke topics houden FOK! in leven. Sowieso kritiek geven op FOK! past niet in klaagbaak. dat doe je maar in feedback forum of in KBL feedback.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Krijg ik nog antwoord of wat?
Leuk of niet leuk, maar topics zijn wat fok levend houdt. En zoveel serieuze topics zijn er niet. Die krijgen ofwel geen reacties, of gebagger.
Je kunt wel serieuze topics willen, maar daarmee zijn ze er nog niet. Maak hier een serieus forum van en het loopt leeg. Hoe dan ook, baggertopics leveren wel reacties op. En dus ads, en dus inkomsten.
Op een serieus topic waar niemand op reageert verdien je niks. En dat zal dan uiteindelijk het einde van fok zijn.
Gedeeltelijk eens. Voor een redelijk groot deel zelfs. Uiteraard hoort een bepaald soort van bagger bij klb en ook die tanden topics bijvoorbeeld horen bij het zelfregulerende vermogen van klb wat klb ook klb maakt. Alleen moet het weer niet teveel gaan doorslaan. Dat is de balans die er zou moeten zijn.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Krijg ik nog antwoord of wat?
Leuk of niet leuk, maar topics zijn wat fok levend houdt. En zoveel serieuze topics zijn er niet. Die krijgen ofwel geen reacties, of gebagger.
Je kunt wel serieuze topics willen, maar daarmee zijn ze er nog niet. Maak hier een serieus forum van en het loopt leeg. Hoe dan ook, baggertopics leveren wel reacties op. En dus ads, en dus inkomsten.
Op een serieus topic waar niemand op reageert verdien je niks. En dat zal dan uiteindelijk het einde van fok zijn.
KLB / Hond heeft huiswerk opgegetenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat wel past in klaagbaak zijn klachten zoals je hond die je huiswerk heeft opgegeten.
Je betrekt er weer tanden erbijquote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:08 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
KLB / Hond heeft huiswerk opgegeten
Ik niet snap
Gooi het dan weer open als je het er niet mee eens bentquote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:08 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
KLB / Hond heeft huiswerk opgegeten
Ik niet snap
Mag best dicht blijven. Maar een lolletje hoort er een beetje bij somsquote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gooi het dan weer open als je het er niet mee eens bent
Je hebt ook rechten
Dat is waar. Ben wat gespannen vandaag, excusesquote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:10 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Mag best dicht blijven. Maar een lolletje hoort er een beetje bij soms
Was er geen toelichting?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:37 schreef Aiciu het volgende:
Kan een mod mij vertellen waarvoor ik laatst nou geband was?
Nog gefeliciteerd met Napoli makkerquote:Op dinsdag 23 mei 2023 23:03 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Nee, en als ik mijn note zie ook iemand die geen grap herkend![]()
Wordt niet besprokenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:37 schreef Aiciu het volgende:
Kan een mod mij vertellen waarvoor ik laatst nou geband was?
Oh ja, die kan inderdaad ook in VERquote:Op donderdag 25 mei 2023 12:51 schreef tong80 het volgende:
Waarom wordt dit mooie topic verplaatst naar VER, terwijl de grootste bagger in KLB open blijft ?
Een topic waar moeite in is gestoken en met een voor de poster terechte klacht.
Plompzakker in VER / De NPO is extreem rechts. Net zoals Johan Derksen......
Zo mooi deze
KLB / Turnster Tina is overleden
Mention @Plompzakker of stuur hem een lieve DMquote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:06 schreef tong80 het volgende:
Kan een fa, of anders een mod, me uitleggen waarom een plompzakker m'n briljante KLB topics steeds naar VER verplaatst
ONZ / Gruwelijk......
Het zijn geen briljante topics. Het zijn vooral stukjes, soms zelfs gecopypaste, wartaal vaak zonder echte klacht waar je binnen 10 posts meestal je eigen topic om zeep helpt.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:06 schreef tong80 het volgende:
Kan een fa, of anders een mod, me uitleggen waarom een plompzakker m'n briljante KLB topics steeds naar VER verplaatst
ONZ / Gruwelijk......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |